|
| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
TER200
Numarul mesajelor : 412 Varsta : 45 Reputatie : 3651 Data de inscriere : 13/01/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Dec 2021, 19:31 | |
| Mno....Ce sa facem....Noroc ca nu esti tu primar, ca bagai Malaxe pe linia de tramvai. La tine nimic nu se amortizeaza, nimic nu e in standarde UE, nimic nu e de facut. Las-o naibii, sa mergem cu caruta ca e aia se amortizeaza.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Dec 2021, 21:02 | |
| Dar mie mi se pare exagerat 2 mod de euro pentru metrou oricât de mândrii s-ar tine clujenii Sunt orașe mari in Polonia de 700000 de locuitori care se descurca cu tramvaie..Dar probabil aia nu au sute de mii de mașini chiar am văzut poze din Gdansk 480000 loc cu multe străzi pietonale fara mașini urcate pe trotuare și pe marginea străzii |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Dec 2021, 06:27 | |
| https://www.capital.ro/exclusiv-pe-calea-ferata-din-romania-doar-pierderea-banilor-europeni-merge-bine-dezastrul-de-la-cfr.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Dec 2021, 13:37 | |
| https://www.dcnews.ro/pe-vremea-lui-ceausescu-se-reparau-600-800-de-km-de-cale-ferata-an-ce-a-urmat-dupa-revolutie-pintea-director-cfr-in-2008-si-2009-nici-macar-un-kilometru-reparat-capital_849384.html |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Dec 2021, 15:42 | |
| - Vitosa a scris:
- https://www.capital.ro/exclusiv-pe-calea-ferata-din-romania-doar-pierderea-banilor-europeni-merge-bine-dezastrul-de-la-cfr.html
Nu ştiu cine a scris acolo şi ce raport invocă, dar e departe de adevăr. Nu se pierde nimic, odată pentru că nu ai cum să pierzi nişte bani pe care nu i-ai primit încă, apoi pentru că orice proiect depinde de mai mulţi factori, care sunt cunoscuţi de Comisia Europeană şi de toate autorităţile posibile şi imposibile. De exemplu, pentru M500 ar trebui să fie toate studiile gata anul viitor, tot atunci ar trebui să fie lansate şi licitaţiile de lucrări. De ceva vreme s-a modificat şi legislaţia achiziţiilor publice, în sensul că după decizia CNSC se poate semna contractul, nu se mai şteaptă hotărârea definitivă în justiţie. Dacă justiţia dă dreptate pierzătorului de la licitaţie, autoritatea contractantă e obligată să îi achite acestuia marja de profit pierdută ca urmare a neefectuării lucrării, nu se apucă să-l dea afară de pe şantier pe ăla cu care s-a semnat deja contractul. Nu ştiu cum a fost considerată constituţională o astfel de măsură, dar până la o dispoziţie contrară, e în vigoare şi aplicabilă. Dar legea dispune doar pentru viitor, ea nu poate fi aplicată retroactiv licitaţiilor lansate acum câţiva ani şi încă tergiversate prin tribunale. La o parte din proiectele alea se aşteaptă obţinerea acordului de mediu şi a celui de gospodărire a apelor, astea sunt nişte documente care nu se pot da pe ochi frumoşi cum cred unii. Desigur, asta ştiau şi promotorii proiectelor încă de la început dar, na politic nu dă bine să spui ,,lansăm proiectarea pentru lucrarea X şi peste 5 ani dăm drumul la lucrări". S-a început în domeniul drumurilor licitarea separată a proiectării şi a execuţiei, dar ca să faci asta trebuie să stai călare aproape la propriu pe proiectant, să te asiguri că nu face proiectul din birou şi face toate forajele, verificările coridorului de expropriere, face documentaţia de mediu şi o dă pe circuit, face descărcarea arheologică şi câte şi mai câte. După aia vine constructorul cu terenul ,,la cheie" şi proiectul în braţe şi face ce scrie acolo, fără să se mai ,,împiedice". La calea ferată, din păcate, se merge încă pe sistemul ,,proiectare şi execuţie", ocazie cu care proiectantul - fiind mână în mână cu constructorul - are obiceiul să mai bage ,,diverse şi neprevăzute" ca să îşi mai rotunjească profitul. Dar asta e altă discuţie. - Adrian78 a scris:
- ttps://www.dcnews.ro/pe-vremea-lui-ceausescu-se-reparau-600-800-de-km-de-cale-ferata-an-ce-a-urmat-dupa-revolutie-pintea-director-cfr-in-2008-si-2009-nici-macar-un-kilometru-reparat-capital_849384.html
Pe vremea lui Ceauşescu se repara orice de oricâte ori, pentru că toată lumea trebuia să aibă loc de muncă, nu conta eficienţa economică şi nici calitatea lucrării. Numai Dumnezeu ştie câte evenimente de cale ferată au fost în anii ăia, când se ajunsese inclusiv să se facă ,,taxi" cu locomotiva de manevră pentru dus personalul staţiei la domiciliu (vezi accidentul cu EA-001 care, chiar dacă a avut loc după '89, în mod sigur obiceiul plimbatului locomotivei pe neve era mai vechi). Pun pariu pe cât vrei că nici cei de la Linii nu erau uşă de biserică şi că multe lucrări şi verificări se făceau doar pe hârtie. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Dec 2021, 16:08 | |
| Nu pune tu pariu. Si dintr-un eveniment cum a fost cel de la Augustin nu trebuie sa faci o regula. De fapt accidentul de la Augustin a venit pe fondul haosului (libertatii ) dde dupa 1989.
Poti sa fi convins ca nu se facea asa ceva in comunism.Erau riscurile prea mari
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Dec 2021, 16:32 | |
| Dr2005 era vorba ca se intretinea si se circula la viteza proiectata plus ca daca apareau inchideri accidentale alea se reparau nu ramaneu restrictii Nu cred ca atunci trebuiau 3 ani sa se schimbe un podet cum este acum la Baiesti sau 2 ani pentru a festeli un tunel |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Dec 2021, 21:30 | |
| https://m.dcnews.ro/bilet-unic-la-tren-anunta-roseanu-schimbari-majore-pe-calea-ferata_849391.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Dec 2021, 17:11 | |
| Ministerul Transporturilor si Infrastructurii România CFR SA a semnat contractul pentru prima etapă a programului de modernizare a segmentului feroviar ROȘIORI NORD – CRAIOVA (110,2 km) -------------------- Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunță că a fost semnat contractul între Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA și Asocierea Baicons Impex SRL - ISPCF SA în valoare de 40 mililoane de lei, pentru elaborarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic, în vederea modernizării liniei de cale ferată ROȘIORI NORD - CRAIOVA (110,2 km), pentru circulația trenurilor de călători cu viteza maximă de circulație de 160 km/h, respectiv cu 120 km/h pentru trenurile de marfă. Studiul de fezabilitate și Proiectul Tehnic au drept scop identificarea soluțiilor optime pentru modernizarea liniei de cale ferată, atât din punct de vedere tehnic, operațional, economic, financiar, cât și al impactului asupra mediului și al schimbărilor climatice. Menționăm faptul că, în perioada următoare se va semna și contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic pentru subsecțiunea 1 BUCUREȘTI NORD – ROȘIORI NORD (96 km), ambele contracte reprezentând prima etapă a programului de modernizare a tronsonului feroviar BUCUREȘTI - CRAIOVA (206 km), pentru circulația trenurilor de călători cu viteza maximă de circulație de 160 km/h, respectiv cu 120 km/h pentru trenurile de marfă. Obiectivul general al celor 2 contracte de prestări servicii este modernizarea infrastructurii feroviare pe tronsonul BUCUREȘTI - CRAIOVA pentru creșterea numărului de pasageri și a volumului de mărfuri transportate, precum și îndeplinirea următoarelor obiectivelor specifice: ► creșterea vitezei de circulație și, implicit, reducerea duratei de călătorie pe întreaga secțiune; ► creșterea numărului de călători, inclusiv a numărului de turiști; ► creșterea volumului de mărfuri transportate la nivel intern și internațional; ► îmbunătățirea condițiilor de călătorie și creșterea gradului de siguranță, gestionând în același timp impactul asupra mediului, în conformitate cu standardele europene. Sursa de finanțare pentru elaborarea studiilor de fezabilitate și a proiectelor tehnice, eferente celor două subsecțiunii BUCUREȘTI NORD - ROȘIORI NORD (subsecțiunea 1) și ROȘIORI NORD - CRAIOVA (subsecțiunea 2) este asigurată din Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei - CEF Sector Transport, în procent de 85% din valoarea eligibilă, iar restul sumei va fi suportat de la Bugetul de stat. Durata estimată de finalizare a fiecărui contract este de 23 de luni. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Dec 2021, 18:52 | |
| Tot degeaba daca nu are și călători și concurența auto e mare..
http://m.stiri.tvr.ro/circulatia-pe-calea-ferata-intre-chisinau-si-bucuresti-a-fost-relansata--pretul-unui-bilet-este-19-euro_896348.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Dec 2021, 19:26 | |
| Pe ce criterii și cine a mai participat la licitație?Se fac imediat 60 de mil de euro date unei firme țigănești care face lucrări de mantuiala..Oare pe cine are Gruia Stoica la CFR Călători de îl avantajează atât? Cică numai Reloc și Remarul 16 feb au participat
https://mobilitate.eu/reloc-craiova-r7-desiro/
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Lun 13 Dec 2021, 21:35, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Dec 2021, 21:22 | |
| De-or ieși și astea precum pumele alea, aleluia Se vor umple depourile cu material rulant retras din circulație |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Dec 2021, 21:43 | |
| De ce , crezi ca le schimba schema de culoare? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Dec 2021, 21:50 | |
| - Adrian78 a scris:
- Pe ce criterii și cine a mai participat la licitație?Se fac imediat 60 de mil de euro date unei firme țigănești care face lucrări de mantuiala..Oare pe cine are Gruia Stoica la CFR Călători de îl avantajează atât?
Cică numai Reloc și Remarul 16 feb au participat
https://mobilitate.eu/reloc-craiova-r7-desiro/ Aceeaşi firmă ,,ţigănească" deţine şi Remar Paşcani, care a lucrat bine cu Desiro până acum. Mă gândesc că manualele de lucru şi procedurile sunt cele de la Paşcani. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Dec 2021, 22:32 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Pe ce criterii și cine a mai participat la licitație?Se fac imediat 60 de mil de euro date unei firme țigănești care face lucrări de mantuiala..Oare pe cine are Gruia Stoica la CFR Călători de îl avantajează atât?
Cică numai Reloc și Remarul 16 feb au participat
https://mobilitate.eu/reloc-craiova-r7-desiro/ Aceeaşi firmă ,,ţigănească" deţine şi Remar Paşcani, care a lucrat bine cu Desiro până acum. Mă gândesc că manualele de lucru şi procedurile sunt cele de la Paşcani. Știu da unele mai au nevoie și de o retapitare și să monteze câteva prize Poate se impunea și montarea de camere pentru că nu au oglinzi |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |