|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Apr 2021, 09:51 | |
| Angajarile s-au deblocat parca
Camera Deputaţilor a modificat, miercuri, ordonanţa de urgenţă a Guvernului 183/2020 și a introdus posibilitatea desfăşurării, pe o perioadă de 6 luni, a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante în instituţiile şi autorităţile publice.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Apr 2021, 10:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- E halucinant cum tot creste suma cheltuita pentru salarii desi nu era prevazuta nici o crestere.. Sunt sporurile pentru Covid sau?
https://m.zf.ro/politica/viata-de-angajat-la-stat-in-romania-tot-mai-buna-cu-cat-au-crescut-20032629 Sunt cei 6 secretari de stat (sau mai mulţi) + secretar general + 2 secretari generali adjuncţi pe fiecare minister + aparatul lor (director de cabinet, secretar şi până la 8 consilieri personali). Evident, sumele sunt cele bugetate (că execuţia bugetară pe 2021 o să o aflăm în 2022), cheltuielile totale vor fi mai mici la câte posturi vacante sunt deja şi la câţi vor ieşi la pensie în 2021, mai ales că angajările sunt blocate de mai bine de un an. Si tot nu ajungi la sute de milioane cu cativa secretari de stat Eu nu inteleg de ce nu s-au taiat cheltuielile la parlament si in alte institutii unde aveau deplasari externe si interne,tot felul de cursuri de formare si multe altele |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Apr 2021, 17:45 | |
| CD cumpara 20 de seturi de tip Railejt cu 9 vagoane pentru trenurile internationale Astia de unde au bani?
http://www.ceskedrahy.cz/tiskove-centrum/tiskove-zpravy/-31894/ |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Apr 2021, 20:46 | |
| Adriane CD face parte din altă ligă, nu alde terchea berchea ăștia de la noi din România lucrului bine făcut ! Acolo-s alți oameni altă mentalitate, e normalitate, nu hoțiile din românica.
On topic https://m.digi24.ro/stiri/externe/franta-vrea-sa-interzica-zborurile-interne-scurte-daca-pe-acea-ruta-exista-transport-feroviar-1492763 |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Apr 2021, 21:26 | |
| Am citit pe alt forum ca nu vor fi afectate decit vreo doua zboruri intre orase deaorece se vor permite zborurile de legatura. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Apr 2021, 21:54 | |
| Ce e pana in 24 de ore cu trenul ar trebui interzise avioanele astfel ca in RO NU ar trebui sa existe nimic intern cu avionul. Iar pe international, Bucuresti-Salonic/Sofia, Belgrad/Zagreb/Ljubljana, Viena/Munchen, Praga/Bratislava, Varsovia, Kiev, Chisinau, ar trebui sa fie strict legatura feroviara! Vagon de dormit si cuseta, pleci azi si ajungi maine, este suficient doar feroviar! Transportul feroviar trebuie promovat si sustinut de toate statele Europene si interze zborurile pe aceste distante unde trenul poate ajunge in 24 de ore! |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Apr 2021, 21:55 | |
| - Vitosa a scris:
- https://m.digi24.ro/stiri/externe/franta-vrea-sa-interzica-zborurile-interne-scurte-daca-pe-acea-ruta-exista-transport-feroviar-1492763
Bine, bine, dar ofera si alternative? Sau am avionul dimineata si trenul seara? Si, mai ales, pentru ce pastele ma-sii se baga statul in economie? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Apr 2021, 23:35 | |
| - Adirmvl a scris:
- Vitosa a scris:
- https://m.digi24.ro/stiri/externe/franta-vrea-sa-interzica-zborurile-interne-scurte-daca-pe-acea-ruta-exista-transport-feroviar-1492763
Bine, bine, dar ofera si alternative? Sau am avionul dimineata si trenul seara?
Si, mai ales, pentru ce pastele ma-sii se baga statul in economie? Pai se baga ca au pompat miliarde de euro anul trecut in pierderiile lor.. Dar daca o iei asa ar trebui interzise si autocarele si microbuzele ca si alea polueaza |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Apr 2021, 09:39 | |
| La noi jigodia aia de Berceanu a introdus avion Bucuresti Craiova
Profitând de starea proastă a infrastructurii feroviare, care se resimte în viteza redusă de circulație a trenurilor, companiile aviatice, inclusiv operatorul de stat Tarom, au introdus curse interne din București spre orașe situate la doar câteva sute de kilometri.
De exemplu, de la București până la Iași distanța pe calea ferată este de 405 km, dar cel mai rapid tren (IR 125810) o străbate în șase ore și 38 de minute. Mai aproape este Sibiul, la 315 km, dar IRN 472 ajunge în cinci ore și 12 minute. Și exemplele ar putea continua.
Din cauza infrastructurii feroviare, o condiție de genul celei din planul pentru salvarea Air France nu ar putea fi pusă la Tarom decât prin ”adaptarea” ei la specificul național, adică în loc de două ore pragul să fie stabilit la șase sau șapte ore.
Cursa Tarom București-Craiova a rezistat cât a fost Radu Berceanu ministru Pe 30 ianuarie 2007, compania Tarom a făcut prima cursă de pe Aeroportul Otopeni către cel din Craiova, iar pe această rută erau programate două zboruri săptămânale. Prețul biletelor era de 70 euro dus-întors, la care se mai adăuga o taxă de trei euro pentru sistemul de securitate.Salvarea Air France
La inaugurarea cursei aviatice a fost și ministrul Transporturilor de la acea vreme, Radu Berceanu, la ale cărui insistențe se introdusese acest zbor, el fiind craiovean. Numai că entuziasmul de la ”tăierea panglicii” s-a risipit rapid, pentru că nu au fost mușterii. La una dintre curse, la începutul lunii februarie a aceluiași an, o singură persoană și-a cumpărat bilet, așa că a fost anulată. Iar de atunci anulările au venit pe bandă rulantă. Cursa a fost însă desființată oficial abia după ce Radu Berceanu a părăsit, pe 7 aprilie 2007, funcția de ministru al Transporturilor, care a fost preluată de actualul premier Ludovic Orban.
Cu trenul Intercity ajungeai de la București la Craiova în două ore și 41 de minute Dacă ar fi fost în vigoare o interdicție similară celei impuse de statul francez la salvarea Air France, Radu Berceanu ar fi evitat-o ”la mustață”.
Salvarea Air France
Potrivit Mersului Trenurilor 2008-2009, trenul Intercity 595 ”Timișoara ‘89” parcurgea distanța de 209 km dintre București și Craiova în două ore și 41 de minute. Un timp de parcurs cu 11 minute mai mare decât cel evocat de ministrul francez Bruno Le Maire.
Între timp, degradarea infrastructurii s-a accentuat, iar în momentul de față cel mai rapid tren pe această rută este IR 12191 – trei ore și 20 de minute. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Apr 2021, 11:35 | |
| Masurile de tipul asta sint comuniste. Nu imi spune mie statul cu ce sa merg! Daca trenul e mai convenabil merg cu trenul, daca nu, merg cu avionul. Sau merg cu ce vreau eu pe baza criteriilor mele nu ale statului. Daca zborurile respective sint rentabile si companiile respective le opereaza inseamna ca, dintr-un motiv sau altul, exista cerere. Statul sa nu se amestece! Nu trebuie sa se amestece deloc, nici sa "salveze" companiile, nici sa le spuna cum si unde sa zboare.
Nu va bucurati ca de data asta e avantajata calea ferata. Odata deschisa usa unor astfel de abuzuri, se poate intimpla orice. Asa cum ne-au interzis becurile cu incandescenta si acum platim de 15 ori mai mult pe niste jeguri made in China (ca nu se mai fabrica nicaieri altundeva becuri) cu viata la fel de scurta, asa cum ne-au interzis aspiratoarele cu putere mare de am ajuns sa folosim niste caricaturi la fel de eficiente ca maturile, cum taxeaza si parataxeaza ba motoarele cu benzina, ba cu motorina, cum pun tot felul de taxe ca sa scumpeasca in mod artificial curentul electric, vor sa ne faca sortatori de gunoaie in loc sa standardizeze naibii ambalajele si sa le faca refolosibile si alte porcarii din astea. De la "democrata" UE care ignora vointa populara ori de cite ori se voteaza cum nu trebuie, ne putem astepta oricind sa ne arda cu un ucaz prin care ceva e interzis. Comentezi?! Infringement! Pai noi de asta am scapat de comunism? Sa nu mai dicteze Moscova ci Bruxelles-ul? De asta au plecat englezii din UE. Am pe zi ce trece, pe masura ce cunosc mai bine chestiunea, un respect tot mai mare pentru ei; au fost si ramin o mare natiune. Cu europenii continentali intotdeauna am avut de pierdut. Orice prostie eclozata in Franta a fost preluata la Berlin si perfectionata pina la dementa. Asa sint nemtii, prosti constiinciosi. Si cu antisemitismul au facut fix la fel si le-a iesit pe nas. S-au ales cu tara facuta moloz si au ajuns o natiune de chiriasi. Buna afacere... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Apr 2021, 12:08 | |
| Si noi suntem primii la implementat tot felul de aberatii cand suntem in urma cu vreo 30 de ani..
Niste peroane nu ar face de banii aia bine ca da pe servicii de paza unde angajeaza niste pensionari cu 2500 de lei pe luna..
https://clubferoviar.ro/paza-in-gara-pitesti/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Apr 2021, 17:41 | |
| Ce peroane mai vrei la Piteşti? Sunt deja peroane noi, conforme cu toate standardele. Ce vrei să le mai facă?
Bine, întrebarea logică e de ce e deschisă ,,gara" (de fapt staţia) Piteşti non-stop, câtă vreme între 23:25 şi 3:30 nu e niciun tren? Nu e ,,staţie de tranzit", iar în intervalul ăla se poate face curăţenie. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Apr 2021, 19:24 | |
| Nu ma refeream de facut peroane in Pitesti ca e gara noua ci in alte parti unde cazi efectiv din tren cand cobori respectiv Targu Jiu si mylte altele |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 14 Apr 2021, 11:48 | |
| Costescu mai dorea 2 posturi noi
https://clubferoviar.ro/bugetul-cfr-calatori/
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 14 Apr 2021, 11:55 | |
| Si Ponta visa trenuri de mare viteza si autostrazi cu chinejii
https://www.digi24.ro/stiri/externe/tara-mica-si-ambitii-mari-cum-a-ajuns-muntenegru-la-un-pas-de-incapacitate-de-plata-din-cauza-unei-autostrazi-1494363 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |