|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 01 Apr 2021, 23:21 | |
| Germania modelul nostru? Pai sa scoatem draq moratciunile malaxa atunci ca in Germania nu vezi asemenea cazaturi, baga bani in infra, modernizeaza toate magistralele 200, 300, 400, 500, 600, 700, 800, 900 si liniile principale care fac legatura intre magistrale gen 201, 202, 501, 502, 401, 402, 310, 212, 702, 704, etc etc, dar mecanizat ca in Germania nu sa lucrezi la ele inca 200 de ani de acum, adu 20 de masinarii care scot linia veche si monteaza linie noua, si apuca-te de treaba, in 5 ani sa ai 70% din reteua CFR noua, apoi adu garnituri gen RJ si pune-le sa strabata tara la o viteza comerciala de 120-160 si ai modelul Germaniei, dar cand tu ai o infrastructura de pe vremea lui Pazvante si mergi cu malaxaor de acum 100 de ani, nu trebuie samai zici nimic, ciocu mic ca suntem praf si pulbere, nu facem nimic si nu suntem in stare de nimic. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Apr 2021, 00:29 | |
| Ştii că multe linii secundare din Germania încă sunt cu semafoare mecanice sau, mai rău, cu conducere centralizată, nu? Uneori se mai buşesc trenuri pe acolo Dar la capitolul mers de tren, nu li se poate reproşa nimic, e mers cadenţat peste tot, şi la ICE şi la Regio de navetă, doar la intervale uşor de ţinut minte, nu la 3 ore 15 minute şi 12 secunde între trenuri. Nemţii nu se mai complică cu magistrale ca noi, un tren ICE de la Muenchen la Berlin trece pe vreo 6 secţii, au calculat ei că pe acolo e drumul cel mai eficient (inclusiv ca oraşe deservite) şi pe acolo au trasat trenul. nu o ţine drept pe magistrală doar pentru că e magistrală. Un exemplu forţat şi ipotetic ar fi ca, la noi, trenurile Bucureşti - Constanţa să fie trasate prin Urziceni - Slobozia - Ciulniţa (evident toată linia la 160 km/h) pentru a deservi mai mulţi călători. Dar noi nu ne permitem un astfel de lux, că linia Bucureşti - Slobozia e muci. Pe Malaxa e toată partea tehnică schimbată acum câţiva ani, e peste Desiro şi motorul şi computerul de bord. O să intrăm şi pe OMT 315/2011 la un moment dat, a aiurea că la automotor cu diagnoză computerizată pe mare parte din echipamente să stai să faci RG din 4 în 4 ani, că aşa a vrut AFER în 2011. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Apr 2021, 09:15 | |
| Hahaha, toata lumea Germania. Asta doar pentru că am fost cu ei în Al Doilea Război Mondial? sau pentru că au fost nemti în tară, oamenii au umblat si au vazut satele si localitățile nemtesti si le-au vrut ca model?
apoi a venit 1990 nemții au plecat si ne-au năpădit sudistii cu mentalitățile medievale cel mult modificcate de revolutia lui Tudor Vladimirescu?
Cum să luăm Germania ca model? sau Italia? sau Franta?
pai noi avem drumul nostru.Noi nu mergem în urma acestor țări așa cum se susține , că noi sîntem cu 50 de ani în urma lor. Nu, noi nici măcăr nu sîntem în urma lor pentru că noi sîntem paralel cu ele.
Pînă nu demult în Germania cred ca mai erau si LVT-uri. Problema e că la ei liniile cu CEM sau SBW permit circulatia trenurilor la viteze bune, care sa atraga publicul, sa poata naveta, sa poata ajunge la noduri sa schimbe. Nu sa stea calatorul cu orele in gari tip bombă(Filiasi).
trenurile nu sînt puse ca sa schimbe personalul feroviar.
A fost cîndva o emisiune la antena 3(cu scuzele de rigoare dar acolo a fost) discutata si pe aici. Ziceau că uite, Viena construieste linii de viteză sprer Bratislava, că uite si ăia și ăia miscă ceva.
SI CFR nu, noi pas. Încă zicea unu, stai să le vedem noi construite. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Apr 2021, 09:23 | |
| Dar tu sti ca toata reteua germana e noua, ei nu mai au linie praf ca noi, asta nu o spui? De asta ei i si permit sa bage si trenuri de viteza pe o linie secundara cum ar fi la noi sa zicem Urziceni Slobozia? Spune adevarul daca il spui nu doar ce iti convine! Suntem praf si asa ramanem ca nu o sa facem noi linie noua modernizata pe 701 de exemplu.Nici in 50 de ani nu va fi, asa ca nu mai vorbi ce nu are rost. Cat despre malaxor nu vrei sa pricepi si sa intelegi ca NU INTERESEAZA PE NIMENI CE PARTE MECANICA NOUA are malaxorul atata timp cat la interior confortul calatorului este -100 ca pe vremea lui Pazvante Chioru!!!! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Apr 2021, 10:05 | |
| - Nesebar a scris:
- Dar tu sti ca toata reteua germana e noua, ei nu mai au linie praf ca noi, asta nu o spui? De asta ei i si permit sa bage si trenuri de viteza pe o linie secundara cum ar fi la noi sa zicem Urziceni Slobozia? Spune adevarul daca il spui nu doar ce iti convine! Suntem praf si asa ramanem ca nu o sa facem noi linie noua modernizata pe 701 de exemplu.Nici in 50 de ani nu va fi, asa ca nu mai vorbi ce nu are rost.
Nu e chiar toată nouă, că altfel era toată de 200 km/h şi cu ERTMS. - Nesebar a scris:
- Cat despre malaxor nu vrei sa pricepi si sa intelegi ca NU INTERESEAZA PE NIMENI CE PARTE MECANICA NOUA are malaxorul atata timp cat la interior confortul calatorului este -100 ca pe vremea lui Pazvante Chioru!!!!
A avut şi DB destule vechituri, disponibilizate în ultimii 15 - 20 de ani. O parte au ajuns la TFG, altele prin Polonia şi prin alte părţi. Sunt inginer, partea mecanică e cea mai importantă la orice vehicul feroviar. Dar na, când factorii de decizie habar n-au măcar ce e cota qr şi profilul de uzură, nu ştiu ce pretenţii să mai am. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Apr 2021, 10:12 | |
| Tu o ti pe a ta, NU INTELEGI CA PE CALATORUL DE RAND IL DOARE IN C.... DE PARTEA TA MECANICA, calatorul e interesat de confort cand urca intr-un mijloc de transport, vrea confort, vrea sa fie atragator, vrea sa se simta bine, sa miroasa a curat, a nou, a modern, in schimb malaxorul iti ofera exact ca acum 100 de ani, miros de jeg, de motorina, mizerie si zdruncinaturi de te doare capul si esti ametit cand cobori din caruta malaxoare, tu nu vrei sa vezi realitatea si o ti langa cu prostiile tale mecanice, lumea face p.... pe toata partea mecanica atata timp cat la interior confortul e 0!!!!! NUL!!!! NU exista confort oferit calatorului! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Apr 2021, 10:33 | |
| Vitalie Cojocari
Compania low cost Blue Air, operator românesc cu capital privat, se poate lăuda de astăzi cu o aeronavă nouă în flotă.
Boeing 737-8 MAX a aterizat pe Otopeni și a efectuat deja primul zbor. Unul inaugural.
Aeronava are 189 locuri și este mediu curier, adică nu ajunge direct la New York, dar acoperă distanța până în Londra fără escală.
Așadar, avionul a aterizat la București, iar planurile Blue Air sunt gata de decolare.
Încă un avion nou Boeing 737-8 MAX ar urma să intre în flota Blue Air în câteva săptămâni. Anul viitor va continua achiziția de astfel de avioane. Într-un final va avea 10 noi Boeing 737-8 Max.
După ce a primit un credit de la EximBank cu garanție din partea statului român, Blue Air anunță că a supraviețuit până acum pandemiei și își dorește oficial să fie compania cu cea mai nouă flotă din Europa.
Dar ca să umple avioanele cu pasageri, planifică mai multe curse spre Heathrow, Amsterdam, Charles de Gaulle, dar și spre insulele unde se visează românii în concedii. Ce-i drept, să scăpăm de restricțiile pandemice.
Să știți că și Tarom, operator aerian de stat, are planuri să cumpere 5 aeronave de acest tip. Vorbesc de Tarom în acest context pentru că în criza aviației provocate de pandemie, ministerul Transporturilor își manifestase oficial intenția de a intra în acționariatul Blue Air, asta dacă situația o va impune. Astfel, România ar putea avea o companie aeriană națională clasică și una de tip low cost. Cum Tarom se orientează spre o flotă uniformizată cu avioane Boeing, ar fi un pas logic în acest sens. Deși, mai este mult până departe, iar intenția este deocamdată la stadiul de... intenție.
Să revenim. Tipul de avion care a intrat astăzi în flota Blue Air a fost în atenția opiniei publice după 2 accidente tragice asemănătoare, care s-au produs prin 2019. O aeronavă a căzut în Etiopia și una în Indonezia, ambele la scurt timp după decolare. Aproape 350 de oameni au murit atunci.
Cauza accidentului se pare că a fost sistemul automat de manevrare numit MCAS. Acesta trebuia să redreseze unghiul avioanelor dacă intrau în vrie din cauza motoarelor grele și cu un diametru mai mare. Doar că softul sau manualele piloților nu fuseseră updatate. Piloții nu au știut sau nu au putut să reacționeze și avioanele s-au prăbușit.
După cele două tragedii toate Boeing 737 MAX au fost consemnate la sol. Asta a aruncat Boeing în una din cele mai mari crize din istoria sa. Mai mult, a afectat și economia SUA.
După nenumărate verificări, avioanele sunt declarate oficial sigure. Au fost recertificate de FAA, Federal Aviation Administration din SUA.
CEO-ul Blue Air, reprezentanți ai aeroportului din Otopeni, reprezentanți ai autorităților aeronautice din România au fost la bord în timpul zborului inaugural. Acesta a avut un traseu românesc. A decolat din Otopeni, a zburat peste Carpați, cu un ocol deasupra Sibiului și înapoi pe Otopeni. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Apr 2021, 10:38 | |
| Dr2005 dar in Elvetia Germania Austria trenurile mai trec prin capitale nu e capat de linie pentru toate acolo CFR sa introduca trenurile de altdata ce legau Craiova de Galati si Brasov adica 1824 sa fie prelungit la Galati sa mai fie prelungit altu la Brasov si multe altele Saptamana trecuta cineva intreba noaptea de tren direct la Brasov in gara Craiova bineinteles i sa raspuns ca nu este doar sa astepte in Bucuresti si probabil a plecat cu ATCul |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Apr 2021, 12:25 | |
| - Nesebar a scris:
- Tu o ti pe a ta, NU INTELEGI CA PE CALATORUL DE RAND IL DOARE IN C.... DE PARTEA TA MECANICA, calatorul e interesat de confort cand urca intr-un mijloc de transport, vrea confort, vrea sa fie atragator, vrea sa se simta bine, sa miroasa a curat, a nou, a modern, in schimb malaxorul iti ofera exact ca acum 100 de ani, miros de jeg, de motorina, mizerie si zdruncinaturi de te doare capul si esti ametit cand cobori din caruta malaxoare, tu nu vrei sa vezi realitatea si o ti langa cu prostiile tale mecanice, lumea face p.... pe toata partea mecanica atata timp cat la interior confortul e 0!!!!! NUL!!!! NU exista confort oferit calatorului!
Păi şi mizeria cine o face? Jegul de unde e? Îţi garantez că nu e nici de la proiectant, nici de la fabrică, nici de la CFR Călători. Câtă vreme călătorul nu e în stare să păstreze ce i se pune la dispoziţie... apoi, ce confort vrei pentru un drum de juma' de oră? Nu vrei să îţi pună şi STB canapele în tramvai sau autobuz? Că o cursă cu un 135 cap-coadă ţine vreo 2 ore, deci cam cât un drum cu regio de la Bucureşti la Târgovişte, de ex.. Fiecare e liber să aleagă ce mijloc de transport vrea, dar dacă am avea legislaţie ca în Germania (adică parcare cu plată, fără diesel în oraş şi fără benzină sub euro 6 în oraş şi RCA la 400 euro/an), îţi garantez eu că ar avea CFR Călători un teanc de petiţii pentru trenuri şi că oamenii ar plăti şi dublu doar să prindă un loc chiar şi într-un AM900. - Adrian78 a scris:
- Dr2005 dar in Elvetia Germania Austria trenurile mai trec prin capitale nu e capat de linie pentru toate acolo
CFR sa introduca trenurile de altdata ce legau Craiova de Galati si Brasov adica 1824 sa fie prelungit la Galati sa mai fie prelungit altu la Brasov si multe altele Ţi se pare cumva că Gara de Nord permite astfel de combinaţii? Noi suntem în situaţia Budapestei, cu gara înfundată. Au mai fost şi alţii cu gări din astea... de ex. OBB a băgat un miliard de euro ca să îşi facă o gară modernă şi de tranzit. Dar România nu e Austria, iar Gara de Nord ca poziţie nu se poate compara cu fosta Wien Sbf, că la noi ai blocuri de locuinţe în jurul gării, nu poţi să le razi ca să faci o gară gen Wien Hbf.. Gara de Nord va rămâne mulţi ani în forma actuală... iar asta înseamnă că soluţia e să faci mers cadenţat cu plecare din Gara de Nord, nu să plimbi aiurea grupe şi grupuleţe de vagoane. La Gara de Nord te dai jos şi ştii că din oră în oră ai tren spre Braşov, Craiova, Constanţa, Galaţi ş.a., că altfel dacă pică un copac la Predeal, laşi gaură pe Bucureşti - Craiova, de ex. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Apr 2021, 12:46 | |
| Solutia e garnituri pushpull si rame electrice cu confort de IR si un turnus mai bun al garnituriilor nu vine garnitura de la 50 de km si o bagi in Grivita pana dupa 8 ore.. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Apr 2021, 13:34 | |
| Chiar citisem acuma 2 saptamani un articol cum ca pun niste conditii extreme tariilor africane aia nu pot platii imprumutul si China ajunge proprietarul
https://m.zf.ro/business-international/china-ajuns-creditorul-rechin-lumii-multe-dintre-conditiile-20010384 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Apr 2021, 13:49 | |
| - Dr2005 a scris:
Fiecare e liber să aleagă ce mijloc de transport vrea, dar dacă am avea legislaţie ca în Germania (adică parcare cu plată, fără diesel în oraş şi fără benzină sub euro 6 în oraş şi RCA la 400 euro/an), îţi garantez eu că ar avea CFR Călători un teanc de petiţii pentru trenuri şi că oamenii ar plăti şi dublu doar să prindă un loc chiar şi într-un AM900.
Un om cerebral si normal nu are vise erotice cu malaxorul 900 cum ai tu sau inca 2-3 de pe aici. In 2021 sa spui ca malaxorul e ceva bun si ca doresti sa mergi de buna voie cu asa ceva, se cam pun semne de intrebare de genul balaceanca. Mlaxoarele trebuie retrase si taie chiar din secunda 2, astea nu mai au ce cauta in serviciu regulat zi de zi, sunte niste epave, e ceva horror, nu ai cum in ziua de azi cand in alte tari luxul domneste pe strada si in orice colt unde te uiti noi sa spunem ca e bine cu malaxorul, nu ai cum, e ceva sub orice critica! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Apr 2021, 22:32 | |
| https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/document-cartelele-de-metrou-s-ar-putea-scumpi-din-iunie-1482511?__grsc=cookieIsUndef1&__grts=53913062&__grua=b0663dc25a1d7f9a21e9e4d2c96a17eb&__grrn=1 |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 03 Apr 2021, 12:21 | |
| https://clubferoviar.ro/calea-ferata-moldova-ardeal/?fbclid=IwAR26VSWW1DGSjQ6B2vCIKi1Ce_k7UN1apAFivZ9cIV7CZQJZgIBa6oj6RO8 Pe acest sector Statia Mestecanis ar trebui sa dispara si sa fie construit un tunel foarte lung si pe Gradnita-Lunga Ilvei ar trebui o scurtare de traseu. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 03 Apr 2021, 13:49 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nesebar a scris:
- Tu o ti pe a ta, NU INTELEGI CA PE CALATORUL DE RAND IL DOARE IN C.... DE PARTEA TA MECANICA, calatorul e interesat de confort cand urca intr-un mijloc de transport, vrea confort, vrea sa fie atragator, vrea sa se simta bine, sa miroasa a curat, a nou, a modern, in schimb malaxorul iti ofera exact ca acum 100 de ani, miros de jeg, de motorina, mizerie si zdruncinaturi de te doare capul si esti ametit cand cobori din caruta malaxoare, tu nu vrei sa vezi realitatea si o ti langa cu prostiile tale mecanice, lumea face p.... pe toata partea mecanica atata timp cat la interior confortul e 0!!!!! NUL!!!! NU exista confort oferit calatorului!
Păi şi mizeria cine o face? Jegul de unde e? Îţi garantez că nu e nici de la proiectant, nici de la fabrică, nici de la CFR Călători. Câtă vreme călătorul nu e în stare să păstreze ce i se pune la dispoziţie... apoi, ce confort vrei pentru un drum de juma' de oră? Nu vrei să îţi pună şi STB canapele în tramvai sau autobuz? Că o cursă cu un 135 cap-coadă ţine vreo 2 ore, deci cam cât un drum cu regio de la Bucureşti la Târgovişte, de ex.. Fiecare e liber să aleagă ce mijloc de transport vrea, dar dacă am avea legislaţie ca în Germania (adică parcare cu plată, fără diesel în oraş şi fără benzină sub euro 6 în oraş şi RCA la 400 euro/an), îţi garantez eu că ar avea CFR Călători un teanc de petiţii pentru trenuri şi că oamenii ar plăti şi dublu doar să prindă un loc chiar şi într-un AM900.
- Adrian78 a scris:
- Dr2005 dar in Elvetia Germania Austria trenurile mai trec prin capitale nu e capat de linie pentru toate acolo
CFR sa introduca trenurile de altdata ce legau Craiova de Galati si Brasov adica 1824 sa fie prelungit la Galati sa mai fie prelungit altu la Brasov si multe altele Ţi se pare cumva că Gara de Nord permite astfel de combinaţii? Noi suntem în situaţia Budapestei, cu gara înfundată. Au mai fost şi alţii cu gări din astea... de ex. OBB a băgat un miliard de euro ca să îşi facă o gară modernă şi de tranzit. Dar România nu e Austria, iar Gara de Nord ca poziţie nu se poate compara cu fosta Wien Sbf, că la noi ai blocuri de locuinţe în jurul gării, nu poţi să le razi ca să faci o gară gen Wien Hbf.. Gara de Nord va rămâne mulţi ani în forma actuală... iar asta înseamnă că soluţia e să faci mers cadenţat cu plecare din Gara de Nord, nu să plimbi aiurea grupe şi grupuleţe de vagoane. La Gara de Nord te dai jos şi ştii că din oră în oră ai tren spre Braşov, Craiova, Constanţa, Galaţi ş.a., că altfel dacă pică un copac la Predeal, laşi gaură pe Bucureşti - Craiova, de ex. Denota multă .... ignoranta, atât timp cât se pot face foarte multe și nu se vrea, e trist ca avem argumentele de tipul .... glumelor proaste. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |