Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Dum 27 Mar 2022, 10:51
Până una alta sarbii circula cu 200km/h in serviciul comercial
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Mar 2022, 11:22
Adrian78 a scris:
Cel mai eficient sistem cred că este în Elveția și aia mai au destule trenuri clasice multe.in sistem pushpull
Da, când ai călători să umpli 10 etajate la cadenţă de 30 - 60 minute, e evident că mergi cu trenuri clasice Ăsta e rezultatul unui mix de măsuri (că tot e la modă termenul ăsta) luate în ultimii 20 - 30 de ani: - mers cadenţat - interzicerea transportului rutier de persoane între cantoane - investiţiile în mediu (pentru că acum 50 de ani au făcut atâtea baraje, regularizări şi defrişări de au rămas aproape fără faună sălbatică, acum se chinuie să repare greşelile) - parcarea autoturismelor în oraşe doar cu plată şi interzicerea lor totală în zonele centrale ale oraşelor Prin urmare, elveţianul merge cu IC-uri care la interior sunt ca etajatele noastre (dar, evident, mai curate), plăteşte o căruţă de bani pe bilet... dar tot îi e mai ieftin şi mai comod decât să meargă cu maşina.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Mar 2022, 17:10
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Mar 2022, 19:19
Dr2005 oare domnul Preoteasa are voie sa fie in CA la un concurent al CFR Marfă nu prea e conflict de interese?
Traian Preoteasa avea, în 2021, un salariu de 176.032 lei de la CFR Marfă, dar acesta este abonat la mai multe companii de stat. Preoteasa a mai câștigat anul trecut 80.432 lei pentru că e în Consiliul de Administrație al Tarom, 16.599 lei din Consiliul de Administrație al SC Informatica Feroviară SA, 82.500 lei pentru că este membru AGA la SC Rolling Stock Company SA și 16.110 lei de la CN CFR SA pentru o funcție de director general adjunct. Compania Rolling Stock este un joint venture între CFR Marfă și Grup Feroviar Român, companie controlată de Gruia Stoica. GFR este marele rival al CFR Marfă, folosind mare parte din vagoanele și locomotivele companiei de stat.
Traian Preoteasa mai declară că a încasat, în 2021, și banii din închirierea a 3 clădiri din București. Din cele 3 contracte de închiriere, Preoteasa a câștigat peste 100.000 de lei în 2021. În total, directorul general CFR Călători a câștigat anul trecut suma de 473.523 de lei, circa 100.000 de euro.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Mar 2022, 20:33
Cât a fost director la CFR Marfă știm bine ce a făcut, dar acu că a primit al doilea mandat la CFR Călători chiar nu înțelegem cine sau ce l-a recomandat !?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Mar 2022, 20:36
Vitosa a scris:
Cât a fost director la CFR Marfă știm bine ce a făcut, dar acu că a primit al doilea mandat la CFR Călători chiar nu înțelegem cine sau ce l-a recomandat !?
Doua păsărici doua mari și două mici..Partidul
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Mar 2022, 20:38
Concurent sau nu, Rolling Stock este o companie la care acţionar este şi CFR Marfă, implicit CFR Marfă trebuie să aibă reprezentant în AGA. Cum Dl. Preoteasa a lucrat la CFR Marfă, putea fi numit şi reprezentant al acţionarului în AGA Rolling Stock.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Mar 2022, 20:30
The merger of Eurostar & Thalys (which runs Paris-Brussels-Amsterdam/Cologne high-speed trains) has been approved.
Both are majority-owned by SNCF (French Railways) in any case, with both also partly owned by SNCB (Belgian Railways). The combined company will be branded 'Eurostar'. Eurostar's HQ will move from London to Brussels & will combine with Thalys', reducing overheads.
From a passenger viewpoint, I'd hope that through ticketing between London & Cologne will be improved, even if through services remain a challenge given there's little space at Cologne Hbf to provide a segregated security-cleared platform, let alone provide a terminal.
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Mar 2022, 12:07
Unde anume sint depozitate acele vagoane? Sint in aceeasi zona sau imprastiate prin diverse parti ale portului? Si daca le ia miine cineva pe toate, liniile vor fi circulabile?
"Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, le-a cerut marți directorilor generali ai CFR Marfă și CFR SA, Daniel Apostolache și, respectiv, Ion Simu-Alexandru, să mute 700 de vagoane din Portul Constanța, care stau abandonate pe infrastructura portuară."
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Mar 2022, 14:11
Unde sa le mute daca au desfiintat abaterile in garile de pe 800, au desfiintat triajul Valul lui Traian care era tampon pentru traficul din port, au desfiintat Ciulnita triaj unde sa duca vagoanele astea daca nu la fier vechi?
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Mar 2022, 14:36
Pai la fier vechi sa le duca; ma intreb ce au asteptat pina acum? Corecta observatia cu abaterile si triajele. Chiar ma luase la ștangă un "guru" de pe alt forum cind am ridicat problema desfiintarii excesive a liniilor abatute. Ca, dom'le, acum o sa se circule cu viteza mare si la marfa si la calatori si nu mai are rost sa se astepte un tren dupa altul. Am vazut cu ce viteza se circula si pentru cit timp.
Viteza e o notiune buna la toate, la justificat orice bazaconie; cum era mai ieri cuvintul "digital". Orice rahat daca era inscriptionat "digital" era automat bun. Daca puneai intrebari de genul "cum reglezi timpul de expunere?", "cum se regleaza nivelul de inregistrare?", "cum se face focalizarea/transfocarea" ti se raspundea "ba! nu intelegi odata ca e digital?! ca nu mai are nevoie de asa ceva? esti prost?!" Asa si cu "gurii" astia de pe alte forumuri de sclifositi.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Mar 2022, 15:41
Pai nici nu ar trebui sa mai avem vagoane care stau aiurea in gari si triaje. CFR Marfa are 20000 de vagoane cate circula dintre ele 2000-3000 asta e rentabilitate?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Mar 2022, 15:45
Oare toti managerii din 2010 incoace nu ar trebui sa raspunda penal?
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Mar 2022, 21:00
Adrian78 a scris:
Pai nici nu ar trebui sa mai avem vagoane care stau aiurea in gari si triaje. CFR Marfa are 20000 de vagoane cate circula dintre ele 2000-3000 asta e rentabilitate?
pai restul sint abandonate prin gari, descompletate, nu pot fi folosite.