|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8340 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Apr 2021, 16:20 | |
| - Dr2005 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Ați observat că lângă Gara de Nord din București nu vor șoferii să mai oprească și să plătească taxa de parcare de 2 lei/oră?
În plus, avem experimentul încă relativ funcţional cu Desiro cadenţate pe Bucureşti - Piteşti, care şi-a dovedit eficienţa (şi care eficienţă ar fi şi mai mare dacă toate trenurile ar avea legătură la şi de la Târgovişte în Titu). Dar, mai ales, dacă s-ar mai lucra pe Titu. - IonutCFR2009 a scris:
- E o prostie asta cu minim 80 % opriri, minim 70 % opriri... Trenul regio trebuie sa opreasca unde se justifica acea oprire. Daca din 10 halte doar 3 dau calatori, de ce sa opreasca in alte 5 degeaba doar ca asa suna ordinul ? E absurd.
Problema e că cele mai multe opriri(sau o bună parte din ele) sunt nejustificate - multe din ele fiind halte în câmp fără legătură cu vreo localitate, ceva. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Apr 2021, 16:24 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- E o prostie asta cu minim 80 % opriri, minim 70 % opriri... Trenul regio trebuie sa opreasca unde se justifica acea oprire. Daca din 10 halte doar 3 dau calatori, de ce sa opreasca in alte 5 degeaba doar ca asa suna ordinul ? E absurd.
Sau să se desființeze! Pot fi înființate altele noi, lângă noi cartiere de locuințe și spații comerciale apărute după anul 2000. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Apr 2021, 18:08 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- E o prostie asta cu minim 80 % opriri, minim 70 % opriri... Trenul regio trebuie sa opreasca unde se justifica acea oprire. Daca din 10 halte doar 3 dau calatori, de ce sa opreasca in alte 5 degeaba doar ca asa suna ordinul ? E absurd.
Da in alte tari de aia sa inventat termenul de RegioExpress sa fie un tren rapid fara opriri in intervale cand nu sunt calatori.. Cum eate si 2706 opreste la 3 dimineata de la. Simeria pana la Pui cand nici ursu nu urca in trenul ala si putea sa opreaca doar la Calan si Subcetate si de la Pui sa opreasca peste tot.. Probabil dupa situatia reala de azi jumatate din halte nu isi mai justifica opririile |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Apr 2021, 22:32 | |
| https://www.railwaygazette.com/freight/monster-freight-train-in-regular-service/58945.article |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Apr 2021, 01:28 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- E o prostie asta cu minim 80 % opriri, minim 70 % opriri... Trenul regio trebuie sa opreasca unde se justifica acea oprire. Daca din 10 halte doar 3 dau calatori, de ce sa opreasca in alte 5 degeaba doar ca asa suna ordinul ? E absurd.
Sau să se desființeze! Pot fi înființate altele noi, lângă noi cartiere de locuințe și spații comerciale apărute după anul 2000. Condiţia de opriri a apărut fix după verificările Curţii de Conturi şi ale DNA din 2015, când nu exista niciun criteriu de diferenţiere între R şi IR şi mulţi OTF (inclusiv CFR Călători) trasau trenuri R cu mers de IR ca să ia compensaţie mai mare. Această cutie a Pandorei s-a redeschis anul trecut în decembrie, odată cu acea porcărie de ordin, trecută pe sub mână şi cu fentarea procesului de transparenţă, la cererea fostei conduceri CFR Călători. Mă rog, e evident că Curtea de Conturi se va pronunţa la un moment dat, iar sacul de IR-uri cu preţ şi compensaţie de R nu e fără fund. E clar că multe halte sunt puse aiurea şi nu ar trebui luate în calcul la numărul de opriri. Dar CFR S.A. nu se grăbeşte să desfiinţeze/mute/înfiinţeze halte şi PO-uri. Doar pe liniile modernizate se fac astfel de modificări, dar şi acolo sunt destul de puţine. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Apr 2021, 18:43 | |
| Poate ar trebui sa facem topicuri cu discutii-pe linii- despre opririle care ar trebui desfiintate, mutate, infiintate. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 18 Apr 2021, 08:44 | |
| https://www.tion.ro/stirile-judetului-timis/foto-primul-tramvai-turcesc-al-timisoarei-a-intrat-in-teste-in-europa-primaria-cumpara-21-de-garnituri-1418783/ |
| | | CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1779 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Revista presei Dum 18 Apr 2021, 13:50 | |
| https://www.mediafax.ro/economic/mai-are-transportul-pe-calea-ferata-un-viitor-20043801 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Apr 2021, 10:14 | |
| Cum organizeaza aia de la CFR Calatori licitatiile de reparatii la Desiro de tot cu probleme iasa? Chiar asa de prost face caietul de sarcini incat sa raman fara automotoare sa nu le plateasca sa ramana 2 ani cu ele indisponibile. Cineva se tot zbate ca compania asta sa mearga spre faliment iar niste unii sa castige bani degeaba de pe ea
https://clubferoviar.ro/noul-sef-al-cfr-calatori/ |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Apr 2021, 12:50 | |
| Ca trebuie vagoane de dormit și cuseta este foarte adevărat, și trebuie sa facă ceva în acest sens, sa fie tot anul pe Iași Constanța nu doar în sezon! Sezonul sa înceapă din mai pana în septembrie trenurile sa ajungă la Mangalia! București Mangalia sa fie tot timpul anului! Cel de 14 și cel de 17 sa fie directe Mangalia!!! Cel de 14 asa a fost, direct Mangalia, mersul trenurilor vechi din anii 80 90 trebuie sa fie un model ca atunci erau legăturile perfecte!
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Apr 2021, 14:40 | |
| Deci mai avem de cheltuit 13 mld de euro bani europeni pentru infrastructura feroviara si rutiera dar nu suntem in stare sa ii atragem bine ca dam sporuri de 50% din salar ca lucra cu fonduri europene
Ultima raportare a MIPE, care cuprinde datele privind absorbția până la 2 aprilie, arată că în ultimele 30 de zile s-au atras doar 0,8% din fondurile de coeziune: la 28 februarie, rata de absorbție efectivă era de 33,63%, iar la 3 aprilie ajunsese la doar 34,43%.
Nici în ceea ce privește sumele solicitate la plată (așa numita rată de absorbție curentă) nu se evoluase spectaculos: de la 39,94%, la 28 februarie, s-a ajuns la 40,5%, la 2 aprilie.
Catastrofă în absorbția fondurilor de coeziune Pe Programul Infrastructură Mare - de unde sunt finanțate, printre altele, autostrăzile - pur și simplu nu s-a absorbit nici un euro, în ultimele 30 de zile.â
Rata de absorbție efectivă a fondurilor europene de coeziune a evoluat astfel, de la schimbarea lui Marcel Boloș cu Cristian Ghinea:
- 4 decembrie 2020: 30,45%
- 31 decembrie 2020: 33,61%
- 29 ianuarie 2021: 33,61%
- 28 februarie 2021: 33,63%
- 2 aprilie 2021: 34,43%
Aceste sume trebuie cheltuite până la finalul anului 2023.
Adunând și prefinanțările, din fondurile de coeziune mai sunt de cheltuit 13 miliarde. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Apr 2021, 15:14 | |
| https://clubferoviar.ro/gigantul-siemens-renunta-sa-mai-depuna-oferta-la-licitatie-de-trenuri-inter-regionale-chinezii-au-scapat-prin-urechile-acului/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Apr 2021, 19:57 | |
| Inca un contract pentru Gruia
https://clubferoviar.ro/tramvaiele-electroputere-vfu-pascani/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Apr 2021, 22:53 | |
| 6 automotoare sechestrate la Remarul=7,5 milioane de euro pierdere pentru CFR Călători 21 aprilie 2021 Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători CFR Călători a acumulat până în prezent o pierdere de aproape 7,5 milioane de euro ca urmare a celor șase automotoare sechestrate la Remarul 16 Februarie. Este vorba de automotoarele Siemens Desiro (Săgeata Albastră) trimise la reparat în 2018 de operatorul feroviar de stat la societatea clujeană controlată de omul de afaceri Călin Mitică și care nu s-au întors nici acum.
Adrian Bărbulescu
Contractul pentru repararea automotoarelor a fost semnat în perioada în care la conducerea societății de stat se afla Iosif Szentes.
Contractul a fost semnat de Iosif Szentes și prelungit de Leon Bărbulescu. Prețul a crescut ca Făt Frumos automotoare sechestrate la Remarul terminale pentru bilete în trenAstfel, ca urmare a finalizării procedurii de atribuire (licitație deschisă – online) organizată pe 17 august 2017, între CFR Călători şi Remarul 16 Februarie (ofertant declarat câștigător în urma licitației), a fost încheiat Acordul cadru nr. 7/20.02.2018 pentru servicii de „Revizie tip R8 la automotoarele Desiro SR 20D–Revizie Capitală și alte servicii constatate pe fluxul tehnologic în prezența Recepției CFR”. Până aici, toate bune și frumoase.
pierderile CFR Călători Raport de control la CFR CălătoriÎntre timp, Iosif Szentes a plecat de la conducerea operatorului feroviar de stat, iar în locul lui a venit Leon Bărbulescu. În mandatul acestuia, pe 20 februarie 2018, între CFR Călători și reparatorul clujean de material rulant a fost încheiat Contractul sectorial de servicii nr. 46/2018, subsecvent al Acordului cadru nr. 7/2018, având ca obiect prestarea serviciului „Revizie tip R8 la automotoarele Desiro SR 20D – Revizie Capitală”, pentru un număr de 12 automotoare, în valoare de 13.458.900 de lei, inclusiv TVA.
Însă prețul prestației a crescut ca Făt Frumos. Fapt constatat și într-un Raport de control la CFR Călători, dat publicității la finele lunii aprilie 2020 de Corpul de Control al Primului Ministru.
6 automotoare sechestrate la Remarul 16 Februarie din 2019 automotoare sechestrate la Remarul CFR Călători plătește penalități Raport de control la CFR Călători Remarul 16 Februarie FOTO Monitorul de Cluj În document se mai semnalează și faptul că șase automotoare nu au revenit de la reparații, deși termenul expirase de mult timp: ”Potrivit celor prezentate, s-a constatat faptul că indisponibilizarea unui număr de 6 automotoare în uzina reparatoare, peste termenul contractual, a fost cauzată de nerespectarea prevederilor caietului de sarcini și ale contractului, precum și de demersurile întârziate ale CFR Călători cu referire la depășirea duratei de imobilizare, demersuri care au fost materializate în acțiuni în instanță la peste un an de la data la care automotoarele ar fi trebuit restituite în stare de funcționare către CFR Călători”.
Și automotoarele cu pricina nu s-au întors nici în momentul de față la CFR Călători, ele fiind în continuare sechestrate în curtea Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca. Această indisponibilizare a cauzat pierderi enorme pentru operatorul feroviar de stat.
Calculul pierderilor rezultate din indisponibilizarea Săgeților Albastre trenuri suspendate de CFR Călători Transportul feroviar de pasageri din România contracte de activitate feroviară locală trenurile pentru naveta elevilor diesel sub catenară Trenurile de navetiști București-Fundulea piese de schimb la automotoarele Desiro trenurile pentru naveta elevilor alegeri locale 2020 pierderile CFR Călători pe 2019 fonduri europene pentru trenuri metropolitane starea de urgență în transporturi trenuri anulate Ordonanța Militară 2 CFR Călători reduce săptămâna de lucru trenuri anulate de CFR Călători starea de urgență controlor de tren Contractele de servicii publice naveta cu trenul
În reglementările interne ale CFR Călători sunt prevăzute toate tarifele posibile pentru închirierea de vagoane, locomotive și automotoare. La capitolul ”Tarife auxiliare pentru prestații din activitatea de exploatare locomotive” este prezent subcapitolul ”Tarife de închiriere material rulant motor către terți pentru activități de exploatare”. Cu alte cuvinte, dacă o firmă sau o persoană fizică va dori să închirieze un automotor Malaxa, Duewag, Siemens Desiro etc pentru a face un team building, de exemplu, va trebui să plătească tariful respectiv, la care se adaugă TVA, costul cu motorina și cel cu mecanicul de locomotivă.
Ei bine, la rubrica ”Automotor Desiro (lei/automotor și 24 de ore chiar începute)” figurează suma de 8.395 de lei fără TVA. Făcând un calcul simplu (6 automotoare X 730 de zile X 8.395 de lei) rezultă suma de 36.770.100 de lei, echivalentul a aproape 7,5 milioane de euro.
Aceștia sunt banii pe care CFR Călători (de fapt, statul român) i-a pierdut în doi ani de zile prin faptul că cele șase automotoare au fost sechestrate în curtea unității reparatoare deținute de Călin Mitică. Și pierderile vor continua să se acumuleze, până când Săgețile vor fi recuperate. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Apr 2021, 13:14 | |
| https://clubferoviar.ro/pactul-verde-european-trenurile-cu-hidrogen-si-baterii-de-la-siemens-mobility-pentru-romania/ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |