Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+27
alexmorph3us
adytm
IonutCFR2009
cfr500
Re6/6
razvan - trenuri
Adrian78
ldh80
alinx3330
@ndrey
Adirmvl
CalinIonMihai
ciprian71
TVlad
dan tm
TER200
bubu
Peter Fodor
cardinal
riciu
AeroX
Ony_x
Amiralul
Nesebar
DUAL
Vitosa
Dr2005
31 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 57 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeLun 07 Mar 2022, 20:02

Oricum vagoanele cu refugiati ar putea fi decuplate la granita si atasate la urmatorul tren, in general sint dese trenurile spre Ungaria.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeLun 07 Mar 2022, 20:59

dan tm a scris:
Oricum vagoanele cu refugiati ar putea fi decuplate la granita si atasate la urmatorul tren, in general sint dese trenurile spre Ungaria.
Imposibil, ungurii nu acceptă trenuri decât la paritate, alternativ câte unul pe sens. Predarea-preluarea trenurilor de călători se face exclusiv la Curtici şi numai după controlul de frontieră. Dacă a plecat locomotiva de la Dacia spre Ungaria, de la Curtici nu ţi le mai ia nimeni până la Ister. Apoi ajungi la Lokoshaza, unde se face controlul maghiar care este foarte amănunţit şi prin care nu scapă nimic. La 2 - 3 vagoane pline cu cetăţeni non-UE, clar nu e suficient timpul actual pentru control.
Asta e, ăştia-s bunii noşri vecini de la vest, până n-om intra în Schengen nu scăpăm de controalele astea. Presupunând că mai intrăm în Schengen, la ce ciur de frontieră avem cu Ucraina şi Moldova.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeLun 07 Mar 2022, 22:14

E o situatie speciala, trebuie sa priceapa.

Depinde de negocieri.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeLun 07 Mar 2022, 22:21

Vor ceda până la urmă, îi vor ruga prietenii lor cehi şi slovaci, care s-au oferit inclusiv să aducă trenuri la Cluj (cu vagoane ceheşti şi slovace), unde vor ajunge autocare cu refugiaţi de la Sighetu Marmaţiei (pentru că e mai scurt ca timp decât să ducă trenul până la Vişeu).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeMar 08 Mar 2022, 01:18

Dacia cand mergea pe Curtici avea aceeasi locomotiva din RO pana in Budapesta!
Ister este luat de locomotiva MAV din Curtici apoi la Lokoshhaza te tine fara IT ca baga ei niste vagoane si fac manevra cu locomotiva de tracteaza trenu, nu fac cu una de manevra sa zici ca ataseaza la urma, nu, lasa sa inghete lumea, ce conteaza.
Dacia cum intarzie putin cum il limiteaza la Budapesta desi sunt si alte trenuri clasice din Budapesta la Viena, ei tin vagoanele in Budapesta, sa bata joc atat de cei ce merg pe dus cat si de cei ce vin pe intors, cat o sa accepte lumea bataia de joc, plateste pentru tren direct dar tu ii obligi sa schimbe ca asa vrea MAV! Mad
Deja sunt bilete cu 15-20 euro la avion Viena-Bucuresti si retur, cat va mai accepta lumea sa plateasca sute de euro pe un bilet si si schimbe plus intarziere cu orele.
Iar pe cei din minister ii doare in 14, nu sunteti in stare sa discutati cu MAV sa duca vagoanele la destinatie indiferent de intarziere? Ce e asa greu? Daca intarzie 30 de minute gata il limiteaza, poate nu e de vina CFR ci politia de frontiera, ataseaza vagoanele la urmatorul tren clasic, Dacia trebuie sa plece la 5:40, daca intarzie 2 ore ai urmatorul tren clasic la 8:40, ce e asa greu sa atasezi si cele 4 vagoane CFR sa le duci la OBB? Ei bat joc de zeci de oameni care au platit sa mearga direct nu sa schimbe de 7 ori cu bagaje in spate, copil, caine si pisica ca asa vrea MAV Mad

Cat de bun era acum trenul Bucuresti-Praga si retur direct!

La bulgari in continuare nu suntem in stare sa avem macar un (1) tren direct Bucuresti-Sofia si retur. La sarbi la fel, nimic 0, au fost turisti straini care au mers efectiv pe jos ca nu este nimic intre RO si RS(Serbia), au si filmat bataia de joc ca intre doua tari vecine nu exista un mijloc de transport! In continuare nimeni nu face nimic, nu se ia nici o atitudine! Este asa greu sa pui un dormitor si o clasa la 78/79 sa faca Bucuresti-Beograd-Bucuresti? In fond problema cred ca e la Serbia, in prezent nu exista un tren direct nici intre Beograd si Zagreb, ei care au fost uniti nu au un tren direct, nu este nimic nici din Beograd la Sofia sau la Skopje, nimic nu mai e din Beograd, singurul tren international sa zici asa e Beograd-Podgorica-Bar si retur. Dezastru ce e in tarile balcanice, nu au trenuri deloc, 0!!!!

_________________
595423Revista presei - Pagina 48 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 48 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 48 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeMar 08 Mar 2022, 01:39

MAV a fost întotdeauna foarte clar: trenurile sunt cu prioritate pentru abonaţii MAV, nu este în regulă să întârzie oamenii la serviciu de dragul turiştilor (exprimare cât se poate de oficială). Internaţionalele nu au nicio prioritate la ei, tot ce nu ajunge în timp aşteaptă următorul tren, ca să nu dea peste cap mersul cadenţat (noroc că, de regulă, cadenţa e la 60 minute, deci dacă ajungi întârziat cu 30+ minute, mai iei o cafea din gară şi pleci peste încă 30). Iar dacă e vreun tren închis în trafic intern pe la ei şi ajunge întârziat, sunt în stare să-l ţină după toate regio-urile Laughing
Acuma, drept s-o spun, nu e neapărat rău modelul ăsta, statul maghiar subvenţionează călătoriile interne ale ungurilor, care aproape că îşi pot regla ceasurile după tren. Noi mai avem mult până la nivelul ăla.

Poate ar mai trebui şi noi să renunţăm la orgoliul naţionalist de a vedea hârburile vagoanele AVA 200 în Viena. De la Budapesta la Viena oricum sunt trenuri la fel de dese ca tramvaiele pe unele linii din Bucureşti, iar între ele poate mai bei o cafea sau mănânci o şaorma în Keleti, deci o situaţie favorabilă economic pentru unguri (dacă or fi pus POS la şaormerie) Laughing
Ungurii au ,,gândit" altfel şi restul părţii de legături, aşa că dacă vrei la Bratislava (sau mai departe) trebuie să te trambalezi prin 2 metrouri, ori să iei un troleu şi să mai bagi 500m pe jos de la el.

Citat :
In fond problema cred ca e la Serbia
Problema, de fapt problemele, sunt la Serbia şi sunt mai multe: o datorie de câteva sute de mii de euro către români şi parcul de locomotive diesel de călători egal cu zero al operatorului de călători sârbesc. Asta înseamnă că o ipotetică legătură nu poţi să o faci decât cu transbordare la Vrsac sau Stamora Moraviţa, cum era planificat şi pentru anul ăsta.

_________________
:TTT:


Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Vin 11 Mar 2022, 22:38, editata de 1 ori
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeMar 08 Mar 2022, 12:15

Nici nu ma asteptam la altceva de la tine si totusi, am scris eu undeva ca vreau raspuns de la tine???? Nu ti-am cerut tie parerea, chiar nu pricepi ca nu am nevoie de ideile tale?
In alta ordine de idei, AM SPUS FOARTE CLAR, DIN BUDAPESTA ESTE TREN LA 8:40 LOCOMOTIVA CU VAGOANE CARE MERGE LA VIENA, CE E ASA GREU SA ATASEZE VAGOANELE CELE 4 DE LA DACIA LA TRENU ACESTA DE 8:40, NU INCURCA NICI UN *a*at DE CADENTARE SI NAVETISTII LUI PESTE PRAJIT!
AM TOT RENUNTAT LA MULTE SI ASTA SE VEDE IN TRAFICUL SCAZUT, ROMANUL NU MAI VINE LA TREN, ATAT MAI AVEM TRENUL DE VIENA SI LUMEA CARE PLATESTE SI VINE LA TREN ESTE FOARTE NEMULTUMITA SA COBOARE LA BUDAPESTA, CA GIGEL ARE ANUMITE FRUSTRARI SI SE SIMTE BINE SA CHINUIE LUMEA, LUMEA LA RANDUL LOR NU E FERICITA SA COBOARE PRIN BUDAPESTA SI SA SCHIMBE TRENURI, DE ASTA AU ALES ACEST TREN SA MEARGA DIRECT LA VIENA, NU SA STEA SA SCHIMBE.
NU E VORBA DE NICI UN ORGOLIU NATIONALIST, E VORBA CA LUMEA DACA AR ALEGE TRENUL VREA CEVA CAT MAI COMOD SI DIRECT NU SA STEA SA SCHIMBE 7 TRENURI!!!!
CATI CALATORI MERGEAU ACUM 25 DE ANI PE INTERNATIONAL SI CATI AU MAI RAMAS ACUM? MAI PUTIN DE JUMATATE, IN PREZENT O SA SE RIDICE STATISTICA CU ACESTI REFUGIATI DAR DACA NU ERAU REFUGIATII, NU AM ATINGE NICI JUMATATE DIN CATI ERAU ACUM 25 DE ANI CAND ERAU LEGATURILE DIRECTE LA PRAGA, VENEZIA, SALONIC, MUNCHEN, ISTANBUL.
Asta nu vor unii sa inteleaga, calatori ai sa ai DOAR DACA AI TREN DIRECT!!!!!

_________________
595423Revista presei - Pagina 48 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 48 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 48 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeMar 08 Mar 2022, 12:58

Nu trebuie să urli!
Dacă ai o problemă cu ungurii, de ce nu reclami la ei? MAV Start, MAV şi Ministerul Dezvoltării Naţionale din Ungaria au nişte compartimente de relaţii internaţionale chiar bine organizate, îţi vor răspunde în engleză.
Apoi, dacă ai arunca o privire la mersul de tren maghiar, ai observa că reţeaua lor e structurată pe noduri, nu pe tren direct de oriunde până oriunde (pentru că György nu e Gigel şi poate să schimbe trenul), evident cu mici excepţii legate de repartizarea materialului rulant (acum câţiva ani exista un tren Budapest Keleti - Budapest Nyugati care făcea turul unei jumătăţi de Ungarie). Aceeaşi formă de organizare o să o găseşti şi în Cehia şi în Belgia, ţări cu mai multă apă caldă şi mai mulţi călători la tren.

Ştiu situaţia locomotivei de la Dacia, dar antevorbitorul propusese să rămână vagoanele cu refugiaţi şi să plece restul trenului.

P.S.: Vezi că Budapest Keleti e gară înfundată la un capăt, nu-i chiar aşa simplu să muţi vagoane de la o linie la alta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeMar 08 Mar 2022, 13:30

Le așezi la semnal pentru ca la keleti să vină peste ele mitică muncitorul (mașina lor de manevră), leagă apoi le mută la altă linie. Sau cu locomotiva care pleacă mai departe.
Simplu.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeMar 08 Mar 2022, 13:43

Ce sa reclam eu la unguri "desteptule" voi trebuie sa rezolvati problema nu sa dormiti sa stati indiferenti in birourile calde, ce va doare pe voi ca lumea plateste si se plimba cu bagaju in spate, voi aveti salariile babane, prostii sa sufere! Mad Mad Mad
Nu se mai alege prafu de toti "desteptii" care bat joc de oamenii de rand! Dar o sa vina si ziua aia!
Belgia e o tara mica, un sfert din RO "desteptul" lui papuc! Aia fac doar naveta cu trenurile, nu se poate compara cu noi, de aia aia au la IC etajate sau toate rahaturile ca aia merg 10-15 min si coboara, nu au intindere ca noi sa mearga trenu si 16 ore, dar e greu, E FOARTE GREU SA JUDECI, nu ai cum sa compari mere cu pere dar pentru unii se pare ca e tot una. Mad
Compara Romania cu Polonia, aceeasi zona, aceeasi soarta pana in 89 si diferentele din prezent, cum a evoluat PKP si cum CFR stacneaza si nu evolueaza cu nimic. Ce vagoane luxoase si moderne si frumoase are PKP, la ce nivel inalt calatoresc polonezii si in ce hal mai merg 2-3 romani cu malaxor si 20-68. Dar e greu, nu putem vedea adevarul ca adevarul doare, lasa sa batem joc de oameni dar nu realizeaza cei de prin birouri ca lumea nu mai e atat de proasta sa plateasca pentru nimic.

Budapesta K. stiu si eu ca e infundata, nu ai tu fire de par in cap de cate ori am fost eu acolo dar iar vorbesti aiurea si balmajesti sa te afli in treaba. Cand ajunge Dacia vine o masina de manevra si il tot f... in sus si in jos de pe o linie pe alta, si tu balmajesti ca e greu sa faca manevra, pai il f... de il ia draq pana il lasa pe o linie moarta la gard unde sta 14-16 ore. In timpul asta pleaca trenuri la Viena clasice o grmada cu care ar fi putut trimite vagoanele sa aduca macar pe cei ce urca din Viena si vor sa mearga direct!
Stii ca multi renunta la calatorie ca nu e vagonul direct in Viena? Nu stii, habar nu ai! Stii ca unii vin Germania, Italia, Franta in Viena si de acolo pe Dacia iar de 10 zile surpriza vagoanele de dormit, cuseta, clasa ce merg in RO nu mai sunt si multi zic, sa imi bag ...... dupa ce ca am schimbat pana aici 2-3 trenuri sa mai schimb iar? Si renunta la calatorie, iti bati joc de om o data, de doua dar a treia oara NU IL MAI PRINZI!

O DATA VEDE NASU PUTA FINULUI!!!

Asta nu o sa intelegeti voi "desteptaciunile" prezentului, ca mult nu mai dureaza si o sa ramaneti cu tiganii navetisti, atat o sa mai aveti, calatorii care erau pe vremuri, oameni normali care au o educatie si ceva respect care au si ceva pretentii, o sa cam dispara din trenurile voastre, pentru ca va bateti joc de ei! Si asta ati facut in ultimul timp, de omul care platea 150-250 lei pe un bilet va bateti joc cu acele conditii de rahat si pe cei pe international la fel va bateti joc cu anularea legaturilor directe si mai nou cu limitarea daciei la Budapesta, ca pe voi nu va intereseaza soarta oamenilor platitori! O sa va uitati lung, nu avem calatori, nu aveti ca sunteti de ras si nu faceti nimic din ce fac alte tari!
Studiaza mersul de tren din Polonia, Cehia, Austria si alte tari din Europa ce legaturi internationale au!!!!
Romania, Bulgaria si Grecia sunt coada Europei, cele mai proaste legaturi din UE.
Grecia nu are nici un tren international, 0, atat are OSE, 0!!!
Bulgaria nu are nici un tren international, totul a fost omorat, nu este nici cu Turcia, nici cu Grecia nici cu Serbia, singura legatura si aia in zona frontierei este cu Romania, acel motor Vidin-Craiova si Ruse-Bucuresti, vai si amar, atat! Dar Sofia-Bucuresti nu este!
Dar ce nevoie mai avem de trenuri cand avem RyanAir si au bagat curse Bucuresti-Sofia si cu 10 euro, Bucuresti-Thesaloniki la fel le gasesti la preturi mici, ai avioane spre toata Europa, ajungi si rapid si ieftin, inclusiv Bucuresti-Viena sunt luni in care gasesti cu 10 euro, de ce sa dai 150 de euro la vagon de dormit la dacia si sa mergi 20 de eore cand in 2 ore si cu 10 euro esti acolo?
Asa ca o sa ramaneti cu toti tiganii, asta o sa transportati cu trenurile, tigania, pentru ca cei ce au un banut au masina si tot nu vor venii la trenurile voastre, asta e rezultatul bataii voastre de joc fata de omul platitor!

_________________
595423Revista presei - Pagina 48 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 48 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 48 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeMar 08 Mar 2022, 15:46

Până la urmă la ce mai ținem ARF daca nici atât nu știe câtă subvenție sa dea sau nu au nici ăștia oameni destui?

https://mobilitate.eu/arf-audit-operatori-calatori/
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeMar 08 Mar 2022, 16:03

Mai trebuie niste posturi la birouri, mai trebuie angajate ceva rude sa aibe un loc de munca cald in timp ce pe teren se face manevra in statii cu un singur acar de alearga ala din Y in X si invers si intarzie trenul. Asa tara de rahat ca aici .......... mai rar. Sute de posturi in birouri si pe teren nu e personal, vai si amar, la munca de jos nu vine nimeni, toti vor la caldura in birou. Mad

_________________
595423Revista presei - Pagina 48 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 48 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 48 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeMar 08 Mar 2022, 18:56

Românii sunt proști. Puteau face contract cu cd. Pe teritoriul Ungariei trenurile noaste nu trebuie să circule in regim de navetă. Pot circula în regim închis cu oprire doar în Budapest. De asemenea este vina noastră că nu avem vagoane demne de un internațional și 10 locomotive apte în trafic internațional astfel încât de la Budapesta să vină
cehii să remorcheze trenul. Sincer mai repede văd bine un București Praga decât Viena.
Serbia are o problemă și au luat-o pe urmele Rusiei. Eu nu mai am dorințe pentru un tren spre Belgrad unde vecinii nu sunt interesați de așa ceva.
Rămâne deziro până la garanța și de acolo ura mai departe. Legătura cu Sofia era un must, la fel cu Kiev, Chișinău și Atena/Salonic/Istanbul.
De asemenea legături cu Praga via Bratislava și München via Viena ar fi mai mult decât benefice.
O dată pe săptămână chiar ar fi indicat un tren de noapte spre Berlin / Paris.


Ultima editare efectuata de catre DUAL in Mar 08 Mar 2022, 19:03, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeMar 08 Mar 2022, 19:03

Pai un București Praga la ora actuala doar daca nu ar opri în Keleti și ar ocoli pe centura sau direct prin Szolnok și Slovacia sau poate o grupă la Transilvania care în Szolnok să meargă spre Bratislava..
Cehii au destule locomotive autorizate care ajung la Budapesta..
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitimeMar 08 Mar 2022, 20:21

https://clubferoviar.ro/ministerul-transporturilor-modifica-legislatia-achizitiilor-publice-pentru-absorbtia-in-pnrr-caile-ferate-sunt-insa-uitate/?fbclid=IwAR3bWWabI8lpwVocnkEoO76NEjjKM47lxoqVyOtn-Xq6gy8IFa6iTNfBcZU

Ca de obicei, politicul nu e interesat de calea ferată.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 48 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 48 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 57 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: