| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 19:48 | |
| Degeaba pui chiar si vagoane cu DA daca linia Arad- Oradea e varza. E trist sa fi in tren si pe la Nadab sa te depaseasca masinile.
Daca ar face linia sa circule macar cu 100 km/h ar fi ceva.
apoi degeaba ar trebui sa circule materialul rulant daca mersul e facut sa stationeze mult la cap de linie.
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 19:55 | |
| Nentu Dane că tot ai pomenit de DA, încă un diesel cu incendiu la MD, tren 1646 DA838. Să-i tot renască proiectul domnului director |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 19:57 | |
| Bai Luna iar vorbesti ca sa creasca iarba. Eu am fost ultima oara prin 2014 pe sectia 207 cand era Regio Calatori / Regiotrans operator si era destula lume care facea naveta. Unii chiar si cu legaturi la trenurile CFR Calatori. Si pana si intre Deva si Simeria nu prea sunt trenuri toata ziua, iar dubarii profita. Ai vazut macar ce tarife practica dubarii? Vreo 10 lei un ciot Deva - Hunedoara ... acele maxi taxi merg pline totusi si in pandemie, iar inainte de pandemie se mergea si in picioare. Conditiile sunt deplorabile. Iar lumea de acolo se complace. Nu are nicio legatura gratuitatea studentilor cu mentinerea in viata a unor sectii. De pe unele s-au retras operatorii cu tot cu gratuitatea care nu ajuta pe nimeni. Uite un articol pe care-l poti rumega pe aceasta tema: https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-24580210-trenuri-care-disparut-linii-secundare-inchise.htm Studentii care au neaparat nevoie de mobilitate vor merge si platind un bilet redus 50%. E un nonsens sa ai impresia ca odata taiata gratuitatea nu mai vine niciun student. Asa a mers lumea mult si bine inainte de anul 2017. Treaba cu gratuitatea a fost doar o chestie electorala, nu are nicio legatura cu vreun beneficiu acordat OTF, n-au dat cu nimic inainte fix din aceasta pricina. Ba chiar au diminuat si mai rau ofertele comerciale si am tot mentionat de cotetul sezonier al Tineretului Sibiu-Mangalia. Un tren pentru fraierit si umilit platitorii de bilete care habar n-au de compunerile trenurilor. Nu iti convine ce-ti spun, sa-ti fie de bine! Du-te si tu in strada sa protestezi daca n-ai ce face. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 21:08 | |
| Pe Hunedoar Simeria aveau calatori doar trenul de dimineata de 5.30 cu care mergeau muncitorii de la Reva oar la ala de 7.20 erau cativa elevi in rest foarte slab si cand era Regiotransul Calatorii multi erau prin 2010 2011 când era si CFRul veneau ramele de la Teius si cea de Arad iarna am prins si rama TE de la Teius Cine merge cu treaba se duce la Deva sau lucreaza acolo dimineata merge un Isuzu de 32 plin cu lume in picioare si la 5.min unu de 19 locuri asta pana la 8-9 iar inapoi d ela 15 pana la 17 sunt calatori |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6558 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 21:53 | |
| Trebuia facut un racord direct Hunedoara-Deva cu ocazia reabilitarii. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 22:06 | |
| Faceai racord... Si trenurile cu ce le compuneai? Plus ca, oricum, fara marfa, cine-ti dadea bani?
Nu ar fi mai util pentru oamenii din Hunedoara sa ceara primariei sa puna un autobuz la pendula intre sudul orasului si gara Simeria? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 22:50 | |
| Nu ,cel mai util ar fi un tren/tramvai iar linia de la Pestisu mare sa vina paralel cu cea de marfa si apoi sa vina spre Hunedoara si sa nu mai ocoleasca tot combinatul pe vechiul amplasament ci pe un alt traseu si de la intrare in oras sa continue ca un tramvai sa nu mai ocoleasca partea dreapta de oras si sa intre in gara veche cu 5km/h Dar si asa e discutabil daca lumea va calatori cu el poate doar cei care merg la Simeria la 1765 |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 22:57 | |
| Si ai calatori pentru tramvai in Hunedoara? Ca din ce stiu io, in functie de traficul de calatori, de la scazut la mare, folosesti asa: autobuz, troleu, tramvai si metro. In ordinea asta. De-asta ziceam de autobuz. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20633 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25577 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 23:10 | |
| - AeroX a scris:
- Si pana si intre Deva si Simeria nu prea sunt trenuri toata ziua, iar dubarii profita.
Ai vazut macar ce tarife practica dubarii? Vreo 10 lei un ciot Deva - Hunedoara ... acele maxi taxi merg pline totusi si in pandemie, iar inainte de pandemie se mergea si in picioare. Conditiile sunt deplorabile. Iar lumea de acolo se complace. Cât dura un drum de la Hunedoara la Simeria? Ultima dată când am fost (şi erau şi trenuri pe acolo), a durat vreo 10 minute doar parcurgerea liniei 1 din Hunedoara, cu 5 km/h. Or lumea din oraş probabil vrea la Deva, nu la Simeria. Sunt 20 km pe şosea, cu bicicleta îi faci în maxim o oră, cu microbuzul probabil în 25 minute. Nu mai zic de Simeria, eu cu maşina am făcut sub 15 minute de la gara din Hunedoara până la intrarea în Simeria, fără să depăşesc viteza legală. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Feb 2021, 09:49 | |
| Felicitări Astra Vagoane Arad! 8 tramvaie produse la Arad ajung la Galați, Astra Vagoane Arad demonstrând că este una dintre principalele forțe economice din regiunea Vest, dar și din România. Aradul a fost primul oraș care a investit în mijloace de transport moderne. 24 de tramvaie comandate la Astra Vagoane - 6 prin finanțare de la BERD și 18 pe fonduri europene asigura confortul și dezvoltarea transportului în comun. Economia arădeană se dezvoltă, chiar și în această perioadă, iar tramvaiele moderne, ecologice și competitive produse de arădeni ajung în marile orașe: Oradea, Cluj, Timișoara și acum Galați, urmând să fie semnat un contract de furnizare și cu București. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Feb 2021, 10:08 | |
| Timisoara din pacate a comandat Bozankaya sau cum le zice. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20633 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25577 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Feb 2021, 11:06 | |
| Tramvaie cu boghiuri fixe în anul 2021... nici măcar ruşii nu mai produc aşa ceva. Dar noi le cumpărăm cu sutele, că Astra Arad atâta ştie să facă _________________ :TTT:
|
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8417 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Feb 2021, 11:45 | |
| Ce inseamna boghiuri fixe? Nu se pot demonta sau nu pivoteaza? Daca nu pivoteaza nu prea mai se numesc boghiuri iar de demontat trebuie sa se demonteze asa cum se si monteaza. Nu pricep. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20633 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25577 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Feb 2021, 14:26 | |
| Nu pivotează. Mă rog, au un unghi foarte mic (în jur de 4 grade), nu sunt complet pivotante ca la Tatra, V3A sau, ca să vorbim de vehicule moderne, Skoda 15T. Practic, tramvaiele de la Astra se comportă în circulaţie (dpdv al sarcinilor pe osie şi al comportării osiilor) aproape ca un ansamblu V56 cu 2 remorci (sau una, după caz). ,,Aproape" deoarece boghiurile lor sunt cu semiosii, ceea ce, în teorie, poate să reducă uzura roţii în curbă, lăsând posibilitatea ca roţile să aibă viteze diferite de rulare. Dar doar în teorie, că practic vorbim de boghiuri motoare şi pun pariu că softul nu ştie să reducă turaţia motorului care tinde să patineze roata, că altfel nu ar mai ieşi tramvaiul din curbă dacă ar opri acolo, plus că ar trebui câte un sistem de acţionare diferit pentru fiecare motor + softul care să le controleze. _________________ :TTT:
|
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8417 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Feb 2021, 15:11 | |
| Or avea si ele un fel de diferential. Au mai livrat pina acum undeva tramvaie? Poate cei care le folosesc ne pot spune cum se comporta in exploatare. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|