| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Mar 2022, 20:25 | |
| În sfârșit s-a semnat contractul ! Chiar m-am bucurat. Din ce am înțeles prima ramă ne vine la finele anului 2023, restul în 2024. Și totuși se mai pun niște semne de întrebare. Că nu toate vor fi atribuite operatorului național ci și pe la privați ok am înțeles-o. Nu mă interesează unde și le vor ține peste noapte privații ci operatorul național e subiectul discuției. Sunt depourile actuale pregătite să le primească? Mă refer la spațiul de primire și remizare peste noapte. Sau se va întâmpla cum s-a întâmplat cu ramele alea Zet 6100 când le-a avut depoul București Călători de mai rău le încurca parcursul prin depou al locomotivelor și se întârzia ieșirea locomotivelor la trenuri? Prin Europa am văzut că pentru ramele electrice s-au construit niște depouri speciale incluzând hale unde să fie adăpostite de intemperii (ploi, ninsori). Păi la noi când or da de o iarnă mai dură și le vor îngheța pantografele ce facem? Le scoate de sub fir ca pe locomotive și îl urcă pe Dorel pe acoperiș să tragă de ele să își revină? Prost o fi de nu o spune "nu sunt autorizat la ele chemați reprezentant Alstom să vă rezolve problema." ? Eu nu cred că s-a gândit cineva și la problema asta. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Mar 2022, 20:42 | |
| Daca sunt cu mentenanța inclusa probabil se vor construi câteva hale... Mi se pare mie sau o sa fie o concurenta neloiala dacă le primesc și operatorii privați o sa vede numa rame Alstom pe București -Brasov iar privații o sa fie cei mai avantajați că ei practica ce preturi vor iar CFR Călători le va folosi la trenuri IR cu preturi de doping.. Mă întreb cine o sa cea 75 de lei să meargă cu așa ceva de la Craiova la Simeria |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Mar 2022, 20:50 | |
| Nici n-au venit si deja dau nastere la discutii?
o sa fie ca si cu tramvaiele de la Timisoara. Dupa ce le-au luat nu le prea scot pe traseu ca daca deraiaza n-au dispozitivul de riv dicare si repus pe linie.
Asa si aici, ce conteaza ca nu au hale pentru ele, ca depourile sînt construite doar pentru locomotive? s-a ocupat cineva sa fie hale pentru Desiro sau ramele electrice care au fost?
Nu. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Mar 2022, 21:05 | |
| Când dragule vor construi halele alea că mult timp nu mai e până vor veni ramele comandate ? Și unde ? Tu îți dai seama costuri? (terenuri, expropieri, construcția halelor, linii, electrificare). Du-te domnule de aici că nu cred să mai văd și problema asta rezolvată ! Nu până nu văd lucrare începută. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Mar 2022, 21:30 | |
| Deci o mare m.. cu investițiile de la buget care au scăzut cu 377 de mil in primele doua luni..Noroc că au crescut alea postaderare
https://www.biziday.ro/romania-inregistreaza-un-deficit-95-miliarde-de-lei-072-din-pib-dupa-primele-doua-luni-ale-anului-in-scadere-cu-32-de-miliarde-fata-de-perioada-similara-din-2021/ |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Mar 2022, 22:31 | |
| - Vitosa a scris:
- În sfârșit s-a semnat contractul ! Chiar m-am bucurat. Din ce am înțeles prima ramă ne vine la finele anului 2023, restul în 2024.
Și totuși se mai pun niște semne de întrebare. Că nu toate vor fi atribuite operatorului național ci și pe la privați ok am înțeles-o. Nu mă interesează unde și le vor ține peste noapte privații ci operatorul național e subiectul discuției. Sunt depourile actuale pregătite să le primească? Mă refer la spațiul de primire și remizare peste noapte. Sau se va întâmpla cum s-a întâmplat cu ramele alea Zet 6100 când le-a avut depoul București Călători de mai rău le încurca parcursul prin depou al locomotivelor și se întârzia ieșirea locomotivelor la trenuri? Prin Europa am văzut că pentru ramele electrice s-au construit niște depouri speciale incluzând hale unde să fie adăpostite de intemperii (ploi, ninsori). Păi la noi când or da de o iarnă mai dură și le vor îngheța pantografele ce facem? Le scoate de sub fir ca pe locomotive și îl urcă pe Dorel pe acoperiș să tragă de ele să își revină? Prost o fi de nu o spune "nu sunt autorizat la ele chemați reprezentant Alstom să vă rezolve problema." ? Eu nu cred că s-a gândit cineva și la problema asta. Ha-haaaa, adica sa nu patim cu ele ca CFM cu D1M-urile? Deloc exclus! |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Mar 2022, 22:54 | |
| - Vitosa a scris:
- Când dragule vor construi halele alea că mult timp nu mai e până vor veni ramele comandate ? Și unde ? Tu îți dai seama costuri? (terenuri, expropieri, construcția halelor, linii, electrificare).
Du-te domnule de aici că nu cred să mai văd și problema asta rezolvată ! Nu până nu văd lucrare începută. Vin repede, te pomenesti ca le au pe stoc? O sa faca niste hale de policarbonat sau cum e una pe la Cîmpulung Moldovenesc. Sau gresesc? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Mar 2022, 22:55 | |
| Pai din aia e și la Simeria dar este mica nu o folosesc la nimic.. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Mar 2022, 23:09 | |
| https://clubferoviar.ro/ultimul-tren-de-pasageri-dintre-rusia-si-ue-anulat-din-28-martie/ |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Mar 2022, 23:14 | |
| dar mai trec trenuri
În gara din Vilnius au fost amplasate afişe cu războiul din Ucraina. Ruşii care traversează Lituania spre Kalingrad pot vedea ororile din „misiunea specială”
https://adevarul.ro/international/europa/In-gara-vilnius-fost-amplasate-afise-razboiul-ucraina-rusii-traverseaza-lituania-kalingrad-vedea-ororile-misiunea-speciala-1_623dc9255163ec4271a5d95e/index.html |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 26 Mar 2022, 06:00 | |
| Bine bine de partea cu mentenanța știam, dar prin Grivița nu tot cu ldh-ul le tractează? Sau te pomenești că furnizorul electrifică Grivița până la hale? Că Bucureștiul sigur va avea alocate nu doar 2-3 rame ci mai multe, și să le ducă noapte de noapte pe toate la hale nu prea aș crede. Și totuși semnele de întrebare ar fi peste noapte unde vor sta, sub cerul liber? Păi atunci șansele să fie graffitate sunt tot mai mari. E foarte important și acest aspect. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 26 Mar 2022, 09:43 | |
| Cel mai eficient sistem cred că este în Elveția și aia mai au destule trenuri clasice multe.in sistem pushpull NS a cumpărat 40 de Traxxuri 186 și mai aveau 17 bucăți pe care le-au vândut la Akiem firma de leasing ei acuma le-au închiriat pentru trenurile Bruxelles Amsterdam care circula mai mult goale despre ce acolo mai circula.si Thallys pe HSL Toată fericirea asta cu trenuri IC pe Amsterdam Bruxelles ii costă vreo 50 de milioane de euro pe an..
Tot ai zis că se reglementează treabă cu subvențile.la RE.si nu o sa mai aibă voie sa circule că IR la.preturi de R sau daca or opri la Buftea și Chitila se consideră trenuri metropolitane pe distanța aia și gata?
Între.timp Siemens a câștigat un contract de 115 Vectroane pentru MAV |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 26 Mar 2022, 11:30 | |
| Aceste trenuri electrice se pretează la distanțe mai scurte, durate mai mici.
Exemple de rute pe care pot circula: București - Constanța/Brașov/Craiova/ Galați, București - Târgu Jiu/Drobeta Turnu Severin, Iași - Bacău, Bacău - Brașov, Galați - Brașov/Constanța, Galați - Miercurea Ciuc, Cluj Napoca - Suceava, Cluj Napoca - Timișoara Nord prin Alba Iulia, Cluj Napoca - Petroșani, Craiova - Deva, Timișoara Nord - Craiova, Constanța - Ploiești Sud, Constanța - Mărășești. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 26 Mar 2022, 13:03 | |
| Si la MAV tot asa este ca la noi cu ARF , cu UE cu lăbăreli de Bruxelles sau ei tac si fac? Bine , nu doar eu si alte tari au trenuri si linii. Doar noi stăm si primăvara la un form de trenuri cu Malaxe pozate iarna. Dar ne rupem in cur sa vorbim de IC. Cu ce, cu malaxe? Unde pe linia Balota? Pe Bîrnova? GM nu dezvoltă putere. Noi tot vorbim pe aici pentru că e forum, e ca si cum am fi in parc sau in gara si am discuta vrute si nevrute.
Pe urma ne uitam in gura lu altii că nu e conform, că nu e STi , ca are azbest, că e natura 2000.
Parca eu cînd ma urc in tren mă doare- n cur că garnitura e STI ETCS LEVEL TWO FunctionUnit Computer Knowhow. Urc intr- un automotor Duewag si ma uit la kilometraj, 50 km/ h , masinile il depasesc pe soseaua de lîngă linie, chiar si autobuzele. Dar el ar putea merge si cu peste 130 km/ h dacă ar avea linie. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 27 Mar 2022, 00:51 | |
| Asa e, noi ne cacam pe noi cu tot felul de scuze pentru ca nu intereseaza pe nimeni sa fie bine, lasa prostimea sa se chinuie, natura p.... 2000 nu facem autostrada, lasa sa mearga prosti in card pe DN, lasa sa moara pe capete sau baga restrictii si vine vasile cu radaru ca ai depasit viteza, nu facem cai ferate ca unde te grabesti, mergi asa ca pe vremea lui pazvante, asta e rezultatul incompetentei si nepasarii, altii pot, noi nimic! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|