| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 20 Ian 2022, 19:16 | |
| Ăștia is cretini?
https://clubferoviar.ro/tren-cfr-calatori-ramas-in-camp/ |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 20 Ian 2022, 19:19 | |
| |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 20 Ian 2022, 20:16 | |
| Zilele trecute IRC a retras in gara un desiro CFR calatori in zona Ciucea.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 20 Ian 2022, 23:28 | |
| - Re6/6 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Dacă face de ce face, dacă nu face de ce nu face... asta e mentalitatea românească.
hai sa facem malaxele pe ...hidrogen, ce zici te bagi? Tu chiar eşti convins că Gruia Stoica vrea să facă ditamai investiţia doar ca să alimenteze 3 până la 12 rame pe hidrogen, care oricum vor circula pe Bucureşti - Piteşti, deci la mama cucului faţă de Oneşti? Asta e teoria conspiraţiei (răspândită cam mult pe forumul ăsta). Mai degrabă îl interesează asta. Dacă UE se va apuca să verse bani în autobuze pe hidrogen cum o face acum cu electrice, în vreo 10 ani o să avem flote de sute sau mii de autobuze pe H2, care vor necesita combustibil. Asta în condiţiile în care trenuri, chiar şi în 10 ani, în cazul super-mega-optimist vom avea 12 unităţi. _________________ :TTT:
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 20 Ian 2022, 23:30 | |
| - dan tm a scris:
- Zilele trecute IRC a retras in gara un desiro CFR calatori in zona Ciucea.
Dacă un tren blochează linia curentă sau macazurile staţiei, se apelează la cel mai apropiat vehicul feroviar disponibil care e capabil să elibereze linia, inclusiv din mai multe ture (de ex. fracţionezi un marfar de 2000t ca să îl retragi cu LDH-ul). _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Ian 2022, 21:46 | |
| https://clubferoviar.ro/cu-trenul-bucuresti-arad/ |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Ian 2022, 21:59 | |
| Citez din articolul postat de Adrian78
Opt ore cu trenul București-Arad peste doi ani și cinci ore peste șase ani „Vom recepționa în 2022 lucrările de centralizare, de fapt, cele care vor fi primele puse în funcțiune, și zona de ERTMS. În 2023 vom recepționa întreg tronsonul Gurasada-Simeria. Ținând cont de faptul că vom avea lucrări la un stadiu fizic semnificativ pe Brașov-Sighișoara, deci nu se vor finaliza lucrările, implicit și Predeal-Brașov fiind la nivelul de studiu de fezabilitate, cred că undeva în jur de opt ore se vor face de la București la Arad. Strict după finalizarea tuturor lucrărilor, respectiv și lucrările de pe Predeal-Brașov, care vor închide coridorul, estimată undeva în 2027-2028, durata călătoriei se va reduce la aproximativ cinci-șase ore”, a declarat la B1 TV Monica Mihăileanu, director general adjunct Proiecte cu Finanțare Externă al CNCF CFR SA. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Ian 2022, 22:14 | |
| Ce ar fi să vedem atunci (2027-2028) că 74 devine 374 Pannonia, București - Praga, poate și cu o grupă de Munchen. E ? Ia ziceți dragii mei @nesebar @ciprian71 @aerox @92Dragos @alți doritori de călătorie cu trenul.
Automat se vor schimba și datele problemei. Dacia din București va pleca în jurul orei 19, isterul mai spre 23, automat vor fi modificate și astea pe intern. Rămânem cu rușinea M100. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Ian 2022, 22:24 | |
| Da și dacă mai intrăm în Schengen sa.mai tăiem o oră jumătate din staționări ajungem la 7 ore București Budapesta daca ar da și ungurii drumul la 140 pe tronsonul lor la toate trenurile |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| |
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 22 Ian 2022, 09:39 | |
| Imediat vine un "specialist" si baga scuze, tipic romanesc, nu se poate! La noi nimic nu se poate, la altii se poate, la noi nu. Mai baga niste lozinci despre malaxor ce ideal este si aia e. |
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 22 Ian 2022, 13:55 | |
| https://expressdebanat.ro/vin-primele-trenuri-la-resita-primaria-pregatita-sa-taie-biletele/?fbclid=IwAR0h_ufYPAqvUH9RpAFYL0V7I3Snwe1XgM5eqDsmvSNWsZW2CZn5P93wQqA |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 22 Ian 2022, 19:42 | |
| - Vitosa a scris:
- Ce ar fi să vedem atunci (2027-2028) că 74 devine 374 Pannonia, București - Praga, poate și cu o grupă de Munchen.
E ? Ia ziceți dragii mei @nesebar @ciprian71 @aerox @92Dragos @alți doritori de călătorie cu trenul.
Automat se vor schimba și datele problemei. Dacia din București va pleca în jurul orei 19, isterul mai spre 23, automat vor fi modificate și astea pe intern. Rămânem cu rușinea M100. Nu sunt inchideri de linie intre Bucuresti si Brasov la orele alea (la care ar circula Isterul)? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 22 Ian 2022, 20:05 | |
| Închiderile sunt ziua dimineață de la 9 la 13 dar.pe M1000 nu prea am văzut închideri zilnice poate când sunt binuale sau când cer aia de la IFTE sa lucreze la linia de tensiune De ce la.unguri se poate sa circule IC din oră în oră de la.ora.7.00 pana seară și probabil fac mentenanța noaptea |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 22 Ian 2022, 21:05 | |
| https://clubferoviar.ro/posturi-vacante-la-cfr-marfa/
Anul trecut în iulie au dat mecanicii afară oferindu-le 6 salarii compensatorii, acu cfr marfă face angajări. Cum vine asta ? Legal are voie ? Iar alea 6 salarii compensatorii adunate la câți mecanici au disponibilizat nu sunt gaură la bugetul cfr marfă ? Cine o suportă ? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|