Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+27
alexmorph3us
adytm
IonutCFR2009
cfr500
Re6/6
razvan - trenuri
Adrian78
ldh80
alinx3330
@ndrey
Adirmvl
CalinIonMihai
ciprian71
TVlad
dan tm
TER200
bubu
Peter Fodor
cardinal
riciu
AeroX
Ony_x
Amiralul
Nesebar
DUAL
Vitosa
Dr2005
31 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18759
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24339
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeLun 08 Noi 2021, 16:11

https://www.g4media.ro/dosarul-cfr-marfa-cu-prejudiciu-de-peste-6-milioane-de-euro-nefinalizat-de-5-ani-deadline-uri-succesive-stabilite-de-instante-incalcate-intre-timp-inculpatul-principal-a-decedat.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMar 09 Noi 2021, 02:02

Adrian78 a scris:
razvan - trenuri a scris:
https://clubferoviar.ro/bogdan-aurescu-va-discuta-la-washington-soarta-rail2sea-coridorul-romania-polonia/

Dacă se vor finaliza până în anul 2035 să fim mulțumiți.  

Pai partea cea mai ușoară la noi este Curtici Sighisoara Brașov Ploiești Constanta care deja e gata în proporție de 70%
Eu m-am uitat spre legătură spre Polonia cea mai buna varianta e Episcopia Debrecen și apoi totul e cam ocolit și cu linii cu viteza mica de la 50 la 100km/h deci aia 3600km s-ar face in 4zile..
Nu se va face nimic pe programul ăla. Totul e deja pe POIM sau CEF, iar ce nu e pe astea va fi pe PNRR şi pe următoarea gamă de programe - CEF2 mai ales şi mai puţin POT. Şi tare îmi e că nici pe sectorul rutier nu se va face nimic pentru acel ,,coridor", câtă vreme fondurile sunt INTEGRAL RAMBURSABILE (adică sunt nişte împrumuturi) şi trebuie lucrat cu firme din SUA (adică să treci peste legislaţia europeană de achiziţii publice). Ultima dată când s-au dat contracte cadou firmelor americane, ţineţi minte ce a ieşit (adică Bechtel).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18759
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24339
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMier 10 Noi 2021, 11:16

Doi directori pe același post.Acuma de ce nu se organizează un concurs să rămână doar unu?Au fost cazuri când au fost ținuți cate un an de zile unu in CM altul câștigând in instanta

https://clubferoviar.ro/cfr-marfa-iasi/
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6667
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 12 Noi 2021, 15:45

Adrian78 a scris:
riciu dar fara card plus mai făceai drumurile alea?
Da, pentru ca in 2006 de pilda, nici nu exista card plus... Card plus cred ca aparut de prin 2012-2013 sau asa ceva.
Doar ca nu am tinut o evidenta a calatoriilor mele din 2006 pana in prezent, ci doar doar din 2013 incoa'. Eu am inceput sa circul serios cu trenul de cand am inceput sa fiu pe banii mei.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2162
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6768
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 12 Noi 2021, 17:12

De atunci si preturile biletelor au crescut considerabil.
Pentru cei care merg deseori cu trenul chiar renteaza Tren Plus, iti recuperezi banii si ramai pe plus. Cool
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6667
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 12 Noi 2021, 18:18

Numai daca mergi des. Daca mergi rar nu renteaza. Tocmai de aia mi-am facut calcule din 2013 cat ies cu reducerile...

Ia uitati aici:
CARD PLUS 06.2012-06.2013
80RON/576.25REDUCERE
CARD PLUS 06.2013-06.2014
100RON/585.7REDUCERE
CARD PLUS 06.2014-06.2015
100RON/615.15REDUCERE
CARD PLUS 06.2015-06.2016
100RON/470.28REDUCERE
CARD PLUS 10.2016-10.2017
100RON/250.15REDUCERE

Dupa aia am renuntat la card plus... pentru ca nu s-a mai justificat...
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3356
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8370
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 12 Noi 2021, 19:23

https://deschide.md/ro/stiri/social/95382/Sp%C3%AEnu-%C3%AEntrevedere-cu-un-Secretar-de-Stat-de-la-Bucure%C8%99ti-%C3%8Emi-doresc-s%C4%83-debloc%C4%83m-tot-ceea-ce-a-fost-ini%C8%9Biat-%C8%99i-l%C4%83sat.htm

Se va construi linie cu ecartament larg (rusesc) până la gara Iași  - Nicolina. Deci vor staționa aproximativ 2 ore în Iași, acum este la Ungheni în Republica Moldova.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18759
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24339
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 12 Noi 2021, 19:27

riciu a scris:
Adrian78 a scris:
riciu dar fara card plus mai făceai drumurile alea?
Da, pentru ca in 2006 de pilda, nici nu exista card plus... Card plus cred ca aparut de prin 2012-2013 sau asa ceva.
Doar ca nu am tinut o evidenta a calatoriilor mele din 2006 pana in prezent, ci doar doar din 2013 incoa'. Eu am inceput sa circul serios cu trenul de cand am inceput sa fiu pe banii mei.

Nici nu are rost sa vorbim de prețul biletelor care în 2010 2011 au crescut cu 40%
De la Tg Jiu la București era 48 de lei apoi sa făcut 75 de lei
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13107
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 12 Noi 2021, 19:48

razvan - trenuri a scris:
https://deschide.md/ro/stiri/social/95382/Sp%C3%AEnu-%C3%AEntrevedere-cu-un-Secretar-de-Stat-de-la-Bucure%C8%99ti-%C3%8Emi-doresc-s%C4%83-debloc%C4%83m-tot-ceea-ce-a-fost-ini%C8%9Biat-%C8%99i-l%C4%83sat.htm

Se va construi linie cu ecartament larg (rusesc) până la gara Iași  - Nicolina. Deci vor staționa aproximativ 2 ore în Iași, acum este la Ungheni în Republica Moldova.

Si daca ajunge D1M-ul CFM-ului pana la Nicolina ce? Nu zic, e bine si asa, dar daca e la fel de praf linia ca acum 3 ani (cand am fost) nu e mare diferenta.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13013
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 12 Noi 2021, 20:20

DAr Socola este tot in oras, pentru ce sa o prelungeasca? s-au terminat toate problemele de la CFR si e momentul sa se implice in altceva?

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13107
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 12 Noi 2021, 20:49

dan tm a scris:
DAr Socola este tot in oras, pentru ce sa o prelungeasca? s-au terminat toate problemele de la CFR si e momentul sa se implice in altceva?

In teorie poti schimba la Nicolina asta. Presupunand ca e un mers facut cu cap. Dar asta pentru directia Vaslui (si mai departe Galati/ Buzau/Iasi). Pentru Bacau, si fomi tot tre sa iei ceva autobuz sau taxi. Nu stiu cum e transportul public din Iasi pe ruta aia, dar pe legaturi feroviare nu m-as baza. Din nou, presupunand ca ar fi prea multi calatori pentru mai departe, la cat dureaza drumul din cauza liniei proaste pana la Socola si a contralelor vamale.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6667
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 13 Noi 2021, 09:51

Adrian78 a scris:
riciu a scris:

Da, pentru ca in 2006 de pilda, nici nu exista card plus... Card plus cred ca aparut de prin 2012-2013 sau asa ceva.
Doar ca nu am tinut o evidenta a calatoriilor mele din 2006 pana in prezent, ci doar doar din 2013 incoa'. Eu am inceput sa circul serios cu trenul de cand am inceput sa fiu pe banii mei.

Nici nu are rost sa vorbim de prețul biletelor care în 2010 2011 au crescut cu 40%
De la Tg Jiu la București era 48 de lei apoi sa făcut 75 de lei

Sa ma scuzi dar prin 2006 salariul meu era de cacao, si efortul financiar era mai mare decat este acum...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 13 Noi 2021, 11:33

razvan - trenuri a scris:
https://deschide.md/ro/stiri/social/95382/Sp%C3%AEnu-%C3%AEntrevedere-cu-un-Secretar-de-Stat-de-la-Bucure%C8%99ti-%C3%8Emi-doresc-s%C4%83-debloc%C4%83m-tot-ceea-ce-a-fost-ini%C8%9Biat-%C8%99i-l%C4%83sat.htm

Se va construi linie cu ecartament larg (rusesc) până la gara Iași  - Nicolina. Deci vor staționa aproximativ 2 ore în Iași, acum este la Ungheni în Republica Moldova.
Poate le explică cineva că STI INF interzice clar construirea de linii cu alt ecartament pe reţeaua TEN-T. O astfel de investiţie se poate realiza doar cu derogări aprobate de Comisia Europeană şi cu bani exclusiv de la bugetul de stat.

Adrain78 a scris:
Nici nu are rost sa vorbim de prețul biletelor care în 2010 2011 au crescut cu 40%
Iar din 2011 până acum nu au mai crescut deloc, a fost o singură ajustare de câţiva bani în plus, că la o scădere de TVA rezultaseră nişte preţuri din alea cu xx,25 în coadă şi nu aveau să dea restul. Poate, totuşi, nu ar trebui să le dăm idei pe tema asta, să nu ne trezim că nişte majorări cu 3 cifre în procente cum s-a întâmplat cu transportul local din Bucureşti.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18759
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24339
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 13 Noi 2021, 12:03

Nici nu trebuie alta linie cu ecartament larg soluția sunt vagoanele Stadler și instalația care face trecerea mai rămâne doar să existe voința..

Cam majoritatea companiilor pun cateva procente până în 3% dar banii din creșteri se găsesc în investiții se și aduce material rulant nou sau se modernizează
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 13 Noi 2021, 14:55

Adrian78 a scris:
Nici nu trebuie alta linie cu ecartament larg soluția sunt vagoanele Stadler și instalația care face trecerea mai rămâne doar să existe voința..
Dacă CFM le cumpără, nu cred că se supără nimeni.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 17 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: