| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 22 Ian 2022, 23:57 | |
| Face angajări, ca apoi să trebuiască să facă disponibilizări odată cu lichidarea voluntară şi recapitalizarea Rofersped _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 23 Ian 2022, 09:08 | |
| https://www.turnulsfatului.ro/2022/01/21/nu-tin-bateriile-tursib-modifica-orarul-microbuzelor-electrice-188924 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 23 Ian 2022, 09:20 | |
| E clar că nu țin mai ales iarna și vara când e foarte cald..Probabil acuma iarna autonomia scade la jumatate |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 23 Ian 2022, 09:33 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://clubferoviar.ro/cu-trenul-bucuresti-arad/
Revin umpic asupra acestui subiect și redau o discuție văzută pe facebook. Ciovică Nicolae (fost director la CFR SA, în prezent director la DB Cargo) - Doamna lucrat cu prezicătoarele! sau cu fetele de la horoscop? 660/120=5.5 plus opriri plus Predeal plus frânări și demarări = 7 ore minim. În cel mai fericit caz. Cu siguranță, însă nu văd relevanță, dacă îmi argumentați cele 5 ore mă înclin. Vă aduc aminte că pe vremea lui Ionescu Nicolae președinte SNCFR în 1995 a decretat București - Timișoara în 5 ore și zilnic avea întârziere >2 ore datorită lucrărilor date de cale. Drept pentru care George Marcu (RIP) a fost retrogradat la formația mers tren București. Numai pentru că așa a vrut Ionescu. Pompiliu Olteanu Probabil că doamna Mihăileanu a luat 5 ore din studiul de fezabilitate (SF), timp calculat cu 160 km/h, la care s-a adăugat timpii de demarare frânare limitări de viteză etc. Însă realitatea nu corespunde SF, exemplu stația Orăștie unde trebuia să se circule după SF cu 160 km/h s-a realizat pentru viteza de 100 km/h. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 23 Ian 2022, 09:41 | |
| - Adrian78 a scris:
- E clar că nu țin mai ales iarna și vara când e foarte cald..Probabil acuma iarna autonomia scade la jumatate
O porcărie mașinile astea electrice. Să nu îți iei. Am un vecin care și-a luat o astfel de mașină iar acuma regretă. Nu sunt bune pentru drumuri lungi și dacă îi mai dai și în gușă bateria scade nu mai decât. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 23 Ian 2022, 09:46 | |
| - Dr2005 a scris:
- Face angajări, ca apoi să trebuiască să facă disponibilizări odată cu lichidarea voluntară şi recapitalizarea Rofersped
Reformă de dragul reformei. Dai afară 1400 salariați cu preponderență din funcția de mecanic, mecanic ajutor, RTV, șef tren, ca apoi să spui că ești deficitar ? Trebuie să fi tâmpit să faci așa ceva. Acuma nu au oameni ? Să scoată trântorii din birouri, sînt o grămadă. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 23 Ian 2022, 11:45 | |
| Iară mă porcăria asta ?
https://clubferoviar.ro/trenul-bucuresti-iasi-colantat-in-culorile-tricolorului-luni-de-ziua-unirii/?fbclid=IwAR2yaqIuaW5VDMk71v1Yij8ilSfKQLQG9QnEvwdjZRpNKfTs12EKNLwaxCI
Locomotiva penix 3004 a fost spălată pentru evenimentul ăsta. Iașiul va remorca trenul cu GM tricolor. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 23 Ian 2022, 11:58 | |
| Adrian https://m.adevarul.ro/locale/timisoara/cea-mai-scumpa-bucata-autostrada-romania-s-a-impotmolit-nou-firma-pierzatoare-contestat-instanta-video-1_61ebd68c5163ec427104d127/index.html |
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 23 Ian 2022, 13:58 | |
| https://resita.ro/ultima-locomotiva-cu-abur-fabricata-la-resita-ar-putea-reveni-acasa-societatea-civila-solicita-autoritatilor-sa-initieze-demersurile-de-recuperare/ |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 23 Ian 2022, 14:45 | |
| - Amiralul a scris:
- https://resita.ro/ultima-locomotiva-cu-abur-fabricata-la-resita-ar-putea-reveni-acasa-societatea-civila-solicita-autoritatilor-sa-initieze-demersurile-de-recuperare/
Redau textual afirmația d-lui Nan Florin făcută pe feisbuc "Mi-am exprimat părerea în privința acestei acțiuni. Aproape imposibil de realizat." Cred că ști cine este d-l Nan Florin, nu ? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 23 Ian 2022, 15:46 | |
| https://www.gandul.ro/actualitate/un-aeroport-din-romania-a-deservit-doar-73-de-pasageri-in-2021-desi-se-afla-intr-o-importanta-zona-turistica-si-a-beneficiat-de-investitii-turistii-il-evita-19739890 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 23 Ian 2022, 15:48 | |
| Las că doar trebuie sa aibe si directorul ăla un post călduț la stat că doar nu o lins partidul degeaba.. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 23 Ian 2022, 22:12 | |
| Aeroportul nu are cum să deservească ceva, câtă vreme N Dobrogei e la fel de sărac (sau poate chiar mai sărac) ca Teleormanul, iar mai departe de Tulcea transportul naval costă cât nu face, ceea ce îi ţine izolaţi pe oamenii Deltei. În plus, ai nevoie şi de un mijloc de transport de la aeroport până în port. Practic, e mai simplu să aduci pasagerii la Otopeni şi să îi duci de acolo cu autocarul până la Tulcea (pentru asta nici nu-ţi trebuie cursă charter, iei 40 - 50 de persoane într-un grup şi le pui pe o cursă de linie) şi mai departe cu o navă pe care o închiriezi pentru grup. Şi genul ăsta de turism costă mai mult decât face deja, dar anumite categorii de turişti sunt dispuse să marce banu' pentru aşa ceva.
Nu mai zic de ,,aeroportul" Mihail Kogălniceanu, care e la mama naibii faţă de Constanţa şi litoral... rolul lui acolo e cu totul altul, nu pentru turism. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 24 Ian 2022, 13:09 | |
| PAi in general aeroporturile nu pot fi intrecase cum sint Baneasa si Otopenii. Problema ca ca nu sint curse nici spre Tulcea nici spre Kogalniceanu.
Ce mare lucru ar fi sa iei avionul din Satu Mare si sa cobori la Kogalniceanu, iar de acolo sa ai autobuz?
Pai am mers de citeva ori la Milano dar pe aeroportul Caravaggio Bergamo. O data am platit 10 oiro de la Timisoara la Bergamo si apoi 5 oiro din fata aeroportului pina la Milano Centrale, de unde degir am luat trenul.
DAr acolo e totul pus la punct.
Cum ar fi sa fie avioane la Tulcea si de acolo trenuri fara oprire pina la Constanta si poate in continuare spre statiuni? Ar fi problema pretului la avion probabil. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 24 Ian 2022, 15:20 | |
| Dane trec peste ironia ta și zic, trenuri fără oprire de la Tulcea la Constanța care apoi să își continue drumul spre stațiuni ? Ce glumă bună. Păi vrei să moară de foame firma Augustina ? Apoi câți călători crezi că ar fi dispuși să facă acest ocol pe la Medgidia când auto te duce pe scurtătură și face ceva mai puțin pe drum ? Vorbești la plural de trenuri ? Păi de unde mecanici nași material rulant ? Ei nu au acum diesele să ducă trenurile actuale, recent le-a trimis Ploieștiul DA748. Și de unde mai multe trenuri când grila selcului are 20 de mecanici și nu te poți baza pe toți în fiecare zi, mai își iau și ei concediu zile libere medical. Și fă și tu comparație mersul trecut versus mersul actual, ce trenuri în plus vezi înafară de București - Constanța și București - Brașov unde îți spun eu a existat o boare de mecanici la București Ploiești și Brașov că altfel nu apăreau trenurile astea. Prin țară câte trenuri în plus au apărut ? Excludem din discuție Lovrinul. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|