Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 03 Noi 2021, 23:56
18,2 Milliarden für mehr Klimaschutz, für bessere und schnellere Verbindungen und moderne Services für Bahnreisende
Heute wurde im Ministerrat beschlossen, dass in den kommenden 6 Jahren 18,2 Milliarden Euro in den Ausbau und die Erhaltung des österreichischen Schienennetzes fließen. Damit können bald noch mehr Züge fahren und das bedeutet schnellere Verbindungen für alle - im Nahverkehr, wie auch im Fernverkehr.
#unsereOEBB ÖBB / Eisenberger
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Noi 2021, 14:22
Poate ar merge reabilitata si calea ferata Timisoara Nord -Resita
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Noi 2021, 17:12
Compania ALSTOM Ferroviaria SpA (parte a grupului european ALSTOM) a fost desemnată astăzi câștigătoarea licitației pentru achiziția a 37 de trenuri electrice noi pentru transportul de călători, de către Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, prin Autoritatea pentru Reformă Feroviară.
Cele 37 trenuri (20 provenind din contractul de bază și 17 din activarea opțiunii suplimentare), vor fi primele trenuri electrice cumpărate de România, alăturându-se celor 3 trenuri electrice Hyperion produse în țară, la Craiova, și achiziționate de operatorul privat Softrans. Trenurile electrice (RE-IR) au o capacitate de transport de peste 300 persoane/tren, la o viteză maximă de circulație de 160 km/h. Pentru asigurarea calității vehiculelor, trenurile sunt cumpărate cu servicii de reparații incluse, pe minimum 15 ani.
Achiziția se bazează pe rezultatele unui studiu de fezabilitate realizat sub egida Băncii Europene de Investiții, cu sprijinul JASPERS, și este co-finanțată din fonduri europene nerambursabile. Pentru a răspunde obiectivelor naționale și europene privind combaterea efectelor schimbărilor climatice, designul ramelor electrice va respecta cerințele legale privind protecţia mediului în ceea ce priveşte funcţionarea, întreținerea şi eliminarea/reciclarea.
Noile trenuri ale României urmează să fie utilizate pe rutele electrificate majore ale rețelei feroviare, urmărindu-se o deservire echilibrată a teritoriului:
București Nord – Constanța București Nord – Brașov – Arad – Timișoara București Nord – Brașov – Cluj Brașov – Deda – Cluj București Nord – Brașov București Nord – Iași București Nord – Suceava București Nord – Galați București Nord – Craiova – Târgu Jiu – Petroșani- Simeria București Nord – Craiova – Timișoara – Arad Cluj – Timișoara Cluj – Suceava – Iași
Prin finalizarea procedurii de achiziție publică, CFR se apropie de momentul introducerii în circulație a primului lot consistent de trenuri de la achiziția faimoaselor Săgeți Albastre de la începutul anilor 2000.
Achiziția este una foarte importantă pentru transportul de persoane din România, în condițiile în care „pentru ca parcul de material rulant utilizat pe reţeaua feroviară din România să asigure realizarea cererii de serviciu de transport public de călători la actualele standarde europene şi naţionale, este nevoie ca prezentul parc de material rulant deţinut de operatorii de serviciu public feroviar din România, cu capital public sau privat, să fie înlocuit întrucât şi-a depăşit deja durata ciclului său de viaţă sau este aproape de finalul acestuia” (conform studiului recepționat de ARF).
@ Ministerul Transporturilor si Infrastructurii România ___________________ #tren #trenelectric #transportferoviar #CFR #transportincomun #transport #reduceretrafic #protectiemediu #dezvoltare #Bucuresti #Ilfov #RegiuneaBucurestiIlfov #DezvoltamRomania
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Noi 2021, 09:31
Tot bou-vagon taica? Of...Eu inteleg ca asa e moda, dar nu le suport. Existau si automotoare compartimentate pe vremuri, acum vrem sa fim ca-n tramvai sau autocar...
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Noi 2021, 10:31
Am văzut la Pendolino in Polonia la clasa 2 exista 3 compartimente pentru familie acuma nu știu la câte vagoane din cele 7 unități și am mai văzut la ICE Gelato la DB și TCCD exista compartimente business..
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Noi 2021, 21:28
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Noi 2021, 19:02
riciu a scris:
Tot bou-vagon taica? Of...Eu inteleg ca asa e moda, dar nu le suport. Existau si automotoare compartimentate pe vremuri, acum vrem sa fim ca-n tramvai sau autocar...
Au si avantaje. De exemplu poti sa ai parte de mai mult loc la picioare. Sau spatiu mnaricel pentru bagaje sub spatarele scaunelor asezate spate-n spate. Da, aproape toti de aici preferam compartimentatele, dar nu sunt doar bile negre la saloane.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Noi 2021, 20:29
Adirmvl a scris:
riciu a scris:
Tot bou-vagon taica? Of...Eu inteleg ca asa e moda, dar nu le suport. Existau si automotoare compartimentate pe vremuri, acum vrem sa fim ca-n tramvai sau autocar...
Au si avantaje. De exemplu poti sa ai parte de mai mult loc la picioare. Sau spatiu mnaricel pentru bagaje sub spatarele scaunelor asezate spate-n spate. Da, aproape toti de aici preferam compartimentatele, dar nu sunt doar bile negre la saloane.
Eu zic că nimeni nu ar comenta daca ar fi interior ca cel de.la Astra cu scaune de piele și maxim 70 de locuri sau un semisalon și 3 compartimente pentru cine nu vrea salon sau familii
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Noi 2021, 12:07
Adirmvl a scris:
riciu a scris:
Tot bou-vagon taica? Of...Eu inteleg ca asa e moda, dar nu le suport. Existau si automotoare compartimentate pe vremuri, acum vrem sa fim ca-n tramvai sau autocar...
Au si avantaje. De exemplu poti sa ai parte de mai mult loc la picioare. Sau spatiu mnaricel pentru bagaje sub spatarele scaunelor asezate spate-n spate. Da, aproape toti de aici preferam compartimentatele, dar nu sunt doar bile negre la saloane.
Ideea e simpla: daca nu-mi face placere, nu merg decat de nevoie. Bou-vagon egal aleg trenul doar daca-mi crapa buza. Prima data la rapid am vazut bou-vagon in 2008 si am ramas total dezamagit, ca era si scump si avea si bou-vagon. Si am zis asa ceva nu se poate. Apoi o buna bucate de vreme pana prin 2018, am facut calatorii de PLACERE cu trenul, nu gratuitati, nu reduceri, ci platite integral (mai aveam si card-plus, recunosc). Ei bine, si se vede si din canalul de youtube, m-am redus drastic calatoriile. De ce? Din cauza bou-vagonului. Exceptie anul trecut cand a contribuit si pandemia... dar asta e altceva.
Sunt convins ca au si avantaje... sa circule cei care apreciaza acele avantaje despre care vorbesti. Pe mine m-au pierdut de calator fidel incepand cu 2019; si eram un calator foarte ok, ca nu eram carcotas la multele ore de intarziere, si trenurile pierdute din cauza intarzierilor si mai plateam si bilet (cu card-plus e adevarat) dar nimic mokangeala!
De cand monitorizez calatoriile, dar eu calatoresc asa serios de prin 2006!, si nimic gratuit: 2013 TOTAL 9030KM 2014 TOTAL 9179KM 2015 TOTAL 7295KM 2016 TOTAL 7944KM 2017 TOTAL 4744KM 2018 TOTAL 5958KM 2019 TOTAL 2782KM 2020 TOTAL 2322KM
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Noi 2021, 12:16
Dacă se vor finaliza până în anul 2035 să fim mulțumiți.
Pai partea cea mai ușoară la noi este Curtici Sighisoara Brașov Ploiești Constanta care deja e gata în proporție de 70% Eu m-am uitat spre legătură spre Polonia cea mai buna varianta e Episcopia Debrecen și apoi totul e cam ocolit și cu linii cu viteza mica de la 50 la 100km/h deci aia 3600km s-ar face in 4zile..
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Noi 2021, 15:46
riciu dar fara card plus mai făceai drumurile alea?