| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Noi 2021, 14:37 | |
| Riciu la Hunedoara de 12 ani se produce otel fara cocs și fonta..Că e mai slab din cauza procentului de carbon asta e altă mâncare de pește dar pentru sarma fier beton merge.. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Noi 2021, 20:18 | |
| Stiu ca e off topic, dar otelul fara carburi nu e utilizabil... Deci nu merge fara carbon facut. Au incercat astia asa numitul otel verde... care foloseste hidrogenul, dar surpriza fabricarea hidrogenului ea insasi e neecologica. aprox. 70% din otelul mondial e cu cocs, si aprox. 30% e reciclat cu cuptor Siemens Martin (dar tot trebuie ajustat procentul de carburi). Iar sub 1% este din surse asa zis verzi... Dar chiar si asa, fara ionul carbura, NU obtii otel... adica cum o dai, cum n-o dai... nu merge. E ca si cand ai vrea sa ai apa fara oxigen in ea... nu merge. Otelul prin compozitia sa are carbon in el. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Noi 2021, 22:35 | |
| Oţelul în sine e un aliaj de fier şi carbon (şi care mănâncă zilele tuturor studenţilor de anul I de la Poli).
Evident că acel ,,să nu se mai folosească cărbune" se referă strict la domeniul energetic, mai pe scurt la electricitate, că termocentrale sunt sute, pe când combinate siderurgice sunt câteva. Nu e vorba de alte aplicaţii ale cărbunelui. Plus că ,,ecologia" europeană e teoretică, adică păstrăm mediul curat aici, da' importăm cărbune de la chinezi, unde ăia nu dau 2 bani nici pe mediu, nici pe drepturile omului (dacă găseşte tovarăşul Xi cărbune sub casa ta, te rade în secunda 2 şi face carieră deschisă).
La fel e şi cu motoarele auto - UE visează să avem autoturisme electrice pe baterii, nu camioane şi locomotive pe baterii (deşi sunt menţionate şi ele, ţintele sunt doar pentru autovehicule). _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 17 Noi 2021, 16:02 | |
| 33 de milioane de euro pentru niste pocnitori in loc sa aducem ceva mai nou..
https://mobilitate.eu/reloc-craiova-remarul-calatori/?fbclid=IwAR0jHY-7B4wghQyP740IfMZdAbs93eS9_bXf6hwYSlc_TSbJEhVHGbqYvkI |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Noi 2021, 15:00 | |
| Ne mai trebuie legătură până la Izmail prin Galati Запустили новий поїзд на маршруті Ізмаїл — Одеса АТ «Укрзалізниця» запускає «Дунайський експрес» Ізмаїл — Одеса. На маршруті курсуватиме сучасний дизель-поїзд виробництва Крюківського вагонобудівного заводу ДПКр-3. Поїзд №7002/7001 Одеса — Ізмаїл вирушатиме з Одеси щодня о 19:50 та прибуватиме до Ізмаїла о 00:32. Зворотно відправлення з Ізмаїла о 01:29, прибуття до Одеси о 06:11. «Сьогодні ми запускаємо абсолютно нову модель приміських перевезень. Завдяки спільним зусиллям Укрзалізниці, Одеської обласної держадміністрації та обласної ради відсьогодні на маршрут Одеса — Ізмаїл виходить «Дунайський експрес», який стане стартом потужного розвитку системи приміських перевезень європейського зразка в Україні», — наголосив керівник компанії. Детальніше за посиланням https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/568809/ #Укрзалізниця #УЗ #поїзди #Ізмаїл #Одеса #експрес |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Noi 2021, 17:39 | |
| Ambele trenuri de noapte formate din AM. Da si UZ niste chixuri... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Noi 2021, 13:26 | |
| Nu mai curge motorina pe toate drumurile nici la ei. Da' deşi bagă atâţia bani în automotoarele astea, gândirea tot sovietică a rămas... câte un însoţitor pe fiecare vagon, echipă completă în cabină, fără acces pentru persoane cu mobilitate redusă, biciclete sau alte ,,fineţuri" care deja sunt normalitatea în Occident... e cam acelaşi principiu pe care-l aplică CFR cu 20-49, să fie ceva frumos să ia ochii şi cam atât. Bine măcar că au renunţat la formatul 3+2 la scaune... sau pozele or fi de la clasa a II-a sau I şi undeva în automotorul ăla e şi clasa a III-a cu bănci din lemn sau plastic? _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Noi 2021, 13:50 | |
| CFR in schimb exceleaza la capitolul persoane cu mobilitate redusa. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Noi 2021, 23:43 | |
| Ismail Odesa o fi un fel de Tulcea Medgidia, linie secundară, simplă şi neelectrificată. Mai iute ai ajunge cu şalupa rapidă, decăt cu trenul, pe linii ocolite.
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Noi 2021, 08:55 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu mai curge motorina pe toate drumurile nici la ei. Da' deşi bagă atâţia bani în automotoarele astea, gândirea tot sovietică a rămas... câte un însoţitor pe fiecare vagon, echipă completă în cabină, fără acces pentru persoane cu mobilitate redusă, biciclete sau alte ,,fineţuri" care deja sunt normalitatea în Occident... e cam acelaşi principiu pe care-l aplică CFR cu 20-49, să fie ceva frumos să ia ochii şi cam atât. Bine măcar că au renunţat la formatul 3+2 la scaune... sau pozele or fi de la clasa a II-a sau I şi undeva în automotorul ăla e şi clasa a III-a cu bănci din lemn sau plastic?
La automotoarele DPKr2 au și 6 locuri pe rand probabil variantele de distanta scurta Am văzut că a apărut și varianta DPKr3 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Noi 2021, 11:28 | |
| https://republica.ro/cel-mai-complex-santier-de-infrastructura-din-ultimii-30-de-ani-in-romania-reconstructia-caii-ferate-sighisoara |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Noi 2021, 13:34 | |
| https://clubferoviar.ro/licitatia-pentru-cluj-oradea/ |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Noi 2021, 11:29 | |
| https://clubferoviar.ro/deraiere-la-balota/ |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Noi 2021, 13:29 | |
| Frumos sa blocat circulația dinspre București spre Timișoara și Arad pe ambele magistrale.. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 27 Noi 2021, 11:37 | |
| https://dailynewshungary.com/high-speed-rail-line-between-budapest-and-warsaw-to-cut-travel-time-from-12-to-5-hours/ |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|