Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+27
alexmorph3us
adytm
IonutCFR2009
cfr500
Re6/6
razvan - trenuri
Adrian78
ldh80
alinx3330
@ndrey
Adirmvl
CalinIonMihai
ciprian71
TVlad
dan tm
TER200
bubu
Peter Fodor
cardinal
riciu
AeroX
Ony_x
Amiralul
Nesebar
DUAL
Vitosa
Dr2005
31 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeDum 09 Ian 2022, 15:24

TER200 a scris:
Stie cineva sub ce numere circula azi 1833 si 1832? Pot fi vazute pe infofer?

IR 12592 Vatra Dornei 13:45 - Galati 22:52 (Format din tr 1833, limitat la Vatra Dornei)
IR 12591 Nasaud 12:35 - Timisoara Nord 22:11 (Format din tr 1832 limitat la Nasaud)
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeDum 09 Ian 2022, 15:31

dan tm a scris:
o fi pe linia asta?

Aia pare.
E o linie care trace pe deasupra satului Fileşti, ca un zid. Zici că eşti pe linia 501 Basketball
Dar nu trece prin gara Fileşti.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeDum 09 Ian 2022, 17:36

Domn director Dragoș, dar pentru banii ăia aruncați pe apa sîmbetei nu este nimeni tras la răspundere?
Sus In jos
CalinIonMihai




Numarul mesajelor : 421
Reputatie : 1779
Data de inscriere : 25/03/2021

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeDum 09 Ian 2022, 17:50

Cine sa raspunda? La emisiunea Romania te iubesc Rovana Plumb ce era interimar pe atunci la tranporturi a fost intrebata de ce in loc sa fie reparata calea ferata, prefera sa bage restrictii. S-a discutat despre linia Bucuresti - Timisoara. ca raspuns doamna cu capul aplecat... tacere totala. iar cel responsabil cu bugetul la transporturi, pe un ton mai ridicat si deranjat de intrebare, a dat urmatorul raspuns. "Nu vedeti domne ca sunt ocupat??"
Si eu am trimis petitie catre CFR in legatura cu trecerea de la Ortisoara. Cand va fi reparata? Cei de la CFR au spus ca este grija celor de la drumuri. Cei de la drumuri au spus ca nu pot face nimic fara acordul celor de la CFR. Dupa catva timp au turnat un pic de asfalt care, dupa o vreme s-a degradat la loc.
In concluzie?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeDum 09 Ian 2022, 22:40

https://clubferoviar.ro/sorin-grindeanu-despre-cfr-marfa/

Depinde cu ce faci comparația....CFR MARFĂ a pierdut contracte mari in 2021, a disponibilizat personal și a recâștigat niște firimituri....la care au renunțat privații. Vă dați seama de ce......
Toate contractele cu adevărat bănoase, sunt la privat să nu ne facem iluzii...resturile sunt la Marfă care presează salariații (de aia nu le poate acorda salarii decente) să le realizeze cu toate riscurile ce decurg de aici.
P.S. Tot așa se lăuda și Drulă anul trecut și la trei luni în iulie au dat oamenii afară.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeDum 09 Ian 2022, 22:52

CFR Marfă e o cauză pierdută..Se vede rezultatul celor 30 de ani de manageriat superb și CFR Călători o ia pe urme repejor anulând trenuri bune ,ținând în regionale.niste impostori spagari pe post de directori care fac orice anulând trenuri după bunul plac cu neveste care au firme de igienizare și curatenie sau amante ajunse șef de punct de lucru..
O companie care continuâ să feștelească adică să modernizeze niste troace de locomotive și niște ruginituri de vagoane când altele vagoane modernizate sau fabricate după 2010 stau la gard doar să îmbogățească o anumită firmă.tiganeasca


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Lun 10 Ian 2022, 09:30, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeDum 09 Ian 2022, 23:08

Modernizările-s praf, doar vopseaua e de ele. În prezent tot ce mai contează la ele e doar să dea bine vopseaua în pozele pasionaților feroviari Very Happy  promo gratuit cu distragerea atenției de la problemele reale cu care se confruntă calea ferată.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeLun 10 Ian 2022, 02:37

Adrian78 a scris:
CFR Marfă e o cauză pierdută..Se vede rezultatul celor 30 de ani de manageriat superb și CFR Călători o ia pe urme repejor anulând trenuri bune ,ținând în regionale.niste impostori spagari pe post de directori care fac orice anulând trenuri după bunul plac și continuând să feștelească adică să modernizeze niste troace de locomotive și niște ruginituri de vagoane când altele după 2010 stau la gard doar să îmbogățească o anumită firmă.tiganeasca

Bataie de joc asta e, baga 100 de trenuri pe Bucuresti-Brasov si 7 operatori sa se calce pe picioare, tren dupa tren si nici aici nu e roz ca dupa 21 nu mai ai nimic spre Brasov, cand normal era sa fieceva si pe la 23 la fel si pe retur sa fie ceva care la 5:00 sa fie in Bucuresti, dar nu e nimic! Iar prin tara e jale si prapad, linii principale cu 2-3 trenuri si linii care traverseaza carpatii ai 1 IR amarat, secundare abandonate si lumea face naveta cu microbuzul.............dar nu vede nimeni, si daca spui adevarul imediat iti sare ca domne cfr nu e companie de binefacere sau ca doar Bucuresti-Brasov conteaza ca aici sunt grosul calatorilor, dar restul populatiei din tara asta nu platesc taxe si impozite la stat? Restul oamenilor nu merita un transport normal nu bataie de joc? Chiar asa nu intereseaza pe nimeni de soarta populatiei? Si ne mai miram de ce pleaca lumea in tari straine la munca si multi raman acolo, nici nu vor sa mai auda de Romania, pai cum sa mai se intoarca oamenii in saracia asta? Cum sa se intoarca in bataia de joc de aici? Cand mergi afara si vezi ca pe o secundara cum e Satu Mare-Bixad ai cadetare din ora in ora de la 4 dimineata pana la 23, si in Romania aceeasi bucata de linie este abandonata si fiecare se descurca cum poate nu iti vine sa bagi picioarele in ea de tara si de tot? Nu suntem in stare sa cumparam niste trenuri noi de atatia ani nu avem un tren nou, sa cumpere naiba trenuri noi sa bage dezastrele la treaba pe secundare, sa deschida majoritatea secundarelor sa aibe omu macar 3-4 perechi pe zi la ore favorabile navetei, fa naiba ceva pentru populatie, fa ceva pentru semenii tai ca toti suntem cetateni ai acestei tari nu doar Bucuresti-Brasov! Mad Mad Mad

_________________
595423Revista presei - Pagina 33 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 33 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 33 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeLun 10 Ian 2022, 09:36

Haida ,haida..

https://www.dcbusiness.ro/mai-multe-trenuri-inregistreaza-intarzieri-din-cauza-conditiilor-meteo-nefavorabile_639055.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeLun 10 Ian 2022, 15:55

Vitosa

https://clubferoviar.ro/fost-patron-de-discoteca-numit-in-conducerea-cfr-calatori/?fbclid=IwAR0NqD1YCq2k10fsbnFpyvXM9fkRiejWo_cQYuEtnOpX09mhjJbKlin_ziM
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeLun 10 Ian 2022, 20:11

Patron de discotecă ? Ce ne mai mirăm, cântec, joc și voie bună, ce sînteți supărați bine că nu-i ginecolog !
Sarcasm
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMar 11 Ian 2022, 12:17

https://clubferoviar.ro/cale-ferata-modernizata-prin-pnrr/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMar 11 Ian 2022, 13:10

Dr2005 ști ceva o sa se realizeze din PNRR si ce inseamna modernizarea aia cuprinde statiile si peroanele sau de unde vine diferenta asta ca altfel nu imi explic?

https://ziare.com/cale-ferata/faurei-buzau-diferenta-investitii-usr-drula-psd-grindeanu-1719559?fbclid=IwAR1Zda5lpWitqJJ3jsA5s8EEDCQEheNGlJsuMTe6svXOJiXbjiv1yWAkYWg#.Yd11pvq-XeQ.facebook

O analiză a stadiului implementării investiţiilor din PNRR pe sectorul căilor ferate din România scoate la iveală detalii dubioase. Potrivit analizei celor de la USR, planul negociat de România la capitolul "Adoptarea strategiei de dezvoltare a infrastructurii feroviare 2021-2025 şi aplicarea planului de acţiune" pare să fie drastic modificat din mers de coaliţia PNL-PSD, care a aprobat un program de acţiune în decembrie 2021 în contradicţie cu schema negociată iniţial.

Cei de la USR mai atrag atenţia că linia de tren Făurei - Buzău, modernizată de Drulă cu 12 milioane de euro pe un sens, a fost bugetată de PSD la 200 milioane de euro în sensul opus.

"Segmentul Buzău – Făurei (sector cheie pentru traseele Bucureşti – Galaţi şi Dobrogea – Moldova) a fost refăcut cu 12 milioane de euro (din bugetul naţional). A durat puţin (licitaţie lansată în martie 2021, lucrare finalizată în decembrie 2021) şi a scăzut timpul de deplasare cu o oră între Buzău şi Făurei (viteza de la 30 km/h la 120 km/h). Este important ca banii din PNRR pentru lucrări de întreţinere să fie folosiţi şi să ridicăm rapid viteza de deplasare pe 2426 km de cale ferată.

În Programul de acţiune adoptat de guvern în decembrie 2021 şi care ar trebui să închidă jalonul se întâmplă însă o schimbare de perspectivă. Deşi se spune la început că trebuie investit în întreţinere, când vine vorba despre lucrări efective se vorbeşte doar despre modernizări.

Practic, programul de acţiune contrazice şi ce scrie în Strategia pe care teoretic o aplică şi ce am negociat pentru PNRR. Şi de fapt, revine la o logică greşită de excludere de facto a fondurilor europene la plata lucrărilor de întreţinere. Şi, cel mai şocant, identifică doar 6% din necesarul de finanţare pentru reînnoiri pe perioada 2021-2025 (Tabelul 6 din Program; fonduri necesare – 6203 mil lei, fonduri alocate – 374 mil lei), ignorând fondurile din PNRR ca sursă de finanţare (pe lângă o planificată subfinanţare de la bugetul naţional).

Lucrurile sunt dubioase dacă intrăm în detalii. De pildă, linia Făurei – Buzău care a fost reînnoită pe un sens în 2021 cu 12 milioane de euro ar trebui făcută şi pe celălalt sens. Altfel trenurile vor folosi un singur sens, reducând masiv capacitatea reală de transport. Planul listează lucrarea pentru celălalt sens la costuri de 200 milioane de euro. E de neînţeles de ce a costat un sens 12 milioane în 2021 şi celălalt 200 de milioane în 2022 – singura explicaţie ţine de schimbarea guvernului care a dus la schimbare de perspectivă şi în CFR. Cineva ori vrea să fure nişte bani ori face nişte calcule eronate astfel încât lucrările de întreţinere să iasă prost la indicatorii de eficienţă versus resurse investite.

Nu este clar cum va analiza Comisia Europeană această diferenţă între Strategie şi Programul de acţiune. Evident, a fost ideea României (începută de Bode şi continuată de Drulă) să schimbe paradigma şi să investească şi în întreţinere banii europeni. Practic, recunoaştem că nu avem resurse bugetare proprii şi, decât să lăsăm calea ferată să se prăbuşească, investim fonduri europene. Dacă guvernul Ciucă – Grindeanu vrea să renunţe la aceste investiţii, atunci trebuie să schimbe Strategia şi să îşi asume faptul că infrastructura se degradează (ca jalon în PNRR trebuie să reducem cu 25% întârzierea medie anuală a trenurilor, în 2026) sau că vor da banii de la buget", se arată în analiza USR, citată de Ziare.com.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMar 11 Ian 2022, 21:46

https://clubferoviar.ro/alstom-va-livra-db-regio-17-trenuri-coradia-stream/
Lumea evoluează cumpără material rulant nou.
România ? uie.
Punem pariu că și în 2025 tot cu actualul material rulant defilăm ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMar 11 Ian 2022, 21:50

Multumeste-i lui Gavrila, Blidar și chinejilor pentru asta
In Cehia Slovacia Slovenia deja circula aproape tot materialul rulant comandat in 2017-2018
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 33 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: