Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 21 Mar 2022, 20:55
Peter Fodor a scris:
Vitosa a scris:
https://economedia.ro/automotoare-malaxa-vechi-de-aproape-un-secol-circula-pe-linia-de-tren-arad-curtici-magistrala-modernizata-cu-sute-de-milioane-de-euro.html#.Yjh2kFNMpPw În anul 2022 material rulant cu acest aspect estetic nu ar trebui să mai vedem. Asta spune multe despre bătaia de joc și subfinanțarea sistemului feroviar.
Fotografia o fi cu titlu ilustrativ sau automotorul din poză chiar mai ciculă ?
Da
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 21 Mar 2022, 21:08
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Lun 21 Mar 2022, 22:16
Adrian78 a scris:
Si inca una de jale.Cand sa execute si CFR Calatori garantia hop nu se poate dar daca era invers imediat sareau gunoaiele sa isi ia banii
Executarea garanției de către CFR Călători, refuzată Compania care a emis garanția de participare, anume Finance One IFN SA este parte a grupului Capidava Financial care include și Suport Real IFN, entitate ce a emis garanția de bună execuție pentru revizia tip R8, caz în care Suport Real IFN a refuzat plata.
Ştim sigur că garanţia de bună execuţie nu a putut fi executată? Nu de alta, dar Club Feroviar şi Electroputere VFU au acelaşi patron. Când GFR & co. nu câştigă vreo licitaţie, imediat porneşte mitraliera Club Feroviar spre concurenţă.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Revista presei Mar 22 Mar 2022, 02:25
Vitosa a scris:
Fotografia este reală. Automotorul face serviciu așa cum îl vezi în fotografie, în starea aia (estetică). Nu urmărești grupurile feroviare de pe Facebook?
Trist dar adevarat si culmea unii chiar tin in brate aceste mortaciuni! Cumdomne sa nu fie bune, sunt lux! Cand esti innapoiat s-a dus draq tot si apoi plangi ca nu ai calatori, prefer sa bag benzina de 8 lei dar nu merg cu asemenea rahaturi! La noi si in Albania mai vezi asemenea conditii de rahat, Albania nu e in UE si e vai de capu ei dar noi mai suntem si in UE, te uiti la vecini la MAV nu mai zic de DB, SBB sau OBB, acolo esti in lumea normala si la noi inca esti in 1950! Mai te intrebi de ce pleaca tineretul din tara, pentru ca totul e de rahat aici, nu mai ai oameni competenti nu mai ai nimic, totul e o bataie de joc, serviciile de tot felul sunt scumpe si proaste, si la hoteluri si la restaurante la tot! Nu am mai facut un concediu in RO de 10 ani cred, nu se merita! Nu ai transport, nu ai conditii de cazare si mancare la pretul platit, cu banii cheltuiti in RO am facut concedii la greci, turci, Emirate Dubai si Abu Dhabi, Georgia(este suepr ieftina), Croatia(e mai scumpa dar e super), Tarile Baltice, etc.
_________________
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mar 22 Mar 2022, 12:38
Iara povesti de adormit copiii .In 15 ani ăștia nu is în stare să întrețină C4 ce sa mai vorbim despre altceva.
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Revista presei Mar 22 Mar 2022, 13:35
Tara rahatului bine imprastiat!!
_________________
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mar 22 Mar 2022, 16:06
Noi membrii UE cu Malaxe si sarbii care au trecut si prin razboi...Deci la noi vine firme care sunt consacrate si debea modernizeaza in 7 ani si eu zic ca ceva nu se leaga ori licitatiile sunt facute cu termene largi ca sa aiba de lucru si trebuie schimbata legislatia si perioadele de executare
Beograd – Novi Sad line reopens following 200 km/h upgrade22 March 2022Beograd - Novi Sad reopening (Photo: Toma Bacic) SERBIA: Serbian President Aleksandar Vučić and Hungarian Prime Minister Viktor Orban attended a ceremony on March 19 to mark the completion of the modernisation of the 77·6 km Beograd – Novi Sad route, and the launch of 200 km/h inter-city services on this section of the Beograd – Budapest corridor.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar 22 Mar 2022, 17:19
Interoperabilitate cu reţeaua UE = zero barat. Linia nu e certificată, fiind construită după nişte norme numai de sârbi şi ruşi ştiute. Păcat, puteau face ceva cu adevărat european, care să îi ajute în procesul de integrare europeană. Dar ei s-au dat cu gospodin Putin.
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Mar 22 Mar 2022, 20:11
Ma tem ca sirbii nu o vor folosi din acest motiv.
Pe bune doctore, toata UE cumpara din China , India , Bangladesh orice inclusiv produse facute de copii.
Ce naiba o dai cu politicalicorect pe aici.
Cind soseste in Hamburg CTA un vapor cu haine de 5000 de oiro bucata facuta in Vietnam cu un vapor inregistrat prin Panama si echipaj filipinez unde sînt normele?
Cînd veneau containere cu trenul din China? or instance, DSV offers direct LCL rail services running regularly: Shanghai to Duesseldorf: weekly cargo service filling two 40-foot containers Shanghai to Warsaw: six to seven 40-foot containers a week Shenzhen to Warsaw: one to two 40-foot containers a week
Păi Ford scoate cu DB masinile prin Sîrbia spre UE, acolo e interoperabilitate?
Sîrbii or sa mearga pe liniile astea, om vedea cît de bine sînt facute. Deocamdata pe la noi se meege cu 30 la ora.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar 22 Mar 2022, 22:17
dan tm a scris:
Pe bune doctore, toata UE cumpara din China , India , Bangladesh orice inclusiv produse facute de copii.
Toate aceste state produc după mai multe standarde. Unul e cel UE, ce nu are marcă CE sau o are de formă ajunge maxim în talcioc la Obor, asta dacă nu le opreşte vama în port şi nu le confiscă. Într-adevăr, condiţiile de muncă sunt dezastruase, alea de mediu nici nu mai vorbesc... dacă s-ar cere şi condiţii de muncă la fel ca în UE, am plăti 100 de euro pe cel mai ieftin tricou. De aia zic că integrarea în UE e cel mai bun lucru care ni s-a întâmplat vreodată ca ţară, că riscam să ajungem Bangladesh 2. Al doilea cel mai bun lucru e integrarea în NATO, că altfel eram ca Ucraina.
Ce e mai interesant la lucrarea sârbească e că e făcută de RJD, Căile Ferate din URSS Federaţia Rusă. Această entitate este oficial interzisă în UE, nici nu mai au cum să îşi scoată echipamentele din Serbia pe cale terestră, poate doar cu avioane sârbeşti (cele ruseşti sunt interzise în spaţiul aerian UE, deci şi deasupra României), care în ultima vreme nu survolează România decât cu MiG21 LanceR de la Aviaţia Militară a României. În condiţiile astea, ruşii nu vor putea să continue proiectul început, din simplul fapt că e nerentabil de scump transportul cu avionul al şinelor şi altor materiale grele.
Să vedem cât o să ţină lucrarea şi serviciul de 200 km/h. A, staţi aşa, că în filmarea de mai sus, viaductul e fără electrificare. Cu ce or merge cu 200 km/h pe acolo? Da' bine că scrie pe pod ,,градимо заједно за будућност!", adică ,,construim împreună pentru viitor!"
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Mar 2022, 01:14
Adrian78 a scris:
Noi membrii UE cu Malaxe si sarbii care au trecut si prin razboi...Deci la noi vine firme care sunt consacrate si debea modernizeaza in 7 ani si eu zic ca ceva nu se leaga ori licitatiile sunt facute cu termene largi ca sa aiba de lucru si trebuie schimbata legislatia si perioadele de executare
Beograd – Novi Sad line reopens following 200 km/h upgrade22 March 2022Beograd - Novi Sad reopening (Photo: Toma Bacic) SERBIA: Serbian President Aleksandar Vučić and Hungarian Prime Minister Viktor Orban attended a ceremony on March 19 to mark the completion of the modernisation of the 77·6 km Beograd – Novi Sad route, and the launch of 200 km/h inter-city services on this section of the Beograd – Budapest corridor.
Noi stim doar sa radem de altii si sa ne cacam pe noi cu norme de rahat, mediu si alte cacaturi adica sa punem bete in roate dezvoltarii, cum e si cu bucata aia de autostrada din A1 care nu o face nimeni ca vor nu stiu ce tunele sa treaca nu stiu ce gandac ca ursi oricum nu sunt dar trebuie domne acord de mediu si de *a*at ca fara asta nu se poate, dar pana acum nu se mai caca nimeni pe el cu tot felul de acorduri, venea un inginer si zicea pe aici facem calea ferata, pe aici soseaua, se spargeau muntii, se taiau padurile sis e facea, nu mai era nici un acord de rahat pardon de mediu. Radem de Serbia ca a facut, a facut cu cine a vrut si cand din vest trenurile vor strabate Serbia spre Grecia sau Turcia si va ocoli Romania(de fapt e mult mai direct prin Serbia) o sa ne uitam lung ca de ce domne merg pe acolo ca nu sunt in UE. Uite ca vor merge pe acolo si tu RO o sa ramai cu rahandelul lucrului bine imprastiat!
_________________
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Mar 2022, 08:02
Tu nu vezi că noi avem malaxe chiar si în pagina de pornire a forumului?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Mar 2022, 09:47
Unde îi găsesc frate pe ăștia cu zero angajați ,zero cifra de afaceri înseamnă că de utilaje nici nu are rost sa mai vorbim..Da subcontractează la alții și uite așa iasă niste lucrări de tot kktul..
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Mar 2022, 13:20
https://clubferoviar.ro/zilele-feroviare-2022-benedek-parlamentar-directori-de-regionale-au-contribuit-la-distrugerea-transportului-feroviar/?fbclid=IwAR2PHPYyDRNMCc6zwU7p2NBEcWV8KQQNZ9BdKF-NZ9nXowiD-yOEd6YW9BI Și nimeni din minister nu a observat! O da stai că nu se poate interveni, OUG109/2011 bla bla bla.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Mar 2022, 13:23