| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18759 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24339 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Noi 2021, 16:11 | |
| https://www.g4media.ro/dosarul-cfr-marfa-cu-prejudiciu-de-peste-6-milioane-de-euro-nefinalizat-de-5-ani-deadline-uri-succesive-stabilite-de-instante-incalcate-intre-timp-inculpatul-principal-a-decedat.html |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Noi 2021, 02:02 | |
| - Adrian78 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- https://clubferoviar.ro/bogdan-aurescu-va-discuta-la-washington-soarta-rail2sea-coridorul-romania-polonia/
Dacă se vor finaliza până în anul 2035 să fim mulțumiți. Pai partea cea mai ușoară la noi este Curtici Sighisoara Brașov Ploiești Constanta care deja e gata în proporție de 70% Eu m-am uitat spre legătură spre Polonia cea mai buna varianta e Episcopia Debrecen și apoi totul e cam ocolit și cu linii cu viteza mica de la 50 la 100km/h deci aia 3600km s-ar face in 4zile.. Nu se va face nimic pe programul ăla. Totul e deja pe POIM sau CEF, iar ce nu e pe astea va fi pe PNRR şi pe următoarea gamă de programe - CEF2 mai ales şi mai puţin POT. Şi tare îmi e că nici pe sectorul rutier nu se va face nimic pentru acel ,,coridor", câtă vreme fondurile sunt INTEGRAL RAMBURSABILE (adică sunt nişte împrumuturi) şi trebuie lucrat cu firme din SUA (adică să treci peste legislaţia europeană de achiziţii publice). Ultima dată când s-au dat contracte cadou firmelor americane, ţineţi minte ce a ieşit (adică Bechtel). _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18759 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24339 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Noi 2021, 11:16 | |
| Doi directori pe același post.Acuma de ce nu se organizează un concurs să rămână doar unu?Au fost cazuri când au fost ținuți cate un an de zile unu in CM altul câștigând in instanta
https://clubferoviar.ro/cfr-marfa-iasi/ |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6667 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 12 Noi 2021, 15:45 | |
| - Adrian78 a scris:
- riciu dar fara card plus mai făceai drumurile alea?
Da, pentru ca in 2006 de pilda, nici nu exista card plus... Card plus cred ca aparut de prin 2012-2013 sau asa ceva. Doar ca nu am tinut o evidenta a calatoriilor mele din 2006 pana in prezent, ci doar doar din 2013 incoa'. Eu am inceput sa circul serios cu trenul de cand am inceput sa fiu pe banii mei. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 12 Noi 2021, 17:12 | |
| De atunci si preturile biletelor au crescut considerabil. Pentru cei care merg deseori cu trenul chiar renteaza Tren Plus, iti recuperezi banii si ramai pe plus. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6667 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 12 Noi 2021, 18:18 | |
| Numai daca mergi des. Daca mergi rar nu renteaza. Tocmai de aia mi-am facut calcule din 2013 cat ies cu reducerile...
Ia uitati aici: CARD PLUS 06.2012-06.2013 80RON/576.25REDUCERE CARD PLUS 06.2013-06.2014 100RON/585.7REDUCERE CARD PLUS 06.2014-06.2015 100RON/615.15REDUCERE CARD PLUS 06.2015-06.2016 100RON/470.28REDUCERE CARD PLUS 10.2016-10.2017 100RON/250.15REDUCERE
Dupa aia am renuntat la card plus... pentru ca nu s-a mai justificat... |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 12 Noi 2021, 19:23 | |
| https://deschide.md/ro/stiri/social/95382/Sp%C3%AEnu-%C3%AEntrevedere-cu-un-Secretar-de-Stat-de-la-Bucure%C8%99ti-%C3%8Emi-doresc-s%C4%83-debloc%C4%83m-tot-ceea-ce-a-fost-ini%C8%9Biat-%C8%99i-l%C4%83sat.htm
Se va construi linie cu ecartament larg (rusesc) până la gara Iași - Nicolina. Deci vor staționa aproximativ 2 ore în Iași, acum este la Ungheni în Republica Moldova. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18759 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24339 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 12 Noi 2021, 19:27 | |
| - riciu a scris:
- Adrian78 a scris:
- riciu dar fara card plus mai făceai drumurile alea?
Da, pentru ca in 2006 de pilda, nici nu exista card plus... Card plus cred ca aparut de prin 2012-2013 sau asa ceva. Doar ca nu am tinut o evidenta a calatoriilor mele din 2006 pana in prezent, ci doar doar din 2013 incoa'. Eu am inceput sa circul serios cu trenul de cand am inceput sa fiu pe banii mei. Nici nu are rost sa vorbim de prețul biletelor care în 2010 2011 au crescut cu 40% De la Tg Jiu la București era 48 de lei apoi sa făcut 75 de lei |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 12 Noi 2021, 19:48 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- https://deschide.md/ro/stiri/social/95382/Sp%C3%AEnu-%C3%AEntrevedere-cu-un-Secretar-de-Stat-de-la-Bucure%C8%99ti-%C3%8Emi-doresc-s%C4%83-debloc%C4%83m-tot-ceea-ce-a-fost-ini%C8%9Biat-%C8%99i-l%C4%83sat.htm
Se va construi linie cu ecartament larg (rusesc) până la gara Iași - Nicolina. Deci vor staționa aproximativ 2 ore în Iași, acum este la Ungheni în Republica Moldova. Si daca ajunge D1M-ul CFM-ului pana la Nicolina ce? Nu zic, e bine si asa, dar daca e la fel de praf linia ca acum 3 ani (cand am fost) nu e mare diferenta. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 12 Noi 2021, 20:20 | |
| DAr Socola este tot in oras, pentru ce sa o prelungeasca? s-au terminat toate problemele de la CFR si e momentul sa se implice in altceva?
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 12 Noi 2021, 20:49 | |
| - dan tm a scris:
- DAr Socola este tot in oras, pentru ce sa o prelungeasca? s-au terminat toate problemele de la CFR si e momentul sa se implice in altceva?
In teorie poti schimba la Nicolina asta. Presupunand ca e un mers facut cu cap. Dar asta pentru directia Vaslui (si mai departe Galati/ Buzau/Iasi). Pentru Bacau, si fomi tot tre sa iei ceva autobuz sau taxi. Nu stiu cum e transportul public din Iasi pe ruta aia, dar pe legaturi feroviare nu m-as baza. Din nou, presupunand ca ar fi prea multi calatori pentru mai departe, la cat dureaza drumul din cauza liniei proaste pana la Socola si a contralelor vamale. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6667 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 13 Noi 2021, 09:51 | |
| - Adrian78 a scris:
- riciu a scris:
Da, pentru ca in 2006 de pilda, nici nu exista card plus... Card plus cred ca aparut de prin 2012-2013 sau asa ceva. Doar ca nu am tinut o evidenta a calatoriilor mele din 2006 pana in prezent, ci doar doar din 2013 incoa'. Eu am inceput sa circul serios cu trenul de cand am inceput sa fiu pe banii mei. Nici nu are rost sa vorbim de prețul biletelor care în 2010 2011 au crescut cu 40% De la Tg Jiu la București era 48 de lei apoi sa făcut 75 de lei Sa ma scuzi dar prin 2006 salariul meu era de cacao, si efortul financiar era mai mare decat este acum... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 13 Noi 2021, 11:33 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- https://deschide.md/ro/stiri/social/95382/Sp%C3%AEnu-%C3%AEntrevedere-cu-un-Secretar-de-Stat-de-la-Bucure%C8%99ti-%C3%8Emi-doresc-s%C4%83-debloc%C4%83m-tot-ceea-ce-a-fost-ini%C8%9Biat-%C8%99i-l%C4%83sat.htm
Se va construi linie cu ecartament larg (rusesc) până la gara Iași - Nicolina. Deci vor staționa aproximativ 2 ore în Iași, acum este la Ungheni în Republica Moldova. Poate le explică cineva că STI INF interzice clar construirea de linii cu alt ecartament pe reţeaua TEN-T. O astfel de investiţie se poate realiza doar cu derogări aprobate de Comisia Europeană şi cu bani exclusiv de la bugetul de stat. - Adrain78 a scris:
- Nici nu are rost sa vorbim de prețul biletelor care în 2010 2011 au crescut cu 40%
Iar din 2011 până acum nu au mai crescut deloc, a fost o singură ajustare de câţiva bani în plus, că la o scădere de TVA rezultaseră nişte preţuri din alea cu xx,25 în coadă şi nu aveau să dea restul. Poate, totuşi, nu ar trebui să le dăm idei pe tema asta, să nu ne trezim că nişte majorări cu 3 cifre în procente cum s-a întâmplat cu transportul local din Bucureşti. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18759 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24339 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 13 Noi 2021, 12:03 | |
| Nici nu trebuie alta linie cu ecartament larg soluția sunt vagoanele Stadler și instalația care face trecerea mai rămâne doar să existe voința..
Cam majoritatea companiilor pun cateva procente până în 3% dar banii din creșteri se găsesc în investiții se și aduce material rulant nou sau se modernizează |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 13 Noi 2021, 14:55 | |
| - Adrian78 a scris:
- Nici nu trebuie alta linie cu ecartament larg soluția sunt vagoanele Stadler și instalația care face trecerea mai rămâne doar să existe voința..
Dacă CFM le cumpără, nu cred că se supără nimeni. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|