Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+27
alexmorph3us
adytm
IonutCFR2009
cfr500
Re6/6
razvan - trenuri
Adrian78
ldh80
alinx3330
@ndrey
Adirmvl
CalinIonMihai
ciprian71
TVlad
dan tm
TER200
bubu
Peter Fodor
cardinal
riciu
AeroX
Ony_x
Amiralul
Nesebar
DUAL
Vitosa
Dr2005
31 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 57 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeDum 06 Mar 2022, 20:07

Nu e nevoie sa-i trambaleze.Vagoanele cu refugiati ar putea fi atasate in Suceava sau Iasi la 1763 si apoi atasate in Cluj Napoca la 406
Sau atasate la 1833 si apoi atasate in Beclean pe Somes (sau Cluj Napoca) la 366 care ar trebyi intirziat 30 de minute
1830 si apoi 12346.

Sau duse spre Oradea unde sint alte trenuri spre Ungaria.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeDum 06 Mar 2022, 22:00

CFR Călători

Informare
6 martie 2022
Din cauza fluxului mare de persoane timpul de așteptare la casele de bilete a crescut. Pentru evitarea aglomerației de la casele de bilete, CFR Călători roagă pasagerii să cumpere bilete în trafic intern utilizând si următoarele alternative:
• site-ul www.cfrcalatori.ro,
• aplicația mobilă „CFR Călători mersul trenurilor și bilete online” (disponibilă în Google Play, App Store și Huawei AppGallery)
• automatele de bilete din gara
Detalii: https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/informare-7/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeDum 06 Mar 2022, 22:09

Cum se face că avem atâtea trenuri spre Budapesta din București Brașov Cluj Baia Mare Timișoara Arad și tocmai din acest pol național Iași nu ?
Cum trimite la trenul Făgăraș 2 vagoane, MAV nu ar putea trimite 2 vagoane și la Iași?
Mă gândeam doar.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeDum 06 Mar 2022, 22:15

dan tm a scris:
Nu e nevoie sa-i trambaleze.Vagoanele cu refugiati ar putea fi atasate in Suceava sau Iasi la 1763 si apoi atasate in Cluj Napoca la 406
Sau atasate la 1833 si apoi atasate in Beclean pe Somes (sau Cluj Napoca) la 366 care ar trebyi intirziat 30 de minute
1830 si apoi 12346.
Numai de am avea suficiente vagoane cât să le dăm 2 zile în Ungaria. Plus că ungurii cam strâmbă din nas la boghiuri MD cum avem noi pe 20-68.
Prin urmare, s-a stabilit ca refugiaţii care intră prin Jud. Suceava să fie duşi la Arad, Timişoara sau Bucureşti cu suplimentarea trenurilor existente, cei de la Iaşi merg la Bucureşti (cu vagoanele de la Cristeşti ataşate la trenurile existente sau cu tren special) sau Braşov (cu trenul existent), cei de la Sighet merg la Bucureşti sau Cluj (cu trenurile existente) şi din aceste puncte sunt trimişi mai departe, ca să nu ajungă la schimbat trenuri prin Salva, Simeria, Paşcani sau cine ştie pe unde altundeva.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeDum 06 Mar 2022, 22:15

Parca a fost pe vremuri un vagon Iasi-Budapesta?

or fi facut ei analize si asa o fi iesit. Au avut chiar si un tren pina la Sighetul Marmatiei. Avea si WR,

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeDum 06 Mar 2022, 22:20

Sint convins ca se pot gasi solutii. Chiar si cu schimbarea trenului in garile de frontiera. Daca boghiurile sint cauza.

Noi parca sintem prostii lumii din descrierile tale doctore, ba nu e buna sursa, ba nu merge clima, ba nu e buna buda, acuma nu sint bune boghiurile.

ASta inseamna ca perseveram in prostie.Hai sa pune, surse, clime, usi, buzi, boghiuri ca lumea.

Hai domle sa le facem o data cum trebuie sa nu mai strimbe nimeni din nas.

20-68 nici nu au ce cauta in afara tarii, practic nici prin tara n-ar avea ce cauta decit la naveta Caracal-Bucuresti Nord, Pitesti/Tirgoviste/Ploiesti/Buzau/Fetesti/Slobozia veche -Bucuresti Nord.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeDum 06 Mar 2022, 22:36

Cred că pentru boghiurile care sunt sub vagoanele 21-76.950 nu ar fi strâmbat ungurii din nas. Și slavă domnului avem multicele.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeDum 06 Mar 2022, 22:38

Pai daca trebuia CFR sa faca si compunerile de la trenurile facute momentan cu vagoane MAV ce faceau anulau trenurile din lipsa de vagoane?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeDum 06 Mar 2022, 22:59

Vitosa a scris:
Cred că pentru boghiurile care sunt sub vagoanele 21-76.950 nu ar fi strâmbat ungurii din nas. Și slavă domnului avem multicele.
Eşti tu sigur că în acordul bilateral CFR - MAV sunt trecute şi vagoanele 21-76.950? Că apte de internaţional nu-s, chiar dacă şi noi şi ungurii avem aceeaşi alimentare electrică.
Ungurii oricum fac exces de zel cu vagoanele româneşti, îţi dai seama ce ieşea când începeau să scoată vagoanele din tren că nu le merge clima pe rece sau că nu merge sistemul de comandare a blocării uşilor?
A, da, după ce se auzise că ungurii au renunţat la condiţia obligativităţii paşaportului biometric şi vizei Schengen, joi seara s-au răzgândit şi au cerut paşaport biometric, aşa că o parte din refugiaţi au venit înapoi la Bucureşti. Practic, singura modalitate de a-i trimite spre Occident rămâne avionul, Serbia iese din discuţie, la ce manifestaţii pro-Putin au fost acolo zilele astea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeDum 06 Mar 2022, 23:01

Poate ca nu le trasa deloc.

Dar ce facea daca trebuia sa traga spre Ungaria vagoanele alea de la Cristesti Jijia? ( daca erau transpuse)

Pe la noi se gasesc mereu scuze. Iata insa ca din nefericire avem material rulant care a prin s razboiul si acum a prins iarasi refugiati de razboi.Este incredibil, probabil ca pe plan international nu se stie asta, sintem unicat.

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeDum 06 Mar 2022, 23:11

Sau cu trenul pina in Grecia via Bulgaria si de acolo cu vaporul in Italia.Doctore sa nu incepi iarasi cu motive ca nu ne primesc bulgarii vagoanele, ca nu au linii, ca nu au grecii locomotive... Aceasta e o problema care ar trebui discutata la nivel UE, nu labareli gen green deal si fit 55. Ca tot din cauza lor ca s-a ajuns aici.

Serbia iasa din ecuatie si daca ar trebui sa ne refugiem noi romanii acolo.

Romania a dat spatiul aerian la NATO care a bombardat cu spor Serbia pentru a face KOsovo independent.Este cunoscut acest fapt, nu putem astepta altceva de la Serbia.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeDum 06 Mar 2022, 23:17

Nu trebuie să îmi explici, cunosc și eu acordul bilateral CFR - MAV și care serii de vagoane trec granița. Discuția era așa vis a vis de vremurile actuale, de transportul refugiaților. Cum 21-76 trec la ei tot așa și 21-76.950 puteau fi acceptate, situație de urgență, de conjunctură.
Vezi că în seara asta trenul 78 a plecat cu mulți refugiați. Trenul are în compunere 15 vagoane. Acuma să vedem la ziuă câte merg la Budapesta.
Ce tare-i faza, pentru astfel de situații se găsesc vagoane, să dea dreaq la vară să spună că nu au pentru sezoniere.
Și nu nu fac exces de zel ungurii. Dar dacă CFR C nu mai are de niciunele și li se defectează vagoanele nu ți se pare normal să le scoată de pe tren la graniță?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeLun 07 Mar 2022, 12:17

Daca sunt ucrainieni in trenurile comerciale ar inseman stat mai mult la granite. Ideea trenurilor speciale e mai buna pentru ca ei au un statut aparte.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeLun 07 Mar 2022, 13:25

dan tm a scris:
Sau cu trenul pina in Grecia via Bulgaria si de acolo cu vaporul in Italia.Doctore sa nu incepi iarasi cu motive ca nu ne primesc bulgarii vagoanele, ca nu au linii, ca nu au grecii locomotive... Aceasta e o problema care ar trebui discutata la nivel UE, nu labareli gen green deal si fit 55. Ca tot din cauza lor ca s-a ajuns aici.
Bulgarii probabil ne primesc orice vagon. Numa' de ne-ar primi şi locomotivele Laughing Iar un diesel bulgăresc care să vină la Giurgiu Nord e exclus, BDJ nu mai are Ludmille la Depoul Ruse, singurele locomotive diesel din zonă sunt de marfă sau de manevră, iar alea de marfă sunt ale unor OTF fără licenţă de călători.
Bine, pentru simplificare şi rapiditate e suficient şi sistemul actual, ca să nu te complici cu acorduri bilaterale, cu dat vagoane cine ştie pe unde prin Europa ş.a.m.d.. Evident că se pot organiza trenuri speciale, unele ţări occidentale chiar şi-au arătat disponibilitatea, numai că orice tren spre Occident prin UE trebuie să treacă prin Ungaria, care deocamdată refuză refugiaţii fără paşaport biometric.
Să trambalezi refugiaţii pe tot felul de feriboturi nu-i chiar o idee bună. Plus că, odată ajunşi în Grecia, de ei se vor ,,anexa" şi grupuri de migranţi arabi şi africani.
Aşa că mai bine îi trimitem cu avionul de la Otopeni, deja pleacă avioane pline spre Germania şi Italia, la care se adaugă zborurile organizate de alte state (unele chiar cu aeronave militare) pentru cetăţenii lor care au fost evacuaţi din Ucraina odată cu ucrainenii (au fost astfel de curse pentru India, Kazahstan, Turcia - care a avut şi curse auto, nu doar aeriene, Pakistan ş.a.).

dan tm a scris:
Serbia iasa din ecuatie si daca ar trebui sa ne refugiem noi romanii acolo.
Romania  a dat spatiul aerian la NATO care a bombardat cu spor Serbia pentru a face KOsovo independent.Este cunoscut acest fapt, nu putem astepta altceva de la Serbia.
Asta deja e istorie. Plus că România nu recunoaşte Kosovo drept stat. Dar Serbia e un cap de pod pentru companiile ruseşti în Europa, implicit ţine partea lui Putin.

Vitosa a scris:
Ce tare-i faza, pentru astfel de situații se găsesc vagoane, să dea dreaq la vară să spună că nu au pentru sezoniere.
Se găsesc vagoane = s-au scurtat regio-urile cu câte un vagon, vagoanele de R s-au dus pe IR-urile de parcurs mai scurt (vezi Bucureşti - Braşov / Buzău / Galaţi) şi vagoanele de IR s-au dus la refugiaţi. Dar un asemenea sistem nu poate funcţiona 3 luni, e un sistem de avarie. Cum de poimâine se termină starea de alertă, se termină şi cu "work from home" şi cu şcoala on-line, deci acele vagoane vor trebui să revină la scopul iniţial. Probabil o săptămână călătorii vor fi îngăduitori, dar de săptămâna viitoare s-ar putea să ajungem iar la călători puşi de-a latu' liniei că nu au încăput în tren. Deci nu e deloc o soluţie de termen lung ce se întâmplă acum.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeLun 07 Mar 2022, 19:35

DUAL a scris:
Daca sunt ucrainieni in trenurile comerciale ar inseman stat mai mult la granite. Ideea trenurilor speciale e mai buna pentru ca ei au un statut aparte.
Chiar sunt ucraineni în trenurile comerciale. De exemplu vagoanele Daciei de vreo 9-10 zile nu mai ajung la Viena pe motiv că la Budapesta ajung cu vreo 2 ore întârziere (cam 2 ore le pierde la vamă) iar ungurul nu ți le mai atașează la alt tren.
Așa că are relevanță cu afirmația ta.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 47 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 57 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: