|
| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Apr 2022, 15:00 | |
| O luăm pe urmele Greciei. E foarte grav ce se întâmplă la ora actuală în România. Și din păcate poporul se complace măsurilor acestui regim politic de hoți aflați la guvernare. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Apr 2022, 15:04 | |
| Sunt.demult pe urmele lor.la.cheltuieli pe salarii și pensii Macar aia au autostrăzi și au făcut și linie de 200km/h Salonic -Atena |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Apr 2022, 15:10 | |
| 10 mil de.euro pentru un studiu nu este cam mult? o fi ei bani europeni dar.. Bucureşti, 9 aprilie 2022 Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA și Asocierea TPF Inginerie SRL – SC ISPCF SA – SC BAICONS IMPEX SRL au semnat contractul în valoare de 41.842.445 RON (fara TVA), pentru elaborarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic, în vederea modernizării liniei de cale ferată COȘLARIU – CLUJ-NAPOCA, pentru viteza maximă de circulație de 160 km/h pentru trenurile de călători respectiv 120 km/h pentru trenurile de marfa Studiul de fezabilitate și Proiectul Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată pe Coslariu-Cluj Napoca, in lungime de aproximativ 99 de km, au drept scop identificarea soluției optime din punct de vedere tehnic, economic și operațional pentru modernizarea liniei de cale ferată Coșlariu – Cluj-Napoca, ținând cont de conformarea în relație cu standardele europene și cerințele de interoperabilitate la nivelul rețelei feroviare românești. Obiectivul general al contractului de prestări servicii este modernizarea infrastructurii feroviare între COȘLARIU și CLUJ-NAPOCA pentru creșterea numărului de pasageri și a volumului de mărfuri transportate, precum și îndeplinirea următoarelor obiectivelor specifice: ► creșterea vitezei de circulație și, implicit, reducerea duratei de călătorie pe întreaga secțiune; ► creșterea numărului de călători, inclusiv a numărului de turiști; ► creșterea volumului de mărfuri transportate la nivel intern și internațional; ► îmbunătățirea condițiilor de călătorie și creșterea gradului de siguranță, gestionând în același timp impactul asupra mediului, în conformitate cu standardele europene. Valoare contract: 41.842.445 RON (fără TVA) Sursa de finantare: Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei - CEF Sector Transport, în procent de 85% din valoarea eligibilă, și Bugetul de Stat (15%). Durata contractului: 23 de luni. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Apr 2022, 17:06 | |
| În general, preţul studiului de fezabilitate e între 1 şi 5% din valoarea estimată a proiectului, asta dacă vrei să se facă studiul în teren şi nu din birou. Dacă e 1% înseamnă că 100 km de linie costă 4,1 miliarde lei, adică 41 milioane lei pe km adică 8,2 mil. euro/km cale dublă, deci 4,1 mil. euro/km cale simplă. E cam puţin pentru anumite tronsoane din traseul ăla. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Apr 2022, 18:30 | |
| https://www.stiridecluj.ro/politic/metroul-clujului-a-intrat-in-impas-din-cauza-scumpirii-materialelor-de-constructii |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Apr 2022, 23:37 | |
| Pe cât pariu că nu se face? 15.000 călători pe oră? Linia de tramvai 41 din Bucureşti are o capacitate de 30 * 300 = 9000 călători/oră pe fiecare sens, în condiţiile în care aria de deservire pentru 41 din Bucureşti e mai mare decât tot municipiul Cluj. Evident că n-o să circule metroul la 90 secunde în Cluj, nici în Bucureşti (care e de 4 ori mai mare decât tot JUDEŢUL Cluj) nu circulă metroul la 90 secunde, chiar şi 100% automatizat nu e fezabil un astfel de interval, iar capacitatea de transport oferită e mult prea mare faţă de ce o să ofere Clujul şi peste 50 de ani. Aştept cu interes ca cei de la Comisia Europeană să respingă la finanţare proiectul... şi să băgăm banii ăia în M4 de la Bucureşti. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Apr 2022, 09:38 | |
| https://clubferoviar.ro/verificari-ale-curtii-de-conturi-la-cfr-calatori-marfa-si-infrastructura/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Apr 2022, 11:51 | |
| Vitosa totul e varza acolo se acoperă unii pe alții ,datorii nerecuperate că deh toți sunt prieteni între ei ,numiri fara respectarea legilor și multe altele |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Apr 2022, 22:30 | |
| Shht, nu mai spune așa ceva că imediat va veni cineva și va spune că articolul e o mizerie și că nu este adevărat Și cu studiile astea de fezabilitate altă mânăreală, peste patru sau opt ani va veni un alt ministru care va găsi studiul de fezabilitate pentru Cluj - Coșlariu, linie de viteză (care dpdv al reliefului doar între Câmpia Turzii și Teiuș va putea fi de 160 km/h), și va spune că nu mai este de actualitate și că trebuie un alt SF. Între timp s-au platit opt milioane de euro, bani cu care se putea face ceva util. Cea mai mare hoție la Transporturi e. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Apr 2022, 22:44 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pe cât pariu că nu se face?
15.000 călători pe oră? Linia de tramvai 41 din Bucureşti are o capacitate de 30 * 300 = 9000 călători/oră pe fiecare sens, în condiţiile în care aria de deservire pentru 41 din Bucureşti e mai mare decât tot municipiul Cluj.
Evident că n-o să circule metroul la 90 secunde în Cluj, nici în Bucureşti (care e de 4 ori mai mare decât tot JUDEŢUL Cluj) nu circulă metroul la 90 secunde, chiar şi 100% automatizat nu e fezabil un astfel de interval, iar capacitatea de transport oferită e mult prea mare faţă de ce o să ofere Clujul şi peste 50 de ani.
Aştept cu interes ca cei de la Comisia Europeană să respingă la finanţare proiectul... şi să băgăm banii ăia în M4 de la Bucureşti. Asta e gîndirea dintotdeauna. Să nu se facă la ei , sa se facă la Bucuresti. Asa s-a condus si se conduce tara asta de la 1918 încoace. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Apr 2022, 22:50 | |
| Lasă dane că nici cu Boc nu mie rușine este o marioneta pe care o conduc samsarii aia imobiliari de la Cluj..Realizări prea mărețe nu are și Oradea e la ani lumina de Cluj.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Apr 2022, 00:16 | |
| Studiul de fezabilitate E OBLIGATORIU la orice proiect - https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/185166 Iar studiile nu le face niciun ministru, le face beneficiarul lucrării (CFR, CNAIR, Metrorex etc.), care apoi va implementa proiectul. Studiul de fezabilitate e valabil 2 ani, după care poate fi reactualizat şi i se prelungeşte valabilitatea cu încă un an. - dan tm a scris:
- Să nu se facă la ei , sa se facă la Bucuresti.
Nici măcar URSS nu făcea metrouri în oraşe sub un milion de locuitori. Armenii au rămas celebrii când au cerut fonduri pentru un ,,tramvai subteran" la Erevan, dar în gabarit de metrou, evident construind direct metrou acolo. Dar nu cred că metroul din Erevan ar trebui să fie model pentru Cluj (care metrou din Erevan e făcut pentru trenuri cu 5 vagoane, dar circulă doar trenuri cu 2, deşi oraşul a atins între timp milionul de locuitori). Deci da, banii ăia care se vor arunca (că ăsta-i cuvântul) pe metroul din Cluj ar fi mult mai utili pentru Bucureşti, care chiar are nevoie de aşa ceva. Sau, na, pentru calea ferată Cluj - Dej dacă vrei neapărat să cheltui banii în Boc land. Sau pentru Iaşi - Paşcani, că poate mai merită şi Moldova ceva. Probabil putem face o listă de câteva pagini cu proiecte mult mai utile României decât metroul din Cluj. Altfel, nimic nu-l împiedică pe Boc să facă metrou din bugetul local, la câţi bani a fituit pe schimbat troleibuze ca pe ciorapi în ultimii 15 ani, făcea deja 3 - 4 km de linii de metrou, cu staţiile aferente. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Apr 2022, 17:14 | |
| Care este utilitatea studiului de fezabilitate in cazul unei linii cu circulatie intensa atat la marfa cat si la calatori ? Ca sa demonstreze ca nu-i fezabila desi evidentele sunt clare din alte inregistrari existente la beneficiar ? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Apr 2022, 18:02 | |
| Figurina aia de Flutur conduce judetul Suceava de 18 ani dar nu a fost in stare să facă un terminal.intermodal bine că face gropi de gunoi pe munte.. DB Cargo Un al doilea tren de ajutoare umanitare expediat din Franța pentru Ucraina a ajuns sâmbătă noaptea în terminalul de la Chiajna de lângă București. Paleții cu produse de igienă, echipament medical, alimente și jucării au venit ca donație din partea Protecției Civile (FR), urmând a fi încărcate în camioane cu destinația Tulcea, de unde vor fi repartizate refugiaților ucraineni. Transportul vagoanelor de la frontiera Valea lui Mihai a fost asigurat de către #DBCargoRomania, la fel ca în cazul primului tren sosit lunea trecută în stația Filești din județul Galați (foto), având aceeași destinație – refugiații ucraineni din județul Tulcea. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Apr 2022, 18:11 | |
| De ce nu l-au dus direct la Tulcea?
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |