Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+27
alexmorph3us
adytm
IonutCFR2009
cfr500
Re6/6
razvan - trenuri
Adrian78
ldh80
alinx3330
@ndrey
Adirmvl
CalinIonMihai
ciprian71
TVlad
dan tm
TER200
bubu
Peter Fodor
cardinal
riciu
AeroX
Ony_x
Amiralul
Nesebar
DUAL
Vitosa
Dr2005
31 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun Apr 04, 2022 12:28 am

Asta înseamnă că exista pe undeva normative privind fierul vechi?

tabla
tablă groasă ( se dau grosimile)
tabla de nave
arcuri feroviare
arcuri auto
boghiuri
fier
pl...?

altfel care e valoare fierului?

daca sînt normative sa le aplice si gata, ce sa mai tina acolo vagoanele alea, prin gari?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun Apr 04, 2022 1:01 am

Sunt 322 standarde ISO privitoare la oţeluri, ISO are un comitet întreg pe tema asta - https://www.iso.org/committee/46232.html
Cred că ultimul standard pentru oţeluri e EN ISO 683:2018, are mai multe părţi.

Chiar şi dacă nu te pricepi la oţeluri, îţi dai seama că tabla e mai ieftină decât oţelul din care se fac osii şi roţi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun Apr 04, 2022 8:13 am

Asta stie oricine a dus fier vechi.

se plateste tabla, fier amestecat, fier pregatit(adica ăla mai greu tăiat cam la 1-2 m) , diverse grinzi metalice, fieru greu(strunguri, osii).

dar tu ziceai de fier de arcuri, de nu stiu ce.
E clar ca un vagon are cam 3 tipuri de fier vechi. efierul greu nepregatit( roti, osii cadrul boghiurilor, șasiul, tampoanele) tabla groasă și fierul ce ramîne din dezmembrare(saboți de frînă, timonerie de frînă, bare, scări, stîlpi de uși)
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun Apr 04, 2022 10:07 am

dan tm a scris:
saboți de frînă, timonerie de frînă, bare, scări, stîlpi de uși
Saboţii sunt din fontă de obicei. Dacă nu sunt din fontă, ci sunt din materiale sinterizate, valoarea lor de revânzare e fix zero, practic sunt deşeuri şi s-ar putea să trebuiască plătită depunerea lor la groapă.

Fonta, evident, e mai ieftină decât oţelul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun Apr 04, 2022 11:47 am

Nu mi-e clar care sunt cifrele..Creșterea fata de 2020 e pistol cu apa deci tot pe minus suntem fata de 2019..

https://clubferoviar.ro/reviriment-al-transporturilor-feroviare-in-2020/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun Apr 04, 2022 8:40 pm

Ăștia chiar și când au călători nu știu să se organizeze..

???????????????????????? ???????????????????????????????????????????????? ???????????????? ???????? ???????????????? – ???????????????????????????????? ????????????????????????????, ???????????? ???????? ???????? ???????? ???????????? ????????????????????????????????

Astăzi vedem roadele politicilor de integrare a transportului public din zona metropolitană București – Ilfov. Trenurile încep să ajungă la capacitatea nominală, iar operatorii de transport feroviar trebuie să atașeze câte un automotor suplimentar pentru a crește această capacitate.

După introducerea, la sfârșitul anului 2020, a serviciului de transport feroviar de călători între Gara de Nord și Aeroportul Internațional Henri Coandă, am încurajat, în cadrul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, o serie de acțiuni menite să crească atractivitatea liniei și numărul de călători. În februarie 2022, am introdus ???????????????????????????? ???????????????????????????????? ???????????????????????????????????????????????? (transport public de suprafață București – Ilfov, metrou și tren), iar tot mai mulți oameni au ales transportul pe calea ferată. Astfel, începând cu sfârșitul lunii martie, operatorul feroviar de stat CFR Călători a început să opereze dimineața (5.30 – 10.00h) și după amiaza (14.30 – 18.30h) cu trenuri formate din câte două Săgeți Albastre.

Așa cum am mai spus, consider că trenul de Aeroport este un prototip al trenurilor metropolitane: are o cadență ridicată (un tren la 40 minute în fiecare direcție) cu un parcurs rapid (20 minute de la Gara de Nord la Aeroport), peroane moderne ce asigura accesul facil în/din tren și un set de automotoare moderne (cu podea coborâtă în zona ușilor de acces).

Cu ajutorul Primăriei Mogoșoaia am creat un punct de oprire modern care, în doar 10 minute, asigură acces la Parcul Mogoșoaia și la Palatele Brâncovenești. Și acest lucru se reflectă atât în călătorii Mogoșoaia – București, cât și în călătorii înregistrate între Mogoșoaia și Patinoar Otopeni.

Intervențiile pentru modernizare vor continua și prin investițiile pe care le pregătim, la Ministerul Transporturilor, pentru achiziționarea primelor trenuri cu pile de combustie cu hidrogen. Astfel, în câțiva ani, transportul pe această linie va fi complet nepoluant, contribuind la creșterea calității vieții, în Regiunea București – Ilfov.

_________________________
#infrastructuraferoviara
#caleferata #metrou
#transportintegrat
#dezvoltare #modernizare #infrastructura
#infrastructuraRomania #Ilfov
#RegiuneaBucurestiIlfov
#DezvoltamIlfov #DezvoltamBucuresti
#DezvoltamRomania

Revista presei - Pagina 58 Fb_im381
Revista presei - Pagina 58 Fb_im382
Revista presei - Pagina 58 Fb_im383
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun Apr 04, 2022 8:55 pm

În sfârșit...
https://clubferoviar.ro/preoteasa-a-schimbat-conducerea-cfr-calatori-timisoara/

Fleancu, altă poamă...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun Apr 04, 2022 9:20 pm

A spart buboiul?
https://www.constanta.info/2022/03/31/cutremur-in-port-dupa-vizita-lui-grindeanu-directorul-goidea-si-a-facut-bagajele

Dar nu am înțeles de ce nu le-au casat (vagoanele) acolo în port, unde o parte dintre ele zăceau acolo de și mai bine de 20 de ani. Le mută, evident pe cele care mai pot fi deplasabile pe calea ferată, prin țară prin te miri ce stații, sau triaje, doar doar să încurce circulația trenurilor care nu mai pot fi date la o parte din calea unuia de rang superior. Și după aceea ne mirăm că de ce marfarul x a făcut 4-5 zile pe drum fiindcă nu a avut loc pe secție, sau x tren călător a așteptat 40 de minute să fie depășit, sau așteptatul trenului de contra. Ca la români...
Tare sunt curios să vedem ce vor face cu liniile alea ce le eliberează în Port.
@Dr2005 nu mai e nici un secret unde au ajuns vagoanele alea. Au avut ,,grijă,, unii pe facebook Very Happy
Totuși n-am să spun nici eu locația.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun Apr 04, 2022 9:44 pm

Auzi domle ce s-a ajuns, sa fie secret locul unde duc niste vagoane de marfa nefolosite de 20 de ani.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun Apr 04, 2022 9:52 pm

https://clubferoviar.ro/reorganizare-la-cfr-calatori/

Dacă s-a ajuns ca depou de gradul zero să mai aibe doar 37 de mecanici, ce pretenții să mai avem să se mai introducă în planul de mers de noi trenuri ! Aviz celor care le cer pe Facebook dar și aici pe forum.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun Apr 04, 2022 10:15 pm

https://mobilitate.eu/ministerul-transporturilor-rofersped-irlu/?fbclid=IwAR3REo8hucQtKc_qWg-EnXw8ka5-HTfGaBOm0doHPyWRG55HPjXAJ23DM0Q

Și cu CFR Marfă în sine ce se întâmplă, kaput ?
Apăi IRLU ăla e un fel de SCRL2, hai vopsea nu mă lăsa. Dacă și după privatizare dau salarii tot de 2000 lei, să-i vedem cine le vine la angajare.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun Apr 04, 2022 10:23 pm

Pai și dacă mai îs doar 500 de mecanici și atâția șefi de tren până la 12000 unde sunt?In afara de caserite ceva revizori și manevranți deci personal.de.executie maxim 5000
Bine că avem cate 15 revizori SC pe regionala plus șef de divizie..
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun Apr 04, 2022 10:25 pm

Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) intenționează să organizeze o procedură de achiziție publică a serviciului care are ca obiect „Îmbunătățirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadențat în jurul orașelor mari din România”. Activitățile ce se vor desfășura în cadrul proiectului, pentru care se face consultarea de piață și se solicită prezentarea unei valori estimative
http://www.e-licitatie.ro/pub/notices/mc-notice/view/100128033

Bă în prezent voi nu aveți suficienți mecanici să duceți trenurile astea și visați să mai băgați niște trenuri metropolitane ? Laughing
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun Apr 04, 2022 10:28 pm

Dar de ce trebuie achizitionat serviciul asta? nu e cine sa gîndeasca un mers cadentat?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeMar Apr 05, 2022 12:42 am

Adrian78 a scris:
Ăștia chiar și când au călători nu știu să se organizeze..

???????????????????????? ???????????????????????????????????????????????? ???????????????? ???????? ???????????????? – ???????????????????????????????? ????????????????????????????, ???????????? ???????? ???????? ???????? ???????????? ????????????????????????????????
Ce-i cu atâtea semne de întrebare?
Pozele nu par de acum, că e toată lumea cu mască, ori acum abia mai vezi unul sau doi rătăciţi cu mască, indiferent de cât de aglomerat e trenul. Altfel, un Desiro e suficient, dar într-adevăr merge destul de plin, spre supărarea naşilor.

Vitosa a scris:
Dar nu am înțeles de ce nu le-au casat (vagoanele) acolo în port, unde o parte dintre ele zăceau acolo de și mai bine de 20 de ani. Le mută, evident pe cele care mai pot fi deplasabile pe calea ferată, prin țară prin te miri ce stații, sau triaje, doar doar să încurce circulația trenurilor care nu mai pot fi date la o parte din calea unuia de rang superior. Și după aceea ne mirăm că de ce marfarul x a făcut 4-5 zile pe drum fiindcă nu a avut loc pe secție, sau x tren călător a așteptat 40 de minute să fie depășit, sau așteptatul trenului de contra. Ca la români...
Nu pot să le caseze acolo, pentru că sunt sechestrate de ANAF, deci ANAF trebuie să le caseze. Tot ANAF trebuie să le evalueze cu evaluator ANEVAR înainte. În schimb, vagoanele (cât-de-cât) funcţionale sunt deja evaluate (la fel şi alte active - terenuri, depouri, boghiuri, vinciuri, locomotive cu abur, feriboturi) în perspectiva dării în plată.
Vagoanele sunt mutate în triaje care nu au mai triat de mult nimic, deci nu încurcă pe nimeni acolo, poate doar pe CFR Marfă, care s-ar putea să trebuiască să manevreze juma' de zi ca să scoată 2 Uagps-uri din mijlocul unui şir de Eacs-uri.

Văd că se tot vorbeşte de recrutarea în baza OUG 109/2011... asta e condiţie din PNRR pentru toate societăţile de stat. Dar n-are cum să se facă mâine (cum se dă de ceasul morţii trompeta GFR-ului şi alte asemenea), trebuie întâi aleasă firma de recrutate.

Vitosa a scris:
https://clubferoviar.ro/reorganizare-la-cfr-calatori/

Dacă s-a ajuns ca depou de gradul zero să mai aibe doar 37 de mecanici, ce pretenții să mai avem să se mai introducă în planul de mers de noi trenuri ! Aviz celor care le cer pe Facebook dar și aici pe forum.
Oare TFC are depouri de gradul 0, 1, 2, 7, 49? Sau GFR? Sau orice OTF privat? La urma urmei, întreţinerea materialului rulant şi alimentarea se pot externaliza (vezi Metrorex, care nici măcar nu mai schimbă un bec pe ramele de metrou), se poate externaliza şi paza, şi curăţenia şi cazarea şi cantina... iar turnusul personalului nu-i musai să se facă fix în depou, în epoca internetului de mare viteză (GFR, de exemplu, are un singur dispecerat - în Bucureşti - care face organizarea personalului pe toată ţara).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 58 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: