Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+27
alexmorph3us
adytm
IonutCFR2009
cfr500
Re6/6
razvan - trenuri
Adrian78
ldh80
alinx3330
@ndrey
Adirmvl
CalinIonMihai
ciprian71
TVlad
dan tm
TER200
bubu
Peter Fodor
cardinal
riciu
AeroX
Ony_x
Amiralul
Nesebar
DUAL
Vitosa
Dr2005
31 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeMier 12 Ian 2022, 23:16

Evident că e doar un vis irealizabil.
Tu crezi că miniștrii ăștia nu știu situația de la calea ferată? Doar vedem bine ce oameni își aleg pentru a conduce aceste companii CFR I/C/M.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeMier 12 Ian 2022, 23:26

Partea proasta e ca suntem mai aproape de CFM decat de MAV/PKP/CD. Mult mai aproape...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 13 Ian 2022, 09:53

În Cehia se fac noi consultări preliminare pentru a vedea dacă este viabilă o cale ferată foarte scumpă, cu cost per kilometru de peste 60 milioane dolari. Este vorba despre o nouă linie de 27 km care va costa cel puțin 1,76 miliarde dolari, fiindcă va fi în tunel pe mai bine de 90% din distanță. Linia din zona capitalei Praga va îmbunătăți atât legăturile din jurul capitalei, cât și pe cele de lungă distanță, dar va permite și circulația mai multor trenuri de marfă.

Proiectul supus consultării publice este cel al unei noi linii Praga-Smíchov – Beroun care să aibă 26,4 km lungime, dintre care 24,8 km vor fi prin tunel. Între gara Praga Smichov și Beroun sunt în varianta actuală de traseu 39 km și cele mai rapide trenuri fac 35 de minute. În noua variantă cea mai rapidă călătorie ar dura 12 minute, pentru că viteza maximă posibilă ar fi 200 km/h.

Noua variantă ar decongestiona traficul pe varianta actuală și ar permite circulația mai multor trenuri între Praga și orașe importante precum Plzen, Munchen și Nuremberg. În plus ar scurta timpii de parcurs pentru trenurile de marfă.

Proiectul este foarte scump și va dura mult fiindcă presupune săparea a două tuneluri lungi de 25 km la adâncimi ce ar ajunge și la 130 de metri.

Compania de infrastructură Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) va organiza mai multe sesiuni de consultări, fiind vorba de una dintre cele mai mari investiții feroviare din țară.

Dacă se va da undă verde pentru tot, construcția ar trebui să se întâmple între 2027 și 2036.

Sursa: International Railway Journal


Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 13 Ian 2022, 09:54

Adirmvl a scris:
Partea proasta e ca suntem mai aproape de CFM decat de MAV/PKP/CD. Mult mai aproape...

Pai eu ce-am spus mai alaltăieri că ei tot progresează iar noi nici măcar nu rămânem pe loc tot regresam la viteze și numărul de trenuri
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6524
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeVin 14 Ian 2022, 14:10

https://resita.ro/caras-severin-capat-de-linie-pentru-cfr-directorul-regionalei-timisoara-la-halul-in-care-arata-infrastructura-feroviara-orice-lucrare-este-binevenita/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeVin 14 Ian 2022, 14:38

De aia era buna o regionalizare si fiecare regiune sa poata accesa fonduri europene pentru infrastructura si material rulant la fel cum a facut Polonia..
Timisoara are cea mai densa retea de cale ferata dar care e la pamant si se puteau repara macar la o viteza de 80km/h si aduse trenuri pe baterii daca tot sunt trendy eco
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeSam 15 Ian 2022, 11:32

Cu tot respectul trenurile strict pe baterii sunt o bomba ecologica. Are cineva idee cat de neecologic este sa reciclezi bateriile? Si cata energie se consuma pentru asa ceva???!!!
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeSam 15 Ian 2022, 12:11

Nu- si bate nimeni capul cu asta. Daca astea sint directivele pe asta se merge, baterii, hidrogen.

Nu- si bate nimeni capul cum se obtine hidrogenul, cum se stocheaza, cum se manipuleaza. Doar ca folosind hidrogenul rezulta apă, pe asta se bate monedă.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeSam 15 Ian 2022, 14:34

parcă trăim într-o prostocrație Sad
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeSam 15 Ian 2022, 15:52

Hidrogenul se extrage, în general, din... gaz metan Laughing , nu e nimic ecologic în asta, mai ales că rezultă dioxid de carbon care e eliberat în atmosferă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeSam 15 Ian 2022, 18:08

Dr2005 a scris:
Hidrogenul se extrage, în general, din... gaz metan Laughing , nu e nimic ecologic în asta, mai ales că rezultă dioxid de carbon care e eliberat în atmosferă.

... care dioxid de carbon e bun pentru plante.

In alta ordine de idei, din ce am inteles de la cineva care chiar lucreaza in domeniu, e mai complicat cu tehnologia asta.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeSam 15 Ian 2022, 19:27

Toate metodele de obtinere a hidrogenului sunt neecologice.... ca pe urma produce doar apa, da e bine, dar pana acolo.
Cand eram mai mic puneam si eu botul la ecologie, acum... nu mai pun. Singurul lucru bun este reimpadurerea, dar si aia daca e facuta cu cap. A se vedea, ce faceau aborigenii cu padurile din Australia: stiind ca au incendii, taiau regulat arii pentru ca focul sa nu extinda in toata padurea... Asta apropos de cei care sunt in partea opusa - sa nu se mai taie niciun copac! Inca ceva, in Australia, sunt copaci care se pot reproduce numai dupa ce semintele lor au trecut prin foc!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeDum 16 Ian 2022, 02:51

Adirmvl a scris:
... care dioxid de carbon e bun pentru plante.
O veste chiar bună pentru o ţară care se încălzeşte cu lemn în proporţie de 48% Laughing De fapt, nici nu o să mai avem nevoie de încălzire, ne rezolvă CO2-ul ăsta trimis în atmosferă, odată cu CH4-ul care va răsufla pe lângă instalaţiile de extras hidrogen şi care răsuflă şi pe lângă aragazurile şi centralele noastre, dar în cantitate prea mică pentru a fi perceput de senzorii pe care oricum îi scoatem din priză ca să nu declanşeze electrovalvele şi când fierbem ţuică Laughing Laughing De fapt, gazul metan e o componentă şi a pârţurilor mamiferelor, de aia 20% din gazul cu efect de seră e metan provenit de la vaci.
Poate ar fi mai bine sp învăţăm să captăm gazul ăsta şi să-l folosim drept combustibil? Laughing

Sau am putea rămâne la soluţiile eficiente demonstrate deja, precum electrificarea căilor ferate.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeDum 16 Ian 2022, 09:24

Dr2005 a scris:


Sau am putea rămâne la soluţiile eficiente demonstrate deja, precum electrificarea căilor ferate.

Exact... eventual sa extindem programul EA + 1 etajat, pe toate liniile metropolitane... mers cadentat din ora in ora... sa-si faca mecanicii orele. Laughing
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeDum 16 Ian 2022, 09:35

La cat de scump o sa ajunga sa coste curentul o sa apara iara aburoasele:)))
Apropo in Anglia GBfreight au renuntat la tractiunea electrica in favoarea tractiunii diesel
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 35 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: