Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+27
alexmorph3us
adytm
IonutCFR2009
cfr500
Re6/6
razvan - trenuri
Adrian78
ldh80
alinx3330
@ndrey
Adirmvl
CalinIonMihai
ciprian71
TVlad
dan tm
TER200
bubu
Peter Fodor
cardinal
riciu
AeroX
Ony_x
Amiralul
Nesebar
DUAL
Vitosa
Dr2005
31 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 29 Dec 2021, 00:18

Adrian78 a scris:
Uite dovada incompetenței..E așa greu de montat un macaz acolo unde M700 se întâlnește cu M1000?

https://m.hotnews.ro/stire/25266496

Revista presei - Pagina 30 Fb_im312

Voi aţi citit caietul de sarcini? E link la anunţul de licitaţie în articol, vi-l mai pun şi eu încă o dată: https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100133808

Revista presei - Pagina 30 K110
Revista presei - Pagina 30 K210

Bonus:
Revista presei - Pagina 30 K310

Mai pe româneşte:
1) Soluţia cerută de CFR e fix cea pe care autorul articolului de pe HotNews o numeşte ca fiind a lui. De fapt, omul nu a citit studiul şi a făcut ce ştie bine orice român - a aruncat cu noroi în CFR. Niciodată nu a fost vorba de o dublare liniei Buciumeni - Mogoşoaia, nu ar fi avut nicio logică asta. De altfel, şi autorul articolului şi-a dat seama şi l-a şters şi de pe HotNews şi de pe Contributors Laughing
https://www.hotnews.ro/stiri-opinii-25266496-incompetenta-sau-rea-intentie-cfr-saboteaza-legatura-feroviara-bucuresti-aeroport-henri-coanda.htm
Versiunea de mobil a HotNews o mai aveam în cache şi am salvat-o pentru posteritate, dacă cineva o va mai dori Laughing
Evident, CFR doreşte să folosească acel racord pe sub M1000, prelungind o linie până în Pajura HM. În felul ăsta, se va putea circula pe linie dublă până în Bucureşti Nord, trenurile dinspre Otopeni se vor înscrie pe firul III K fără să mai existe conflict de trafic cu cele care merg spre Otopeni.

2) Există deja în licitare monatarea unei diagonale înainte de ,,tunel" (cum vii dinspre Mogoşoaia), care va elimina crucile din Mogoşoaia şi va mai reduce cu câteva minute timpul de parcurs.

Later edit: pentru posteritate, mulţumită Google Cache, am salvat şi pagina de pe Contributors. Încă o mai găsiţi şi voi: https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:I3pWbQysZxEJ:https://www.contributors.ro/incompetenta-sau-rea-intentie-cfr-saboteaza-legatura-feroviara-bucuresti-aeroport-henri-coanda/+&cd=1&hl=ro&ct=clnk&gl=ro

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 29 Dec 2021, 00:34

Vitosa a scris:
900000 km parcurși cu ele ți se pare puțin? Sau musai să țină 100 de ani?
Păi dacă nu e puţin, ce vină are infrastructura? Dacă nu e musai să ţină 100 de ani...
La Desiro, de exemplu, la 1 milion de km deja e revizia generală (R8), la locomotive dacă ajungi la milion deja trebuie RG. Să înţeleg că Softronic se gânde că or să reziste 2 milioane de km fără reparaţii?

Dar tot îmi vine greu să cred că osiile au probleme. Înţelegeam să fie vorba de roţi, că pe astea inevitabil le mai strunjeşti cu timpul. Dar la osii chiar nu mă aşteptam.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 29 Dec 2021, 00:45

Da cu roțile au probleme. Sorry, mea culpa amunca
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 29 Dec 2021, 03:23

In alte tari trece un IR/IC/EC sau ce denumire au ca difera de la tara la tara fara oprire in toate catunele dar din statia de unde opreste pleaca imediat un Regio dupa trenul de rang si duce calatorii in toate haltele, deci nu opreste trenul de rang in statii mici, plimba regio dupa trenul de rang si chiar in Italia sunt trenuri regio care merg golute dar merg si nu pun opriri la trenul de rang ca nu e obligat ala care merge 500 de km sa stea dupa toti gigeii care fac naveta si opreste trenu de rang superior din 10 in 10 minute ca in Romania. Dar na, aia sunt dezvoltati si evoluati iar noi oprim IR si international prin diverse statii fantoma ca e greu sa mai bage si un regio.
Pana va fi si la noi ca prin alte tari dezvoltate noi vom fi oale si ulecele, pana atunci de la Bucuresti la Satu Mare oprim in Comarnic, Azuga, Rupea, Dumbraveni si alte sate uitate de lume, doar doar mai urca sau coboara un ratacit, oricum la Dumbraveni de exemplu 1741/1742 opreste degeaba, niciodata nu am vazut pe nimeni sa urce sau sa coboare acolo din acest tren dar mentinem oprirea plus multe alte exemple.

_________________
595423Revista presei - Pagina 30 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 30 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 29 Dec 2021, 15:01

"Astfel de trenuri transfrontaliere cu Moldova au doar scop politic şi nimic mai mult. 10 minute sunt suficiente pentru control dacă ai un singur călător în tren, altfel procedurile astea durează enorm, mai ales că şi Poliţia de Frontieră e slab dotată - de exemplu în multe PTF-uri nu există scannere mobile de paşapoarte, poliţistul trebuie să meargă în birou cu paşapoartele să le verifice. Controlul de frontieră al unui tren cu 6 (şase) călători în relaţia Ruse - Bucureşti (deci UE, fără vamă) durează vreo 20 minute în cazul în care PC-ul din biroul poliţistului de frontieră nu se blochează. La Vidin (control comun RO-BG) când mai mergea vagonul Budapesta - Sofia am stat 45 minute cu 5 călători + însoţitorul de vagon MAV (a venit poliţistul român, a luat actele, s-a dus în birou, le-a scanat, s-a întors pe peron, le-a predat bulgarului, s-a dus bulgarul în birou, le-a scanat şi el, apoi a venit şi ni le-a returnat). La Curtici în 2019 se ajunsese să se noteze pe caiet CNP-urile românilor pe sensul de ieşire şi să se verifice ulterior din birou dacă sunt urmăriţi pentru ceva sau nu (şi dacă pleca trenul între timp, se dădea telefon la colegii unguri şi-l săltau ei pe nefericitul care era căutat de autorităţile noastre). Un ipotetic mic trafic adevărat între R. Moldova şi România (nu visez la ceva ca între Bratislava şi Viena, dar măcar 3 perechi pe zi) nu se poate face decât când Moldova va intra în UE şi va fi în stare să îşi protejeze frontiera de pe Nistru sau pe unde şi-o mai stabili-o. Altfel, câtă vreme îţi trebuie paşaport şi se face control vamal, tehnic nu ai ce-i face"

In 2017, cand am fost ultima data (pana in prezent) in Republica Moldova, am mers de la Iasi la Ungheni cu trenul. Dupa ce trenul a trecut podul peste Prut si imediat dupa pod s-a oprit, au urcat politistii de frontiera moldoveni, care aveau un scaner mobil (il purtau cumva "agatat" de gat), cu care au scanat rapid pasapoartele sau actele de identitate (cetatenii romani pot intra in Republica Moldova numai pe baza de buletin/carte de identitate) a celor din tren! Cu astfel de scanere mobile cred ca in 10 minute se pot controla si verifica actele de identitate a tuturor calatorilor dintr-un AM Desiro- chiar sa fie ocupate toate locurile din automotor!
Acuma nu cred ca politia de frontiera din Republica Moldova are mai multi bani pentru dotari decat politia de frontiera din Romania! Daca isi permite politia de frontiera din Republica Moldova sa aibe astfel de scanere mobile pentru documente, cu siguranta ca si-ar permite si politia de frontiera din Romania sa achizitioneze astfel de echipamente!

Iar in privinta controlului bagajelor (care este treaba organelor vamale), tot in 2017, de la Chisinau la Husi am venit cu microbuzul. In vama Albita (pe sensul de intrare in Romania) vamesii doar i-au intrebat pe calatorii din microbuz (cca 20 de persoane) daca au in bagaje tigari si bauturi alcoolice mai mult de o anumita canditate, toti calatorii au raspuns ca nu au si in cca 5 minute s-a terminat si controlul bagajelor (nici nu au mai deschis bagajele calatorilor din microbuz)!

Am dat aceste exemple concrete (vazute personal) ca sa arat ca si durata controlului documentelor si bagajelor din trenurile Iasi- Ungheni poate fi scurtata destul de mult si implicit si durata de stationare a acestor trenuri in HM Ungheni Prut poate fi redusa destul de mult!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 29 Dec 2021, 15:28

Care sunt aceste "fir IV Chitila" si "fir V Chitila" ?

Din statia Chitila pleaca un fir care merge paralel cu "firul 3 Chitila", trece pe la sud de halta Depoul Bucuresti Triaj h., traverseaza strada Teodor Neagoe, apoi se uneste cu linia care vine dinspre Ram. Post Giulesti si dinspre Ram. Post Colentina, dupa care ajunge la un TDJ (unde intra si linia dinspre depou), iar, din acele TDJ, o linie se duce spre fosta grupa de triere "A1" iar cealalta linie se termina ca linie infundata (probabil aveea in trecut rolul de linie de evitare)!
Aceasta linie infundata se doreste a fi prelungita pana in HM Pajura ?


De asemenea, de la Ram. Post Giulesti si de la Ram. Post Colentina vin doua linii, care se unesc inainte de halta Depoul Bucuresti Triaj h., trec apoi pe la sud de aceasta halta, traverseaza strada Teodor Neagoe, dupa care se unesc cu linia mentionata mai sus.

Nu inteleg de ce cei de la CFR-SA , pentru sporirea capacitatii de circulatie pe M700 si pe linia spre aeroport, merg tot pe ideea de a se trece prin statia Chitila!
Nu-i mai simplu de refacut/modernizat "firul 3 Chitila" pana imediat dupa halta Depoul Bucuresti Triaj h. si acolo montate doua macazuri simple si un TDJ pentru a face legatura intre "firul 3 Chitila" si linia de racord spre Ram. Post Colentina, iar, de la Ram. Post Colentina pana in statia Mogosoaia folosita calea ferata de centura ca cel de-al "doilea" fir pentru trenurile care circula pe M700 si pe linia spre aeroport ?!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 29 Dec 2021, 19:13

Garantat acuma prind Malaxele 100 de ani .

https://clubferoviar.ro/schimbari-in-conducerea-ministerului-transporturilor/

Te cam plângi că nu ai bani dar ai ceva in conturi..Ai o mătușă Tamara?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 29 Dec 2021, 21:10

Strânși din minimul ăla pe economie Very Happy
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 29 Dec 2021, 21:39

Din 1.2 mil de.bugetari doar 80000 sunt pe salariu mediu și aia sunt ceva paznici, femei de.servciu..
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 29 Dec 2021, 22:07

Vitosa a scris:
Strânși din minimul ăla pe economie Very Happy

Il plateste bine Statul sa nu fuga in afara cu „stiinta” dobandita... vorba vine... acolo nici la paza cladirii nu i-ar angaja dupa cate „realizari” au in Romania. Laughing
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 29 Dec 2021, 22:26

Adrian78 a scris:
Te cam plângi că nu ai bani dar ai ceva in conturi..Ai o mătușă Tamara?
M-am angajat pentru prima dată la 19 ani... asta înseamnă acum aproape 14 ani, iar contul ăla e deschis tot pe atunci. N-am cheltuieli cu casa şi masa, cu maşina merg din an în paşti (şi atunci merg cu prietenii la munte, deci se împarte benzina la 3 - 4 - 5 oameni)... sau trebuia să urmez norma specifică României şi să am un credit pe 30 de ani? Poţi să cauţi declaraţiile din urmă, să vezi că nu a crescut suma din cont mai mult decât salariile încasate. Altceva... la pronosport n-am mai câştigat de vreo 3 ani (că nici n-am mai jucat), CA-uri nu am avut niciodată, bunuri date în chirie n-am (că n-au avut ai mei să-mi lase).
Apropo de ,,contul" la BRD Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private, ăla e Pilonul 2 de pensie, nu sunt nişte bani de care să dispun cum vreau, singura soluţie să iasă banii ăia de acolo înainte să mă pensionez e să dau ortu' popii, caz în care vor reveni moştenitorilor mei. Iar suma e adunată în 9 ani de muncă şi de contribuţii la pensie.

Prefer să nu comentez mai mult la acest moment.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 29 Dec 2021, 23:36

10 ani și 2 miliarde.pwntru fanteziile lui Boc..Probabil ii se baga pe foc pentru un nou mandat că să facă Clujul praf să îl umple numa de blocuri..

https://foaiatransilvana.ro/proiectul-metroului-de-la-cluj-a-fost-aprobat-de-guvern-lucrarile-vor-dura-10-ani-si-va-avea-19-statii/
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 30 Dec 2021, 10:53

Atunci cand se schimba guvernul, se schimba si multi demnitari.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 30 Dec 2021, 21:03

Autoritatea pentru Reforma Feroviară..

INFORMAŢIE DE PRESĂ privind actele normative aprobate în şedinţa Guvernului României din 30 decembrie 2021

HOTĂRÂRE pentru aprobarea contractelor de servicii publice pentru perioada 01 ianuarie 2022 -  10 decembrie 2022 în transportul feroviar public de călători
Hotărârea de Guvern a fost aprobată.

HOTĂRÂRE privind aprobarea Programului de acțiune pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare și transferul modal către calea ferată al fluxurilor de transport de călători și marfă
Guvernul a aprobat astăzi Programul de acțiune pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare și transferul modal către calea ferată al fluxurilor de transport de călători și marfă, destinat să asigure îndeplinirea cu succes a obiectivelor de reformă asumate prin Planul Național de Redresare și Reziliență în ceea ce privește creșterea traficului feroviar cu cel puțin 25% până în 2026 comparativ cu 2020.

Aprobarea acestui program reprezintă încă o acțiune asumată în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență pe care Guvernul a îndeplinit-o până la termenul stabilit, finalul anului 2021.
Programul include seturi de acțiuni specifice fiecărui tip de trafic vizat, respectiv, traficul feroviar de călători, traficul combinat de marfă pe rute terestre care utilizează preponderent transportul feroviar, traficul feroviar de marfă în vagoane izolate. Sunt vizate în acest scop inclusiv aspecte legate de prioritizarea investițiilor în infrastructură în baza unor indicatori și criterii clare, asigurarea cadrului legislativ necesar implementării acțiunilor incluse în program, creșterea nivelului de competitivitate al transportului feroviar și al nivelului de adaptare la cerințele pieței.
O componentă importantă a acestui program de acțiune se referă la implementarea Strategiei de dezvoltare a infrastructurii feroviare 2021-2025, document aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 985/2020.

HOTĂRÂRE pentru modificarea și completarea HG nr.666/2016 pentru aprobarea documentului strategic Master Planul General de Transport al României
Programul Investițional vizează o schimbare de paradigmă în sensul concentrării eforturilor politice, instituționale și financiare ale României pe un set clar de priorități, în linie cu interesele naționale și europene, care să conducă, la finele decadei 2021-2030, la crearea unei rețele naționale de transport care să reprezinte coloana vertebrală de dezvoltare a economiei naționale.

Practic, Programul Investițional reprezintă o actualizare a Master Planului de Transport,   utilizând experiența obținută la nivelul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii și a beneficiarilor acestuia pentru a se realiza un parcurs eficient al proiectelor astfel încât, la finele decadei, să se recupereze o mare parte din decalajul de dezvoltare față de celelalte State membre UE, precum și o participare activă la modernizarea conectivității europene și introducerea noilor tehnologii sustenabile.
Programul descrie, pentru fiecare sector de transport, situația existentă, principalele nevoi de dezvoltare, identificarea proiectelor de investiții, metodologia de prioritizare, bugete și calendar de implementare, precum și aspectele legate de guvernanța sectorului, operarea și întreținerea infrastructurii nou create, siguranță și tehnologii de management al traficului, precum și aspecte privind protecția mediului și adaptarea climatică.
Programul acoperă nevoile integrale de dezvoltare a infrastructurii de transport din România și prevede necesitatea realizării a 6624.1 km de rețea rutieră (autostrăzi, drumuri expres, transregio, variante ocolitoare) din care 2900,5 km aferenți rețelei primare și 3723,6 km aferenți rețelei secundare. În ceea ce privește rețeaua feroviară, programul vizează realizarea a 3274,8 km de cale ferată aferenți rețelei primare și 1228 km aferenți rețelei secundare.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeVin 31 Dec 2021, 09:41

https://voceatimisului.ro/timisoara-de-la-primul-tramvai-electric-la-intaiul-mijlocul-de-transport-in-comun-cu-cea-mai-lunga-autonomie-din-lume/
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 30 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: