Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+34
Tony Ist
92Dragos
CalinIonMihai
Dr2005
@ndrey
Adrian78
Peter Fodor
TVlad
cristi ar
bubu
AeroX
IonutCFR2009
Re6/6
DUAL
mtk
DAS 2011
razvan - trenuri
riciu
MariusM
florin94
Nesebar
Cipri Andrei Neculai
Norbi
Adirmvl
ldh80
cfr500
marius664
Amiralul
Vitosa
ciprian71
alinx3330
alexmorph3us
Luna
dan tm
38 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 59 Icon_minitimeLun 31 Mai 2021, 21:15

Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
În prezent sunt pompate în M900 patru milioane de euro, abia aștept să văd noul mers 2021/2022.
Asta în condiţiile în care în 2 - 3 ani ar trebui să înceapă modernizarea pe Arad - Caransebeş, iar în 5 pe Bucureşti - Craiova.

Aşa au făcut şi cu Braşov - Apaţa, acum vreo 2 ani se lăuda Regionala Braşov cu utilajul ei de refacţionat calea... şi tot ce au refacţionat atunci va fi demontat acum cu ocazia modernizării.
De azi nu mai are loc acea transbordare dintre Slatina Timiș și Caransebeș, cât crezi că a făcut de la București la Timișoara tren IR 72-1 ?
Craiova +28 (București - Craiova 4 ore, 209 de km)
Drobeta +40
Jena +47
Timișoara +60
Livretul ce zice, 10 ore, nu ? Și real cât a făcut, 11 ore, nu ?
Păi în 5 ani până se apucă de reabilitare cât ajung să facă trenurile ? 12 ore ? 13 ore ? 14 ore ?
Ai mai fost și tu cu trenul pe M900 să vezi cum e restricție după restricție ?
E rodul subfinanțării domeniului feroviar. Alții circulă cu 300 km/h, 600 km/h, și-au înnoit parcul de material rulant, România bate pasul pe loc, cu 50 km/h și cu material rulant construit prin anii '30.
Până când mai stăm în mocirla actuală ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 59 Icon_minitimeLun 31 Mai 2021, 22:56

Vitosa pana nu schimba directori de la Calatori de la reparatii ,marketing,comunicare tot aici o sa fim.. Contracte măsluite de reparatii curățenie achizitii modernizare vagoane si locomotive pana ajung sa le pună Anaful sechestrul
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 59 Icon_minitimeMar 01 Iun 2021, 10:17

https://clubferoviar.ro/comisia-europeana-a-primit-planul-de-rezilienta-si-redresare-incluzand-imprumutarea-a-15-miliarde-euro/?fbclid=IwAR0rmV_-5oN7_ZGB7RCf3VQe160wdnU8NmGdhciaErBXs9HCAHRVA-qFF5A
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 59 Icon_minitimeMar 01 Iun 2021, 12:20

Păi așa se mai sifonează bani către rutier. Absorbție de cine știe, poate 50%. Feroviarul este nedorit și poate dacă ajung 3-4mld e mult, doar cât să mai înainteze cu Brașov-Sighișoara și ceva din Simeria-km 611.
Deci de abia să ne ajungă banii pentru întreținerea șantierelor ce nu se vor termina în mandatul acestui PNRR.
Și când te gândești că Ficusul vorbea anul trecut de 80mld euro pentru redresarea României pe partea de infrastructură. Filmul Ticăloșii este și va rămâne un film reprezentativ.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 59 Icon_minitimeMar 01 Iun 2021, 15:57

Vitosa a scris:
Livretul ce zice, 10 ore, nu ? Și real cât a făcut, 11 ore, nu ?
De ce nu-l retrasează pentru noul mers? În continuare e plină reţeaua noastră de cale ferată de aberaţii, situaţii în care trenurile ajung timpuri, stau să reintre în grafic, după aia întârzie că mai departe sunt restricţii neincluse în mers.
Pe de altă parte, cauzele întârzierilor pot fi multiple... eşti tu 100% sigur că 72 a întârziat din cauza restricţiilor? Că dacă a prins un marfar în faţă şi a stat după el... a, da, asta o să se întâmple din ce în ce mai des, s-ar putea ca de la anul să ne oblige Comisia Europeană să dăm prioritate trenurilor de marfă cu trase date prin C-OSS-urile celor 2 coridoare de marfă. În limbajul nostru, asta ar însemna să circule în rang I trenurile alea, peste IC-uri şi internaţionale. Să vedeţi distracţie...

Parcă am mai zis-o eu, PNRR nu este un program de investiţii în dezvoltare durabilă, ci un plan de recuperare după pandemie. Asta înseamnă că el ar trebui să acopere doar pagubele produse de pandemie şi să vizeze sectoarele cele mai afectate - de ex. spitale, şcoli, digitalizare, poate şi sport. În niciun caz nu e pentru obţinut finanţări pentru proiecte neimplementate din lene sau din cauza birocraţiei ori a proceselor! Voia guvernul să bage pe PNRR irigaţii, canalizare, apă curentă (da, în UE a secolului 21, la 14 ani de la aderare, un stat membru UE vrea bani de apă curentă şi canalizare... păi ultimii 14 ani ce a făcut?!), managementul deşeurilor, autostrăzi (teoretic din exerciţiul financiar 2022 - 2028 e posibil nici să nu mai fie eligibile la finanţare autostrăzile, având în vedere faptul că UE civilizată deja e plină de ele, la care se adaugă Green Deal). Pe cât pariu că tot ce se va folosi pentru infrastructură de transport va fi din ăia 15 miliarde de euro ÎMPRUMUTAŢI? Adică copiii noştri vor plăti toată viaţa mofturile lui Cîţu. Ce e culmea e că un sector cu potenţial de a fi finanţat astfel cred că putea fi transportul local şi suburban, puteam băga trenuri locale prin jurul tuturor oraşelor mari. Dar alea nu plac sindicaliştilor şi naşilor, deci nu sunt bune.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 59 Icon_minitimeMar 01 Iun 2021, 22:37

Oricum se prezintă doar Ateliere Grivita

https://clubferoviar.ro/reparatii-la-vagoane-cuseta/

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 59 Icon_minitimeMier 02 Iun 2021, 13:10

1 IUNIE 1884
SE INAUGUREAZA LINIA FERATA HUNEDOARA-SIMERIA

Pe baza legii nr 31/1880 și pe baza hotărârii al Regatului Maghiar din 10 Decembrie 1882 se emite următorul act de concesiune:
Centrul Siderurgic al Regatului Maghiar câștigă drept pentru construcția și exploatarea liniei de rang secundar între Hunedoara și Simeria cu locomotive cu aburi.
Beneficiarul trebuie să se adapteze la toate regulile de exploatare, construcție, lucrările și ministrul transporturilor al regatului maghiar a emis sub legea 20/1878, anexat la articolul nr. 8 al asociației vamelor și comerțului, respectiv legea nr 31/1880 articolul nr 3, se autorizează exploatarea și amenajarea liniei ca linie ferată de interes local.
Până la regulile menționate în prezentul act de concesiune, după ședința națională a fost autorizat provizoriu sub actul nr 4973 din 20 Aprilie 1868 pentru a se stabili regulile de bază.
Construcția și recepția lucrărilor se va face după proiecte detaliate.
Beneficiarul poate desemna liber proiectantul ținând cont de normele actuale din domeniu.
Guvernul își rezervă dreptul pentru a aduce modificări asupra planurilor de construcție conform normelor în vigoare, și să se potrivească măsurătorilor topometrice, îndeplinirea obligațiilor legale să fie viabil pentru circulație publică.
Orice cerere de modificare adusă asupra liniei se autorizează de către guvern.
Se expropriază teren necesar pentru linie pentru lățimea terasamentului unde se circulă pe o singură linie. Pentru terenul gărilor și stațiilor nu se aplică exproprierea.
Lucrările de înzestrarea liniei se aplică sub următoarele norme:

INFRASTRUCTURA:
Declivitatea maximă 1,166%, cea mai mică rază al curbelor să nu fie mai mic decât 275m, cu excepția unde terenul nu permite asta, se stabilește raza minimă de 200.

Trasarea traseului liniei se efectuează detaliat cu direcțiile și destinațiile aferente.

Gabaritul coroanei terasamentului să nu depășească 3,05m

Grosimea balastului se așează într-o grosime de 25cm și lățime de 2,80m

Se stabilește construcția lucrărilor de infrastructură (culee, podețe) să se facă din piatră și cărămidă, iar grinzile podețelor să se confecționeze din lemn.

SUPRASTRUCTURA:
Linia obține ecartamentul liniilor principale.
Șinele nu pot fi mai mici de 23,6 Kg/m, iar traversele se pun în așa fel încât luând în considerare presiunea de 4 tone forță exercitată de fiecare roată, să nu depășească 900 kg pe fiecare cm pătrat. În cazul folosirii șinelor de oțel, poate fi 1 tonă pe centimetru pătrat.
Lungimea traverselor nu poate fi mai mică de 2,2m, la fel ca și traversele ramificațiilor și macazelor, acestea se vor confecționa din stejar.
Construcțiile:
Construcțiile și înzestrarea mecanică se va asigura din visteria inspectoratului uzinelor siderurgice și din banca națională conform contractului.

Pe linie se construiesc:
7 cantoane,
1 gară la Hunedoara
1 depou
1 depozit mărfuri
1 clădire anexă gară
1 stație pentru alimentare cu apă.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 59 Icon_minitimeMier 02 Iun 2021, 21:15

Deci tot tarabe electrice modernizate

n PNRR sunt prevăzute și investiții în material rulant. Astfel, se intenționează:

Achiziția de material rulant ecologic (electric-EMU/baterii-B-EMU/hidrogen-H-EMU) – aceste trenuri vor circula atât pe rețeaua feroviară națională ca trenuri de lung parcurs, cât și ca trenuri de scurt parcurs, precum și în serviciul metropolitan
Modernizarea materialului rulant existent pe rețeaua feroviară națională. Creșterea capacității vizează: reînnoirea vagoanelor cu capacități între 80 – 130 de locuri; automotoare EMU și H-EMU (inclusiv stații de alimentare cu hidrogen pentru trenurile de tip H-EMU) cu capacitate între 150 și 500 de locuri; Toate acestea vor fi prevăzute cu sistem ERTMS onboard; Modernizarea locomotivelor electrice, inclusiv dotarea cu sistem ERTMS capabile de a dezvolta viteza 160 km/oră și de a tracta trenuri de călători de până la 16 vagoane.
Rezultatele urmărite sunt:

12 trenuri de tip H-EMU (hidrogen) achiziționate și stații de alimentare cu hidrogen aferente acestora;
20 de trenuri de tip EMU achiziționate;
30 de locomotive electrice modernizate;
100 de vagoane modernizate.

https://clubferoviar.ro/investitiile-feroviare-din-pnrr/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 59 Icon_minitimeJoi 03 Iun 2021, 00:13

Mda, achiziţii pe care ar trebui să le facă Direcţia Transport Feroviar din minister, o structură cu 11 (unsprezece) oameni în total.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 59 Icon_minitimeJoi 03 Iun 2021, 08:17

Cîți oameni ar trebui să fie în minister? te plîngi mereu că aia că cealaltă.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 59 Icon_minitimeJoi 03 Iun 2021, 09:23

Dr2005 a scris:
Mda, achiziţii pe care ar trebui să le facă Direcţia Transport Feroviar din minister, o structură cu 11 (unsprezece) oameni în total.

Ce achizitii in afara de alea 32 de rame noi?
30 de locomotive electrice modernizate cu ERTMS vor fi clasa 47 deci niste ceaune
iar 100 de vagoane modernizate probabil toate cele 50 de bucati 21-90 si ce o sa mai fie 84-49 20-68..
Apropo poate ne spui ce a facut doamna aia blonda de la directia feroviar ca nu a mai auzit nimeni de ea
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 59 Icon_minitimeJoi 03 Iun 2021, 09:29

dan tm a scris:
Cîți oameni ar trebui să fie în minister? te plîngi mereu că aia că cealaltă.

Bossulica nu sti cum e la noi in ministere?lucreaza 11 ca sa tina in spate o ceata de parasutati politic si habarnisti
A fost si la noi in firma un stagiar in practica verifica foile de parcurs apoi a facut ceva prostii dar nu e bai a ajuns la ARF abur
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 59 Icon_minitimeJoi 03 Iun 2021, 09:48

dan tm a scris:
Cîți oameni ar trebui să fie în minister? te plîngi mereu că aia că cealaltă.
Păi ARF are 60 posturi, din care 36 ocupate. Dacă muţi atribuţiile, nu ar fi normal să muţi şi posturile? Numai nenorocirile alea de deconturi au câteva sute de pagini şi se fac lunar... iar dacă greşeşti o virgulă acolo, te faci coleg cu Liviu Dragnea la Rahova.

Adrian78 a scris:
30 de locomotive electrice modernizate cu ERTMS vor fi clasa 47 deci niste ceaune
iar 100 de vagoane modernizate probabil toate cele 50 de bucati 21-90 si ce o sa mai fie 84-49 20-68..
Alea-s achiziţiile lui CFR Călători, pe care nu ştiu cum şi le va face.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 59 Icon_minitimeJoi 03 Iun 2021, 14:54

Gogoși ieftine..

https://clubferoviar.ro/desfiintarea-arf-2/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 59 Icon_minitimeJoi 03 Iun 2021, 21:10

Adriane, frecție la picior de lemn.

https://timponline.ro/interventii-de-tip-quick-wins-pe-sectorul-cf-dej-beclean-ilva-mica-prin-pnrr/
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 59 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 59 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: