|
| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Oct 2021, 09:28 | |
| - Dr2005 a scris:
- Voi credeţi că anumite firme vor înceta să mai conteste orice dacă nu mai e Gigi Gavrilă preşedinte? Eu zic că nu.
Era vorba ca taraganeaza lucrurile și la licitația aia de rame IR cu un singur ofertant Alstom el a zis ca anunță câștigătorul în 2022, pai de ce? Hai sa ne uitam în Slovacia Cehia deja circula rame Skoda Panter licitate în 2018 la fel în Slovenia pana la anul vor circula toate ramele Stadler Is curios ce rame IR vor aduce cei de la Alstom |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Oct 2021, 19:38 | |
| La noi la. 2-3 ani mai prezintă un etajat și câteva 20-68 si 20-49
CZECH Railways (ČD) plans to introduce a number of new and refurbished trains when it launches the 2022 timetable on December 12.
“With the 2022 timetable, the biggest revolution awaits us in the quality, comfort and range of services since Railjets started operation seven years ago,” says ČD CEO, Mr Ivan Bednárik. “We will put new trains worth approximately Koruna 9bn ($US 408.2m) into operation. Many of them will enter operation from the start of the 2022 timetable, while more new trains will be introduced over the course of 2022 in line with our plan.”
ČD will introduce 10 new five-car 200km/h InterJet trains supplied by a consortium of Siemens and Škoda Transportation on domestic long-distance service. The locomotive-hauled coaches will be used for the West Express fast trains from Prague to Western Bohemia, including to Pilsen, Karlovy Vary and Cheb, and the Krušnohor express trains on the Prague – Ústí nad Labem – Karlovy Vary – Cheb route. The trains feature Wi-Fi, power sockets, and spaces for wheelchairs and bikes, but will not include a restaurant car. ČD ordered the coaches, which are based on Siemens’ Viaggio Comfort platform, in 2018, and ordered another 180 Viaggio Comfort coaches in April to be formed into nine-car trains for services at up to 230km/h. The latter order is due to be delivered between 2024 and 2026.
ČD introduced the RS1 railcars, purchased from Hohenzollern Railways, into service in September. ČD will introduce five new three-car 160km/h double-deck push-pull trains manufactured by Škoda Transportation for regional passenger transport on the non-electrified line between Ostrava and Frenštát pod Radhoštěm. The trains will be hauled by class 750 diesel locomotives. The new rolling stock will replace coaches that were manufactured in Germany in the 1980s and 1990s.
New RegioPanter EMUs manufactured by Škoda Transportation will be used to replace ageing rolling stock including push-pull trains in Pilsen. ČD is also renovating 12 Stadler GTW 2/6 class 646 regional DMUs purchased from German Rail in 2018, with some already in service and others due to enter service soon.
ČD also introduced class 841.2 RegioShuttle RS 1 railcars purchased from Hohenzollern Railways (HzL) into regional service from Postoloprty to Česká Lipa via Louny and Lovosice at the end of September, with the trains still in the HzL livery due to the urgent need to introduce them. The fleet will gradually be upgraded with air-conditioning, power sockets and new upholstery.
For detailed data on fleet orders from around the world, subscribe to IRJ Pro. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 28 Oct 2021, 12:04 | |
| https://clubferoviar.ro/tramvaie-autonome-la-oradea/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 29 Oct 2021, 21:35 | |
| Gogonele gogonele
https://mobilitate.eu/pnrr-modernizari-cfr-calatori/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 30 Oct 2021, 18:55 | |
| Se vede că articolul e scris de un absolvent de jurnalism la ff. Nu scrie pe nicăieri cuvântul ,,CFR Călători" acolo, de altfel nici nu există bază legală pentru a se face cadouri de la stat către CFR Călători, ar fi distorsionarea pieţei. Eventualul material rulant modernizat de la CFR Călători va apărea în peisaj dacă CFR Călători îşi va permite împrumutul prin PNRR din fondurile proprii ale societăţii. Fonduri pe care nu prea le va avea, pentru că refuză sistematic orice activitate i-ar putea aduce bani în afara compensaţiei de serviciu public, gen bar-bistro, biciclete, bagaje, publicitate în tren ş.a.. Iar cu creditele astea nu o să mai fie ca la Desiro, să îi preia statul ratele. O să-şi ia Relocul sau cine s-o băga la contract (dacă s-o băga) locomotivele înapoi sau o să vină Comisia Europeană şi o să ceară lichidarea firmei pe modelul CFR Marfă. Aşa că oricine va fi la conducerea CFR Călători va trebui să se gândească de 1000 de ori şi să îşi ia un consultant serios la caietul de sarcini, apoi să se gândească şi mai serios dacă îşi permite 55 locomotive sau îşi permite doar 2 - 3.
Iar materialul rulant nou nu va fi în niciun caz cadou pentru CFR Călători, ci va fi parte a unei licitaţii publice de servicii publice la care, între noi fie vorba, CFR Călători nu prea are cum să câştige ceva la ce costuri de operare are, singurul ei noroc va fi ca privaţii să nu aibă personal prin zonele respective. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Noi 2021, 13:08 | |
| TRAMVAIE. Primele patru tramvaie din seria celor opt achiziționate cu #fonduri_europene au intrat astăzi în circulație, informează Primăria #Galați. „Pentru prima dată în ultimii 40 de ani, gălățenii circulă cu tramvaie noi. Deocamdată vorbim de patru tramvaie din lotul celor opt cumpărate cu fonduri europene. Sunt tramvaie noi, cu toate dotările moderne, astfel încât gălățenii să se bucure de cele mai bune condiții de călătorie, de un transport civilizat și prietenos mediul, după ce am reușit anul acesta să punem în circulație și primele autobuze hibrid”, a declarat primarul municipiului Galați, Ionuț Pucheanu. Cele opt tramvaie moderne sunt produse de ASTRA VAGOANE CĂLĂTORI S.A. din #Arad, după ce municipalitatea a obținut fonduri europene în acest scop, iar valoarea contractului de achiziție este de 44.680.000 de lei, fără TVA. Până acum au ajuns la Galați cinci tramvaie din lotul celor opt, restul urmând să sosească până la sfârșitul acestui an. Noile tramvaie, model ”Autentic”, au fiecare, o capacitate de 114 de pasageri, dintre care minimum 30 pe scaune, un consum de energie scăzut și grad înalt de fiabilitate. În plus, dispun de podea joasă cu rampe pentru accesul persoanelor cu dizabilități, precum și de un sistem pentru anunțuri vocale exterioare pentru persoanele cu deficiențe de vedere. De asemenea, mijloacele de transport sunt prevăzute cu instalație de aer condiționat pentru pasageri și vatman, sisteme de numărare a călătorilor, echipamente audio-video, instalație pentru sistemul de ticketing, sisteme de informare a călătorilor, atât în interior, cât și în exterior. Tramvaiele sunt concepute cu sisteme de siguranță care să nu permită plecarea din stații cu ușile deschise, dar și cu echipament pentru comanda automată a schimbării macazelor. Lungimea tramvaielor este de 19 de metri, iar lățimea de 2,4 metri. Acestea vor avea o durată de serviciu de 30 de ani. Un tramvai va parcurge aproximativ 60.000 km/an. Primăria municipiului Galați a mai depus, în parteneriat cu Ministerul Dezvoltării, o cerere de finanțare europeană pentru achiziția a altor 10 tramvaie noi. Valoarea proiectului este de peste 80 de milioane de lei, iar procedura de licitație este în derulare. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Noi 2021, 14:22 | |
| https://clubferoviar.ro/patronatele-catre-transporturi-ce-aveti-de-gand-sa-faceti-viteza-marfurilor-e-sub-10-kilometri-la-ora/?fbclid=IwAR2uOSkVpqUFU2-FixcdYLEnnsndHemP8bklGIofkaMCWaKdFuPtUPvxy3A
Patronatele care reprezintă clienți au și întrebări pentru CFR SA. Se observă în articol. Oricum clienții au dreptate acum. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Noi 2021, 15:16 | |
| - Adrian78 a scris:
- TRAMVAIE. Primele patru tramvaie din seria celor opt achiziționate cu #fonduri_europene au intrat astăzi în circulație, informează Primăria #Galați.
„Pentru prima dată în ultimii 40 de ani, gălățenii circulă cu tramvaie noi. Deocamdată vorbim de patru tramvaie din lotul celor opt cumpărate cu fonduri europene. Sunt tramvaie noi, cu toate dotările moderne, astfel încât gălățenii să se bucure de cele mai bune condiții de călătorie, de un transport civilizat și prietenos mediul, după ce am reușit anul acesta să punem în circulație și primele autobuze hibrid”, a declarat primarul municipiului Galați, Ionuț Pucheanu.
Cele opt tramvaie moderne sunt produse de ASTRA VAGOANE CĂLĂTORI S.A. din #Arad, după ce municipalitatea a obținut fonduri europene în acest scop, iar valoarea contractului de achiziție este de 44.680.000 de lei, fără TVA. Până acum au ajuns la Galați cinci tramvaie din lotul celor opt, restul urmând să sosească până la sfârșitul acestui an.
Noile tramvaie, model ”Autentic”, au fiecare, o capacitate de 114 de pasageri, dintre care minimum 30 pe scaune, un consum de energie scăzut și grad înalt de fiabilitate. În plus, dispun de podea joasă cu rampe pentru accesul persoanelor cu dizabilități, precum și de un sistem pentru anunțuri vocale exterioare pentru persoanele cu deficiențe de vedere.
De asemenea, mijloacele de transport sunt prevăzute cu instalație de aer condiționat pentru pasageri și vatman, sisteme de numărare a călătorilor, echipamente audio-video, instalație pentru sistemul de ticketing, sisteme de informare a călătorilor, atât în interior, cât și în exterior.
Tramvaiele sunt concepute cu sisteme de siguranță care să nu permită plecarea din stații cu ușile deschise, dar și cu echipament pentru comanda automată a schimbării macazelor.
Lungimea tramvaielor este de 19 de metri, iar lățimea de 2,4 metri. Acestea vor avea o durată de serviciu de 30 de ani. Un tramvai va parcurge aproximativ 60.000 km/an.
Primăria municipiului Galați a mai depus, în parteneriat cu Ministerul Dezvoltării, o cerere de finanțare europeană pentru achiziția a altor 10 tramvaie noi. Valoarea proiectului este de peste 80 de milioane de lei, iar procedura de licitație este în derulare.
Daca si astea sunt la fel de galagioase ca Imperiourile cumparate de CTP Cloogi nu e chiar bine. 114 locuri? Pai asta e capacitate dse autobuz, ori tramvaiele sunt utile la numar mare de calatori. Nu e cam aiurea sa ai tramvaie cu capacitatea asta? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Noi 2021, 15:25 | |
| Galagioase in ce sens ca rulare? Mie cele de la Arad mi s-au parut galagioase doar pe partea de climatizare 114 locuri din care minim 30 pe scaune..Stai linistit mai mult de 60 de calatori nu merg cu ele |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Noi 2021, 15:28 | |
| - Adrian78 a scris:
- Galagioase in ce sens ca rulare?
Mie cele de la Arad mi s-au parut galagioase doar pe partea de climatizare 114 locuri din care minim 30 pe scaune..Stai linistit mai mult de 60 de calatori nu merg cu ele Da, in mers sunt zgomotoare. Atat inauntru cat si in afara. Tocmai, ca ordinea necesarului de MR stiu ca e asta: autobuz (ma rog, microbuz, midibus, etc), troleu, tramvai si metrou. De la un trafic mic de calatori la unul mare. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Noi 2021, 19:19 | |
| Cum sa fie galagioase alea de la Arad? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Noi 2021, 22:57 | |
| - Adrian78 a scris:
- Galagioase in ce sens ca rulare?
Mie cele de la Arad mi s-au parut galagioase doar pe partea de climatizare 114 locuri din care minim 30 pe scaune..Stai linistit mai mult de 60 de calatori nu merg cu ele 114 probabil la 4 călători/m2 în picioare. Da' ghinion, că în România se calculează la 8 căl/m2, deci dacă sunt 84 în picioare la 4 căl/m2, atunci la 8 căl/m2 sunt 168. Cu ăia 30 de pe scaune sunt 198. Rotunjim la 200, că se mai pot înghesui, când or învăţa băieţii să anuleze senzorii de la uşi. Adică fix cât un V2A de pe vremuri, cam asta era norma românească a ultimilor 50 de ani: 125 călători/vagon simplu (Tatra, Timiş), 200 pe vagon simplu articulat, 300/320 pe dublu-articulat. Gălăgia ar trebui să fie la fel ca la Cluj sau Oradea, că practic e un Imperio scurtat. Ba chiar ar trebui să ţiuie mai tare, că e cu acţionări de ICPE-SAERP, nu de Siemens. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Noi 2021, 23:08 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- https://clubferoviar.ro/patronatele-catre-transporturi-ce-aveti-de-gand-sa-faceti-viteza-marfurilor-e-sub-10-kilometri-la-ora/?fbclid=IwAR2uOSkVpqUFU2-FixcdYLEnnsndHemP8bklGIofkaMCWaKdFuPtUPvxy3A
Patronatele care reprezintă clienți au și întrebări pentru CFR SA. Se observă în articol. Oricum clienții au dreptate acum. Reprezintă ei ceva, dar nu grosul clienţilor, ci doar un OTF. Se plâng de capacitate, dar ei se trezesc că nu le mai urcă locomotiva la deal că e supratonat trenul. Tot ei aleargă mecanicii cu zilele, de ajung să doarmă pe locomotivă şi să-şi înnece amaru-n băutură între prestaţii, uneori şi în timpul prestaţiilor, pe care evident le fac cu DSV-ul şi INDUSI scoase din funcţiune, c'aşa-i frumos. D'aia nu îşi cer trase la ghişeul unic al coridoarelor, de aia nu sunt semnatari ATTI să scape de reviziile de la frontieră în internaţional. Unde naibii voiau linii în plus? La Şofronea şi la Palas? Că doar acolo sunt probleme cu marfarele care aşteaptă, probleme care oricum nu sunt cauzate de CFR S.A., deci nu văd de ce CFR S.A. ar fi trebuit să facă 100 de linii acolo. Că nu vrea X-ulică SRL să dea salarii mai mari şi n-are oameni să încarce marfa în vagoane? Apropo, după ştiinţa mea, viteza se măsoară în km/h. Ăia 400 km pe zi din COTIF sunt strict orientativi, doar pentru cazurile în care părţile (expeditorul şi OTF) nu convin altfel. Evident că părţile convin în funcţie de livret, adică expeditorul, OTF şi destinatarul ştiu din start cât ar trebui să le facă marfa pe drum. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Noi 2021, 18:23 | |
| - dan tm a scris:
- Cum sa fie galagioase alea de la Arad?
Uite asa, ceva din zona boghiurilor face scandal. Mai sunt si alea de la polonezi, cu ceva ani mai vechi, dar alea nu fac la fel. Si vorbim de aceeasi linie, ca in Cloogi e doar una. Deci clar buba e de la astea. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Noi 2021, 19:22 | |
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |