|
| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Ian 2022, 22:44 | |
| Da da, le-am umplut frigiderele. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Ian 2022, 23:37 | |
| - Vitosa a scris:
- Domn director Dragoș, dar pentru banii ăia aruncați pe apa sîmbetei nu este nimeni tras la răspundere?
Care bani? În linia aia încălecată mă îndoiesc că s-a băgat vreun ban în ultimii ani. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Ian 2022, 23:52 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dr2005 ști ceva o sa se realizeze din PNRR si ce inseamna modernizarea aia cuprinde statiile si peroanele sau de unde vine diferenta asta ca altfel nu imi explic?
Dl. Drulă a redevenit oengist, iar din combinaţia de oengist şi politician a început să vorbească pe lângă subiect. I-o fi explicat cineva că UE nu finanţează lucrări de întreţinere? Ce se face pe Făurei - Buzău e o banală refacţie (şi asta e mult spus, mai degrabă e o intervenţie punctuală la traverse şi şine, însoţită apoi de ciuruirea, completarea, profilarea şi burarea prismei de balast), nu o modernizare. Asta înseamnă că, probabil, e făcută după normele naţionale (sper să nu fie pe OMT 290/2000). Lucrarea aia nu o să aibă un certificat de interoperabilitate, că n-are cum, la infrastructură nu se încadrează, la energoalimentare nu, la PMR nici atât, că la peroane nu se face nimic, iar de CCS nu mai aduc discuţia, că aia înseamnă ETCS. Practic e genul de lucrare de întreţinere pe care CFR ar trebui să o facă în regie proprie cu utilajele şi personalul propriu. Ce s-a trecut în PNRR (culmea, document aprobat fix de USR pe vremea când era la guvernare) oricum sunt nişte estimări de sume maxime. S-o fi gândit cineva că dacă 1 km de ERTMS costă cam 1 mil. euro, să refaci o linie dublă (din care un fir doar cu mici upgrade-uri şi celălalt complet) + câteva staţii (peroane, ERTMS + CE şi interfaţarea lor) + catenara şi stâlpii aferenţi + eventual modernizat o substaţie de tracţiune ar putea costa vreo 200 mil. euro cu totul. Evident, suma exactă se va stabili la licitaţie şi nu va fi tot pachetul la o singură firmă/grup de firme, ca să nu ajungem în situaţia Aktor de pe Braşov - Sighişoara. Sunt deja în diverse stadii de licitare o groază de lucrări (de ex. Cluj - Oradea), se vor mai licita şi altele, ideea e să fie loturi mai mici şi mai multe, ca în cazul în care apare un constructor nesimţit, să nu afecteze toată linia, ci doar o bucăţică. Nu ştiu cine a apărut cu ideea creaţă de a se reduce întârzierea medie a trenurilor. Da, tu ca stat, având mână liberă la pompat bani în infrastructură, poţi să reduci întârzierile cauzate de infrastructură. Dar nu poţi să le reduci pe alea cauzate de defectări de material rulant (dacă ţi-a rămas marfa pe macaze la Brăneşti, adio 2 ore Bucureşti - Constanţa), nu poţi să le reduci pe alea cauzate de sinucideri, de maşini care trec printre bariere şi nici pe alea pe vreme de viscol sau vânt puternic, că e fizic, tehnic şi economic imposibil să ţii 20 de locomotive diesel care să circule doar 3 zile pe an când nu ai voie cu EA prin Bărăgan sau când n-ai voie cu Desiro pe Tulcea. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Ian 2022, 17:28 | |
| https://www.stiridecluj.ro/social/bataie-de-joc-marca-cfr-calatori-calatori-tinuti-3-ore-in-ger-in-trenul-cluj-oradea-care-s-a-defectat-la-piatra-craiului-video
https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/degajare-de-fum-la-locomotiva-trenului-regio-4044-baia-mare-jibou/?fbclid=IwAR0m5PlbdHIGzIl71TjSuBZLUyHii38gpN0T3IdEeih5ulu_hi3gTEZsrJU |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Ian 2022, 18:10 | |
| Vitosa ia de acilea...
Increased investment for PKP Intercity fleet January 12, 2022
PKP Intercity rolling stockThe investment of PKP Intercity rolling stock programme has increased from EUR 4.2 billion (PLN 19 billion) to EUR 5.95 billion (PLN 27 billion) with a perspective until 2030.
Following this investment strategy, the long-distance rail operator intends to run about twice as many trains in 2030 and offer passengers a high standard of travel, while journeys at speeds between 160 and 250 km/h will become the norm, which will significantly shorten the travel times. Currently, most of the rail services are providing by trains running at 120-160 km/h.
Greater comfort and functionality will be ensured by the new design of the space inside the trains, the assumptions of which are currently being worked on. The new vehicles will be adapted to the needs of various groups of travellers, including people traveling with children or people with disabilities.
“PKP Intercity is updating its development and investment strategy until 2030 to become the number one ecological long-distance carrier in Poland willingly chosen by customers. In this way, safe, comfortable, predictable and accessible travel as well as high-quality, modern services will be ensured,” the Minister of Infrastructure Andrzej Adamczyk said.
The programme will include the procurement of: – 35 EMUS; – 35 hybrid multiple units; – 162 electric locomotives; – 926 coaches; – 38 seven-car push-pull double-decker trains; – 45 multi-system electric locomotives; – 16 hybrid locomotives able to run at speeds of 160 and 120 km/h; and – 28 shunting locomotives.
Under the 2030 strategy, the rail operator will also modernise 54 EMUs, 87 electric locomotives, 1,500 coaches, and will convert 13 SM42 diesel locomotives into two-unit vehicles.
As a result of the investments in 2030, PKP Intercity will have 429 locomotives of various types (11% more than today), 109 EMUs (47% more than today), 35 hybrid multiple units (18% more than now) and 38 seven-car push-pull trains (currently not available).
For PKP Intercity rolling stock renewal, the European Investment Bank provided in December a EUR 434 million (PLN 2 billion) loan as part of a EUR 1 billion (PLN 4.5 billion) funding package. The awarded loan will support the acquisition of 108 electric locomotives, 300 passenger coaches and 38 push-pull rakes of coaches, as well as the modernisation of 14 electric multiple units and 288 passenger coaches owned by PKP Intercity.
Recently, the company launched a tender for the acquisition of 16 electric-diesel locomotives and in 2021 tow tenders were issued for 63 multi-system locomotives and 10 shunting locomotives.
Due to the investment PKP Intercity carried out in the last years, 800 new of modernised vehicles entered operation including comfortable wagons and the most modern electric locomotives in Poland.
As a result, the share of the InterCity category among economic connections is systematically increasing, and the share of trains running under the category of Your Railway Lines (TLK) is decreasing. Over the last two years, the number of comfortable IC trains has increased by 54%, and the number of TLK category trains has decreased by 32% during this period.
It is estimated that more than 30% of PKP Intercity’s fleet in operation by 2028 will have been acquired or modernised with the financing of the EIB. The investments will significantly increase the number of passengers bringing additional 25 million travellers in 2028. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Ian 2022, 19:55 | |
| Era așa greu sa urce călătorii în trenul IRC?Așa au cheltuit motorina aiurea de la Cluj și și-au bătut joc și de călători..
https://foaiatransilvana.ro/trenul-groazei-cfr-calatori-i-a-tinut-trei-ore-in-ger-pe-calatorii-pe-drumul-cluj-oradea-dupa-ce-s-a-defectat-la-piatra-craiului/ |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Ian 2022, 20:40 | |
| Adi, iar visează ăștia trenuri pe hidrogen ? Să o vedem și pe asta făcută https://www.opiniatimisoarei.ro/tren-de-mare-viteza-intre-timisoara-si-resita-a-fost-semnat-contractul-pentru-documentatiile-necesare-reabilitarii-liniei-de-cale-ferata/12/01/2022 |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Ian 2022, 20:41 | |
| - Adrian78 a scris:
- Era așa greu sa urce călătorii în trenul IRC?Așa au cheltuit motorina aiurea de la Cluj și și-au bătut joc și de călători..
https://foaiatransilvana.ro/trenul-groazei-cfr-calatori-i-a-tinut-trei-ore-in-ger-pe-calatorii-pe-drumul-cluj-oradea-dupa-ce-s-a-defectat-la-piatra-craiului/ Adica cineva chiar sa aiba habar de ce se intampla si sa aleaga solutia optima?! Si presupunand ca cineva ar fi facut-o, ai birocratie, tizule. Acum iti insira Doctorul (nu o spun ironic fata de el, doar ca e posibil ca el sa stie) ce ar fi presupus schema asta. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Ian 2022, 21:00 | |
| era si complicat, urcau in trenul privat, conductorul stringea toate biletele emise de CFR Calatori si le trimitea la CFRCalatori pentru decontare. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Ian 2022, 21:04 | |
| - dan tm a scris:
- era si complicat, urcau in trenul privat, conductorul stringea toate biletele emise de CFR Calatori si le trimitea la CFRCalatori pentru decontare.
Cu aprobare de la cine ar fi facut asta? Presupunand ca ar fi primit verde de la sefi, ei ce garantie ar fi avut ca CFR Calatori ar fi sart cu banul dupa? Evident ca asta ar fi fost cea mai buna soltie pentru calatori, dar de cand e vorba de calatori la calea ferata? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Ian 2022, 21:10 | |
| Tizule dar CFR Călători nu au luat călători de pe traseu de.la RC și Astra și au tăiat bilete și probabil călători și-au luat banii înapoi de la privati? Dar probabil la CFR Călători trebuia să sune pe x apoi x să sune pe y și să ceară număr de dispoziție probabil și un raport de serviciu probabil sa nu deconteze x și y contravaloarea biletelor..
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mier 12 Ian 2022, 23:04, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Ian 2022, 21:45 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- Domn director Dragoș, dar pentru banii ăia aruncați pe apa sîmbetei nu este nimeni tras la răspundere?
Care bani? În linia aia încălecată mă îndoiesc că s-a băgat vreun ban în ultimii ani. Ce linie încălecată domnule ? Eu ziceam de tronsonul Brașov - Apața în care CFR SA a băgat niște bani iar acum a venit reabilitarea. Idem și pe M100 deși și pe aici se preconizează a începe reabilitarea cândva în deceniul ăsta. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Ian 2022, 21:45 | |
| - Adrian78 a scris:
- Tizule dar CFR Călători nu au luat călători de pe traseu de.la RC și Astra și au tăiat bilete și probabil călători și-au luat banii înapoi de la privati?
Nu stiu daca a facut-o, dar Dan zicea ca firmele sa se inteleaga la bani dupa. P cand tu spui ca insisi calatorii sa parcurga procedura de restituire a contravalorii biletelor. Ce e pacat, in schimb, e ca ai rute ca Cloogi - Oradea sau Bucuresti - Brasov/Constanta, unde ai macar 2-3 operatori, dar nu par sa aiba intelegeri intre ei pentru cazuri de genul asta. Ca doar subventia vine oricum, nu? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Ian 2022, 22:11 | |
| Adrianilor Parcă ar fi replica dintr-un film american: "ai un plan?.. Am!!.. Care?.. Planul e că n-avem niciun plan!"...
Despre ce vorbim ? Eu cred că unica soluție să vedem operatorul național pe drumul cel bun e să fie privatizat. Dispar și numărul mare de directori, regionale șefi, șefuți, cumetrii, amantâcluri. Abia atunci vedem eficiența. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Ian 2022, 23:02 | |
| - Vitosa a scris:
- Adrianilor
Parcă ar fi replica dintr-un film american: "ai un plan?.. Am!!.. Care?.. Planul e că n-avem niciun plan!"...
Despre ce vorbim ? Eu cred că unica soluție să vedem operatorul național pe drumul cel bun e să fie privatizat. Dispar și numărul mare de directori, regionale șefi, șefuți, cumetrii, amantâcluri. Abia atunci vedem eficiența. Privatizare? Da, sigur! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |