|
| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Dec 2021, 10:38 | |
| - Nesebar a scris:
- Noi avem malaxor si vagoane care le pica climatizarea si caldura in mers sau ploua in ele iar lumea plateste sute de lei pe un bilet. Dar e bine, mai nou pe unii "destepti" ii f*** grija ca merge regio prea mult si vor sa inventeze ei apa calda, ca de ce domne sa mearga omu ieftin cand poate sa mearga scump! Asa gandesc aceste "desteptaciuni" si vor sa faca regio cu maxim 120 km, pai nu boschetareala curata, deci sa nu mai ai nici un regio Bucuresti-Brasov sa nu mai fie nimic, sa fie bucati, bucatele, bataie de joc, pai nu se alege prafu intr-o zi si de capul acestor specimene care doar distrug.
Nu se alege praful de ei, pentru ca poporul ii voteaza constant, increzatori in minciunile lor electorale. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Dec 2021, 19:00 | |
| - Nesebar a scris:
- Asa gandesc aceste "desteptaciuni" si vor sa faca regio cu maxim 120 km, pai nu boschetareala curata, deci sa nu mai ai nici un regio Bucuresti-Brasov sa nu mai fie nimic, sa fie bucati, bucatele, bataie de joc, pai nu se alege prafu intr-o zi si de capul acestor specimene care doar distrug.
Sigur, hai să facem turism cu regio! O să mă duc luni să propun să se reducă la 50 km distanţa aia pentru regio (deşi recunosc că cerusem 250 km iniţial fix din cauza împărţirii actuale a punctelor de revizie de la CFR Călători, dar la asemenea reacţii, pot să îmi schimb părerea) Oricum sunt n ,,regio-express" care nu au condiţii minime de opriri (deci pot opri şi în toate haltele) şi în a cărei categorie probabil vor trece toate Regio-urile mai lungi, că doar n-o să stea CFR Călători să facă RT la sosire în Câmpina, Ciulniţa şi Mizil. Sau poate o să o facă cu şefii de tren, mai ştii? _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Dec 2021, 21:02 | |
| Mai bine te-ai zbate sa se facă un recensământ cu opririle sa nu se mai oprească aiurea peste tot doar că să ia CFRul leutzul de la CFR Călători Se pot trasa trenuri în funcție de fluxul de călători adică dus să nu oprească cum sunt trenurile alea fantoma de la 3-4 noaptea iar înapoi să opreasca |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 26 Dec 2021, 14:31 | |
| Trenurile se trasează pe baza a ce cer OTF, nu le impun CFR S.A. unde să oprească (dovadă că aveam trenuri care nu opresc în municipii de rang I şi staţiuni turistice de interes naţional), deşi uneori îţi mai dă un ordin de circulaţie să laşi/iei un revizor de cale pe undeva ori un IDM printr-un P.Aj.M sau Ram.. Trenurile alea fantomă sunt puse pentru a putea să se formeze la prima oră cursele de navetă de la Cucuieţii din Deal către oraş, că nu e dormitor la Cucuieţi. Iar problema asta o să persiste şi pe viitor, dacă nu om reuşi să punem o derogare în ordinul ăla, fie or să le trateze ca garnituri goale, fie or să le încadreze ca RE. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 26 Dec 2021, 16:31 | |
| Când ziceam de trenuri fantomă mă refeream că circula noaptea, că știu că formează alte trenuri de navetă.. Sunt multe halte unde de ani de zile nu se mai suie nimeni ori ar trebuie retrasate mai aproape de localități .Cum e halta Clujana care ar trebui desfintata și înfințată o halta in Groapa adică în Mărăști unde e pasajul auto că langa el sunt doua internate de studenți.. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 26 Dec 2021, 17:17 | |
| https://strukton.com/en/our-stories/news/2021/12/eerste-energieneutrale-station-een-feit |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Dec 2021, 09:09 | |
| Ordinul ăla cine l-a intocmit, cine l-a compus ca sa zic asa? pe ce principii? de ce e asa de greu pentru alt ministru sa-l schimbe sau să-l modifice? Plus ca intradevar cum zice si Adrian78 ,ulte puncte de oprire(indiferent de rangul lor) ar trebui modificate. Dar cine trebuie sa facă asta? CFR SA? păi ei nu stiu ce au in parohie, ei inca au statii XXXhcv, desi pe acolo nu mai este vînzator de bile de 10-20 de ani. Sînt unele opriri chiar statii cu abătute care sînt departe de localitati desi mai incolo linia se apropie de localita/te/ti. Ar trebui infiintat un peron aprope de localitate, denumit cumva si trenul sa opreasca acolo, iar in gara veche sa opreasca doar pentru schimb de personal sau pentru anumite incrucisari. Putem incepe cu cîteva de pe linia 100 Radomiresti, oprirea e la 1 km de trecerea la nivel cu DJ 653 care e mai apropiata de ambele părți ale localității. ...de discutat Mihaesti- oprirea e la 1,5 km de trecerea la nivel cu DJ 673 care deserveste 2 localitati ... de discutat Măldăeni - complet izolata, e buna doar pentru opriri de marfare, eventual incarcat cereale, un peron pentru Măldăeni si poate alti locuitori din Rosiorii de Vede, ar trebui înființat în zona viaductului DN 6 după plecarea din Rosiori Nord linia trece printre două localități( Văcărești și Cosoteni ) care nici măcar nu au oprire la CF Rădoiesti este la 1 km de trecerea nivel unde e cam in centrul localității la trecere DJ 612, probabil ca aici vin cu masini si locuitori din Cetatea. Olteni .. acolo am vazut masini, cred ca oamenii vin din sate la navetă. .. nu stiu ce sa zic despre un punt de oprire la trecera la nicel. Ciolpani, mai mult pentru cereale. e complet izolata Zăvestreni -complet izolata Anghelesti - se pare că peste cîmpuri se formează o cărare pe care vin oamenii la tren... Vadu Lat- mutat peronul la trecerea la nivel |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Dec 2021, 11:51 | |
| - Dr2005 a scris:
Sigur, hai să facem turism cu regio! O să mă duc luni să propun să se reducă la 50 km distanţa aia pentru regio (deşi recunosc că cerusem 250 km iniţial fix din cauza împărţirii actuale a punctelor de revizie de la CFR Călători, dar la asemenea reacţii, pot să îmi schimb părerea) Oricum sunt n ,,regio-express" care nu au condiţii minime de opriri (deci pot opri şi în toate haltele) şi în a cărei categorie probabil vor trece toate Regio-urile mai lungi, că doar n-o să stea CFR Călători să facă RT la sosire în Câmpina, Ciulniţa şi Mizil. Sau poate o să o facă cu şefii de tren, mai ştii? Mai bine va reduceti voi cu totul din minister ca si asa ardeti gazul de pomana si cheltuiti banii statului degeaba... datoriile CFR Calatori, CFR Marfa, CFR SA, etc se maresc de la an la an, gratie legislatiei intocmite de mintile voastre luminate si a personajelor numite la conducerea acestor societati de politrucii vostri sefi aserviti politic. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Dec 2021, 13:12 | |
| https://www.replicaonline.ro/baietii-destepti-din-cfr-fac-curatenie-si-la-centrala-nucleara-502225/ |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4653 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Dec 2021, 17:26 | |
| - Adrian78 a scris:
- Mai bine te-ai zbate sa se facă un recensământ cu opririle sa nu se mai oprească aiurea peste tot doar că să ia CFRul leutzul de la CFR Călători
Se pot trasa trenuri în funcție de fluxul de călători adică dus să nu oprească cum sunt trenurile alea fantoma de la 3-4 noaptea iar înapoi să opreasca Perfect Adrian! Ai pus punctul pe i . Exact ce aminteam si eu de opririle aberante la trenurile internationale. Sunt convins ca si in afara de Dr2005 mai sunt angajati din minister care observa propunerile pertinente dar nimeni nu le acorda atentie ca ei sunt mai specialisti decat toti navetistii pe care ii cară cu IR 72/73 si 78/79. Pe M100 este chiar bataie de joc si nu vor sa puna macar o pereche ca Tomis sau Ir 346/347 .Ca sa nu mai spunem ca e in bataie de joc B.A.R pentru 348/349 - de genul Regio. La Chiajna mereu restrictii, de la Rosiori la Videle linia e praf. Licitatii fara ofertanti pentru viaductul Carcea. Totul este putred. doar zona de pe Valea Prahovei are standarde occidentale restul intre Bucuresti si Timisoara zici ca esti pe Buhaiesti |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Dec 2021, 19:42 | |
| Standarde UE pe naiba... la cea mai mica adiere de vant se balanseaza catenara si apar intarzierile din pix... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Dec 2021, 20:49 | |
| https://clubferoviar.ro/contractul-pmb-cu-astra-vagoane/ |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Dec 2021, 03:09 | |
| - adytm a scris:
- Adrian78 a scris:
- Mai bine te-ai zbate sa se facă un recensământ cu opririle sa nu se mai oprească aiurea peste tot doar că să ia CFRul leutzul de la CFR Călători
Se pot trasa trenuri în funcție de fluxul de călători adică dus să nu oprească cum sunt trenurile alea fantoma de la 3-4 noaptea iar înapoi să opreasca
Perfect Adrian! Ai pus punctul pe i . Exact ce aminteam si eu de opririle aberante la trenurile internationale. Sunt convins ca si in afara de Dr2005 mai sunt angajati din minister care observa propunerile pertinente dar nimeni nu le acorda atentie ca ei sunt mai specialisti decat toti navetistii pe care ii cară cu IR 72/73 si 78/79.
Pe M100 este chiar bataie de joc si nu vor sa puna macar o pereche ca Tomis sau Ir 346/347 .Ca sa nu mai spunem ca e in bataie de joc B.A.R pentru 348/349 - de genul Regio. La Chiajna mereu restrictii, de la Rosiori la Videle linia e praf. Licitatii fara ofertanti pentru viaductul Carcea. Totul este putred. doar zona de pe Valea Prahovei are standarde occidentale restul intre Bucuresti si Timisoara zici ca esti pe Buhaiesti Este un neica nimeni care urla ca nu e normal sa ai tren fara opriri sau de exemplu in capul lui unde sade mintea "geniului" un tren IC Bucuresti-Timisoara cu opriri doar la Craiova, Severin, Caransebes si Lugoj categoric NU e nevoie. El vrea ca un tren de lung parcurs sa opreasca in toate catunele sa urce toti tiganii doar doar mai strange 2-3 lei si astea de lung parcurs sa fie doar IR, iar R sa fie maxim 120 km ba chiar mai putin, atat il duce capul pe respectivul, gen o familie mai saraca nu poate sa mearga la munte sau la mare cu un tren mai ieftin ca trebuie sa fie doar scump si prost si apoi vaiiiiii de ce e plina soseaua, de ce nu vine lumea la tren, ca esti tu batut in cap si vrei sa fie doar scump, sa nu fie ieftin. Aceste personaje frustrate care au trait o trauma in copilarie si acum se razbuna pe lume de parca toata lumea e de vina ca ai trait tu o trauma in copilarie, ori au nevoie de consiliere ca zdravene la cap nu mai sunt, ori partea cea mai simpla ar trebui executati in secunda 2, un glont in cap si ai scapat de "destepti" Pe sensul Ploiesti-Brasov ai 30 de trenuri pe zi si 30 intors iar tu "desteptul" lui papuc te iei de un tren ca doar 1 este care nu opreste, nu domne trebuie sa opreasca, Nu trebuie nimic, trebuie mai bine oferite conditii calatorilor nu bataie de joc iar domnul "destept" sa-si traga un glont in cap ca scapa lumea de toate tampeniile frustratului. Asa ca domnilor Ady si cei ce mai aveti habar de realitate nu va mai bateti capul ca nu aveti cu cine, pe pariu ca daca ne strangem 20 de oameni si spunem ca e neagra, acel individ o sa spuna ca e alba? Deci nu are rost, s-a ales prafu de tot si au ajuns in diferite functii personaje care nu stiu sa treaca strada dar iau decizii despre cum sa circule un tren si ei habar nu au ce e ala tren. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Dec 2021, 09:13 | |
| https://adevarul.ro/locale/buzau/un-tren-ruta-galati-bucuresti-nord-stationat-cinci-ore-intr-o-halta-judetul-buzau-video-1_61ca550e5163ec42710ba747/index.html |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Dec 2021, 12:05 | |
| Pe M100 macar sa se fi circulat decent mai intai, apoi sa visam IC-uri. Nu va mai ofuscati atat cu M100, dar una e M800 unde se merge ca lumea cu acel Tomis Express, alta e M100 unde aproape zilnic se intampla ceva. Inainte sa visam trenuri IC mai mult din orgolii personale, trenuri care sa dea bine numai pe hartie, hai sa vedem mai intai ca niste magistrale ofera conditii bune de exploatare pentru acestea.
Ati vazut ce bine a mers acel R-E 9018 trantit asa in ciuda Softransului de la Noul Mers? A intarziat zilnic. Va scoate vreodata durata sub 3h de mers? Nici macar Softransul nu sta bine, care are din oficiu un tren mai sprinten decat operatorul de stat. Dar intre timp l-au anulat ca de buna ce e aceasta magistrala au bagat o rama in service, iar respectiva cursa care era la concurenta cu acest R-E 9018 nu va mai fi probabil cateva luni de zile. De asemenea, ati observat ce inseamna o locomotiva Traxx la tractiunea trenurilor CFR Calatori? Cum intarzierile sunt mai mici si de multe ori se recupereaza foarte bine chiar pe M100?
Nici mie nu mi se pare normal ca numai Valea Prahovei si Constanta sa beneficieze de ce e mai bun, uneori exagerat de bun, adica Regio Express spre Constanta cu aceleasi conditii de InterRegio? Adica si infrastructura buna si preturi accesibile? Asta nu e discriminare fata de alte rute? Zic si eu ... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |