|
| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin Ian 07, 2022 7:31 pm | |
| Bucureşti, 7 ianuarie 2022 3 vagoane din compunerea unui tren privat de marfă au deraiat între stațiile Filești - Cătușa Pe această secție nu circulă trenuri de călatori, linia fiind destinată doar traficului feroviar de marfă. Reprezentanții SRCF Galați s-au deplasat deja la fața locului, pentru verificare și stabilirea operațiunilor de intervenție necesare repunerii pe șină a vagoanelor deraiate. De asemenea, facem precizarea că personalul feroviar la Sucursalei Galați va asigura tot suportul tehnic necesar, inclusiv utilajele cu care se va acționa pentru repunerea vagoanelor pe șină. Trenul de marfă, format din 8 vagoane, aparține operatorului privat de marfă Unicom Tranzit și asigura un transport de cărbune pentru Combinatul Siderurgic Galați. Evenimentul va fi anchetat de o comisie de specialitate, care va stabili cauzele producerii deraierii celor 3 vagoane. Toate intervenţiile desfăşurate la faţa locului au drept scop redeschiderea traficului feroviar de marfă, în zona respectivă, în condiţii de siguranţă. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 08, 2022 1:54 am | |
| poate linia Barboși Cătușa. la Barboși se scoate electrica și se pune diesel, pentru Cătușa.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 08, 2022 11:09 am | |
| ,,Cătuşa - Racordare CSG" scrie într-o altă informare. Apropo de Fileşti, tunelul cu acelaşi nume nu are linie încălecată? _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 08, 2022 1:16 pm | |
| înseamnă că venea dinspre CSI. chiar așa, nu ar avea treabă cu gara Filești. Poate cu tunelul "Filești". s ar putea să fie linie largă, nu am mai fost demult pe acolo.
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 08, 2022 3:43 pm | |
| Un tunel are linie incalecata parca, cel care a fosgt ani de zile in reparatii are linie normala. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 08, 2022 8:16 pm | |
| Pe facebook pe pagina CFR Infrastructură e pusă poză cu locația unde a deraiat marfarul. E într-o curbă iar linia de o parte și de cealaltă e flancată de dealuri. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 08, 2022 9:18 pm | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 08, 2022 9:35 pm | |
| Asta... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 08, 2022 10:25 pm | |
| De pe pagina de facebook a ministrului Sorin Grindeanu raportul săptămânii, investiții în calea ferată (să citiți comentariile) https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=604857520995556&id=100044139414373&mds=%2Fsharer-dialog.php%3Fm%3Dmessage%26u%3Dhttps%253A%252F%252Fm.facebook.com%252Fstory.php%253Fstory_fbid%253D604857520995556%2526id%253D100044139414373%26fs%3D8%26fr%3D%252Fstory.php%26sid%3D604857520995556&mdf=1
Proiectare, fezabilitate, consultanță... câți metri de cale ferată rezultă din toate astea? Concret nu s-a investit nimic pentru calea ferată, hârtia suportă orice, calea ferată, din păcate, nu mai suportă mult, a fost prea mult lăsată în degradare.
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 08, 2022 10:43 pm | |
| |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Ian 08, 2022 10:45 pm | |
| Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a anunțat când va fi lansată licitația pentru modernizarea căii ferate Predeal-Brașov.
Proiectantul finalizează în prezent studiul de fezabilitate, necesar refacerii liniei cu o lungime de 26 de kilometri. Pe magistrala Bucureşti-Braşov calea ferată este modernizată până la Predeal, iar viteza maximă este de 140 de kilometri pe oră la trenurile de călători.
“Pe tronsonul Predeal – Braşov avem deja în execuţie contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate. Studiul de fezabilitate are un procent de implementare de 46%. Termenul estimativ pentru prezentarea ofertei finale, variantei optime de modernizare pe acest tronson, este anul 2022. (…) Stă la baza lansării următoarelor etape, şi anume, proiectare şi execuţie”, a declarat pentru Radio România Actualităţi purtătorul de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan. Ea a precizat că, în aceste condiții, licitația pentru lucrările propri-zise de modernizare acestui tronson va fi lansată, cel mai probabil, în cursul anului viitor. Studiul de fezabilitate pentru modernizarea căii ferate Predeal-Brașov, realizat de Egis Pe 27 august 2020, ministrul Transporturilor de la acea vreme, Lucian Bode, anunța că s-a semnat contractul pentru sudiul de fezabilitate cu asocierea condusă de firma Egis Franța, după cum a relatat Club Feroviar.
„Am reușit, de asemenea și pe componenta de feroviar să închidem coridorul IV pan-European prin semnarea în data de 21.08.2020 a contractului pentru realizare SF, pentru ultimul segment lipsă, Predeal-Brașov în lungime de 26 de km”, a spus el.
La SF Predeal – Brașov, Egis este asociată cu Italrom, Geostud, Protelco și Electric Rail Project. Tronsonul de cale ferată Predeal-Brașov este parcurs de cel mai rapid tren în 37 de minute.
https://clubferoviar.ro/modernizarea-caii-ferate-predeal-brasov/
Da' chiar sunt curios să văd și eu pe ce se cheltuie banii ăștia că înafară de modernizarea liniilor stațiilor Predeal, Timișu de Sus, Dârste și Brașov, ce altceva ar mai putea face liniei Predeal - Brașov că de 3 ani încoace tot au loc lucrări de schimbare a traverselor, liniei, și sudarea acesteia. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 09, 2022 12:20 pm | |
| - Vitosa a scris:
- Proiectare, fezabilitate, consultanță... câți metri de cale ferată rezultă din toate astea?
Concret nu s-a investit nimic pentru calea ferată, hârtia suportă orice, calea ferată, din păcate, nu mai suportă mult, a fost prea mult lăsată în degradare. Fără proiectare, cum ai vrea să se construiască ceva (orice)? Iar la capitolul ăsta stăm foarte prost, licitarea proiectării şi execuţiei la pachet ne-a dus la situaţii ca cea de la Coşlariu ori la dealul cu lilieci de pe autostradă, pentru că constructorul şi proiectantul, fiind mână în mână, au venit cu studiul făcut din birou. Pentru o lucrare corespunzătoare, studiile ar trebui făcute ca la carte (nu mai reiau ce am scris mai demult), iar constructorul când vine doar să construiască, să aibă proiectul pe masă şi terenul la dispoziţie şi să trimită utilajele şi muncitorii, nu să stea după mutat ţevi şi cabluri, după avize de mediu şi de gospodărire a apei, după scoateri din circuitul forestier şi să se mai trezească şi că nu are loc că nu s-a expropriat ceva. - Citat :
- Da' chiar sunt curios să văd și eu pe ce se cheltuie banii ăștia că înafară de modernizarea liniilor stațiilor Predeal, Timișu de Sus, Dârste și Brașov, ce altceva ar mai putea face liniei Predeal - Brașov că de 3 ani încoace tot au loc lucrări de schimbare a traverselor, liniei, și sudarea acesteia.
Tipic Regionalei CFR Braşov, tot ce s-a reparat în regie proprie se va înlocui complet... aşa au făcut şi pe Braşov - Apaţa, făceau schimbări de traverse, suduri, ba chiar refacţii cu trenul spercial la o linie care se va scoate din funcţiune, casa şi valorifica într-un an - doi. Evident că şi Predeal - Braşov va fi reconstruită complet, deci nu rămâne nimic în cale din ce e acum. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 09, 2022 1:05 pm | |
| 9 ianuarie 2022 Trafic feroviar adaptat la condițiile de iarnă Circulația trenurilor se desfășoară în condiții de iarnă pe rețeaua feroviară din partea de sud-vest, nord și centrul țării, personalul feroviar fiind activat pentru intervenția operativă, necesară asigurării continuității traficului feroviar. În acest moment se intervine cu drezine pantograf și cu personal propriu pe raza Regionalei CF Iași, pe intervalul de stații Ilva Mică - Coşna, unde sunt în desfășurare lucrări de repunere sub tensiune a liniei de contact. Menționăm faptul că, pentru a asigura continuitate în circulația trenurilor, care sunt trasate să tranziteze zona respectivă, se asigură tranbordare cu mijloace auto, în intervalul orar necesar intervențiilor pentru repunerea sub tensiune a linie de contact. Transbordarea auto se asigură pe relaţia Vatra Dornei - Năsăud, pentru călătorii aflați în trenurile IR 1833, care circulă în relația Iași - Timișoara Nord și IR 1832, care circulă în relația Cluj - Galați. Facem precizarea că această măsură este necesară pentru a evita staționarea temporară a trenurilor, în perioada desfășurării intervențiilor, precum și pentru a reduce întârzierile în circulația feroviară, în zonele afectate de condițiile meteo nefavorabile. Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA îi asigură pe călători că toate intervențiile desfășurate în zonele afectate de condițiile meteo nefavorabile au drept scop restabilirea circulației în condiții normale de trafic, în cel mai scurt timp. Foto: SRCF Iasi |
| | | TER200
Numarul mesajelor : 412 Varsta : 45 Reputatie : 3650 Data de inscriere : 13/01/2016
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 09, 2022 2:46 pm | |
| Stie cineva sub ce numere circula azi 1833 si 1832? Pot fi vazute pe infofer? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 09, 2022 2:55 pm | |
| În acest moment se intervine cu drezine pantograf și cu personal propriu pe raza Regionalei CF Iași, pe intervalul de stații Vatra Dornei – Năsăud, unde sunt în desfășurare lucrări de repunere sub tensiune a liniei de contact. ”Menționăm faptul că, pentru a asigura continuitate în circulație trenurilor, care sunt trasate să tranziteze zona respectivă, se asigură tranbordare cu mijloace auto, în intervalul orar necesar intervențiilor pentru repunerea sub tensiune a linie de contact. Transbordarea auto se asigură pentru călătorii aflați în trenurile IR 1833, care circulă în relația Iași – Timișoara Nord și IR 1832 care circulă în relația Cluj Napoca – Galați. Facem precizarea că această măsură este necesară pentru a evita staționarea temporară a trenurilor, în perioada desfășurării intervențiilor, precum și pentru a reduce întârzierile în circulația feroviară, în zonele afectate de condițiile meteo nefavorabile”, a precizat Oana Brânzan, purtătorul de cuvânt al CNCF CFR SA.
În trenul 1832 sunt 100 de călători, iar în trenul 1833 – 120 de călători. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |