Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+27
alexmorph3us
adytm
IonutCFR2009
cfr500
Re6/6
razvan - trenuri
Adrian78
ldh80
alinx3330
@ndrey
Adirmvl
CalinIonMihai
ciprian71
TVlad
dan tm
TER200
bubu
Peter Fodor
cardinal
riciu
AeroX
Ony_x
Amiralul
Nesebar
DUAL
Vitosa
Dr2005
31 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeMar 08 Mar 2022, 22:19

Cooperare între doi OTF se face la nivel de OTF, nu la nivel de stat, că nu suntem în Rusia. Mă rog, acolo cine nu vrea să colaboreze, primeşte o rafală de rachete şi un detaşament de tancuri pe teritoriul lui.
În rest, orice demers la nivel de stat se loveşte de refuzurile ungurilor. Chiar şi cu recomandarea propriilor experţi, decizia politică maghiară e total împotriva României. Şi asta nu înseamnă doar că nu leagă nişte vagoane, ăsta e un mizilic nesemnificativ pe lângă câte sunt în joc.

Apropo, tot Occidentul are în jur de 90% din călătorii feroviari la navetă şi trenuri suburbane. Noi avem doar 60% la regio, dar aici intră şi turismul făcut cu fostul 3001 şi alte trenuri ca el. Păi nu vrem o ţară ca afară? Sau vrem ca Rusia lui Vladimir Vladimirovici, unde sunt trenuri din orice văgăună spre orice văgăună, dar o dată pe săptămână şi biletul îl iei cu 2 luni înainte?

Adrian78 a scris:
Până la urmă la ce mai ținem ARF daca nici atât nu știe câtă subvenție sa dea sau nu au nici ăștia oameni destui?
https://mobilitate.eu/arf-audit-operatori-calatori/
Auditarea contractelor de servicii publice e obligatorie, oricine are calitatea de autoritate competentă pentru aşa ceva trebuie să facă audit independent anual. Îl face şi ARF-ul, îl face şi MTI pentru metrou, îl fac şi ADI-urile sau primăriile pentru transportul local. Şi nu se face atâta tamtam cu el.

DUAL a scris:
Românii sunt proști. Puteau face contract cu cd. Pe teritoriul Ungariei trenurile noaste nu trebuie să circule in regim de navetă. Pot circula în regim închis cu oprire doar în Budapest. De asemenea este vina noastră că nu avem vagoane demne de un internațional și 10 locomotive apte în trafic internațional astfel încât de la Budapesta să vină
Tu ai idee ce înseamnă asta? În primul rând, înseamnă ca CFR Călători să obţină certificat de siguranţă valabil în Ungaria, să îşi achiziţioneze locomotive sau să închirieze servicii de tracţiune. Apoi să plătească TUI-ul către MAV (şi la ăia nu merge s-o lălăi pe 2 ani ca la noi) şi electricitatea. Bonus, e posibil să te oblige ungurii să mergi pe tarifarea lor, deci îţi vei face punct de lucru în Ungaria şi vei asigura facilităţile legale pentru anumite categorii de călători.
Sau e mai simplu să faci un acord cu MAV de folosire reciprocă a vagoanelor şi să le legi la trenurile existente. Că şi la noi trenurile internaţionale sunt asimilate celor interne până ies din ţară, ca să ia compensaţie.

Vitosa a scris:
https://clubferoviar.ro/ministerul-transporturilor-modifica-legislatia-achizitiilor-publice-pentru-absorbtia-in-pnrr-caile-ferate-sunt-insa-uitate/?fbclid=IwAR3bWWabI8lpwVocnkEoO76NEjjKM47lxoqVyOtn-Xq6gy8IFa6iTNfBcZU

Ca de obicei, politicul nu e interesat de calea ferată.
Ca de obicei, citim tabloidele, nu proiectele de acte normative. O fi preambulul presărat cu exemple din domeniul rutier, dar actul normativ e pentru toată lumea, nu doar pentru drumuri. Desigur, ca să realizezi asta trebuie să citeşti proiectul. Citeşte, de exemplu, art. X care scurtează enorm termenele de emitere ale diferitelor avize şi autorizaţii, care sunt pentru "proiectele de infrastructură de transport de interes național", nu pentru drumul naţional X. Orice infrastructură TEN-T e de interes naţional, nu doar şoseaua!

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeMar 08 Mar 2022, 23:42

Doctore, ba te plângi că ungurii nu te respectă, ba vrei să fi la mâna lor că e mai ieftin.
Ungaria e mică. E mai mult de la Brașov în Timișoara. Îmi permit să mi deschid punct de lucru în Budapesta să fac munca cu mecanici români care știu ungurește și pe care îi autorizez și îi plătesc pe Ungaria. Dacă dracu e negru îl colorez că vreau și pot. După aceea, când le trebuie trebuie trenuri in secuime îi curentez și mă decontez.
După să vezi cooperare... Dar la voi în minister se merge la grătare, vă plângeți ca domnișoarele și aruncăm pe unguri.
Dacă ești profesionist și vrei un lucru bine făcut îl faci. Hai că nu suntem toți căzuți de pe lună.
În plus respectăm niște protocoale europene totuși.
PS : și pe dincolo sunt trenuri din vagaune în vagaune, doar că sunt cu cap și pentru cetățeni, nu pentru norme și angajați.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeMier 09 Mar 2022, 15:17

DUAL a scris:
Doctore, ba te plângi că ungurii nu te respectă, ba vrei să fi la mâna lor că e mai ieftin.
Ungaria e mică. E mai mult de la Brașov în Timișoara. Îmi permit să mi deschid punct de lucru în Budapesta să fac munca cu mecanici români care știu ungurește și pe care îi autorizez și îi plătesc pe Ungaria. Dacă dracu e negru îl colorez că vreau și pot. După aceea, când le trebuie trebuie trenuri in secuime îi curentez și mă decontez.
Întreaga idee de serviciu public se bazează pe transport naţional, nu internaţional. Transportul internaţional e un transport comercial, dacă CFR Călători vrea să devină un RegioJet mai mic, nu-l impiedică nimeni. Dar asta e fix treaba lor, nu a statului român. Statul român îşi ajută cetăţenii săi, subvenţionând biletele de tren pe teritoriul României.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeMier 09 Mar 2022, 19:15

Deci exista si ai ce sa faci, dar nu se vrea.
Pe cealalta parte, o dam cu transportul de naveta. Realitatea e ca infrastructura e praf si pulbere. Ce poate sa faca CFR Calatori din acele fragmente de trenuri ? Macar daca s-ar investii in infrastructuri langa orasele mai mari. Atunci da, te-ai astepta sa vezi o ridicare a traficului de naveta. Mai punem ca primariile nu repara gropile, dar sa vina cu subentie pentru regio si/sau sa preia si repare infrastructura locala CFR ?
Pe cealalta parte CFR Infrastructura e o varza totala. Bani nu vin de nici unde, dar se platesc salarii de salarii. Avem 1000 de depouri si remize dar pana la urma totul se distruge iar nimeni nu are nici un interes . De ce hemoragia asta de bani ? Mai bine pun lacatu si aia.
Ne tot zbatem aici in teorii, dar nu suntem in stare sa mergem intr-o directie. Ne furam unii de la altii fesul, ca de aia s-a ajuns aici. Fiecare doar cu interesu, dar munca, mai zica si altii. In toate institutiille statului nu se lucreaza eficient deloc. Toata lumea lucreaza de dragul de a lucra.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeMier 09 Mar 2022, 20:59

https://mobilitate.eu/alstom-rame-ir-20/?fbclid=IwAR2e4zBi1smFDRRehGTMI1O9tdWlg4JSrcXKBsSa0NslAA4zZmolTq9A89s
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeMier 09 Mar 2022, 21:21

Anul 2200 inainte de venirea rusilor sau dupa Smile) ?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeMier 09 Mar 2022, 21:26

[quote="Dr2005"]
DUAL a scris:
Statul român îşi ajută cetăţenii săi, subvenţionând biletele de tren pe teritoriul României.

Care cetateni ? Nici 10 % din populatia Romaniei nu mai foloseste trenul. Iar acum subventioneaza calatoria refugiatilor in drum spre vest... s-a transformat in firma de caritate internationala, in timp ce proprii cetateni suporta cresterile de pret la carburanti pe banda rulanta... si ulterior la toate alimentele. Statul esuat... Mad
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeMier 09 Mar 2022, 22:11

IonutCFR2009 a scris:
in timp ce proprii cetateni suporta cresterile de pret la carburanti pe banda rulanta... si ulterior la toate alimentele. Statul esuat... Mad
[/quote]

Da, statul poate reduce acciza la motorina, astfel incat sa nu afecteze celelalte preturi. Le-ai scris deputatului si senatorului din colegiile tale electorale pentru asta? Nu? Atunci taci si sufera.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeMier 09 Mar 2022, 22:26

Adirmvl a scris:
Da, statul poate reduce acciza la motorina, astfel incat sa nu afecteze celelalte preturi. Le-ai scris deputatului si senatorului din colegiile tale electorale pentru asta? Nu? Atunci taci si sufera.

Eu i-am scris parlamentarului USR de Hundoara sa faca ceva demersuri sa nu se scoata trenul 1837/1838 dar sa vazut cat de mult s-a zbatut .Tanti asta spunea acuma 3 ani ca sa ne luam doua saptamani concediu sa uitam de familie si serviciu ca sa facem campanie..Daca as ajunge sa castig 40000 de lei pe luna cat castiga ea poate ma riscam..
Adirmvl s-a vazut in seara ce popor de maimute proaste suntem vai de capul meu nici in 100 de ani nu ne mai face bine..
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeMier 09 Mar 2022, 22:38

Adrian78 a scris:
Adirmvl a scris:
Da, statul poate reduce acciza la motorina, astfel incat sa nu afecteze celelalte preturi. Le-ai scris deputatului si senatorului din colegiile tale electorale pentru asta? Nu? Atunci taci si sufera.

Eu i-am scris parlamentarului USR de Hundoara sa faca ceva demersuri sa nu se scoata trenul 1837/1838 dar sa vazut cat de mult s-a zbatut .Tanti asta spunea acuma 3 ani ca sa ne luam doua saptamani concediu sa uitam de familie si serviciu ca sa facem campanie..Daca as ajunge sa castig 40000 de lei pe luna cat castiga ea poate ma riscam..
Adirmvl s-a vazut in seara ce popor de maimute proaste suntem vai de capul meu nici in 100 de ani nu ne mai face bine..

Ce propun eu sunt caile legale. Daca alesul (din acelasi partid cu ministrul transporturilor) nu obtine nimic, ambii fiind si la putere... Poate ca e cazul de o reconsiderare a optiunilor politice.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeMier 09 Mar 2022, 22:44

Adirmvl a scris:
Da, statul poate reduce acciza la motorina, astfel incat sa nu afecteze celelalte preturi. Le-ai scris deputatului si senatorului din colegiile tale electorale pentru asta? Nu? Atunci taci si sufera.
Acciza e stabilită prin Directive UE, nu se poate coborî sub o anumită valoare. Şi noi suntem deja la valoarea minimă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeMier 09 Mar 2022, 22:55

Dr2005 a scris:
Adirmvl a scris:
Da, statul poate reduce acciza la motorina, astfel incat sa nu afecteze celelalte preturi. Le-ai scris deputatului si senatorului din colegiile tale electorale pentru asta? Nu? Atunci taci si sufera.
Acciza e stabilită prin Directive UE, nu se poate coborî sub o anumită valoare. Şi noi suntem deja la valoarea minimă.

Statul nu o să scadă acciza mai ales că jumătate din prețul carburanților sunt acciza și TVA iar noi ne ducem în cap economic că MIGul 21..
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 10 Mar 2022, 08:02

Noi tot timpul am fost scump si prost!!! In orice, si in turism si in transport si in tot ce ne priveste, alimentatie TOT!!!
Ce firma de transport auto romaneasca face curse bune si ieftine? Nu exista, avem FlixBus care face transport la standarde bune si preturi bune dar evident e o firma straina.
Ce firma de aviatie romana face curse ieftine si bune? Nu avem, ce e romanesc e scump, in schimb avem RyanAir sau Wizz, ieftin si bun evident sunt firme straine!!! Din RO in Bulgaria, Grecia, Austria, Croatia si multe alte tari din vest mergi cu Ryan Air la preturi de la 7-8 euro pe sens!
In domeniul feroviar suntem praf, nu avem o legatura directa cu tarile vecine, ca ne cacam pe noi cu niste scuze de rahat ca are nu stiu ce datorie de pe vremea lui Pazvante Chioru, ai gasit scuza si nu vrei ca te doare in c... de populatie, aia e, te doare fix in c... de oameni si cum se descurca, astia suntem si asa am fost mereu, cei ce au ajuns in anumite functii au gasit scuze sa nu faca nimic, pentru orice se gaseste scuza, in schimb in Polonia sau Cehia sau alte state foste comuniste S-AU GASIT SOLUTII!!!!!! SOLUTII sa fie BINE populatiei!!!!!
Ce legaturi internationale are Ungaria? Dar Cehia, Dar Polonia???? Dar evident daca spui ceva imediat se gasesc scuze si pentru asta! De ce? Pentru ca praf am fost toata viata noastra la serviciile oferite populatiei si omului de rand! Mad Mad Mad
Ce face UE??? A zis ca sustine transpoortul feroviar, sa mais coata din avioane si sa fie legaturi feroviare, pai alooo in interiorul UE sunt state fara legaturi feroviare, Bulgaria-Grecia, 0, Sofia-Bucuresti 0, deci in interiorul UE nu ai legaturi feroviare intre state vecine ce sa mai zici cu un stat non UE deci e stat vecin Romania-Serbia se caca pe ei cu scuza de rahat ca are Yugoslavia datorie de pe vremea lui Tito! Vai si amar de steaua noastra! Scarba si sila de tot si toti care au ajuns prin diferite functii si acum arunca gogosi prostilor de rand!
Pe vremea comunistilor cand nu aveai voie sa pleci din tara cand vrei aveam trenuri directe la Berlin, Varsovia, Paris, Belgrad, Atena, Istanbul, Munchen, Praga, Venezia chiar si Vilnius, Riga plus sezoniere din Polonia/Cehia/Germania de Est la Marea Neagra, Mangalia/Varna/Burgas, atunci se putea, acum nici 10% din ce a fost nu mai e. Nu a cerut nimeni sa fie tot ce a fost dar din Romania sa ai legaturi feroviare cu Sofia, Istanbul, Salonic, Belgrad, Munchen, Praga si eventual Venezia si Krakow ar fi chiar musai!
Dar vorbim degeaba, imediat iti baga scuze ca nu se poate si aia e.
Uite asa omu se orienteaza spre autocar, avion sau masina personala! Pentru ca nu stim sa atragem oamenii si sa oferim servicii normale si moderne. Pana si gara capitalei este o vagauna de tot rasul, pana si Sofia a modernizat gara, noi nimic, nu va trebuie, e bine asa! Mad
Suntem de rasul penibilului!

Nici concediul nu il mai fac in tara de multi ani! Nu se merita sa platesti serviciile din RO cand cu aceeasi bani te poti simtii de 10 ori mai bine in alte tari, pana si Dubai este o destinatie foarte accesibila si nu se compara nici 1% cu ce primesti in RO la aceeasi bani cheltuiti in Emirate!

Adrian78 a scris:

Adirmvl s-a vazut in seara ce popor de maimute proaste suntem vai de capul meu nici in 100 de ani nu ne mai face bine..

Poti sa o mai spui de 10 ori! Maimute retarde! Trist dar asta e adevarul!

P.S.- NU AM NEVOIE DE RASPUNS DIN PARTEA UNUI ASA ZIS "SPECIALIST" !!!!!! Mad Mad Mad

_________________
595423Revista presei - Pagina 49 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 49 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 49 Bdeem_8496_a


Ultima editare efectuata de catre Nesebar in Joi 10 Mar 2022, 08:21, editata de 1 ori
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 10 Mar 2022, 08:20

Adrian78 a scris:


Eu i-am scris parlamentarului USR de Hundoara sa faca ceva demersuri sa nu se scoata trenul 1837/1838 dar sa vazut cat de mult s-a zbatut .Tanti asta spunea acuma 3 ani ca sa ne luam doua saptamani concediu sa uitam de familie si serviciu ca sa facem campanie..Daca as ajunge sa castig 40000 de lei pe luna cat castiga ea poate ma riscam..

Puteau sa il faca Iasi-Hunedoara si ziua garnitura mai facea 2-3 curse la Simeria ca tren de naveta iar seara Retur, chiar era folosit Iasi-Cluj/Deva, bine si mai departe la Timisoara si erau chiar calatori Lugoj-Iasi dar evident nu a contat! Il bagau la Hunedoara ca e linie electrificata daca chiar asa de saturat e mai departe si nu putea sa mai circule dar nu asta a fost motivul, motivul e la Timisoara ca acolo cineva tot anuleaza trenuri, tot distruge, si pana nu distruge tot nu se lasa! Mad Mad Mad

_________________
595423Revista presei - Pagina 49 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 49 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 49 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 10 Mar 2022, 17:30

https://clubferoviar.ro/arf-cere-crrc-astra-vagoane-si-alstom-daune-de-peste-100-milioane-euro/
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 49 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: