Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+27
alexmorph3us
adytm
IonutCFR2009
cfr500
Re6/6
razvan - trenuri
Adrian78
ldh80
alinx3330
@ndrey
Adirmvl
CalinIonMihai
ciprian71
TVlad
dan tm
TER200
bubu
Peter Fodor
cardinal
riciu
AeroX
Ony_x
Amiralul
Nesebar
DUAL
Vitosa
Dr2005
31 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 61 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeDum 27 Mar 2022, 10:51

Până una alta sarbii circula cu 200km/h in serviciul comercial

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeLun 28 Mar 2022, 11:22

Adrian78 a scris:
Cel mai eficient sistem cred că este în Elveția și aia mai au destule trenuri clasice multe.in sistem pushpull
Da, când ai călători să umpli 10 etajate la cadenţă de 30 - 60 minute, e evident că mergi cu trenuri clasice Laughing
Ăsta e rezultatul unui mix de măsuri (că tot e la modă termenul ăsta) luate în ultimii 20 - 30 de ani:
- mers cadenţat
- interzicerea transportului rutier de persoane între cantoane
- investiţiile în mediu (pentru că acum 50 de ani au făcut atâtea baraje, regularizări şi defrişări de au rămas aproape fără faună sălbatică, acum se chinuie să repare greşelile)
- parcarea autoturismelor în oraşe doar cu plată şi interzicerea lor totală în zonele centrale ale oraşelor
Prin urmare, elveţianul merge cu IC-uri care la interior sunt ca etajatele noastre (dar, evident, mai curate), plăteşte o căruţă de bani pe bilet... dar tot îi e mai ieftin şi mai comod decât să meargă cu maşina.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeLun 28 Mar 2022, 17:10

https://adevarul.ro/locale/hunedoara/un-camion-plin-sine-furate-s-a-rupt-cauza-prazii-pagube-produs-hotii-calea-ferata-hategului-1_6241a32c5163ec4271c0dbd2/index.html?fbclid=IwAR21kMbAIoW0aYkKgBNaf9yWI6Xirlma7qmDxGnCKV4RYVmIZvYkPfUfsX8
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeLun 28 Mar 2022, 19:19

Dr2005 oare domnul Preoteasa are voie sa fie in CA la un concurent al CFR Marfă nu prea e conflict de interese?

Traian Preoteasa avea, în 2021, un salariu de 176.032 lei de la CFR Marfă, dar acesta este abonat la mai multe companii de stat. Preoteasa a mai câștigat anul trecut 80.432 lei pentru că e în Consiliul de Administrație al Tarom, 16.599 lei din Consiliul de Administrație al SC Informatica Feroviară SA, 82.500 lei pentru că este membru AGA la SC Rolling Stock Company SA și 16.110 lei de la CN CFR SA pentru o funcție de director general adjunct. Compania Rolling Stock este un joint venture între CFR Marfă și Grup Feroviar Român, companie controlată de Gruia Stoica. GFR este marele rival al CFR Marfă, folosind mare parte din vagoanele și locomotivele companiei de stat.

Traian Preoteasa mai declară că a încasat, în 2021, și banii din închirierea a 3 clădiri din București. Din cele 3 contracte de închiriere, Preoteasa a câștigat peste 100.000 de lei în 2021. În total, directorul general CFR Călători a câștigat anul trecut suma de 473.523 de lei, circa 100.000 de euro.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeLun 28 Mar 2022, 20:33

Cât a fost director la CFR Marfă știm bine ce a făcut, dar acu că a primit al doilea mandat la CFR Călători chiar nu înțelegem cine sau ce l-a recomandat !?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeLun 28 Mar 2022, 20:36

Vitosa a scris:
Cât a fost director la CFR Marfă știm bine ce a făcut, dar acu că a primit al doilea mandat la CFR Călători chiar nu înțelegem cine sau ce l-a recomandat !?

Doua păsărici doua mari și două mici..Partidul
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeLun 28 Mar 2022, 20:38

Concurent sau nu, Rolling Stock este o companie la care acţionar este şi CFR Marfă, implicit CFR Marfă trebuie să aibă reprezentant în AGA. Cum Dl. Preoteasa a lucrat la CFR Marfă, putea fi numit şi reprezentant al acţionarului în AGA Rolling Stock.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMar 29 Mar 2022, 20:30

The merger of Eurostar & Thalys (which runs Paris-Brussels-Amsterdam/Cologne high-speed trains) has been approved.

Both are majority-owned by SNCF (French Railways) in any case, with both also partly owned by SNCB (Belgian Railways). The combined company will be branded 'Eurostar'. Eurostar's HQ will move from London to Brussels & will combine with Thalys', reducing overheads.

From a passenger viewpoint, I'd hope that through ticketing between London & Cologne will be improved, even if through services remain a challenge given there's little space at Cologne Hbf to provide a segregated security-cleared platform, let alone provide a terminal.

https://www.politico.eu/article/commission-approves-eurostar-thalys-merger/
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMier 30 Mar 2022, 12:07

Unde anume sint depozitate acele vagoane? Sint in aceeasi zona sau imprastiate prin diverse parti ale portului? Si daca le ia miine cineva pe toate, liniile vor fi circulabile?

https://clubferoviar.ro/vagoane-din-portul-constanta/

"Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, le-a cerut marți directorilor generali ai CFR Marfă și CFR SA, Daniel Apostolache și, respectiv, Ion Simu-Alexandru, să mute 700 de vagoane din Portul Constanța, care stau abandonate pe infrastructura portuară."
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMier 30 Mar 2022, 14:11

Unde sa le mute daca au desfiintat abaterile in garile de pe 800, au desfiintat triajul Valul lui Traian care era tampon pentru traficul din port, au desfiintat Ciulnita triaj
unde sa duca vagoanele astea daca nu la fier vechi?

Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMier 30 Mar 2022, 14:36

Pai la fier vechi sa le duca; ma intreb ce au asteptat pina acum?
Corecta observatia cu abaterile si triajele. Chiar ma luase la ștangă un "guru" de pe alt forum cind am ridicat problema desfiintarii excesive a liniilor abatute. Ca, dom'le, acum o sa se circule cu viteza mare si la marfa si la calatori si nu mai are rost sa se astepte un tren dupa altul. Am vazut cu ce viteza se circula si pentru cit timp.

Viteza e o notiune buna la toate, la justificat orice bazaconie; cum era mai ieri cuvintul "digital". Orice rahat daca era inscriptionat "digital" era automat bun. Daca puneai intrebari de genul "cum reglezi timpul de expunere?", "cum se regleaza nivelul de inregistrare?", "cum se face focalizarea/transfocarea" ti se raspundea "ba! nu intelegi odata ca e digital?! ca nu mai are nevoie de asa ceva? esti prost?!" Asa si cu "gurii" astia de pe alte forumuri de sclifositi.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMier 30 Mar 2022, 15:41

Pai nici nu ar trebui sa mai avem vagoane care stau aiurea in gari si triaje.
CFR Marfa are 20000 de vagoane cate circula dintre ele 2000-3000 asta e rentabilitate?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMier 30 Mar 2022, 15:45

Oare toti managerii din 2010 incoace nu ar trebui sa raspunda penal?

https://clubferoviar.ro/ce-buget-are-pentru-2022-compania-pusa-in-locul-cfr-marfa/?fbclid=IwAR105olAdO6ublEZwPO1ddSdZafwTXpZKjtJIyRlXdqRdR1XlqypM9iJraA
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMier 30 Mar 2022, 20:01

https://www.opiniatimisoarei.ro/imagini-cu-tramvaiul-nou-cuprins-de-un-incendiu-la-timisoara-specialistii-bozankaya-verifica-de-ce-a-luat-foc-una-dintre-baterii/30/03/2022
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMier 30 Mar 2022, 21:00

Adrian78 a scris:
Pai nici nu ar trebui sa mai avem vagoane care stau aiurea in gari si triaje.
CFR Marfa are 20000 de vagoane cate circula dintre ele 2000-3000 asta e rentabilitate?

pai restul sint abandonate prin gari, descompletate, nu pot fi folosite.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 55 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 61 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: