| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Ian 2022, 23:16 | |
| Evident că e doar un vis irealizabil. Tu crezi că miniștrii ăștia nu știu situația de la calea ferată? Doar vedem bine ce oameni își aleg pentru a conduce aceste companii CFR I/C/M. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Ian 2022, 23:26 | |
| Partea proasta e ca suntem mai aproape de CFM decat de MAV/PKP/CD. Mult mai aproape... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Ian 2022, 09:53 | |
| În Cehia se fac noi consultări preliminare pentru a vedea dacă este viabilă o cale ferată foarte scumpă, cu cost per kilometru de peste 60 milioane dolari. Este vorba despre o nouă linie de 27 km care va costa cel puțin 1,76 miliarde dolari, fiindcă va fi în tunel pe mai bine de 90% din distanță. Linia din zona capitalei Praga va îmbunătăți atât legăturile din jurul capitalei, cât și pe cele de lungă distanță, dar va permite și circulația mai multor trenuri de marfă.
Proiectul supus consultării publice este cel al unei noi linii Praga-Smíchov – Beroun care să aibă 26,4 km lungime, dintre care 24,8 km vor fi prin tunel. Între gara Praga Smichov și Beroun sunt în varianta actuală de traseu 39 km și cele mai rapide trenuri fac 35 de minute. În noua variantă cea mai rapidă călătorie ar dura 12 minute, pentru că viteza maximă posibilă ar fi 200 km/h.
Noua variantă ar decongestiona traficul pe varianta actuală și ar permite circulația mai multor trenuri între Praga și orașe importante precum Plzen, Munchen și Nuremberg. În plus ar scurta timpii de parcurs pentru trenurile de marfă.
Proiectul este foarte scump și va dura mult fiindcă presupune săparea a două tuneluri lungi de 25 km la adâncimi ce ar ajunge și la 130 de metri.
Compania de infrastructură Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) va organiza mai multe sesiuni de consultări, fiind vorba de una dintre cele mai mari investiții feroviare din țară.
Dacă se va da undă verde pentru tot, construcția ar trebui să se întâmple între 2027 și 2036.
Sursa: International Railway Journal
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Ian 2022, 09:54 | |
| - Adirmvl a scris:
- Partea proasta e ca suntem mai aproape de CFM decat de MAV/PKP/CD. Mult mai aproape...
Pai eu ce-am spus mai alaltăieri că ei tot progresează iar noi nici măcar nu rămânem pe loc tot regresam la viteze și numărul de trenuri |
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Ian 2022, 14:10 | |
| https://resita.ro/caras-severin-capat-de-linie-pentru-cfr-directorul-regionalei-timisoara-la-halul-in-care-arata-infrastructura-feroviara-orice-lucrare-este-binevenita/ |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Ian 2022, 14:38 | |
| De aia era buna o regionalizare si fiecare regiune sa poata accesa fonduri europene pentru infrastructura si material rulant la fel cum a facut Polonia.. Timisoara are cea mai densa retea de cale ferata dar care e la pamant si se puteau repara macar la o viteza de 80km/h si aduse trenuri pe baterii daca tot sunt trendy eco |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 15 Ian 2022, 11:32 | |
| Cu tot respectul trenurile strict pe baterii sunt o bomba ecologica. Are cineva idee cat de neecologic este sa reciclezi bateriile? Si cata energie se consuma pentru asa ceva???!!! |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 15 Ian 2022, 12:11 | |
| Nu- si bate nimeni capul cu asta. Daca astea sint directivele pe asta se merge, baterii, hidrogen.
Nu- si bate nimeni capul cum se obtine hidrogenul, cum se stocheaza, cum se manipuleaza. Doar ca folosind hidrogenul rezulta apă, pe asta se bate monedă. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 15 Ian 2022, 14:34 | |
| parcă trăim într-o prostocrație |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 15 Ian 2022, 15:52 | |
| Hidrogenul se extrage, în general, din... gaz metan , nu e nimic ecologic în asta, mai ales că rezultă dioxid de carbon care e eliberat în atmosferă. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 15 Ian 2022, 18:08 | |
| - Dr2005 a scris:
- Hidrogenul se extrage, în general, din... gaz metan , nu e nimic ecologic în asta, mai ales că rezultă dioxid de carbon care e eliberat în atmosferă.
... care dioxid de carbon e bun pentru plante. In alta ordine de idei, din ce am inteles de la cineva care chiar lucreaza in domeniu, e mai complicat cu tehnologia asta. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 15 Ian 2022, 19:27 | |
| Toate metodele de obtinere a hidrogenului sunt neecologice.... ca pe urma produce doar apa, da e bine, dar pana acolo. Cand eram mai mic puneam si eu botul la ecologie, acum... nu mai pun. Singurul lucru bun este reimpadurerea, dar si aia daca e facuta cu cap. A se vedea, ce faceau aborigenii cu padurile din Australia: stiind ca au incendii, taiau regulat arii pentru ca focul sa nu extinda in toata padurea... Asta apropos de cei care sunt in partea opusa - sa nu se mai taie niciun copac! Inca ceva, in Australia, sunt copaci care se pot reproduce numai dupa ce semintele lor au trecut prin foc! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 16 Ian 2022, 02:51 | |
| - Adirmvl a scris:
- ... care dioxid de carbon e bun pentru plante.
O veste chiar bună pentru o ţară care se încălzeşte cu lemn în proporţie de 48% De fapt, nici nu o să mai avem nevoie de încălzire, ne rezolvă CO2-ul ăsta trimis în atmosferă, odată cu CH4-ul care va răsufla pe lângă instalaţiile de extras hidrogen şi care răsuflă şi pe lângă aragazurile şi centralele noastre, dar în cantitate prea mică pentru a fi perceput de senzorii pe care oricum îi scoatem din priză ca să nu declanşeze electrovalvele şi când fierbem ţuică De fapt, gazul metan e o componentă şi a pârţurilor mamiferelor, de aia 20% din gazul cu efect de seră e metan provenit de la vaci. Poate ar fi mai bine sp învăţăm să captăm gazul ăsta şi să-l folosim drept combustibil? Sau am putea rămâne la soluţiile eficiente demonstrate deja, precum electrificarea căilor ferate. _________________ :TTT:
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 16 Ian 2022, 09:24 | |
| - Dr2005 a scris:
Sau am putea rămâne la soluţiile eficiente demonstrate deja, precum electrificarea căilor ferate. Exact... eventual sa extindem programul EA + 1 etajat, pe toate liniile metropolitane... mers cadentat din ora in ora... sa-si faca mecanicii orele. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 16 Ian 2022, 09:35 | |
| La cat de scump o sa ajunga sa coste curentul o sa apara iara aburoasele:))) Apropo in Anglia GBfreight au renuntat la tractiunea electrica in favoarea tractiunii diesel |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|