Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+27
alexmorph3us
adytm
IonutCFR2009
cfr500
Re6/6
razvan - trenuri
Adrian78
ldh80
alinx3330
@ndrey
Adirmvl
CalinIonMihai
ciprian71
TVlad
dan tm
TER200
bubu
Peter Fodor
cardinal
riciu
AeroX
Ony_x
Amiralul
Nesebar
DUAL
Vitosa
Dr2005
31 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeDum 28 Noi 2021, 15:57

Ce vrajeli de doi bani

https://clubferoviar.ro/sorin-grindeanu-la-timisoara/
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeDum 28 Noi 2021, 17:15

Asta e ca in bancul ala:
Vine un politician in sat si oamenii ii transmit ca au doua probleme:
- Prima problema este ca avem dispensar dar nu avem doctor.
Da politicianul niste telefoane, in vazul lumii, vorbeste, apoi dupa vreo 10-15 minute le spune:
- De luni, problema e rezolvata. Care e a doua problema?
Oamenii raspund:
- Pai a doua problema e ca... nu avem semnal la telefon...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeLun 29 Noi 2021, 16:25

Adrian78 a scris:
Ce vrajeli de doi bani

https://clubferoviar.ro/sorin-grindeanu-la-timisoara/

O, da, e ministrul de la Caransebeş, deci să se facă staţia (că nu e gară) de la Caransebeş şi aia de la Timişoara. Adevărul e că staţia Timişoara Nord a avut mare ghinion pe un proces de arbitraj internaţional deschis în 2004 şi încheiat acum vreo 2 ani, spre deosebire de ,,vecina" sa aflată 60 km mai la N, Arad, care a fost reabilitată de 2 ori (!) în acelaşi interval de timp (în fine, nu comentez calitatea lucrărilor).
Însă fiind ,,centru" de regională şi pentru CFR S.A. şi pentru CFR Călători şi pentru CFR Marfă, Timişoara Nord încă beneficiază, în acte, de mai multă importanţă decât ar merita, dată fiind poziţia sa geografică, dovadă că încă are revizie de vagoane şi e staţie terminus pentru trenurile ce vin dinspre Craiova (şi Bucureşti, implicit), în vreme ce la Arad toată investiţia pentru călători stă cam degeaba. A, da, Timişoara are şi depou de călători, deci e musai ca mai toate trenurile care trec prin ea să aibă un capăt acolo.

Schimbând puţin subiectul, domn' ministru a mai anunţat azi că vrea să finalizeze Strategia de Dezvoltare a Infrastructurii Feroviare... document care e finalizat, aprobat prin HG şi publicat în Monitorul Oficial încă de anul trecut Laughing Iar normele de aplicare ale unei HG se aprobă întotdeauna printr-un act normativ de nivel inferior, adică un ordin de ministru (pe care fix el trebuie să îl semneze).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeLun 29 Noi 2021, 17:35

Domnul Grindeanu macar sa grabeasca lucrarile de modernizare la calea ferata intre Arad si Calafat prin Caransebes. Sa nu dureze 10 ani!!! Daca este originar din zona.

Oricum nu se pot repara doar magistralele si garile principale daca vrem sa nu fim ca Turcia sau Grecia la feroviar. Modele trebuie sa fie Ungaria, Polonia, Italia, Franta, UK, Austria, etc.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeLun 29 Noi 2021, 20:00

E marea problema ca Timisoara Nord e cam egala cu Aradul. Asta pare a fi problema ta doctore.
Sînt trenuri care au statie finala sau de indrumare tocmai Aradul.
Si depoul Arad a cam luat ce era de luat de la Timisoara. Ambele sînt depouri de călători.

Că statia Timisoara Nord a fost la arbitraj doar nu e vina statiei ci tot a Bucurestiului cred, pentru ca totul e supercentralizat la CFR.

Poate ca ar trebuyi date cladirile la UAT-uri ca altfel ar mai sta problema atunci.

CFR (oricare) a dovedit ca nu poate , nu stie si nu vrea sa valorifice imendul patrimoniu imobiliar pe care îl deține.

Ar fi interesant de vazut cam ce procent din cladirile care putea fi reconvertite si refolosite s-a demolat, ruinat, furat.

de exemplu in Brasov nu se gasesc birouri de inchiriat?
CFR nu are cladiri bune? nu stia ca tyrebuie sa se mute?

Rodrigo ăsta e peste tot in tara asta? Poate sînt prea multi birocrati? poate ar mai trebui reformate regionalele astea si desfiintate unele?

https://www.bizbrasov.ro/2021/11/24/mutare-birouri-regionala-cfr-cantina-depou-constructie-hotel/

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeLun 29 Noi 2021, 20:15

razvan - trenuri a scris:
Domnul Grindeanu macar sa grabeasca lucrarile de modernizare la calea ferata intre Arad si Calafat prin Caransebes. Sa nu dureze 10 ani!!! Daca este originar din zona.

Oricum nu se pot repara doar magistralele si garile principale daca vrem sa nu fim ca Turcia sau Grecia la feroviar. Modele trebuie sa fie Ungaria, Polonia, Italia, Franta, UK, Austria, etc.

Turcia o să construiască până la 2000 km de linie de mare viteză deja au câteva sute de km și vreo 34 de trenuri de mare viteză plus că au o grămadă de linii modernizate că au trenuri puține la fel că și Grecia e altă mâncare de pește..
Dar și Grecia e înconjurată de țări cu infrastructura mediocră că altfel era mult mai în față pentru că au avantajul portului Pireu cumpărat de chinezi .
Eu zic că ne batem cu Bulgaria Ucraina Moldova
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeLun 29 Noi 2021, 20:57

Eu zic că ne batem cu noi înșine.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeLun 29 Noi 2021, 22:49

razvan - trenuri a scris:
Domnul Grindeanu macar sa grabeasca lucrarile de modernizare la calea ferata intre Arad si Calafat prin Caransebes. Sa nu dureze 10 ani!!! Daca este originar din zona.
Da, sigur, se va duce dumnealui cu lopata pe acolo să grăbească lucrările  Laughing  Laughing

razvan - trenuri a scris:
Oricum nu se pot repara doar magistralele si garile principale daca vrem sa nu fim ca Turcia sau Grecia la feroviar. Modele trebuie sa fie Ungaria, Polonia, Italia, Franta, UK, Austria, etc.
Ungaria şi Polonia... am mai auzit faza asta cu Polonia. Ţările astea două sunt la un pas să fie excluse din UE, probabil vor fi singurele fără PNRR, din motive de stat de drept, drepturile omului şi libertatea presei. Îmi e ruşine că sunt cetăţean european când aud români care laudă Ungaria şi Polonia. A, da, Ungurii continuă sabotarea economie româneşti (nu găsesc alt termen), urmează vreo 4 luni de închidere Bekescsaba - Lokoshaza - frontieră (serviciu suspendat pe timp de noapte, orele 22:30 - 4:30) şi 6 luni de închidere completă la Puspokladany. Luaţi-o p'asta de la ,,prietenii" unguri.

dan tm a scris:
E marea problema ca Timisoara Nord e cam egala cu Aradul. Asta pare a fi problema ta doctore.
Problema mea e că toate trenurile de lung parcurs dinspre Craiova se opresc la Timişoara, cu excepţia lui 72 sau cum i-o mai zice pe mersul ăsta. Timişoara ar fi trebuit să fie o staţie de tranzit pentru trenurile de lung parcurs şi cam atât, nodul a două coridoare europene e la Arad, acolo ar trebui să fie grosul activităţii şi de călători şi de marfă.

dan tm a scris:
de exemplu in Brasov nu se gasesc birouri de inchiriat?
Cu plata cu 5 ani întârziere? Mai greu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMar 30 Noi 2021, 01:01

Dr2005 a scris:

razvan - trenuri a scris:
Oricum nu se pot repara doar magistralele si garile principale daca vrem sa nu fim ca Turcia sau Grecia la feroviar. Modele trebuie sa fie Ungaria, Polonia, Italia, Franta, UK, Austria, etc.
Ungaria şi Polonia... am mai auzit faza asta cu Polonia. Ţările astea două sunt la un pas să fie excluse din UE, probabil vor fi singurele fără PNRR, din motive de stat de drept, drepturile omului şi libertatea presei. Îmi e ruşine că sunt cetăţean european când aud români care laudă Ungaria şi Polonia. A, da, Ungurii continuă sabotarea economie româneşti (nu găsesc alt termen), urmează vreo 4 luni de închidere Bekescsaba - Lokoshaza - frontieră (serviciu suspendat pe timp de noapte, orele 22:30 - 4:30) şi 6 luni de închidere completă la Puspokladany. Luaţi-o p'asta de la ,,prietenii" unguri.


Sa iti fie rusine de tampeniile si balariile care le tot postezi, de luni de zile nu am mai spus nimic dar am urmarit cate aberatii poti debita si unii chiar stau sa se uite in gura ta, esti PENIBIL!!!
Ungaria si Polonia au c...e si fac ce vor la ei in tara, nu stau cu capul plecat ca altii sa se cace in capul lor si sa spuna multumim, mai vrem. Bravo lor ca nu accepta batjocora, si daca vor fi excluse din UE de aia nu mai ploua, ete flosc, Polonia nu inchide minele, nu face pe plac la nimeni, e tara lor si fac ce vor la ei in tara, nu le convine marilor puteri? Ura si la gara! Au pus sanctiune, de asta nu mai doarme polonezul bine, uite ca nu vor plati nici un zlot sau euro sau ce vrei tu, ca Polonia nu e batjocora nimanui. La fel si Ungaria! Bravo lor, au coloana vertebrala, fac ce vor, e tara lor si o conduc asa cum vor. Exploateaza minele, au oamenii de munca si e fix treaba lor ce fac la ei in tara, nu ca romanul prost si indesat, daca aia trag o basina noi hop, da sa traiti, mai vrem, asa facem. Inchidem toate minele ca de ce sa aibe romanul de munca la el in tara, sa se duca sluga la altii, inchideti tot in Romania si trimiteti oamenii la munca in vest sa fie slugi.

Imi este sila de toate tampeniile si balariile pe care le tot postezi, de asta nici nu mai am chef sa mai scriu ceva!!!

De asta au si plecat de-a lungul timpului oameni capabili care postau ceva bun, din cauza balariilor postate de unii si calitatea forumului s-a dus draq

_________________
595423Revista presei - Pagina 20 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 20 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 20 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMar 30 Noi 2021, 15:27

Cum sa-ti fie rusine ca Orban nu vrea sa stea sub umbra curcubeului?

Nu mai pot ungurii si polonezii de aberatiile unora, ca nu e libertate auzi.

Păi ce vor oamenii, sa urle in frig si cu burta goala sau sa o duca bine?

Polonia a anuntat ca nu plateste nici pentru mina nici pentru decizia tribunalului constitutional.

Că au oameni de stat cu coaie. ce o sa le faca UE , o sa -i excluda? n-o sa plinga ei ci UE o sa o beleasca.

ce ne fac ungurii ca opresc circulatia? noi n-am oprit-o pe 200? cum vrei sa construiasca?

Auzi ca mi-e rusine ca sint cetatean european si aud romani care lauda Ungaria si Polonia.

ma abtin sa zic ...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMar 30 Noi 2021, 22:57

Ce sa ii ceri unui analfabet?Sa se mai dea încă 50 mld de.lei la PNDL sa fure toți dale dreaq de trenuri mai circulam cu Malaxe chiar mai putem reactiva niste Dimitroave..
Ce sa mai dezvoltați la sate că de 30 de ani tot furați..

https://mainnews.ro/marcel-ciolacu-pune-sub-semnul-intrebarii-achizitia-de-trenuri-pe-hidrogen-finantata-prin-pnrr/
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8738
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Dec 2021, 00:48

Dr2005 a scris:

Ungaria şi Polonia... am mai auzit faza asta cu Polonia. Ţările astea două sunt la un pas să fie excluse din UE, probabil vor fi singurele fără PNRR, din motive de stat de drept, drepturile omului şi libertatea presei. u.
Stai să vezi când vor da țările astea două cu veto, unde trebuie și unde doare mai tare santa
unanimitatea e tot componentă a UE, ca și "statul de drept" sau drepturile migranților.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Dec 2021, 16:49

Din partea mea, Polonia şi Ungaria n-au decât să rămână în secolul 19, cum de fapt îşi şi doresc. În continuare îmi vine greu să cred că o asemenea gândire ca a lor e lăudată în România, care şi ea a trecut prin aproape 50 de ani de comunism şi de drepturi ale omului doar pe hârtie.
Cel puţin în Ungaria e o dictatură nedeclarată, nici măcar oamenii care lucrează pentru stat nu sunt de acord cu Viktor Orban, dar îşi ţin gura, că altfel rămân şomeri în secunda 2 şi nici ca gunoieri nu se mai pot angaja după aia. Şi nu mă refer la ,,curcubeu", ci la naţionalismul dus la extrem, în detrimentul convingerilor Uniunii Europene, în toate domeniile. Dacă forumul ăsta era găzduit pe servere din Ungaria, vă garantez că după mesajul ăsta al meu ar fi fost închis.
Probabil singurul motiv pentru ca Ungaria şi Polonia mai sunt în UE e că altfel s-ar da cu ruşii, de a căror ideologie sunt mult mai apropiate guvernele de la Varşovia şi Budapesta.
Dar robinetul de bani nemţeşti, franţuzeşti şi austrieci (că de acolo vin fondurile europene în mare parte) s-a cam închis pentru cele două ţări. Da' bine că au cărbune să afume juma' de Europă Smile)

dan tm a scris:
Că au oameni de stat cu coaie. ce o sa le faca UE , o sa -i excluda? n-o sa plinga ei ci UE o sa o beleasca.
Cum ne afectează asta pe noi? Păi simplu, ca să ajungi din România în Austria sau în Slovacia, n-ai de ales şi trebuie să treci prin Ungaria. Care Ungarie, pentru că vede că România nu-i susţine aberaţiile medievale în faţa Comisiei Europene, ne arde la ce poate, adică la drumuri şi căi ferate. Vin închiderile de linii şi pe la Lokoshaza şi pe la Puspokladany... şi dacă vă gândiţi că am putea, ipotetic, s-o luăm prin Serbia, ţeapă că 6 luni e închidere totală pe Belgrad - Budapesta, suprapusă cu celelalte, cică pentru modernizare. Aşa că toată marfa din Turcia se va duce frumos via Bulgaria - Serbia - Croaţia - Slovenia - Austria. De aia s-au înţeles austriecii cu bulgarii în 2018 şi au făcut un nou coridor cu Serbia, de aia UE a început să pompeze în Serbia atât bani, cât şi consultanţă pentru armonizarea legislaţiei şi standardelor cu cele UE (de fapt, UE a deschis o întreagă reprezentanţă la Belgrad, doar pentru domeniul transporturilor - https://www.transport-community.org/ ).
Punem pariu că dacă nu pică Orban V. în câțiva ani, o să vedem un acord vamal cu Serbia și o să mergem cu toţii pe acolo spre Occident? Şi o să rămânem degeaba cu autostrăzile spre Borş şi Nădlac şi cu linia modernizată spre Curtici Smile)

Adrian78 a scris:
Ce sa ii ceri unui analfabet?Sa se mai dea încă 50 mld de.lei la PNDL sa fure toți dale dreaq de trenuri mai circulam cu Malaxe chiar mai putem reactiva niste Dimitroave..
Ce sa mai dezvoltați la sate că de 30 de ani tot furați..

https://mainnews.ro/marcel-ciolacu-pune-sub-semnul-intrebarii-achizitia-de-trenuri-pe-hidrogen-finantata-prin-pnrr/
Nu mai citaţi tot felul de politicieni obscuri de pe site-uri obscure... ,,Cele 12 trenuri, cu capacitate între 150 și 500 locuri, ar urma să circule pe rutele neelectrificate București Nord – Aeroportul Henri Coandă, București Nord – Pitești și Reșița – Rovinari."
Auzi la ei, 500 de locuri şi nu ştiu ce rute, câtă vreme în PNRR, cap. IV, poz. 72 scrie frumos ,,12 H-EMU (rame electrice cu hidrogen, cu 3+1 unități);" 500 de locuri în 4 vagoane înseamnă 125/vagon... face Alstom rame etajate pe hidrogen?. Apoi, mă aşteptam ca şi unul ca Ciolacu să ştie că dacă împarţi 12 trenuri la 3 rute înseamnă câte 4 pentru fiecare, ceea ce ar fi absolut nerentabil pentru orice întreprindere, să înfiinţeze 3 puncte de mentenanţă şi alimentare cu hidrogen şi să asigure 3 rânduri de echipe de mentenanţă (chiar şi 2 - ca să fie unul la Bucureşti şi unul al Reşiţa - e mult la un total de doar 12 vehicule). E evident că toate trenurile, dacă vor veni, vor sta în aceeaşi remiză, unde se vor afla şi echipamentele de diagnoză, canalul de revizie şi staţia de alimentare. La câţi producători există acum, remiza asta nu poate fi decât la Bucureşti, iar mentenanţa nu poate fi făcută decât în Depoul Militari, aşa că ramele pe H2 vor circula spre aeroport şi spre Piteşti. Dar asta nu scrie nicăieri prin PNRR.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Dec 2021, 18:44

ue care ar vrea sa nu mai spunem crăciun?

vezi ca ungurii nu sînt medievali si tocmai ca nu o sa ne arda pe noi la o adica ci uniunea pe care o lauzi.

Că pînă o intra Sîrbia in UE mai este.

Sîrbii nu înghit chiar orice, au si ei ouă ca si ungurii si polonezii.

Au scornit unii ceva cu unirea Kosovo Albania si mi se pare ca sîrbii nu au recunoscut Kosovo. Bine nici noi dar noi am fi in stare să-l recunoastem la noapte daca cere coana UE.

Adica spui tu ca UE are acord cu Sîrbia, foarte bine, asta inseamna ca sîrbii o sa ia banii de pe UE fara sa fie in UE.

Stiu ca părerile sînt împărtite dar UE ore oricum doua unitati de măsura.



Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Dec 2021, 19:06

ITALIAN national operator Trenitalia will introduce seven new electric-hydrogen bi-mode trains in Southern Italy as well as 70 new coaches for night services serving Sicily.

Italy’s minister of sustainable infrastructure and mobility, Mr Enrico Giovannini, confirmed the plan on November 30 by allocating Trenitalia €200m to purchase the new trains, which will enter service from 2024.

The trains will replace obsolete and polluting vehicles, improve service quality, and reduce the environmental impact of the railway including noise pollution. The new trains are part of Italy’s National Recovery and Resilience Plan.

Seven bi-mode trains will be ordered for the Reggio Calabria – Taranto inter-city connection, and these will cost €60m and must be in service by December 31 2024. The 70 coaches for the night train services linking mainland Italy to Sicily will cost €140m and must be in service by June 30 2026.

“The improvement of railway services in the southern regions is a fundamental piece of the Ministry’s commitment to relaunch the South,” Giovannini says. He says the objective is to encourage a reduction in the use of private cars in favour of rail travel for medium and long-distance journeys.

For more data on fleet orders across Europe, subscribe to IRJ Pro
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 20 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: