Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+27
alexmorph3us
adytm
IonutCFR2009
cfr500
Re6/6
razvan - trenuri
Adrian78
ldh80
alinx3330
@ndrey
Adirmvl
CalinIonMihai
ciprian71
TVlad
dan tm
TER200
bubu
Peter Fodor
cardinal
riciu
AeroX
Ony_x
Amiralul
Nesebar
DUAL
Vitosa
Dr2005
31 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 11 Apr 2022, 18:34

Poate nu au rampa de descărcare și pentru 6 vagoane poate era consumul.prea mare asa.la Chiajna au lăsat toată garnitura că au tren de terminal
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 11 Apr 2022, 21:08

Sa fim seriosi, trenul e mai ecologic decit tranportul auto nu?

plus ca sint rampe prin Tulcea fie in Tulcea Marfuri fie prin prin liniile industriale.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 11 Apr 2022, 21:15

Plus că nu știu dacă au trasa pe Tulcea că acolo doar CFR Marfă și CTV operează..
Ți-ai găsit la noi sa se facă ceva cu cap?Pai pe auto acolo iasă bani din accize TVA ITP asigurări
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 11 Apr 2022, 21:25

Daca si pentru trenurile de razboi se coiesc ce sa mai zicem daca ar fi razboi in tara?

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 11 Apr 2022, 21:29

https://clubferoviar.ro/adina-valean-despre-cfr-marfa/

CFR Marfă are 21 de trenuri DB are 17 Trenuri GFR are 59 de trenuri în circulație Unicom 19 trenuri
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 11 Apr 2022, 21:36

Până în vară o desființează ăștia.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 11 Apr 2022, 21:38

Sa vedem șobolanii unde o sa se cuibărească..
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 11 Apr 2022, 21:40

Se știe, fiecare la privații pentru care au tras sforile.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 11 Apr 2022, 22:16

IonutCFR2009 a scris:
Care este utilitatea studiului de fezabilitate in cazul unei linii cu circulatie intensa atat la marfa cat si la calatori ? Ca sa demonstreze ca nu-i fezabila desi evidentele sunt clare din alte inregistrari existente la beneficiar ? Very Happy
Studiul de fezabilitate nu înseamnă doar să numeri trenurile de acum. Pe lângă faptul că trebuie să vii cu nişte estimări pentru toată durata de amortizare a proiectului, mai trebuie să vii şi cu variante îmbunătăţite de traseu, studii geologice pentru noul traseu, plus că din studiu îţi rezultă indicatorii tehnico-economici.
Până acum, singurul proiect nefezabil după studiu e metroul din Cluj şi tot se continuă cu el Laughing

dan tm a scris:
plus ca sint rampe prin Tulcea fie in Tulcea Marfuri fie prin prin liniile industriale.
O să presupun că n-ai fost în viaţa ta pe strada care duce la Tulcea Mărfuri. Mă rog, stradă e mult spus.
Apoi, marfa aia trebuie să ajungă în regiunea Odessa a Ucrainei. Pe calea ferată nu mai e posibil, că cele două legături afalte la S de Chişinău sunt moarte de mult (una aruncată în aer, una demontată de ucraineni acum ceva ani). Aşa că vor trece cu bacul pe la Isaccea sau pe podul de la Galaţi. Sau ambele, caz în care chiar nu era rentabil să le trimită cu trenul, câtă vreme sediul social al DB Schenker e în Bucureşti şi autobaza de camioane a DB Schenker e tot în Bucureşti, deci camioanele şi şoferii tot la Bucureşti sunt.

Vitosa a scris:
Până în vară o desființează ăștia.
Rămâne Rofersped, care poate nu se va transforma într-un nou CFR Marfă care să care doar pentru CEO, CEH, CET Iaşi, RAAN şi alte companii şi regii autonome practic în faliment, dar ţinute artificial pe piaţă din motive sociale sau din lipsă de altceva.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Peter Fodor

Peter Fodor


Numarul mesajelor : 205
Varsta : 45
Reputatie : 3376
Data de inscriere : 22/03/2016

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 12 Apr 2022, 10:32

Dr2005 a scris:

dan tm a scris:
Să nu se facă la ei , sa se facă la Bucuresti.
Nici măcar URSS nu făcea metrouri în oraşe sub un milion de locuitori. Armenii au rămas celebrii când au cerut fonduri pentru un ,,tramvai subteran" la Erevan, dar în gabarit de metrou, evident construind direct metrou acolo. Dar nu cred că metroul din Erevan ar trebui să fie model pentru Cluj (care metrou din Erevan e făcut pentru trenuri cu 5 vagoane, dar circulă doar trenuri cu 2, deşi oraşul a atins între timp milionul de locuitori).
Deci da, banii ăia care se vor arunca (că ăsta-i cuvântul) pe metroul din Cluj ar fi mult mai utili pentru Bucureşti, care chiar are nevoie de aşa ceva. Sau, na, pentru calea ferată Cluj - Dej dacă vrei neapărat să cheltui banii în Boc land. Sau pentru Iaşi - Paşcani, că poate mai merită şi Moldova ceva. Probabil putem face o listă de câteva pagini cu proiecte mult mai utile României decât metroul din Cluj.
Altfel, nimic nu-l împiedică pe Boc să facă metrou din bugetul local, la câţi bani a fituit pe schimbat troleibuze ca pe ciorapi în ultimii 15 ani, făcea deja 3 - 4 km de linii de metrou, cu staţiile aferente.

Nici nu trebuie să ne facem griji că oricum metroul ăla nu se va face niciodată. Proiecte din acestea "măreţe" ale unor politicieni pitecantropi care erau pe val la un moment dat, am mai văzut destule. Să ne aducem aminte, spre exemplu, de marele proiect naţional "Dracula land" sau "Dracula parc" al păcăliciului de Dan Matei Agaton, de pe vremea regimului Adrian Năstase. S-au făcut şi exproprieri, din câte ştiu, după care .... s-a ales praful .... Agaton s-a întors înapoi în anonimatul din care a venit, Năsase a ajuns la puşcărie ....
Revenind la zilele noastre, Udrea e deja la puşcărie, Băsescu e deja aproape, va veni probabil şi vremea lui Boc ăsta, o nulitate la care unii se uită la la Dumnezeu.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 12 Apr 2022, 11:00

Daca zona metropolitana nu e dezvoltat bineînțeles că se sufocă orașul și prețurile la imobiliare explodează.Sa fi fost tren din 30 in 30 de min de la Apahida spre Cluj altfel ar fi fost situația.Au ajuns preturile sa fie mai scumpe că la Barcelona și Madrid bătaie de joc
Trenul de aeroport a ajuns la 150 de călători dar îți trebuie și răbdare..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 12 Apr 2022, 20:48

https://www.pressalert.ro/2022/04/perchezitii-la-cfr-calatori-timisoara-este-vizat-fostul-director-schimbat-acum-10-zile/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMier 13 Apr 2022, 22:08

In sfârșit!
Să le dea ani grei de pârnaie că prea s-au crezut moșieri și și-au bătut joc și de salariații CFR.
Dovezile există și doar naivii nu au crezut.
Și ca el (F.B.) au mai fost mulți alți directori care au distrus CFR călători marfă și Infrastructură. Tuturor să le urăm la mulți ani cu executare !
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMier 13 Apr 2022, 22:25

Era unul celebru și la regionala Galati
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMier 13 Apr 2022, 22:32

Ultimul mohican încă nedebarcat. Oare nu i-o ajunge cât a supt din 2014 și până în prezent, sau ne-am întors în comunism în era funcțiilor date pe viață?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 62 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: