| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Feb 2021, 13:44 | |
| |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Feb 2021, 15:41 | |
| Nu, clar nu Este un boghiu cu osii orientabile, dar frâna a fost menţinută cu saboţi. Bănuiesc că motivaţia producătorului a fost că nu prea era loc pe boghiul motor, că altfel există boghiuri cu osii orientabile şi frână cu disc (de ex. Y32). _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Feb 2021, 16:53 | |
| O intrebare legata de sistemul de semnalizare de la metroul bucurestean: cand s-a dat in exploatare prima data metroul bucurestean (in 1979) s-a utilizat un sistem de semnalizare aproape identic cu "blocul automat de linie" si "centralizarea electrodinamica" de la CFR ?
Adica fiecare magistrala era impartita in "sectoare de bloc", cu semnale de trecere BLA, iar transmiterea informatiei privind starea de liber/ocupat a unui sector de bloc sau a unei linii se realiza prin intermediul sectiunilor izolate si a circuitelor de cale, ca la CFR ? Cu acest sistem de sectoare de bloc care putea fi frecventa maxima de circulatie a trenurilor de metrou ?
Ca sistem de siguranta, pentru cazul in care mecanicul nu ar fi oprit la un semnal care ordona oprirea, se utiliza tot sistemul "indusi" ? Ramele IVA aveau montati inductori ?
La dispeceratul central de la Piata Unirii 1 exista o luminoschema generala, de pe care se controlau absolut toate semnalele, macazurile CED si sectiunile izolate de pe reteaua de metrou ? Sau in statiile noduri de circulatie (Eroilor, Piata Victoriei, etc) existau si luminoscheme "locale" de pe care se puteau controla macazurile, semnalele si sectiunile izolate din acele statii ?
Pana in ce an s-ar fi utilizat acest sistem de semnalizare la metroul bucurestean ? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Feb 2021, 18:38 | |
| https://m.adevarul.ro/economie/stiri-economice/cfr-calatori-redus-5-cheltuielile-salariale-urma-restructurarii-parte-angajati-s-au-pensionat-51-52-ani-1_601d057c5163ec4271a7158f/index.html
https://observatornews.ro/social/meserii-esentiale-evitate-de-tineri-in-romania-desi-salariile-sunt-atractive-408996.html?utm_source=Facebook%2520Observator&utm_campaign=Facebook&utm_medium=Browser&utm_term=articol&utm_content=408996&fbclid=IwAR1pw8uiWPVlKkDAQmv3c2V5yffcoBruShLrckQrkDkR4GXSrpXF3FXQSg4
https://cfir.ro/dan-costescu-promite-scoli-de-personal-la-cfr-calatori-varsta-medie-a-angajatilor-e-de-49-de-ani/?fbclid=IwAR3Bq9HGuPfTbXmXjPA1qBwOaKvs7lIBF2LZWi3E9KL_lCuxDhk1TTHnsks |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Feb 2021, 10:39 | |
| Sunt destui mecanici trecuţi de 60 de ani, nu ies toţi la pensie la 51 cum crede Costescu. Iar ăia care pleacă ,,la pensie", de fapt pleacă la privaţi sau chiar la metrou. De fapt, la metrou în ultimii ani au venit o groază de tineri, sunt pe acolo deja mecanici de 24-25 ani care merg în conducere simplificată. În rest, mi se pare o bătaie de joc ca un director general să se laude că i-au scăzut cheltuielile că i s-au pensionat angajaţii. Ăsta e management defectuos, pentru că sarcinile angajaţilor pensionaţi au trebuit preluate de alţii, nu s-a apucat CFR Călători să îşi cumpere automate de bilete şi trenuri cu ATO. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Feb 2021, 16:50 | |
| S-au anulat trenuri cand nu au fost mecanici s-au nu mai fac altii ore suplimentare La unele depouri se fac contracte pe 9 luni cu mecanicii iesiti la pensie si uite asa ajung unii sa ia cate 12000 de lei pe luna pensie+salar.. Oricum pentru asta sunt vinovati toti directorii de sucursale care au facut in ultimii 10 ani angajari doar pe baza de mita aducand compania in situatia asta |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Feb 2021, 16:50 | |
| Unde o sa se duca sefimea la privati si AFER?
https://clubferoviar.ro/comisia-europeana-cere-lichidarea-cfr-marfa-luna-si-suta-de-milioane-de-euro-recuperati-plus-dobanda-la-dobanda/ |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Feb 2021, 19:40 | |
| Până acum câteva decenii, o cale ferată forestieră străbătea cele mai inaccesibile locuri din Munţii Orăştiei, ajungând până la poalele cetăţilor dacice. Turiştii trăiau senzaţii tari în timpul călătoriilor. Una dintre cele mai spectaculoase căi ferate din România a fost construită în primii ani ai regimului comunist, în Munţii Orăştiei. În acele vemuri, drumurile spre aşezrile dacilor erau greu accesibile, satele erau puţin locuite, însă oamenii puteau străbate defileele din munţi pe calea ferată forestieră, care se întindea pe mai mult de 60 de kilometri, cu tot cu derivaţiile sale, pornind din Orăştie pe valea Grădiştei, până în apropiere de Sarmizegetusa Regia. https://m.adevarul.ro/locale/hunedoara/spectaculoasa-cale-ferata-montana-cetatile-dacice-disparuta-vremuri-ursii-alergau-trenuri-1_601d73d65163ec4271aa8e5e/index.html |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Feb 2021, 19:44 | |
| |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Feb 2021, 01:23 | |
| Ai ramane surpins. Ai altitudini de 1100-1200 de metrii acolo |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Feb 2021, 12:36 | |
| Cum sa platesti atata subventie?
https://m.hotnews.ro/stire/24588737 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| |
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Feb 2021, 14:12 | |
| - Adrian78 a scris:
- Cum sa platesti atata subventie?
https://m.hotnews.ro/stire/24588737 Formula compensaţiei e clar reglementată de Regulamentul (UE) 1370/2007. Când menţii biletul la cel mai mic preţ din Europa şi accepţi trasee de acces/retragere de 50 km pe sens, astea sunt valorile la care ajungi. - Adrian78 a scris:
- Trenul de Obor bagat pentru mecanici sa isi faca orele si in alte parti nu avem Desiro..
40 de minute de la birou pana acasa (cu trenul si metroul) versus doua ore 20 minute (cu 330) sau o ora 40 (cu 335 si metroul). Pacat ca nu multi stiu ca din zona Fantana Miorita - Gara Baneasa exista trenuri in si dinspre directia Gara de Nord. 9 minute. 3,40 ron calatoria, iar cu abonament va fi jumatate din acest pret. In vagoane era cald si foarte curat. Azi am fost singurul calator... Ar trebui promovat de catre Primarie ca mijloc de transport alternativ. In schimb, se taie copacii pentru mai multe locuri de parcare. Nu mai copia tot ce vezi pe Facebook. Poza e de anul trecut (20.02. 2020). Între Băneasa şi Nord sunt doar trei trenuri regio: R 8082 la ora 9:33 - ăsta e singurul care a mai rămas din cele de Fundulea... şi care e fără pereche, nu ştiu cum ajunge la Fundulea, să fie oare un EA cu un vagon desfăcut din altceva? R 8090 la ora 9:44 - o garnitură goală care aduce din Obor vagoane pentru Griviţa şi au băgat-o în mers să mai ia subvenţie R 8004 la ora 19:07 - un R de Constanţa, care probabil ajunge într-o stare în care corporat(r)iştii ar fugi de el. La retur sunt doar două trenuri, că garnitura goală e prea de dimineaţă şi nu mai opreşte. Amintesc că trenurile de navetă nu sunt deloc pe placul d-lui. Costescu, el trăieşte în lumea lui în care crede că oamenii merg doar cap-coadă cu un tren. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Feb 2021, 15:04 | |
| Pai cica prețul real al biletului este 6 lei. Eu zic ca ar trebui pus 4 lei biletul si ouse abonamente anuale de genul cum este la Viena 365 de euro pe an deci un pic ajustat pentru Bucuresti Si asta cu o reorganizare de personal probabil si in STB sunt o gramada de taietori de frunze si multi blatisti |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Feb 2021, 16:21 | |
| În Viena era 2,6 euro o călătorie, evident subvenţionată. La Sofia era 1,6 leva (0,8 euro), la Budapesta e 350 forinţi (1 euro)... la noi e 25 de cenţi. Asta în condiţiile în care motorina şi electricitatea costă la fel şi la Viena şi la Sofia şi la Budapesta şi la Bucureşti. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|