|
| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 13 Mar 2022, 07:25 | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 14 Mar 2022, 02:48 | |
| CFR Călători Craiova Duminică , un grup de 52 de elevi ai Școlii Gimnaziale ,,Mihai Viteazul''din Craiova au ales să călătorească cu trenul la Timișoara. Pentru unii dintre ei a fost pentru prima dată când au mers cu trenul. Și-au procurat bilet de călătorie de la Agenția CFR Craiova . Ne bucurăm că ați ales trenul ! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 16 Mar 2022, 13:46 | |
| La cat e de praf infrastructura ne trebuie sute de utilaje..
https://clubferoviar.ro/registrul-utilajelor-de-constructii/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 17 Mar 2022, 09:42 | |
| |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 20 Mar 2022, 07:30 | |
| https://clubferoviar.ro/salubrizarea-vagoanelor/?fbclid=IwAR0e_SLOiX4p2FGv3BTZZixwGhzLETQ6ZFtZgcOyNy79y2yYzNeJjIQbQwk Să le dea foc mai bine. Ies mai ieftin. Stratul de jeg este de neînlăturat. Citez: "pentru participarea la licitație se solicită o declarație pe proprie răspundere referitoare la utilajele, instalațiile, echipamentele tehnice, conform caietului de sarcini, de care poate dispune operatorul economic pentru îndeplinirea acordului cadru." Ăștia au băut apă clocită ? Utilaje, echipamente tehnice ... auzi la ei, este sunt matură, mop, făraș, apă chioară și materiale igienice din cele mai ieftine. Aviz favorabil prietenilor, șefilor din CFR care au firme de curățenie, prea sfânta șpagă. Manageri corupți, în loc să angajeze personal care să fie motivat și direct controlat pentru curățenie în trenuri. Cred că dacă erau angajați ai companiei cfr călători se făcea o reducere de cheltuieli de vreo 70%, dar na, d-na Blăgăilă să nu mănânce și ea ?
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 20 Mar 2022, 09:24 | |
| 2 femei ce să facă ..Și până la urmă și alea mai diluează detergentul apoi apa folosita tot de la gara.. 1 mil de euro salubrizarea pentru revizia Brașov probabil jumătate din ei se evapora .. La ce jeg este în vagoane ar trebui curatate cu vapori de abur o data pe săptămână să nu mai zic de jegul de pe geamuri și dintre scaune.. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 20 Mar 2022, 10:03 | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 21 Mar 2022, 03:09 | |
| Exact ce vorbeam se taie banii din investițile alea pompoase și umflate pentru că nu ajung banii pentru salarii și pensii
Drumul expres București -Târgoviște nu se mai face! Adica se face, dar nu mai este drum expres, ci doar un drum largit, prin localități! Și, până una-alta, doar pe hartie, după cum știe PSD cel mai bine. Proiectul, care fusese lansat în mandatul lui Cătălin Drulă la Ministerul Transportului, a fost scos din Programul Investiţional pentru Dezvoltarea Infrastructurii de Transport pentru perioada 2021 – 2030, ceea ce înseamnă, de facto, pierderea finanțării europene. Așa că viața a zeci de mii de șoferi care fac zilnic drumul București-Târgoviște nu o sa fie mai bună, prea curând. În loc să avem un drum expres civilizat, pe care să facem 30-40 de minute între București și Târgoviște, vom avea fix aceeasi rețetă a PSD pentru un dezastru întins pe mulți ani: șantiere interminabile, drumuri criminale, soluții de secol trecut. Faptul că drumul București-Târgoviște este al treilea cel mai periculos drum din țară, unde, anual, se înregistrează peste 150 de accidente cu victime omenești, nu contează pentru Sorin Grindeanu! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 21 Mar 2022, 03:56 | |
| Pe noul drum expres ar fi circulat exact aceiaşi şoferi care circulă pe drumul actual. Educaţia rutieră se face în două moduri: prin şcoala de şoferi şi prin amenzi, asta nu înţelege statul român. Prin prima trec toţi ca cuţitul prin unt, iar a doua e de formă, doar când e televiziunea de faţă. În 12 ani de permis de conducere, cred că de vreo 3 ori am văzut radarul înainte să mi se dea flashuri că urmează radarul... în 2 cazuri oricum era coloană şi mergeam mult sub viteza legală. Deci puteam să conduc cu 100 la oră în localitate şi cu 130 pe DN şi să iau o singură amendă în 12 ani. Suntem singura ţară din UE FĂRĂ camere fixe pentru sancţionarea încălcărilor Codului Rutier. Până şi bulgarii au aşa ceva, nu mai zic de unguri unde sistemul e ultimul răcnet, te verifică de viteză, ITP, vinietă şi RCA dintr-un foc. Dar noi ne minţim singuri că dacă facem drumuri mai late suntem mai în siguranţă. Plus că toate drumurile astea mai late se varsă ca nişte viituri în aceeaşi infrastructură de drumuri a Bucureştiului, gâtuită de maşini parcate aiurea, semafoare proste şi pasaje care se termină în alei în care abia încap 2 Matizuri unul pe lângă altul (da, la Şos. Grozăveşti mă refer).
Apropo, drumurile astea expres, principial, se fac pentru marfă, să nu mai treacă camionul de 40t prin faţa casei... câtă industrie mai e la Târgovişte? _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 21 Mar 2022, 04:09 | |
| Eu am fost acuma 6 ani la Egger in Ungaria și am mers mult pe.un drum Express unde au fost doar câteva autocare și foarte.putine mașini..
Da nu au fost camere și vai au sărit unii in sus că îi fotografia cu amantele și repede s-au scos sau când au fost radarele fixe alea.intre Turda și Cluj la umplut pe Columbeanu cu bani că statul lua praful de pe.toba.. Oricum.noi nici pe autostrăzi nu știm să circulam stau aia pe telefoane pe tiruri sau dube și intră în aia opriți pe banda de urgenta sau dacă mergi cu 130 pe banda 2 vin aia din spate.sa te.blituiasca de parcă pierd avionul până te tragi pe banda 1 Eu aș face discount la.masinile.noi sau second care au toate sistemele de.siguranta citysafe, distronic ,Lane asist, bliss și aș face obligatorie și pe Tiruri și dube |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 21 Mar 2022, 05:07 | |
| @Dr2005 https://m.adevarul.ro/locale/targoviste/grupul-italian-beltrame-cumparat-relansa-combinatul-targoviste-fac-primele-angajari-1_622f43e95163ec4271362f38/index.html |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 21 Mar 2022, 07:12 | |
| https://economedia.ro/automotoare-malaxa-vechi-de-aproape-un-secol-circula-pe-linia-de-tren-arad-curtici-magistrala-modernizata-cu-sute-de-milioane-de-euro.html#.Yjh2kFNMpPw În anul 2022 material rulant cu acest aspect estetic nu ar trebui să mai vedem. Asta spune multe despre bătaia de joc și subfinanțarea sistemului feroviar. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 21 Mar 2022, 08:17 | |
| Si inca una de jale.Cand sa execute si CFR Calatori garantia hop nu se poate dar daca era invers imediat sareau gunoaiele sa isi ia banii
Executarea garanției de către CFR Călători, refuzată Compania care a emis garanția de participare, anume Finance One IFN SA este parte a grupului Capidava Financial care include și Suport Real IFN, entitate ce a emis garanția de bună execuție pentru revizia tip R8, caz în care Suport Real IFN a refuzat plata.
https://clubferoviar.ro/electroputere-vfu-castiga-la-cnsc-contractul-de-reparatie-r9-a-automotoarelor-sageata-albastra/?fbclid=IwAR1gJbpS1nNqRl569SyxRnouxHYDbLuK4xo4ZHqWkooOG1oJ2mTOgXZ7sYo |
| | | Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3376 Data de inscriere : 22/03/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun 21 Mar 2022, 10:00 | |
| - Vitosa a scris:
- https://economedia.ro/automotoare-malaxa-vechi-de-aproape-un-secol-circula-pe-linia-de-tren-arad-curtici-magistrala-modernizata-cu-sute-de-milioane-de-euro.html#.Yjh2kFNMpPw
În anul 2022 material rulant cu acest aspect estetic nu ar trebui să mai vedem. Asta spune multe despre bătaia de joc și subfinanțarea sistemului feroviar. Fotografia o fi cu titlu ilustrativ sau automotorul din poză chiar mai ciculă ? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 21 Mar 2022, 11:40 | |
| Fotografia este reală. Automotorul face serviciu așa cum îl vezi în fotografie, în starea aia (estetică). Nu urmărești grupurile feroviare de pe Facebook? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |