| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Apr 2022, 18:34 | |
| Poate nu au rampa de descărcare și pentru 6 vagoane poate era consumul.prea mare asa.la Chiajna au lăsat toată garnitura că au tren de terminal |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Apr 2022, 21:08 | |
| Sa fim seriosi, trenul e mai ecologic decit tranportul auto nu?
plus ca sint rampe prin Tulcea fie in Tulcea Marfuri fie prin prin liniile industriale. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Apr 2022, 21:15 | |
| Plus că nu știu dacă au trasa pe Tulcea că acolo doar CFR Marfă și CTV operează.. Ți-ai găsit la noi sa se facă ceva cu cap?Pai pe auto acolo iasă bani din accize TVA ITP asigurări |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Apr 2022, 21:25 | |
| Daca si pentru trenurile de razboi se coiesc ce sa mai zicem daca ar fi razboi in tara?
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Apr 2022, 21:29 | |
| https://clubferoviar.ro/adina-valean-despre-cfr-marfa/
CFR Marfă are 21 de trenuri DB are 17 Trenuri GFR are 59 de trenuri în circulație Unicom 19 trenuri |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Apr 2022, 21:36 | |
| Până în vară o desființează ăștia. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Apr 2022, 21:38 | |
| Sa vedem șobolanii unde o sa se cuibărească.. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Apr 2022, 21:40 | |
| Se știe, fiecare la privații pentru care au tras sforile. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Apr 2022, 22:16 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Care este utilitatea studiului de fezabilitate in cazul unei linii cu circulatie intensa atat la marfa cat si la calatori ? Ca sa demonstreze ca nu-i fezabila desi evidentele sunt clare din alte inregistrari existente la beneficiar ?
Studiul de fezabilitate nu înseamnă doar să numeri trenurile de acum. Pe lângă faptul că trebuie să vii cu nişte estimări pentru toată durata de amortizare a proiectului, mai trebuie să vii şi cu variante îmbunătăţite de traseu, studii geologice pentru noul traseu, plus că din studiu îţi rezultă indicatorii tehnico-economici. Până acum, singurul proiect nefezabil după studiu e metroul din Cluj şi tot se continuă cu el - dan tm a scris:
- plus ca sint rampe prin Tulcea fie in Tulcea Marfuri fie prin prin liniile industriale.
O să presupun că n-ai fost în viaţa ta pe strada care duce la Tulcea Mărfuri. Mă rog, stradă e mult spus. Apoi, marfa aia trebuie să ajungă în regiunea Odessa a Ucrainei. Pe calea ferată nu mai e posibil, că cele două legături afalte la S de Chişinău sunt moarte de mult (una aruncată în aer, una demontată de ucraineni acum ceva ani). Aşa că vor trece cu bacul pe la Isaccea sau pe podul de la Galaţi. Sau ambele, caz în care chiar nu era rentabil să le trimită cu trenul, câtă vreme sediul social al DB Schenker e în Bucureşti şi autobaza de camioane a DB Schenker e tot în Bucureşti, deci camioanele şi şoferii tot la Bucureşti sunt. - Vitosa a scris:
- Până în vară o desființează ăștia.
Rămâne Rofersped, care poate nu se va transforma într-un nou CFR Marfă care să care doar pentru CEO, CEH, CET Iaşi, RAAN şi alte companii şi regii autonome practic în faliment, dar ţinute artificial pe piaţă din motive sociale sau din lipsă de altceva. _________________ :TTT:
|
|
| |
Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3376 Data de inscriere : 22/03/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Apr 2022, 10:32 | |
| - Dr2005 a scris:
-
- dan tm a scris:
- Să nu se facă la ei , sa se facă la Bucuresti.
Nici măcar URSS nu făcea metrouri în oraşe sub un milion de locuitori. Armenii au rămas celebrii când au cerut fonduri pentru un ,,tramvai subteran" la Erevan, dar în gabarit de metrou, evident construind direct metrou acolo. Dar nu cred că metroul din Erevan ar trebui să fie model pentru Cluj (care metrou din Erevan e făcut pentru trenuri cu 5 vagoane, dar circulă doar trenuri cu 2, deşi oraşul a atins între timp milionul de locuitori). Deci da, banii ăia care se vor arunca (că ăsta-i cuvântul) pe metroul din Cluj ar fi mult mai utili pentru Bucureşti, care chiar are nevoie de aşa ceva. Sau, na, pentru calea ferată Cluj - Dej dacă vrei neapărat să cheltui banii în Boc land. Sau pentru Iaşi - Paşcani, că poate mai merită şi Moldova ceva. Probabil putem face o listă de câteva pagini cu proiecte mult mai utile României decât metroul din Cluj. Altfel, nimic nu-l împiedică pe Boc să facă metrou din bugetul local, la câţi bani a fituit pe schimbat troleibuze ca pe ciorapi în ultimii 15 ani, făcea deja 3 - 4 km de linii de metrou, cu staţiile aferente. Nici nu trebuie să ne facem griji că oricum metroul ăla nu se va face niciodată. Proiecte din acestea "măreţe" ale unor politicieni pitecantropi care erau pe val la un moment dat, am mai văzut destule. Să ne aducem aminte, spre exemplu, de marele proiect naţional "Dracula land" sau "Dracula parc" al păcăliciului de Dan Matei Agaton, de pe vremea regimului Adrian Năstase. S-au făcut şi exproprieri, din câte ştiu, după care .... s-a ales praful .... Agaton s-a întors înapoi în anonimatul din care a venit, Năsase a ajuns la puşcărie .... Revenind la zilele noastre, Udrea e deja la puşcărie, Băsescu e deja aproape, va veni probabil şi vremea lui Boc ăsta, o nulitate la care unii se uită la la Dumnezeu. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Apr 2022, 11:00 | |
| Daca zona metropolitana nu e dezvoltat bineînțeles că se sufocă orașul și prețurile la imobiliare explodează.Sa fi fost tren din 30 in 30 de min de la Apahida spre Cluj altfel ar fi fost situația.Au ajuns preturile sa fie mai scumpe că la Barcelona și Madrid bătaie de joc Trenul de aeroport a ajuns la 150 de călători dar îți trebuie și răbdare.. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Apr 2022, 20:48 | |
| https://www.pressalert.ro/2022/04/perchezitii-la-cfr-calatori-timisoara-este-vizat-fostul-director-schimbat-acum-10-zile/ |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 13 Apr 2022, 22:08 | |
| In sfârșit! Să le dea ani grei de pârnaie că prea s-au crezut moșieri și și-au bătut joc și de salariații CFR. Dovezile există și doar naivii nu au crezut. Și ca el (F.B.) au mai fost mulți alți directori care au distrus CFR călători marfă și Infrastructură. Tuturor să le urăm la mulți ani cu executare ! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 13 Apr 2022, 22:25 | |
| Era unul celebru și la regionala Galati |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 13 Apr 2022, 22:32 | |
| Ultimul mohican încă nedebarcat. Oare nu i-o ajunge cât a supt din 2014 și până în prezent, sau ne-am întors în comunism în era funcțiilor date pe viață? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|