|
| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 27 Aug 2021, 18:41 | |
| Oare sindicatul l- a reprezentat în instanta? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 27 Aug 2021, 22:02 | |
| Păi tot naşul a primit pedeapsă? Justiţia română... astfel de cazuri nu fac decât să dea apă la moară scandalagiilor. _________________ :TTT:
|
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 28 Aug 2021, 15:12 | |
| Adica nasul ia cu executare (cu amanarea pedepsei) iar ala cu suspendare? Am inteles eu bine? Superb.... |
| | | CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1779 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Revista presei Sam 28 Aug 2021, 15:50 | |
| Având în vedere gradul de implicare în scandal, Judecătoria Vaslui a aplicat o pedeapsă mai blândă pentru conductor – 8 luni, cu amânarea aplicării pedepsei (condamnarea nu va fi consemnată în cazier, dacă în perioada de supraveghere inculpatul nu va comite alte infracțiuni), iar pentru călătorul recalcitrant – 2 ani de închisoare cu suspendare sub supraveghere. Sursa Libertatea |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 29 Aug 2021, 02:29 | |
| Sunt destui certati cu legea iar un sef de tren singur si chiar impreuna cu conductorul nu au cum sa opuna rezistenta in fata unui recidivist. Au fost n cazuri cand "nasul" daca a zis ceva a fost aruncat din tren! Preferi sa nu te pui cu nebunul. De ani de zile in zona Sebes Alba, Vintu de jos, Alba Iulia se urca in trenuri un individ certat cu legea, toata lumea(personalul de tren) il cunosc, daca ii spui ceva iti baga imediat mana in gat, te ameninta cu aruncarea din tren cum ca nu ai fi primul aruncat din tren de catre el, trebuie sa taci si sa te faci ca nu il vezi daca vrei sa iti fie bine. Se urca, merge o statie si apoi afli pe cine a furat sau ce a disparut din tren. Nu e doar asta un caz, mai sunt prin taraastfel de specimene, persoane care au facut puscarie si nu le e frica de nimic, iar tu ca om normal nu ai ce sa faci, vrei totusi sa ajungi intreg si in viata la destinatie. |
| | | CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1779 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Revista presei Dum 29 Aug 2021, 09:28 | |
| |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 29 Aug 2021, 22:25 | |
| - riciu a scris:
- Adica nasul ia cu executare (cu amanarea pedepsei) iar ala cu suspendare? Am inteles eu bine?
Superb.... Perioada de supraveghere e de 2 ani (art. 84 Cod Penal). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 30 Aug 2021, 17:34 | |
| Nenea asta bate câmpii la greu. Eu nu am vazut ca un operator sa preia el tot coridorul și asta mi s-ar părea o tâmpenie..
https://ziare.com/economie/macroeconomie/cfr-marfa-faliment-mecanici-de-locomotiva-lider-de-sindicat-1697535 |
| | | CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1779 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Revista presei Lun 30 Aug 2021, 19:58 | |
| https://clubferoviar.ro/trenurile-de-marfa-au-intarzieri/
https://clubferoviar.ro/incendii-la-locomotivele-cfr-calatori/
https://clubferoviar.ro/greva-pe-mecanicii-de-locomotiva/
https://clubferoviar.ro/demolarea-podului-de-la-gradistea/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 30 Aug 2021, 23:29 | |
| https://stirileprotv.ro/stiri/inspectorul-pro/conditii-inumane-de-asteptare-a-trenului-in-garile-de-pe-litoral-zn-avem-toalete-nu-avem-unde-sa-stam-la-umbra.html?utm_source=sport.ro&utm_medium=slideinwidget&fbclid=IwAR20HoEsbf28cRo4zw4SA1yrTZghLnFXm7gEoRqXriPn79z7bMXguYD0sd8 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 01 Sept 2021, 19:20 | |
| EGYPT’s prime minister, Mr Mostafa Madbouly, has met with the president and CEO of Siemens, Mr Roland Busch, to sign a contract to build a high-speed line across the northern part of the country, as preliminary works on the line are underway.
The meeting was also attended by Egypt’s minister of transport, Mr Kamel Al-Wazir, the CEO of Siemens Mobility, Mr Michael Peter, the chairman of Arab Contractors, Mr Sayed Farouk, and Orascom Construction CEO, Mr Osama Bishai.
Egypt’s National Authority for Tunnels signed a Memorandum of Understanding (MoU) with Siemens Mobility, Orascom Construction and The Arab Contractors in January to design, build, equip and commission Egypt’s first high-speed line.
The contract, the first signed under the MoU, is worth $US 4.5bn, of which Siemens’ share is worth $US 3bn, and covers the initial 660km out of the 1800km planned network. Additionally, it was agreed to discuss and finalise the agreements on two other high-speed lines including infrastructure and trains, and maintenance in the coming months.
The 460km phase one will connect the developing cities of El-Alamein on the Mediterranean Sea to Ain Sokhna on the Red Sea, via the New Administrative Capital. A 200km phase two will extend the line from El Alamein to Marsa Matrouh. The line, which will have a design speed of 250km/h, will carry both freight and passenger services, with express services operating at 200km/h, regional trains running at 160km/h and freight trains at 120km/h. The line will have 20 stations.
Siemens will deliver its Velaro high-speed trains, Desiro high-capacity regional trains, and Vectron freight locomotives for the project, as well as a signalling system based on the latest computer-based interlocking technology and ETCS Level 2, along with a power supply system. Siemens will also provide and integrate the communications, safety and security systems. Orascom Construction and The Arab Contractors will install the tracks, while the NAT will build the bridges and facilitate the sub construction.
The consortium will directly create more than 15,000 jobs in Egypt, with an additional 3800 jobs at Egyptian suppliers and indirectly through the wider Egyptian economy.
The Egyptian government plans to developed a 1800km high-speed network. The two additional lines will connect the Greater Cairo region from 6th October City along the Nile River with Aswan, and Luxor via Hurghada to Safaga.
“This high-speed train will strengthen the infrastructure of the areas it passes through and help achieve urban sprawl, in addition to linking the New Administrative Capital and new cities to the railway network for transporting passengers and goods,” Al-Wazir says. “The project will also help promote tourism through a fast, modern, and safe means of transportation characterised by the highest levels of efficiency and safety to meet the needs and expectations of all Egyptians across the country which is considered a major leap in the field of rail transport.”
The fully electrified system will reduce primary energy usage and overall air pollution by cutting carbon emissions by 70%, in comparison to the current emissions from car and bus transport. The connection will transport more than 30 million passengers per year.
For detailed data on high-speed projects from around the world, subscribe to IRJ Pro. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 05 Sept 2021, 11:45 | |
| Oare când?
https://m.ebihoreanul.ro/stiri/tren-tramvai-intre-oradea-si-debretin-primarul-orasului-ungar-anunta-finalizarea-studiului-de-fezabilitate-primarul-din-oradea-nu-stie-nimic-165962.html |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 05 Sept 2021, 12:28 | |
| De ce ar trebui să ştie primarul din Oradea despre un proiect care nici măcar nu e în zona administrată de el? Au fost, într-adevăr, discuţii cu ungurii de-a lungul anilor, numai că la cele la nivel înalt au tot ţinut-o cu linia de mare viteză Oradea - Budapesta, ca să ne blocheze nouă Curticiul. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 05 Sept 2021, 15:42 | |
| CITEZ : "La rândul său, fostul preşedinte al CJ Bihor, Pásztor Sándor, susţine că, pe tema liniei tram-train dintre Debreţin şi Oradea, s-au purtat discuţii încă din 2018. "Se discuta pentru două astfel de rute. Spre Salonta şi spre Oradea. În prezent, dacă vrei să mergi cu trenul din Oradea în Debreţin, de pildă, trebuie să mergi întâi la Püspökladány. E ca şi cum te-ai duce din Oradea până la Beiuş ca să ajungi la Salonta. Problema era că valoarea proiectului era foarte mare și nu puteau fi obţinute fonduri pe nicio axă posibilă în cadrul proiectelor Ho-Ru. Având în vedere că partea maghiară avansează pe proiect, s-ar putea solicita, totuşi, fonduri, măcar pentru un studiu de fezabilitate. Ar fi un început", susţine Pásztor.
Daca partidul UDMR va face solicitari la Ministerul Transporturilor pentru aceste linii care vor ajuta aeroportul din Debrecen in defavoarea celui din Oradea, s-ar putea aloca fonduri de la buget. Maghiarii circula mai ales intre localitatile unde locuiesc ei in Romania si Ungaria, foarte putin in alte judete. Ma amuza faptul ca maghiarii NU stiu ca in ROMANIA se aloca foarte putini bani pentru noi linii de cale ferata si reparatia celor existente. Pe ei (pe autoritati) ii intereseaza doar linia magistrala intre Constanta si Curtici (modernizata in zeci de ani - ridicol de mult), restul liniilor pot astepta 50 ani. NU SE VA REALIZA LINIA in urmatorii 10 ani. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 06 Sept 2021, 09:53 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Ma amuza faptul ca maghiarii NU stiu ca in ROMANIA se aloca foarte putini bani pentru noi linii de cale ferata si reparatia celor existente.
Pe ei (pe autoritati) ii intereseaza doar linia magistrala intre Constanta si Curtici (modernizata in zeci de ani - ridicol de mult), restul liniilor pot astepta 50 ani.
NU SE VA REALIZA LINIA in urmatorii 10 ani. Maghiarii ştiu tot, stai tu liniştit. Ungaria vrea să arate că ea bagă bani în zonele locuite de etnici maghiari de la noi şi România nu. De aici şi vagoanele ultimul răcnet care circulă/circulau pe Braşov - Budapesta (în vreme ce multe IC-uri interne din Ungaria încă merg cu nişte clone de Y), dar şi alte investiţii ale Statului Maghiar (de ex. baza şi stadionul echipei Sepsi). Aeroportul din Debrecen are de vreo 3 ori mai mult trafic decât cel din Oradea. Dar la noi fiecare judeţ vrea aeroportul lui, Doamne fereşte să se asocieze şi să ţină un aeroport mare (să zicem Cluj pentru zona aia) şi să se organizeze o reţea ca lumea de transport rapid (trenuri şi autocare) din toate judeţele vecine către aeroport. E absolut normal ca pe români să-i intereseze magistrala spre Constanţa, câtă vreme avem ditamai portul acolo. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |