Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+27
alexmorph3us
adytm
IonutCFR2009
cfr500
Re6/6
razvan - trenuri
Adrian78
ldh80
alinx3330
@ndrey
Adirmvl
CalinIonMihai
ciprian71
TVlad
dan tm
TER200
bubu
Peter Fodor
cardinal
riciu
AeroX
Ony_x
Amiralul
Nesebar
DUAL
Vitosa
Dr2005
31 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 25 Aug 2021, 13:17

https://clubferoviar.ro/frezarea-sinelor-de-cale-ferata/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 25 Aug 2021, 14:43

Adrian78 a scris:
https://clubferoviar.ro/frezarea-sinelor-de-cale-ferata/
La cât de fisurate sunt șinele prin unele locuri, frezarea va merge până nu rămâne ciupercă la ele. În plus cred că stratul superficial rezistent la uzură va fi îndepărtat. Acolo unde traversele sunt ,,mobile,, frezarea nu prea are sens. Ne îmbătăm iar cu apă rece și umplem buzunarele câtorva. În prea multe locuri trebuie refăcut de la zero nu cîrpit de la o traversă la alta !
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8413
Data de inscriere : 16/01/2010

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 25 Aug 2021, 15:20

Imi inchipui ca sectiunea sinei e standardizata cu motiv, adica nu poti pur si simplu sa reduci din inaltimea ciupercii si sa nu apara efecte nedorite. Profilul are si el niste tolerante probabil si prin slefuire te apropii de limita asa incit metoda nu face decit sa imbunatateasca putin confortul dar fara sa lungeasca perioada pina cind acea sina va trebui inlocuita fara drept de apel.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 25 Aug 2021, 15:49

https://clubferoviar.ro/abordare-amatoriceasca-a-ajutorului-de-stat-acordat-transportului-feroviar/

Ca să nu se ajungă în situația CFR Marfă ajutorul trebuie dat la toate firmele feroviare.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 25 Aug 2021, 18:08

Adrian78 a scris:
Dr2005 asta era surpriza pentru CFR Calatori? Degeaba dacă nu ajunge în investitii

https://clubferoviar.ro/ajutor-de-stat-pentru-cfr-calatori/
Investiţii, la câte datorii au?! Să pună mâna să plătească TUI-ul restant din banii ăia, că în vreme ce la CFR Călători salariile vin la timp, la CFR SA s-a ajuns ca salariile să se plătească cu întârziere şi din Titlul 51 - Întreţinerea infrastructurii, adică banii de reparaţii merg în salarii, pentru că onor CFR Călători nu plăteşte TUI.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 25 Aug 2021, 18:08

razvan - trenuri a scris:
https://clubferoviar.ro/abordare-amatoriceasca-a-ajutorului-de-stat-acordat-transportului-feroviar/

Ca să nu se ajungă în situația CFR Marfă ajutorul trebuie dat la toate firmele feroviare.

Ajutorul trebuia dat sub o forma de scutire de la plata TUI cum sa dat în Germania dar la noi niște capete pătrate nu știau cum sa salveze posturile de la CFR Calatori..
Daca le da ajutor de stat nu le cere sa vina cu un plan de redresare cum sa facă mai mule incasari doar aruncam asa bani aiurea pe geam..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 25 Aug 2021, 18:13

Dr2005 a scris:
Adrian78 a scris:
Dr2005 asta era surpriza pentru CFR Calatori? Degeaba dacă nu ajunge în investitii

https://clubferoviar.ro/ajutor-de-stat-pentru-cfr-calatori/
Investiţii, la câte datorii au?! Să pună mâna să plătească TUI-ul restant din banii ăia, că în vreme ce la CFR Călători salariile vin la timp, la CFR SA s-a ajuns ca salariile să se plătească cu întârziere şi din Titlul 51 - Întreţinerea infrastructurii, adică banii de reparaţii merg în salarii, pentru că onor CFR Călători nu plăteşte TUI.

Ia sa mai scuture din ei ca stau și la CFR SA ciorchine si ca rezultatele se vad în deraieri și restrictii
Nu se poate ca Posta și Companiile de cale ferata sa aibă cei mai mulți angajați dar rezultatele sunt execrabile..Sau sunt ținute doar pentru posturi caldute și contracte ca vaci de muls
Cum vine asta Leo Express a transportat anul trecut 4 mil de călători cu 5 rame și 10 automotoare și CFR Călători 40 de mil cu ditamai parcul de fier vechi.Undeva da cu virgula..
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 25 Aug 2021, 18:43

https://clubferoviar.ro/gruia-stoica-pandemia-a-accentuat-criza-de-personal-din-sectorul-feroviar-ce-spune-despre-salarii/

Voi ce părere aveți?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 25 Aug 2021, 19:03

Adrian78 a scris:
Ajutorul trebuia dat sub o forma de scutire de la plata TUI cum sa dat în Germania dar la noi niște capete pătrate nu știau cum sa salveze posturile de la CFR Calatori..

Scutire de la TUI în Germania s-a dat doar la ,,open access", adică trenuri nesubvenţionate, la cele cu compensaţie s-a reglat din compensaţie pierderea, de aia la noi e un pic ilogic un ajutor de stat către un OTF care face doar serviciu public compensat. Rămâne de văzut dacă DG COMP din Comisia Europeană va fi de acord sau nu.

Citat :
Ia sa mai scuture din ei ca stau și la CFR SA ciorchine si ca rezultatele se vad în deraieri și restrictii
Rezultatele se văd în deraieri şi restricţii pentru că dacă CFR SA ar sta să dea afară din tren vagoane şi să dea jos din locomotive mecanicii care depăşesc orele, nu ar mai încasa nimic. Practic, CFR SA trăieşte din Titlul 51 de la buget şi din TUI-ul de la OTF privaţi, în condiţiile în care cele mai multe resurse (trase, capacităţi de manevră, staţionări, spaţii în staţii) sunt alocate pentru CFR Călători. Înţelegi problema acum?

Citat :
Nu se poate ca Posta și Companiile de cale ferata sa aibă cei mai mulți angajați dar rezultatele sunt execrabile
Poşta are mai mult rol social... e singurul serviciu de curierat care acoperă TOATE localităţile ţării. Nu mai vorbesc de tarife, un plic la poştă e 2,5 lei parcă, pe când la curierat privat rar găseşti sub 15 lei. Fix ăsta e motivul pentru care Poşta Română mai există şi trebuie să existe. Cât despre calea ferată... o infrastructură feroviară care are grosul traficului de călători nu are cum să fie profitabilă. Căi ferate profitabile (profitabile de-adevăratelea, nu din subvenţii de la stat) sunt în principal în SUA, Canada şi Australia, dar toate sunt private şi au în principal trenuri de marfă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 25 Aug 2021, 19:11

razvan - trenuri a scris:
https://clubferoviar.ro/abordare-amatoriceasca-a-ajutorului-de-stat-acordat-transportului-feroviar/
Ce zice Şeclăman nu e chiar aproape de adevăr... DB Regio "nu a primit vreun sprijin direct din partea statului german și activează pe o piață concurențială" pentru că a primit sprijin de la landuri, că aşa sunt contractele de servicii publice pe trenuri regio în Germania - gestionate de land. Singura ,,concurenţă" e că unele landuri au mai licitat pachete de servicii, în loc să le atribuie direct, aşa că au mai prins câteva firimituri şi câteva firme private. Altfel, nu e mare lucru concurenţial acolo.
În schimb, traficul de lung parcurs în Germania este NECOMPENSAT, toate trenurile sunt comerciale, fără pachet de servicii publice, pentru că Germania consideră că serviciul public e pentru navetişti, nu pentru turism. De aia ajutorul de stat s-a dus doar la subsidiara DB care se ocupă de lung parcurs şi nu şi la DB Regio-uri (că sunt mai multe DB Regio - de fapt e un grup din 12 OTF regionali şi 4 adiministratori de infrastructură).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 25 Aug 2021, 19:30

Dr2005 a scris:
Adrian78 a scris:
Dr2005 asta era surpriza pentru CFR Calatori? Degeaba dacă nu ajunge în investitii

https://clubferoviar.ro/ajutor-de-stat-pentru-cfr-calatori/
Investiţii, la câte datorii au?! Să pună mâna să plătească TUI-ul restant din banii ăia, că în vreme ce la CFR Călători salariile vin la timp, la CFR SA s-a ajuns ca salariile să se plătească cu întârziere şi din Titlul 51 - Întreţinerea infrastructurii, adică banii de reparaţii merg în salarii, pentru că onor CFR Călători nu plăteşte TUI.

CFR Călători nici nu ar trebui sa plătească nimic, e companie de stat, statul sa suporte cheltuielile la CFR SA si gata.

Daca nu s ar da salariile se opreste munca si ramane toata lumea cu degetu in gura. Asa ca ciocu mic si joc de glezne!

_________________
595423Revista presei - Pagina 9 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 9 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 9 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 25 Aug 2021, 20:42

Pai nu da afara din trenuri vagoane cu locuri plane și multe altele pentru ca au și ei bubele lor adică inchideri zilnice de câte 3 ore, gestionarea precara a traficului pe unele sectii adică sa duci 2 trenuri de marfa în 12 ore de la Arad la Simeria sau din cauza la 3 cm de zapada
Multe cauze se scot direct cu Dispoziție RC adică lamentabil..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 26 Aug 2021, 16:47

https://www.railwaypro.com/wp/tunnel-and-viaduct-on-stara-pazova-novi-sad-rail-completed/
Sus In jos
CalinIonMihai




Numarul mesajelor : 421
Reputatie : 1779
Data de inscriere : 25/03/2021

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 26 Aug 2021, 18:11

https://economedia.ro/69-din-cele-5000-de-treceri-la-nivel-cu-linia-de-cale-ferata-sunt-semnalizate-doar-cu-indicatoare-rutiere-de-la-inceputul-anului-si-pana-acum-au-fost-124-de-accidente-la-trecerile-la-nivel-cu-linia.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeVin 27 Aug 2021, 18:01

https://aloiasi.ro/2021/08/s-au-batut-in-tren-din-cauza-mastii-de-protectie-si-a-caldurii-ba-tu-esti-bou-nu-vezi-ca-mi-e-rau-ia-masuri/
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 9 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: