|
| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Mar 2022, 22:02 | |
| - TVlad a scris:
- Pai la fier vechi sa le duca; ma intreb ce au asteptat pina acum?
Sunt sub sechestru ANAF foarte multe din ele. În plus, ultima dată când s-au tăiat vagoane la CFR Marfă, s-a lăsat cu anchete şi procurori DNA, că în general aşa se întâmplă când eşti de stat, îţi caută nod în papură. N-a fost nimeni condamnat, dar după ani de procese, se alege praful de imaginea şi cariera oricui. Prin urmare, nimeni nu a vrut să îşi rişte libertatea vânzând fiarele alea. - TVlad a scris:
- Corecta observatia cu abaterile si triajele. Chiar ma luase la ștangă un "guru" de pe alt forum cind am ridicat problema desfiintarii excesive a liniilor abatute. Ca, dom'le, acum o sa se circule cu viteza mare si la marfa si la calatori si nu mai are rost sa se astepte un tren dupa altul. Am vazut cu ce viteza se circula si pentru cit timp.
Triajele nu mai triau nimic de mult, pentru că acum nu mai doar un OTF şi nu mai e obligatoriu să transporţi toată marfa cu trenul dacă eşti lângă calea ferată, cum era înainte de 1989. Problema e la organizarea generală a traficului, că altfel pe o linie modernizată ca M800, noaptea de la 22 până la 4 dimineaţa ar fi trebuit să zburde marfarele la un bloc distanţă unul de altul, fără să mai stea prin Feteşti, Ciulniţa şi prin alte părţi; pus EA/EC-ul la Agigea şi după aia blană până la Chitila (dacă se duc pe Piteşti), Brazi sau Videle. Iar în sens invers, unde eşti dependent de operatorii portuari, aceştia din urmă ar fi trebuit să fie buni de plată dacă nu se mişcă conform contract. Că altfel, dacă se trag 20 de linii în plus la Palas, n-am făcut nimic, o să se înveţe şi privaţii că e mai ieftin să plătească staţionarea vagoanelor acolo decât să le ducă până în curte la ei, aşa că vom avea liniile ocupate mai mereu. - Adrian78 a scris:
- Oare toti managerii din 2010 incoace nu ar trebui sa raspunda penal?
https://clubferoviar.ro/ce-buget-are-pentru-2022-compania-pusa-in-locul-cfr-marfa/?fbclid=IwAR105olAdO6ublEZwPO1ddSdZafwTXpZKjtJIyRlXdqRdR1XlqypM9iJraA Ce să răspundă? Modelul ăsta de ,,desfiinţat o companie şi înfiinţat alta" nu e nou, în mediul privat se practică din '90 încoace. Iar la nivel de firme de stat, au făcut şi alţii ,,chestii" d'astea, cel mai recent exemplu fiind Alitalia, falimentat de statul italian, dar nu înainte de a trece avioanele bune pe noua firmă Italo. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Mar 2022, 22:13 | |
| - dan tm a scris:
- Adrian78 a scris:
- Pai nici nu ar trebui sa mai avem vagoane care stau aiurea in gari si triaje.
CFR Marfa are 20000 de vagoane cate circula dintre ele 2000-3000 asta e rentabilitate? pai restul sint abandonate prin gari, descompletate, nu pot fi folosite. Ce să se mai facă cu vagoanele alea? Sunt fier vechi, practic. Nu mai ai ce să repari la ele. Odată cu închiderea CFR Marfă, oricum vor ajunge la fier vechi _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Mar 2022, 22:42 | |
| 700 de vagoane ... Marea majoritate zac (chiar și de 20 de ani) în zona A a Portului, la Poarta 1 @TVlad. Nici liniile nu mai sunt într-o stare bună.
Să mai citim și acest link să vadă și poporul ce bine e la calea ferată https://clubferoviar.ro/protestul-ceferistilor-2/?fbclid=IwAR266zszuWZW8XoihMaMB69pOLXzP58GnTKVKYxpruoXcHwH7fv6Q2v7b_8 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Mar 2022, 22:50 | |
| Pai să răspundă pentru cota de piata pierduta pentru pierderile.de 500 mil de euro ajutor de stat pentru modernizări aiurea de locomotive pentru afacerea Rolling Stock cum adică pentru ce să răspundă?Fiecare director când a plecat a plecat cu contractele bune și taman sa dus la cate un operator privat ..Chiar zilele astea CFR a mai pierdut niste datorii pe care le avea de recuperat dar ce aia a noastră las că vine statul și șterge și împarte și gata că doar sunt banii nostrii |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Mar 2022, 00:06 | |
| - Adrian78 a scris:
- Pai să răspundă pentru cota de piata pierduta pentru pierderile.de 500 mil de euro ajutor de stat pentru modernizări aiurea de locomotive pentru afacerea Rolling Stock cum adică pentru ce să răspundă?Fiecare director când a plecat a plecat cu contractele bune și taman sa dus la cate un operator privat ..
Crezi tu că directorii plecau cu contractele în buzunar? Asta e gluma secolului. CFR Marfă de foarte mult timp lucra preponderent cu companiile de stat, pe care niciun OTF privat nu le voia. RAAN, CET Iaşi, Oltchim, CEO, CEH şi alte asemenea, care plăteau din an în paşti şi care sunt unul din motivele pentru care CFR Marfă a ajuns cum a ajuns. Un client privat serios (gen Dacia, Ford, Rompetrol, anumţi traderi de cereale ş.a.) întotdeauna are acorduri-cadru cu mai mulţi OTF sau ale contract cu un intermediar care îi găseşte imediat un OTF disponibil, nu stă după CFR Marfă până i se întorc vagoanele de la descărcat la mama cucului. Da' bine că CFR Marfă mergea şi câştiga licitaţiile tuturor întreprinderilor de stat falimentare, unde fie nu se prezenta nimeni altcineva, fie se aranja licitaţia să iasă CFR Marfă tocmai pentru că era de stat, deci putea plăti salariile şi fără să încaseze la timp. Adăugăm la asta şi parcul de material rulant supradimensionat, dar revizuit, terenurile nefolosite... toate astea generează costuri importante şi nu produc nimic. Aşa că nu era nevoie să plece directorii cu contractele în buzunar... timpul a trecut şi leafa a mers, iar când eşti director câteva luni şi salariul e tot ăla indiferent de cum merge societatea, nici să vrei n-ai ce să faci. Dacă te duce capul, te vor oferta OTF privaţi imediat. Dacă nu... aia e, te înscrii în partidul care trebuie şi te-ai scos. - Vitosa a scris:
- Să mai citim și acest link să vadă și poporul ce bine e la calea ferată
,,Și la capitolul locomotive situația este gravă. Din cele 1.100 ale societății, au mai rămas doar 600 (celelalte fiind fie închiriate către operatorii privați, fie indisponibile)" Dacă avea CFR Călători 500 locomotive închiriate la privaţi, făcea un profit de nu-i mai trebuia compensaţie ) Pe de altă parte, o societate cu 1100 locomotive şi 2200 vagoane ar fi fost culmea eficienţei pe piaţă Vă daţi seama câţi mecanici (preferabil echipă completă), şefi de tren, conductori, revizori, manevranţi trebuiau? _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Mar 2022, 16:16 | |
| - Dr2005 a scris:
Problema e la organizarea generală a traficului, că altfel pe o linie modernizată ca M800, noaptea de la 22 până la 4 dimineaţa ar fi trebuit să zburde marfarele la un bloc distanţă unul de altul, fără să mai stea prin Feteşti, Ciulniţa şi prin alte părţi; pus EA/EC-ul la Agigea şi după aia blană până la Chitila (dacă se duc pe Piteşti), Brazi sau Videle. Dar ce anume ii impiedica pe operatori sa circule intre orele 22 si 4? Inteleg ca avem o linie cu capacitate nefolosita. Pina si la Romtelecom aveau pe vremuri o metoda de a stimula migrarea traficului in afara orei de virf; dial-up-ul era mai ieftin noaptea. Pe urma parca si la Connex era ceva dupa ora 10 seara, era un cent pe minut sau ceva de genul. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Mar 2022, 16:29 | |
| Dr2005 gluma secolului.Pana acuma 2 ani aveau contractul de Vintu de Jos Constanta.Dupa ce a plecat echipa de directorasi de la Marfa din zona Craiova la CER Ferspeed a ajuns contractul la ei..
Degeaba au modernizat M800 daca nu au marit si capacitatea portului.Asa e si cu coridorul 4 si statia Curtici |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Mar 2022, 20:09 | |
| O rezolvăm provizoriu şi cu portul. Păcat că procedurile birocratice sunt atât de stufoase, de doar în caz de urgenţă majoră stă cineva să le facă. Desigur, dacă am fi avut mai mult personal în MTI, CFR SA şi CFR Marfă, s-ar fi rezolvat mai repede dar, na, ceferistul adevărat e ăla cu KD2-ul, cu ciocanul sau cu cheia de tirfoane în mână, nu cel de la birou, asta a fost accepţiunea sindicatelor care au făcut lobby permanent în ultimii 30 de ani să existe cât mai puţin personal de birou. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Mar 2022, 21:40 | |
| Degeaba ar zburda pina la poarta portului daca portul nu le poate primi si prelucra.
Pe urma si inapoi ar mai nimeri si ziua tot ar trebui trase pe drepata pentru a lasa trenurile de calatori. Plus ca nu toate ar putea ajunge noaptea la linia 800. Sau nu ar trebui sa stationeze undeva sa astepte 22-04?
Ce ma mira pe mine e ca nimeni nu s-a gindit ca in anumite statii sa faca niste bai, dusuri, veceuri cu taxa ca pe autostrazi in alte tari, daca tot stau pe acolo mecanicii si partizile de tren cu orele.
Sau poate s-a gindit cineva dar la preturile de cocaina pe care le cere CFR pentru inchiriere, mai bine se darima cladirile... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Apr 2022, 16:16 | |
| Sorin Grindeanu Au fost degajate primele 84 de vagoane care blochează de ani de zile liniile de cale ferată din Portul Constanța! Astăzi, CFR Marfă pregătește pentru expediere un nou convoi format din peste 40 de vagoane staționate pe liniile de cale ferată. Portul Constanța a devenit cel mai important port la Marea Neagră, iar infrastructura acestuia trebuie pusă la punct urgent! Ca urmare a conflictului din Ucraina fluxului de mărfuri transportate crește constant și în aceste condiții este necesar să valorificăm inclusiv întregul potențial feroviar al portului. Colegii de la CFR SA și cei din direcțiile de specialitate din minister lucrează, în paralel, la fundamentarea proiectului de Ordonanță, pentru operaționalizare a activității de transport mărfuri din zona Portului Constanța. Prin acest act normativ urmează să fie alocate de resurse finaciare pentru repararea și întreținerea elementelor rețelei feroviare din Portul Constanța administrată de CFR-SA. Ordonanța urmează să asigure și cadrul necesar funcționării terminalului de feribot prin integrarea pasajului superior peste calea ferată și a racordului peste DN39 la complexul de linii din portul Constanța și la infrastructura portuară. #PortConstanta #CFR #vagoane #investitii #SorinGrindeanu |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Apr 2022, 16:19 | |
| Ale cui sint liniile alea? |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Apr 2022, 16:43 | |
| Un Plasser ar putea intra sa puna la punct liniile, odata taiati copacii? Sau nu se preteaza decit la sectiuni lungi de linie si aflate intr-o stare mai acceptabila? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Apr 2022, 17:45 | |
| - dan tm a scris:
- Ale cui sint liniile alea?
CFR S.A. - TVlad a scris:
- Un Plasser ar putea intra sa puna la punct liniile, odata taiati copacii? Sau nu se preteaza decit la sectiuni lungi de linie si aflate intr-o stare mai acceptabila?
Liniile sunt suficient de lungi pentru a fi burate mecanizat. Dar pentru asta trebuie să fie integral cu traverse de beton şi nu ştiu dacă sunt (într-adevăr, ce se vede în poze e cu beton, dar nu ştiu ce o fi sub vagoane). _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Apr 2022, 18:29 | |
| Bine dar pina la burare trebuie si ciuruite. Judecind dupa cit de invadate sint de iarba, cred ca balastul e plin de pamint.
De ce nu se poate lucra mecanizat cu traverse de lemn? Pentru ca pot fi atit de putrezite incit sa se desprinda haotic si sa nu le mai poata prinda masinaria in ghearele ei? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Apr 2022, 19:32 | |
| Dar personal de manevra mai au pt acele grupe de triere ? Acolo lucrau sute de ceferisti in anii 80... acum or fi pensionari deja, si tineretul vrea doar cu KD2-ul in mana sau in fata luminoschemei. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |