| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Aug 2021, 13:17 | |
| https://clubferoviar.ro/frezarea-sinelor-de-cale-ferata/ |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Aug 2021, 14:43 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://clubferoviar.ro/frezarea-sinelor-de-cale-ferata/
La cât de fisurate sunt șinele prin unele locuri, frezarea va merge până nu rămâne ciupercă la ele. În plus cred că stratul superficial rezistent la uzură va fi îndepărtat. Acolo unde traversele sunt ,,mobile,, frezarea nu prea are sens. Ne îmbătăm iar cu apă rece și umplem buzunarele câtorva. În prea multe locuri trebuie refăcut de la zero nu cîrpit de la o traversă la alta ! |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Aug 2021, 15:20 | |
| Imi inchipui ca sectiunea sinei e standardizata cu motiv, adica nu poti pur si simplu sa reduci din inaltimea ciupercii si sa nu apara efecte nedorite. Profilul are si el niste tolerante probabil si prin slefuire te apropii de limita asa incit metoda nu face decit sa imbunatateasca putin confortul dar fara sa lungeasca perioada pina cind acea sina va trebui inlocuita fara drept de apel. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Aug 2021, 15:49 | |
| https://clubferoviar.ro/abordare-amatoriceasca-a-ajutorului-de-stat-acordat-transportului-feroviar/
Ca să nu se ajungă în situația CFR Marfă ajutorul trebuie dat la toate firmele feroviare. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Aug 2021, 18:08 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dr2005 asta era surpriza pentru CFR Calatori? Degeaba dacă nu ajunge în investitii
https://clubferoviar.ro/ajutor-de-stat-pentru-cfr-calatori/ Investiţii, la câte datorii au?! Să pună mâna să plătească TUI-ul restant din banii ăia, că în vreme ce la CFR Călători salariile vin la timp, la CFR SA s-a ajuns ca salariile să se plătească cu întârziere şi din Titlul 51 - Întreţinerea infrastructurii, adică banii de reparaţii merg în salarii, pentru că onor CFR Călători nu plăteşte TUI. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Aug 2021, 18:08 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- https://clubferoviar.ro/abordare-amatoriceasca-a-ajutorului-de-stat-acordat-transportului-feroviar/
Ca să nu se ajungă în situația CFR Marfă ajutorul trebuie dat la toate firmele feroviare. Ajutorul trebuia dat sub o forma de scutire de la plata TUI cum sa dat în Germania dar la noi niște capete pătrate nu știau cum sa salveze posturile de la CFR Calatori.. Daca le da ajutor de stat nu le cere sa vina cu un plan de redresare cum sa facă mai mule incasari doar aruncam asa bani aiurea pe geam.. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Aug 2021, 18:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Dr2005 asta era surpriza pentru CFR Calatori? Degeaba dacă nu ajunge în investitii
https://clubferoviar.ro/ajutor-de-stat-pentru-cfr-calatori/ Investiţii, la câte datorii au?! Să pună mâna să plătească TUI-ul restant din banii ăia, că în vreme ce la CFR Călători salariile vin la timp, la CFR SA s-a ajuns ca salariile să se plătească cu întârziere şi din Titlul 51 - Întreţinerea infrastructurii, adică banii de reparaţii merg în salarii, pentru că onor CFR Călători nu plăteşte TUI. Ia sa mai scuture din ei ca stau și la CFR SA ciorchine si ca rezultatele se vad în deraieri și restrictii Nu se poate ca Posta și Companiile de cale ferata sa aibă cei mai mulți angajați dar rezultatele sunt execrabile..Sau sunt ținute doar pentru posturi caldute și contracte ca vaci de muls Cum vine asta Leo Express a transportat anul trecut 4 mil de călători cu 5 rame și 10 automotoare și CFR Călători 40 de mil cu ditamai parcul de fier vechi.Undeva da cu virgula.. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Aug 2021, 18:43 | |
| https://clubferoviar.ro/gruia-stoica-pandemia-a-accentuat-criza-de-personal-din-sectorul-feroviar-ce-spune-despre-salarii/
Voi ce părere aveți? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Aug 2021, 19:03 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ajutorul trebuia dat sub o forma de scutire de la plata TUI cum sa dat în Germania dar la noi niște capete pătrate nu știau cum sa salveze posturile de la CFR Calatori..
Scutire de la TUI în Germania s-a dat doar la ,,open access", adică trenuri nesubvenţionate, la cele cu compensaţie s-a reglat din compensaţie pierderea, de aia la noi e un pic ilogic un ajutor de stat către un OTF care face doar serviciu public compensat. Rămâne de văzut dacă DG COMP din Comisia Europeană va fi de acord sau nu. - Citat :
- Ia sa mai scuture din ei ca stau și la CFR SA ciorchine si ca rezultatele se vad în deraieri și restrictii
Rezultatele se văd în deraieri şi restricţii pentru că dacă CFR SA ar sta să dea afară din tren vagoane şi să dea jos din locomotive mecanicii care depăşesc orele, nu ar mai încasa nimic. Practic, CFR SA trăieşte din Titlul 51 de la buget şi din TUI-ul de la OTF privaţi, în condiţiile în care cele mai multe resurse (trase, capacităţi de manevră, staţionări, spaţii în staţii) sunt alocate pentru CFR Călători. Înţelegi problema acum? - Citat :
- Nu se poate ca Posta și Companiile de cale ferata sa aibă cei mai mulți angajați dar rezultatele sunt execrabile
Poşta are mai mult rol social... e singurul serviciu de curierat care acoperă TOATE localităţile ţării. Nu mai vorbesc de tarife, un plic la poştă e 2,5 lei parcă, pe când la curierat privat rar găseşti sub 15 lei. Fix ăsta e motivul pentru care Poşta Română mai există şi trebuie să existe. Cât despre calea ferată... o infrastructură feroviară care are grosul traficului de călători nu are cum să fie profitabilă. Căi ferate profitabile (profitabile de-adevăratelea, nu din subvenţii de la stat) sunt în principal în SUA, Canada şi Australia, dar toate sunt private şi au în principal trenuri de marfă. _________________ :TTT:
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Aug 2021, 19:11 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- https://clubferoviar.ro/abordare-amatoriceasca-a-ajutorului-de-stat-acordat-transportului-feroviar/
Ce zice Şeclăman nu e chiar aproape de adevăr... DB Regio "nu a primit vreun sprijin direct din partea statului german și activează pe o piață concurențială" pentru că a primit sprijin de la landuri, că aşa sunt contractele de servicii publice pe trenuri regio în Germania - gestionate de land. Singura ,,concurenţă" e că unele landuri au mai licitat pachete de servicii, în loc să le atribuie direct, aşa că au mai prins câteva firimituri şi câteva firme private. Altfel, nu e mare lucru concurenţial acolo. În schimb, traficul de lung parcurs în Germania este NECOMPENSAT, toate trenurile sunt comerciale, fără pachet de servicii publice, pentru că Germania consideră că serviciul public e pentru navetişti, nu pentru turism. De aia ajutorul de stat s-a dus doar la subsidiara DB care se ocupă de lung parcurs şi nu şi la DB Regio-uri (că sunt mai multe DB Regio - de fapt e un grup din 12 OTF regionali şi 4 adiministratori de infrastructură). _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Aug 2021, 19:30 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Dr2005 asta era surpriza pentru CFR Calatori? Degeaba dacă nu ajunge în investitii
https://clubferoviar.ro/ajutor-de-stat-pentru-cfr-calatori/ Investiţii, la câte datorii au?! Să pună mâna să plătească TUI-ul restant din banii ăia, că în vreme ce la CFR Călători salariile vin la timp, la CFR SA s-a ajuns ca salariile să se plătească cu întârziere şi din Titlul 51 - Întreţinerea infrastructurii, adică banii de reparaţii merg în salarii, pentru că onor CFR Călători nu plăteşte TUI. CFR Călători nici nu ar trebui sa plătească nimic, e companie de stat, statul sa suporte cheltuielile la CFR SA si gata. Daca nu s ar da salariile se opreste munca si ramane toata lumea cu degetu in gura. Asa ca ciocu mic si joc de glezne! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Aug 2021, 20:42 | |
| Pai nu da afara din trenuri vagoane cu locuri plane și multe altele pentru ca au și ei bubele lor adică inchideri zilnice de câte 3 ore, gestionarea precara a traficului pe unele sectii adică sa duci 2 trenuri de marfa în 12 ore de la Arad la Simeria sau din cauza la 3 cm de zapada Multe cauze se scot direct cu Dispoziție RC adică lamentabil.. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 26 Aug 2021, 16:47 | |
| https://www.railwaypro.com/wp/tunnel-and-viaduct-on-stara-pazova-novi-sad-rail-completed/ |
|
| |
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1779 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Revista presei Joi 26 Aug 2021, 18:11 | |
| https://economedia.ro/69-din-cele-5000-de-treceri-la-nivel-cu-linia-de-cale-ferata-sunt-semnalizate-doar-cu-indicatoare-rutiere-de-la-inceputul-anului-si-pana-acum-au-fost-124-de-accidente-la-trecerile-la-nivel-cu-linia.html |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 27 Aug 2021, 18:01 | |
| https://aloiasi.ro/2021/08/s-au-batut-in-tren-din-cauza-mastii-de-protectie-si-a-caldurii-ba-tu-esti-bou-nu-vezi-ca-mi-e-rau-ia-masuri/ |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|