|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 31 Mai 2021, 21:15 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- În prezent sunt pompate în M900 patru milioane de euro, abia aștept să văd noul mers 2021/2022.
Asta în condiţiile în care în 2 - 3 ani ar trebui să înceapă modernizarea pe Arad - Caransebeş, iar în 5 pe Bucureşti - Craiova.
Aşa au făcut şi cu Braşov - Apaţa, acum vreo 2 ani se lăuda Regionala Braşov cu utilajul ei de refacţionat calea... şi tot ce au refacţionat atunci va fi demontat acum cu ocazia modernizării. De azi nu mai are loc acea transbordare dintre Slatina Timiș și Caransebeș, cât crezi că a făcut de la București la Timișoara tren IR 72-1 ? Craiova +28 (București - Craiova 4 ore, 209 de km) Drobeta +40 Jena +47 Timișoara +60 Livretul ce zice, 10 ore, nu ? Și real cât a făcut, 11 ore, nu ? Păi în 5 ani până se apucă de reabilitare cât ajung să facă trenurile ? 12 ore ? 13 ore ? 14 ore ? Ai mai fost și tu cu trenul pe M900 să vezi cum e restricție după restricție ? E rodul subfinanțării domeniului feroviar. Alții circulă cu 300 km/h, 600 km/h, și-au înnoit parcul de material rulant, România bate pasul pe loc, cu 50 km/h și cu material rulant construit prin anii '30. Până când mai stăm în mocirla actuală ? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 31 Mai 2021, 22:56 | |
| Vitosa pana nu schimba directori de la Calatori de la reparatii ,marketing,comunicare tot aici o sa fim.. Contracte măsluite de reparatii curățenie achizitii modernizare vagoane si locomotive pana ajung sa le pună Anaful sechestrul |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Iun 2021, 10:17 | |
| https://clubferoviar.ro/comisia-europeana-a-primit-planul-de-rezilienta-si-redresare-incluzand-imprumutarea-a-15-miliarde-euro/?fbclid=IwAR0rmV_-5oN7_ZGB7RCf3VQe160wdnU8NmGdhciaErBXs9HCAHRVA-qFF5A |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Iun 2021, 12:20 | |
| Păi așa se mai sifonează bani către rutier. Absorbție de cine știe, poate 50%. Feroviarul este nedorit și poate dacă ajung 3-4mld e mult, doar cât să mai înainteze cu Brașov-Sighișoara și ceva din Simeria-km 611. Deci de abia să ne ajungă banii pentru întreținerea șantierelor ce nu se vor termina în mandatul acestui PNRR. Și când te gândești că Ficusul vorbea anul trecut de 80mld euro pentru redresarea României pe partea de infrastructură. Filmul Ticăloșii este și va rămâne un film reprezentativ. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Iun 2021, 15:57 | |
| - Vitosa a scris:
- Livretul ce zice, 10 ore, nu ? Și real cât a făcut, 11 ore, nu ?
De ce nu-l retrasează pentru noul mers? În continuare e plină reţeaua noastră de cale ferată de aberaţii, situaţii în care trenurile ajung timpuri, stau să reintre în grafic, după aia întârzie că mai departe sunt restricţii neincluse în mers. Pe de altă parte, cauzele întârzierilor pot fi multiple... eşti tu 100% sigur că 72 a întârziat din cauza restricţiilor? Că dacă a prins un marfar în faţă şi a stat după el... a, da, asta o să se întâmple din ce în ce mai des, s-ar putea ca de la anul să ne oblige Comisia Europeană să dăm prioritate trenurilor de marfă cu trase date prin C-OSS-urile celor 2 coridoare de marfă. În limbajul nostru, asta ar însemna să circule în rang I trenurile alea, peste IC-uri şi internaţionale. Să vedeţi distracţie... Parcă am mai zis-o eu, PNRR nu este un program de investiţii în dezvoltare durabilă, ci un plan de recuperare după pandemie. Asta înseamnă că el ar trebui să acopere doar pagubele produse de pandemie şi să vizeze sectoarele cele mai afectate - de ex. spitale, şcoli, digitalizare, poate şi sport. În niciun caz nu e pentru obţinut finanţări pentru proiecte neimplementate din lene sau din cauza birocraţiei ori a proceselor! Voia guvernul să bage pe PNRR irigaţii, canalizare, apă curentă (da, în UE a secolului 21, la 14 ani de la aderare, un stat membru UE vrea bani de apă curentă şi canalizare... păi ultimii 14 ani ce a făcut?!), managementul deşeurilor, autostrăzi (teoretic din exerciţiul financiar 2022 - 2028 e posibil nici să nu mai fie eligibile la finanţare autostrăzile, având în vedere faptul că UE civilizată deja e plină de ele, la care se adaugă Green Deal). Pe cât pariu că tot ce se va folosi pentru infrastructură de transport va fi din ăia 15 miliarde de euro ÎMPRUMUTAŢI? Adică copiii noştri vor plăti toată viaţa mofturile lui Cîţu. Ce e culmea e că un sector cu potenţial de a fi finanţat astfel cred că putea fi transportul local şi suburban, puteam băga trenuri locale prin jurul tuturor oraşelor mari. Dar alea nu plac sindicaliştilor şi naşilor, deci nu sunt bune. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Iun 2021, 22:37 | |
| Oricum se prezintă doar Ateliere Grivita
https://clubferoviar.ro/reparatii-la-vagoane-cuseta/
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Iun 2021, 13:10 | |
| 1 IUNIE 1884 SE INAUGUREAZA LINIA FERATA HUNEDOARA-SIMERIA
Pe baza legii nr 31/1880 și pe baza hotărârii al Regatului Maghiar din 10 Decembrie 1882 se emite următorul act de concesiune: Centrul Siderurgic al Regatului Maghiar câștigă drept pentru construcția și exploatarea liniei de rang secundar între Hunedoara și Simeria cu locomotive cu aburi. Beneficiarul trebuie să se adapteze la toate regulile de exploatare, construcție, lucrările și ministrul transporturilor al regatului maghiar a emis sub legea 20/1878, anexat la articolul nr. 8 al asociației vamelor și comerțului, respectiv legea nr 31/1880 articolul nr 3, se autorizează exploatarea și amenajarea liniei ca linie ferată de interes local. Până la regulile menționate în prezentul act de concesiune, după ședința națională a fost autorizat provizoriu sub actul nr 4973 din 20 Aprilie 1868 pentru a se stabili regulile de bază. Construcția și recepția lucrărilor se va face după proiecte detaliate. Beneficiarul poate desemna liber proiectantul ținând cont de normele actuale din domeniu. Guvernul își rezervă dreptul pentru a aduce modificări asupra planurilor de construcție conform normelor în vigoare, și să se potrivească măsurătorilor topometrice, îndeplinirea obligațiilor legale să fie viabil pentru circulație publică. Orice cerere de modificare adusă asupra liniei se autorizează de către guvern. Se expropriază teren necesar pentru linie pentru lățimea terasamentului unde se circulă pe o singură linie. Pentru terenul gărilor și stațiilor nu se aplică exproprierea. Lucrările de înzestrarea liniei se aplică sub următoarele norme:
INFRASTRUCTURA: Declivitatea maximă 1,166%, cea mai mică rază al curbelor să nu fie mai mic decât 275m, cu excepția unde terenul nu permite asta, se stabilește raza minimă de 200.
Trasarea traseului liniei se efectuează detaliat cu direcțiile și destinațiile aferente.
Gabaritul coroanei terasamentului să nu depășească 3,05m
Grosimea balastului se așează într-o grosime de 25cm și lățime de 2,80m
Se stabilește construcția lucrărilor de infrastructură (culee, podețe) să se facă din piatră și cărămidă, iar grinzile podețelor să se confecționeze din lemn.
SUPRASTRUCTURA: Linia obține ecartamentul liniilor principale. Șinele nu pot fi mai mici de 23,6 Kg/m, iar traversele se pun în așa fel încât luând în considerare presiunea de 4 tone forță exercitată de fiecare roată, să nu depășească 900 kg pe fiecare cm pătrat. În cazul folosirii șinelor de oțel, poate fi 1 tonă pe centimetru pătrat. Lungimea traverselor nu poate fi mai mică de 2,2m, la fel ca și traversele ramificațiilor și macazelor, acestea se vor confecționa din stejar. Construcțiile: Construcțiile și înzestrarea mecanică se va asigura din visteria inspectoratului uzinelor siderurgice și din banca națională conform contractului.
Pe linie se construiesc: 7 cantoane, 1 gară la Hunedoara 1 depou 1 depozit mărfuri 1 clădire anexă gară 1 stație pentru alimentare cu apă. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Iun 2021, 21:15 | |
| Deci tot tarabe electrice modernizate
n PNRR sunt prevăzute și investiții în material rulant. Astfel, se intenționează:
Achiziția de material rulant ecologic (electric-EMU/baterii-B-EMU/hidrogen-H-EMU) – aceste trenuri vor circula atât pe rețeaua feroviară națională ca trenuri de lung parcurs, cât și ca trenuri de scurt parcurs, precum și în serviciul metropolitan Modernizarea materialului rulant existent pe rețeaua feroviară națională. Creșterea capacității vizează: reînnoirea vagoanelor cu capacități între 80 – 130 de locuri; automotoare EMU și H-EMU (inclusiv stații de alimentare cu hidrogen pentru trenurile de tip H-EMU) cu capacitate între 150 și 500 de locuri; Toate acestea vor fi prevăzute cu sistem ERTMS onboard; Modernizarea locomotivelor electrice, inclusiv dotarea cu sistem ERTMS capabile de a dezvolta viteza 160 km/oră și de a tracta trenuri de călători de până la 16 vagoane. Rezultatele urmărite sunt:
12 trenuri de tip H-EMU (hidrogen) achiziționate și stații de alimentare cu hidrogen aferente acestora; 20 de trenuri de tip EMU achiziționate; 30 de locomotive electrice modernizate; 100 de vagoane modernizate.
https://clubferoviar.ro/investitiile-feroviare-din-pnrr/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 03 Iun 2021, 00:13 | |
| Mda, achiziţii pe care ar trebui să le facă Direcţia Transport Feroviar din minister, o structură cu 11 (unsprezece) oameni în total. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 03 Iun 2021, 08:17 | |
| Cîți oameni ar trebui să fie în minister? te plîngi mereu că aia că cealaltă.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 03 Iun 2021, 09:23 | |
| - Dr2005 a scris:
- Mda, achiziţii pe care ar trebui să le facă Direcţia Transport Feroviar din minister, o structură cu 11 (unsprezece) oameni în total.
Ce achizitii in afara de alea 32 de rame noi? 30 de locomotive electrice modernizate cu ERTMS vor fi clasa 47 deci niste ceaune iar 100 de vagoane modernizate probabil toate cele 50 de bucati 21-90 si ce o sa mai fie 84-49 20-68.. Apropo poate ne spui ce a facut doamna aia blonda de la directia feroviar ca nu a mai auzit nimeni de ea |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 03 Iun 2021, 09:29 | |
| - dan tm a scris:
- Cîți oameni ar trebui să fie în minister? te plîngi mereu că aia că cealaltă.
Bossulica nu sti cum e la noi in ministere?lucreaza 11 ca sa tina in spate o ceata de parasutati politic si habarnisti A fost si la noi in firma un stagiar in practica verifica foile de parcurs apoi a facut ceva prostii dar nu e bai a ajuns la ARF |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 03 Iun 2021, 09:48 | |
| - dan tm a scris:
- Cîți oameni ar trebui să fie în minister? te plîngi mereu că aia că cealaltă.
Păi ARF are 60 posturi, din care 36 ocupate. Dacă muţi atribuţiile, nu ar fi normal să muţi şi posturile? Numai nenorocirile alea de deconturi au câteva sute de pagini şi se fac lunar... iar dacă greşeşti o virgulă acolo, te faci coleg cu Liviu Dragnea la Rahova. - Adrian78 a scris:
- 30 de locomotive electrice modernizate cu ERTMS vor fi clasa 47 deci niste ceaune
iar 100 de vagoane modernizate probabil toate cele 50 de bucati 21-90 si ce o sa mai fie 84-49 20-68.. Alea-s achiziţiile lui CFR Călători, pe care nu ştiu cum şi le va face. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 03 Iun 2021, 14:54 | |
| Gogoși ieftine..
https://clubferoviar.ro/desfiintarea-arf-2/ |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 03 Iun 2021, 21:10 | |
| Adriane, frecție la picior de lemn.
https://timponline.ro/interventii-de-tip-quick-wins-pe-sectorul-cf-dej-beclean-ilva-mica-prin-pnrr/ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |