Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 28 Ian 2022, 21:39
Adrian78 a scris:
Ia uite Dr2005 ce se întâmplă în SIT 2000 se construiește numai pe Defileu Jiului și unde trebuie să facă statul autostrăzi nu se poate
Gata și cu ultima plajă sălbatică a României!
Ce peisaj care îți taie respirația, zonă virgină, ce ținut încă natural, care ar trebui lăsat neatins… aceasta va fi, de acum înainte, panorama de la Corbu!
S-a dat liber la construcții și pe plaja Corbu. Pe timpul iernii se lucrează masiv, s-au turnat deja fundații, un viitor ansamblu de vile va răsări lângă mare și înțeleg că nu ar fi primul proiect de la țărm.
E arie protejată doar plaja în sine, nu şi zona adiacentă - https://natura2000.eea.europa.eu/ Plajă virgină ai la Vadu şi mai sus spre Gura Portiţei, care sunt zone stricte de protecţie şi unde teoretic nu prea ai voie să faci plajă sau altceva.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Sam 29 Ian 2022, 00:06
In reportaj spune o doamna ca sa construit pe langa SIT dar sunt si zone unde se suprapun zona protejata cu zona cu aviz de constructie
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1780 Data de inscriere : 25/03/2021
Subiect: Re: Revista presei Sam 29 Ian 2022, 09:05
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Lun 31 Ian 2022, 22:44
Degeaba sunt posturi pe hârtie, dacă nu se scot la concurs. Şi acum din 514 posturi, sunt libere vreo 100.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 31 Ian 2022, 23:27
Dr2005 a scris:
Degeaba sunt posturi pe hârtie, dacă nu se scot la concurs. Şi acum din 514 posturi, sunt libere vreo 100.
Pai la ce e nevoie de 7 secretari de stat?Cunosc destule institutii unde 3 directorii sunt membrii de partid și doar se rotesc la 3-4 ani așa rotesc și ăștia secretarii de stat o data la 6 luni..
Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3377 Data de inscriere : 22/03/2016
Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Feb 2022, 08:39
Adrian78 a scris:
Pai la ce e nevoie de 7 secretari de stat?Cunosc destule institutii unde 3 directorii sunt membrii de partid și doar se rotesc la 3-4 ani așa rotesc și ăștia secretarii de stat o data la 6 luni..
Aşa se dă"paraîndărătul" tuturor care au cotizat în campania electorală, de la "finanţâatori" până la ultimii lipitori de afişe.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 03 Feb 2022, 17:19
20 de călători în trenul metropolitan. Conserve pe roți pentru 130.000 de ieșeni după 30 de ani de „dezvoltare” în transport Autor Iulian Mofteescu 03 Februarie 2022No comment
* Două treimi din traseele metropolitane sunt acoperite în continuare de microbuze ruginite, cu 1 milion de kilometri la bord, ca acum 30 de ani * Trenul din Ciurea pleacă la 7.03 dimineața și face 12 minute până la Gara Mare, dar e nefolositor pentru cei care încep programul la 9-9.30. Acest tren ar trebui să meargă în regim continuu, la fiecare 30 de minute, pentru a deveni popular * Consiliul Județean intenționează să cumpere 100 de autobuze pe bani europeni, dar exercițiul financiar este extrem de greoi și va dura până cel puțin în 2026. Încă 6 ani pierduți pentru o Putere votată în 2020 * Nu se concesionează traseele pe 20 de ani pentru investitori privați, nu se încearcă achiziția mai rapidă a autobuzelor noi * 130.000 de oameni locuiesc în Zona Metropolitană și au la dispoziție doar 6 trasee CTP, cu maxim 12 autobuze. Restul se înghesuie în microbuze de la privați, vechi și ruginite * Administrația ieșeană n-a prelungit nicio linie de tramvai pentru o mobilitate modernă: Tomești-Holboca, Bucium (Trei Sarmale), Lunca Cetățuii, Șes Bahlui-ERA așteaptă de 20 de ani să se facă investiții. Nu s-a început nimic, va mai trece un deceniu * Avem în schimb director politruc pentru Transport Metropolitan, cu salariu de 2.000 de euro/lună. Prima problemă s-a rezolvat În lipsa oricărei activități concrete a Asociației Metropolitane de Transport Public, oamenii care locuiesc în comunele din apropierea Iașului folosesc ce au la îndemână. Autobuze cu sute de mii de km la bord ale firmelor care operează traseele județene sau microbuzele supraaglomerate, în care mergi aplecat, rugându-te să ajungi întreg acasă.
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 03 Feb 2022, 22:42
Articolul e scris pe genunchi, de un reporter care n-are habar de nicio lege. Probabil i s-a cerut de către patron să facă un articol în care să arate că transportul public e de cacao (nu contează dacă e sau nu, presa are puterea de a face oamenii să vadă negru în loc de alb) şi s-a conformat. Scopul unei asociaţii de dezvoltare intercomunitară (ADI) de transport nu e să îşi facă o societate de transport, aia există deja (CTP Iaşi) şi există oricum posibilitatea de atribuire prin licitaţie sau chiar direct şi către alţi operatori (chiar către ăia privaţi dacă e cazul). Scopul unei ADI e să organizeze un sistem integrat de transport - trasee interconectate, bilet unic, condiţii tehnice şi de confort unitare la toţi operatorii (să zicem autobuz de minim 8,5/12/18 m în funcţie de traseu, cu acces pentru PMR şi aer condiţionat), dispecerizare unică şi control unic al încasărilor (iei biletul de la ADI, nu de la firma privată şi ADI repartizează apoi încasările şi eventuala compensaţie). ADI nu înseamnă să cumpărăm autobuze cu zecile sau sutele ca să se plimbe o dată la 3 ore prin toate cătunele, cum făcea RATB acum câţiva ani prin Bucureşti. Sigur, poţi să incluzi în contractele de servicii publice şi mijloacele de transport, contra unei redevenţe. Dar asta e o treabă cu bătaie lungă, la cum merg licitaţiile la noi (ARF e cel mai bun exemplu că oricât de bine intenţionat ai fi, legislaţia nu e de partea ta). Iar orice intenţie de atribuire de contract de servicii publice se publică OBLIGATORIU în Jurnalul Oficial al UE cu CEL PUŢIN un an înainte! Deci dacă faci ADI acum, el va putea atribui primul contract abia peste un an. Altfel poate să dea doar contracte ,,la urgenţă" pe 6 luni, dar treaba asta ţine doar de 2 ori. Practic, ADI când publică intenţia de CSP în JOUE trebuie să ştie deja câte rute, câţi km şi cât bănet pune la dispoziţie. Iar asta nu se poate determina în câteva zile... şi iar fac comparaţia cu RATB/STB, unde ADI TPBI pur şi simplu a luat diagramele de la RATB şi le-a făcut CSP. Noroc că, între timp, au nimerit prin TPBI şi oameni cu ceva mai multă minte, chiar dacă nu-s totdeauna de acord cu deciziile lor. Da' bine că directorul ADI de la Iaşi are salariul ,,obscen" de 2000 euro pe lună. 2000 euro pentru un director, deci o funcţie cu o răspundere enormă, permanent cu sabia Curţii de Conturi şi a DNA-ului deasupra capului.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 03 Feb 2022, 23:40
Chiar azi se vorbea la radio de microbuze și transport și a sunat multe lume sa spună totul e acoperit cu șpăgi că și pe lângă Ploiesti se face transport cu microbuze ruginite și oameni înghesuiți iar multe firme.sunt acoperite de ISCTR.. Nu totul e roz cu autobuze electrice noi cum este la Brașov sau Cluj..
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 04 Feb 2022, 19:16
Lor chiar le pasă de trenuri. Germania va investi peste 13 miliarde de euro în infrastructura feroviară în 2022.
Guvernul federal german și cele ale land-urilor vor investi 13,6 miliarde euro în infrastructură feroviară în acest an, cu 900 milioane euro mai mult decât în 2021. Se va da în folosință și o mică porțiune de 250 km/h, vor continua lucrările la tuneluri care să facă mai rapid traficul în zona urbană și vor fi modernizate și liniile din zonele de frontieră. România a investit în total 5,5 miliarde euro în modernizarea infrastructurii feroviare în ultimii 20 de ani. https://m.hotnews.ro/stire/25346498
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Sam 05 Feb 2022, 18:11
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) a admis în parte contestația asocierii CRRC - Astra Vagoane Călători la licitația pentru 20 de rame electrice inter-regionale. Astfel, Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) este obligată să reevalueze oferta tehnică a firmei declarate câștigătoare. Prin urmare, este pusă sub semnul întrebării semnarea contractului cu Alstom, anunțată încă din vara anului trecut. https://www.economica.net/trenuri-noi-in-romania-semnarea-contractului-cu-alstom-incerta-cnsc-a-admis-partial-contestatia-chinezilor_558020.html