|
| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Mar 2022, 13:25 | |
| Păi vrei să rămână fără job armata aia de directori ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Mar 2022, 18:27 | |
| - Vitosa a scris:
- https://clubferoviar.ro/zilele-feroviare-2022-benedek-parlamentar-directori-de-regionale-au-contribuit-la-distrugerea-transportului-feroviar/?fbclid=IwAR2PHPYyDRNMCc6zwU7p2NBEcWV8KQQNZ9BdKF-NZ9nXowiD-yOEd6YW9BI
Și nimeni din minister nu a observat! O da stai că nu se poate interveni, OUG109/2011 bla bla bla. Care-s ăia? Cu nume şi prenume şi cu numărul de înregistrare al sesizării făcute la Parchet/Poliţie/DNA, că dacă ai cunoştinţă de comiterea unei infracţiuni, ai obligaţia să anunţi autorităţile. Domnul parlamentar a întreprins demersurile astea? Că pe vorbe e uşor. Plus că, din fotoliul de parlamentar, are posibilitatea să schimbe legislaţia. Văd în activitatea dumisale un singur proiect care ar putea îmbunătăţi transportul feroviar, la poziţia 105 (recunosc, e cu bătaie lungă, dar ar fi util). Restul proiectelor din domeniul transporturilor feroviare sau cu tangenţe cu acest domeniu sunt fie vădit neconstituţionale (treceri de terenuri de la CFR la UAT-uri prin lege), fie inaplicabile (vezi proiectul cu autovehiculele verzi). P.S.: UDMR nu era parte în coaliţia de guvernare? - Adrian78 a scris:
- Unde îi găsesc frate pe ăștia cu zero angajați ,zero cifra de afaceri înseamnă că de utilaje nici nu are rost sa mai vorbim..Da subcontractează la alții și uite așa iasă niste lucrări de tot kktul..
https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/avem-constructor-pe-pasajul-din-micalaca-1511762/ N-ar trebui să le acordăm prezumţia de nevinovăţie? Nu de alta, dar datele aduse în discuţie sunt din 2020, adică anul înfiinţării firmei, nu din 2021. Plus că pe site-ul MFP scrie frumos ,,SPIC INTERNAZIONALE SRL CASTELFRANCO VENETO-ITALIA, SUCURSALA TIMISOARA", adică e firma asta: https://www.spicsrl.it/ care nu pare chiar mică. O să se rezolve şi cu disponibilul de utilaje: https://www.agendaconstructiilor.ro/files/infrastructura/guvernul-a-aprobat-infiintarea-registrului-unic-al-utilajelor-pentru-constructii.html _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Mar 2022, 18:37 | |
| Adică au zero angajați dar imediat aduna niste pakistanezi indieni și gata la construit.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Mar 2022, 22:05 | |
| Suntem în UE, pot aduce muncitori şi din Italia dacă vor. În plus, cum am zis, nu ştim situaţia firmei pe 2021. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 24 Mar 2022, 12:28 | |
| Pai și Cehii Slovacii Ungurii Polonezi cum pot merge cu același preț la bilete la trenurile de distanta?Altceva nu știu să facă decât să reorganizeze și eficientizeze compania mari prețul că sa avem venituri suplimentare dar nici o idee de reducerea pierderilor și a cheltuielilor..
„La începutul anului, am avut o discuţie şi cu companiile şi cu sindicatele legat şi de creşterile de salarii şi de toate lucrurile, de acea grevă pe care au făcut-o angajaţii din CFR, la care ne-am angajat, indiferent de ce a apărut după aceea, ne-am angajat la următoarele lucruri toţi - deci şi Ministerul Transporturilor şi companiile din CFR şi sindicatele - că vom face măriri de salarii în limita bugetelor fiecărei companii. Nu ceea ce a apărut după aceea: Grindeanu a fost de acord cu mărire de 10% şi aşa mai departe. Nu există acest lucru. Eu, dacă aş putea, aş face mărire de 20%. Problema e să stea în picioare bugetele companiilor din CFR. Au început să fie aprobate bugetele companiilor aflate în coordonarea Ministerului Transporturilor şi ieri au fost aprobate patru în şedinţă de Guvern. Mâine va fi o nouă şedinţă de Guvern şi vom mai avea două bugete aprobate. Bugetele, dacă vorbim de cele din CFR, sunt la Ministerul Finanţelor, iar cel puţin cel al CFR SA a fost avizat, deci trebuie să intre în perioada următoare în şedinţă de Guvern şi să fie aprobate. Au plecat din minister, aşa cum a plecat şi bugetul de la Metrou, care a primit avizele şi de la Ministerul Muncii şi de la Ministerul Finanţelor. Deci, vor intra în perioada imediat următoare în aprobare la Guvern”, a mai spus ministrul Transporturilor.
www.digi24.ro%2Fstiri%2Factualitate%2Fsocial%2Fcfr-vrea-sa-scumpeasca-biletele-de-tren-cu-20-grindeanu-sa-vedem-daca-guvernul-in-intelepciunea-sa-va-aproba-1882239&h=AT3pBcj30hf6kFnM8atjWGncbwNhW94YMmsmkSxZyErgABhYMwLgkx6UDwplNdqnSymlbkkxVXZDlbIJjQoShNrjzOTyBh1RFn-sgHZQO7vfCY9yzwTIZqszhMCE5sEUbg |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 24 Mar 2022, 17:16 | |
| Pai cum sa nu faci 1 an de închisoare pentru 5 mil de euro
https://ziaristii.com/inchisoare-cu-executare-sebastian-vladescu-8-ani-si-6-luni-cumnatul-lui-geoana-7-ani-cristian-boureanu-4-ani-si-3-luni/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 24 Mar 2022, 18:32 | |
| - Adrian78 a scris:
- Pai cum sa nu faci 1 an de închisoare pentru 5 mil de euro
Adică între 4 şi 8 ani... Linia respectivă a fost finanţată prin programul PHARE, gestionat de Ministerul Finanţelor, prin Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE. Ministerul Transporturilor a fost nejustificat târât în această mizerie ani de zile, până la urmă MTI trebuind să achite din bugetul propriu o datorie a OPC PHARE către o societate comercială care a lucrat pe această linie, asta după epuizarea tuturor căilor de atac, deşi la MTI nu există nici măcar o hârtie pe tema asta, toate sunt în arhiva MF. Timp în care ministrul finanţelor de atunci se scălda în euro... în fine, bine că s-a închis odată şi nebunia asta. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 24 Mar 2022, 18:43 | |
| Până să facă 8 ani e cale lungă sunt destule cazuri care au ieșit după o treime din perioada executata.. Rămâne bătută în cuie creșterea de 20% pentru rangurile IR?Deci de acuma o sa bată vântul prin ele in afara de câteva rute și sezoniere dar se vedem și acolo câți își vor mai permite să meargă anul asta la mare.. Privații îi doare la basca că au trenuri RE
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Joi 24 Mar 2022, 20:19, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 24 Mar 2022, 20:00 | |
| Cele mai solicitate or să fie trenurile R-E. Cam nasol pentru operatorul național. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 24 Mar 2022, 20:48 | |
| https://clubferoviar.ro/deraiere-la-ciucea/ |
| | | Costi
Numarul mesajelor : 14 Reputatie : 5196 Data de inscriere : 16/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Mar 2022, 08:16 | |
| - Dr2005 a scris:
- A, staţi aşa, că în filmarea de mai sus, viaductul e fără electrificare. Cu ce or merge cu 200 km/h pe acolo?
Iaca și imaginea cu electrificarea. https://rzdint.ru/press/newspage.php?page=Train_traffic_was_launched_between_Stara_Pazova_and_Novi_Sad |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Mar 2022, 14:52 | |
| Autoritatea de Reformă Feroviară SEMNARE CONTRACT ACHIZIȚIE RAME ELECTRICE INTER-REGIONALE Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că, astăzi, 25 martie 2022, la sediul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii (MTI) a fost încheiat contractul de achiziție pentru rame electrice inter-regionale (RE-IR) între AUTORITATEA PENTRU REFORMĂ FEROVIARĂ, în calitate de autoritate contractantă și ALSTOM FERROVIARIA S.P.A., în calitate de furnizor. Evenimentul s-a bucurat de prezența domnilor Ionel Scrioșteanu și Ionuț-Cristian Săvoiu, secretari de stat în Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, iar din partea părților semnatare a participat Ștefan-Adrian Roșeanu, președintele Autorității pentru Reformă Feroviară și Gabriel Stanciu, Director General Alstom Romania, Bulgaria & Republica Moldova. Contractul presupune achiziția a 20 rame electrice de lung parcurs și mentenanța acestora pe o perioadă de 15 ani, cu posibilitatea de a suplimenta, prin act adițional, comanda inițială. Astfel, se poate ajunge la o achiziție de 37 de unități, cu perioadă de mentenanță de 30 de ani. De asemenea, se vor asigura de către furnizor și servicii de instruire a personalului în ceea ce privește exploatarea, operarea trenurilor și utilizarea aplicațiilor software. Valoarea totală a contractului pentru achiziția celor 20 unități electrice multiple și serviciile de mentenanță aferente acestora pentru o perioadă de 15 ani se ridică la valoarea de 1.309.065.880,00 lei, fără TVA (aproximativ 263 milioane EUR), dintre care 931.065.880 lei reprezintă valoarea ramelor și 378.000.000 lei serviciile de mentenanță. Suplimentarea comenzii conform celor menționate anterior (alte 17 rame și dublarea mentenanței la 30 de ani) poate duce la un cost total de 3.714.279.851,00 lei, fără TVA (aproximativ 748 milioane EUR). Finanțarea proiectului este asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile și din Bugetul de stat.. Am participat astăzi la semnarea primului contract pentru trenuri electrice din România. Contractul de achiziție pentru rame electrice inter-regionale (RE-IR) a fost încheiat între AUTORITATEA PENTRU REFORMĂ FEROVIARĂ și ALSTOM FERROVIARIA S.P.A. Este vorba despre achiziția și mentenanța acestora pe o perioadă de 15 ani, cu posibilitatea de a suplimenta, prin act adițional, comanda inițială. Astfel, se poate ajunge la o achiziție de 37 de unități, cu perioadă de mentenanță de 30 de ani. De asemenea, se vor asigura de către furnizor și servicii de instruire a personalului în ceea ce privește exploatarea, operarea trenurilor și utilizarea aplicațiilor software. (două vagoane de capăt cu cabine de conducere și patru vagoane intermediare) și asigură ??????????351 de locuri pe scaune. Unitățile sunt prevăzute cu sistem de semnalizare și siguranță ERTMS nivel 1 și nivel 2, precum și cu sistemul național PZB90. Viteza maximă de rulare este 160 km/h. Ramele electrice RE-IR vor fi folosite pentru a asigura conectarea capitalei cu principalele centre urbane ale țării, dar și facilitarea conexiunilor inter-regionale. București Nord – Constanța București Nord – Brașov – Arad – Timișoara București Nord – Brașov – Cluj București Nord – Brașov – Deda – Cluj București Nord – Brașov București Nord – Iași București Nord – Suceava București Nord – Galați București-Nord – Craiova – Târgu Jiu- Petroșani – Simeria București-Nord-Craiova-Timișoara-Arad Cluj-Timișoara Cluj-Suceava-Iași Valoarea totală a contractului pentru achiziția celor 20 unități electrice multiple și serviciile de mentenanță aferente acestora pentru o perioadă de 15 ani este de 1,3 miliarde de lei, fără TVA. Suplimentarea comenzii, prin achiziția altor 17 rame și dublarea mentenanței la 30 de ani, poate duce la un cost total de 3,7 miliarde de lei fără TVA. Finanțarea proiectului este asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile și de la bugetul de stat. Achiziționarea noilor rame electrice inter-regionale va contribui la asigurarea mobilității, scăderea timpilor de călătorie şi îmbunătățirea nivelului general al serviciilor publice prestate pentru transportul public pe calea ferată. https://arf.gov.ro/web/semnare-contract-achizitie-rame-electrice-inter-regionale/ #ARF #contract #achizitie #trenuri
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Vin 25 Mar 2022, 17:09, editata de 3 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Mar 2022, 14:54 | |
| Investiții la Reloc sau unde?Am văzut de zece ani cât sa investit la CFR Călători
Sorin Grindeanu
Guvernul a aprobat astăzi bugetul CFR Călători.
Compania CFR Călători a solicitat creșterea tarifelor pentru bilete de la 1 iulie 2022!
Mai exact: o majorare cu 20%, după 9 ani în care nu s-a operat vreo modificare de preț.
Vorbim de prima actualizare de tarife din 2013 încoace, în condițiile în care prețurile la carburanți și energie electrică au crescut constant!
Demersul aparține conducerii CFR Călători care își asumă această solicitare necesară pentru investiții și pentru mentenanță.
Suntem conștienți de necesitatea unor investiții continue în infrastructura feroviară, iar CFR Călători este printre principalii beneficiari ai finanțărilor prin PNRR.
Voi urmări îndeaproape implementarea proiectelor pentru modernizarea materialului rulant și pentru achiziția de material nou.
|
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Mar 2022, 18:08 | |
| Aceleasi greseli se repeta la nesfarsit, in functie de ideile ministrilor, primarilor sau altor politicieni. Aceasta crestere de 20 % a pretului biletelor CFR se putea realiza din 2013 etapizat cate 5% la fiecare doi ani, cu efecte minore asupra buzunarului si psihicului calatorului. S-a dormit 9 ani, dupa care a venit unul cu ideea geniala. La fel s-a intamplat si cu taxa pentru inmatricularea masinilor SH care a aparut brusc la valori de mii de euro pentru ca in prezent sa nu mai existe, la fel s-a intamplat cu parcarile din orasele mari care dela 0 lei / h au ajuns brusc 7 - 10 lei / h. Si probabil se va intampla cu valoarea impozitelor locale tinute azi la valori subventionate ( minimul prevazut de lege ) cu scop electoral, dar care la un moment dat vor exploda !!! Politici nepredictibile.... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Mar 2022, 19:51 | |
| Probabil și-au dat seama că nu au bani de mărirea de salarii la CFR Călători și trebuiau să o scalde cumva... Plus că incompetenta unor manageri care au dus societatea numai pe pierderi trebuie sa se regăsească undeva.. In Spania se măresc pensiile cu 0.5% pe an numai la.noi heirupism de 20-40% sa de-a bine la popor.. La fel.si DB și OBB majorează cu 2-2.5% procente |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |