Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+34
Tony Ist
92Dragos
CalinIonMihai
Dr2005
@ndrey
Adrian78
Peter Fodor
TVlad
cristi ar
bubu
AeroX
IonutCFR2009
Re6/6
DUAL
mtk
DAS 2011
razvan - trenuri
riciu
MariusM
florin94
Nesebar
Cipri Andrei Neculai
Norbi
Adirmvl
ldh80
cfr500
marius664
Amiralul
Vitosa
ciprian71
alinx3330
alexmorph3us
Luna
dan tm
38 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 45 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeVin 05 Feb 2021, 13:44

Boghiu diamond adica?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeVin 05 Feb 2021, 15:41

Nu, clar nu Laughing Este un boghiu cu osii orientabile, dar frâna a fost menţinută cu saboţi. Bănuiesc că motivaţia producătorului a fost că nu prea era loc pe boghiul motor, că altfel există boghiuri cu osii orientabile şi frână cu disc (de ex. Y32).
Revista presei - Pagina 24 1111-p10

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeVin 05 Feb 2021, 16:53

O intrebare legata de sistemul de semnalizare de la metroul bucurestean: cand s-a dat in exploatare prima data metroul bucurestean (in 1979) s-a utilizat un sistem de semnalizare aproape identic cu "blocul automat de linie" si "centralizarea electrodinamica" de la CFR ?

Adica fiecare magistrala era impartita in "sectoare de bloc", cu semnale de trecere BLA, iar transmiterea informatiei privind starea de liber/ocupat a unui sector de bloc sau a unei linii se realiza prin intermediul sectiunilor izolate si a circuitelor de cale, ca la CFR ? Cu acest sistem de sectoare de bloc care putea fi frecventa maxima de circulatie a trenurilor de metrou ?

Ca sistem de siguranta, pentru cazul in care mecanicul nu ar fi oprit la un semnal care ordona oprirea, se utiliza tot sistemul "indusi" ? Ramele IVA aveau montati inductori ?

La dispeceratul central de la Piata Unirii 1 exista o luminoschema generala, de pe care se controlau absolut toate semnalele, macazurile CED si sectiunile izolate de pe reteaua de metrou ? Sau in statiile noduri de circulatie (Eroilor, Piata Victoriei, etc) existau si luminoscheme "locale" de pe care se puteau controla macazurile, semnalele si sectiunile izolate din acele statii ?

Pana in ce an s-ar fi utilizat acest sistem de semnalizare la metroul bucurestean ?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeVin 05 Feb 2021, 18:38

https://m.adevarul.ro/economie/stiri-economice/cfr-calatori-redus-5-cheltuielile-salariale-urma-restructurarii-parte-angajati-s-au-pensionat-51-52-ani-1_601d057c5163ec4271a7158f/index.html

https://observatornews.ro/social/meserii-esentiale-evitate-de-tineri-in-romania-desi-salariile-sunt-atractive-408996.html?utm_source=Facebook%2520Observator&utm_campaign=Facebook&utm_medium=Browser&utm_term=articol&utm_content=408996&fbclid=IwAR1pw8uiWPVlKkDAQmv3c2V5yffcoBruShLrckQrkDkR4GXSrpXF3FXQSg4

https://cfir.ro/dan-costescu-promite-scoli-de-personal-la-cfr-calatori-varsta-medie-a-angajatilor-e-de-49-de-ani/?fbclid=IwAR3Bq9HGuPfTbXmXjPA1qBwOaKvs7lIBF2LZWi3E9KL_lCuxDhk1TTHnsks
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeSam 06 Feb 2021, 10:39

Sunt destui mecanici trecuţi de 60 de ani, nu ies toţi la pensie la 51 cum crede Costescu. Iar ăia care pleacă ,,la pensie", de fapt pleacă la privaţi sau chiar la metrou. De fapt, la metrou în ultimii ani au venit o groază de tineri, sunt pe acolo deja mecanici de 24-25 ani care merg în conducere simplificată.
În rest, mi se pare o bătaie de joc ca un director general să se laude că i-au scăzut cheltuielile că i s-au pensionat angajaţii. Ăsta e management defectuos, pentru că sarcinile angajaţilor pensionaţi au trebuit preluate de alţii, nu s-a apucat CFR Călători să îşi cumpere automate de bilete şi trenuri cu ATO.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeSam 06 Feb 2021, 16:50

S-au anulat trenuri cand nu au fost mecanici s-au nu mai fac altii ore suplimentare
La unele depouri se fac contracte pe 9 luni cu mecanicii iesiti la pensie si uite asa ajung unii sa ia cate 12000 de lei pe luna pensie+salar..
Oricum pentru asta sunt vinovati toti directorii de sucursale care au facut in ultimii 10 ani angajari doar pe baza de mita aducand compania in situatia asta
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeSam 06 Feb 2021, 16:50

Unde o sa se duca sefimea la privati si AFER?

https://clubferoviar.ro/comisia-europeana-cere-lichidarea-cfr-marfa-luna-si-suta-de-milioane-de-euro-recuperati-plus-dobanda-la-dobanda/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeSam 06 Feb 2021, 19:40

Până acum câteva decenii, o cale ferată forestieră străbătea cele mai inaccesibile locuri din Munţii Orăştiei, ajungând până la poalele cetăţilor dacice. Turiştii trăiau senzaţii tari în timpul călătoriilor.
Una dintre cele mai spectaculoase căi ferate din România a fost construită în primii ani ai regimului comunist, în Munţii Orăştiei. În acele vemuri, drumurile spre aşezrile dacilor erau greu accesibile, satele erau puţin locuite, însă oamenii puteau străbate defileele din munţi pe calea ferată forestieră, care se întindea pe mai mult de 60 de kilometri, cu tot cu derivaţiile sale, pornind din Orăştie pe valea Grădiştei, până în apropiere de Sarmizegetusa Regia.
https://m.adevarul.ro/locale/hunedoara/spectaculoasa-cale-ferata-montana-cetatile-dacice-disparuta-vremuri-ursii-alergau-trenuri-1_601d73d65163ec4271aa8e5e/index.html
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeSam 06 Feb 2021, 19:44

Ce ursi prin Hunedoara?

Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeDum 07 Feb 2021, 01:23

Ai ramane surpins. Ai altitudini de 1100-1200 de metrii acolo Wink
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeDum 07 Feb 2021, 12:36

Cum sa platesti atata subventie?

https://m.hotnews.ro/stire/24588737
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeDum 07 Feb 2021, 13:01

Trenul de Obor bagat pentru mecanici sa isi faca orele si in alte parti nu avem Desiro..
40 de minute de la birou pana acasa (cu trenul si metroul) versus doua ore 20 minute (cu 330) sau o ora 40 (cu 335 si metroul). Pacat ca nu multi stiu ca din zona Fantana Miorita - Gara Baneasa exista trenuri in si dinspre directia Gara de Nord. 9 minute. 3,40 ron calatoria, iar cu abonament va fi jumatate din acest pret. In vagoane era cald si foarte curat. Azi am fost singurul calator... Ar trebui promovat de catre Primarie ca mijloc de transport alternativ. In schimb, se taie copacii pentru mai multe locuri de parcare. Sad

Revista presei - Pagina 24 Fb_im128Revista presei - Pagina 24 Fb_im130

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeDum 07 Feb 2021, 14:12

Adrian78 a scris:
Cum sa platesti atata subventie?

https://m.hotnews.ro/stire/24588737
Formula compensaţiei e clar reglementată de Regulamentul (UE) 1370/2007. Când menţii biletul la cel mai mic preţ din Europa şi accepţi trasee de acces/retragere de 50 km pe sens, astea sunt valorile la care ajungi.

Adrian78 a scris:
Trenul de Obor bagat pentru mecanici sa isi faca orele si in alte parti nu avem Desiro..
40 de minute de la birou pana acasa (cu trenul si metroul) versus doua ore 20 minute (cu 330) sau o ora 40 (cu 335 si metroul). Pacat ca nu multi stiu ca din zona Fantana Miorita - Gara Baneasa exista trenuri in si dinspre directia Gara de Nord. 9 minute. 3,40 ron calatoria, iar cu abonament va fi jumatate din acest pret. In vagoane era cald si foarte curat. Azi am fost singurul calator... Ar trebui promovat de catre Primarie ca mijloc de transport alternativ. In schimb, se taie copacii pentru mai multe locuri de parcare.
Nu mai copia tot ce vezi pe Facebook. Poza e de anul trecut (20.02.2020). Între Băneasa şi Nord sunt doar trei trenuri regio:
R 8082 la ora 9:33 - ăsta e singurul care a mai rămas din cele de Fundulea... şi care e fără pereche, nu ştiu cum ajunge la Fundulea, să fie oare un EA cu un vagon desfăcut din altceva?
R 8090 la ora 9:44 - o garnitură goală care aduce din Obor vagoane pentru Griviţa şi au băgat-o în mers să mai ia subvenţie
R 8004 la ora 19:07 - un R de Constanţa, care probabil ajunge într-o stare în care corporat(r)iştii ar fugi de el.
La retur sunt doar două trenuri, că garnitura goală e prea de dimineaţă şi nu mai opreşte.

Amintesc că trenurile de navetă nu sunt deloc pe placul d-lui. Costescu, el trăieşte în lumea lui în care crede că oamenii merg doar cap-coadă cu un tren.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeDum 07 Feb 2021, 15:04

Pai cica prețul real al biletului este 6 lei. Eu zic ca ar trebui pus 4 lei biletul si ouse abonamente anuale de genul cum este la Viena 365 de euro pe an deci un pic ajustat pentru Bucuresti
Si asta cu o reorganizare de personal probabil si in STB sunt o gramada de taietori de frunze si multi blatisti
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeDum 07 Feb 2021, 16:21

În Viena era 2,6 euro o călătorie, evident subvenţionată. La Sofia era 1,6 leva (0,8 euro), la Budapesta e 350 forinţi (1 euro)... la noi e 25 de cenţi. Asta în condiţiile în care motorina şi electricitatea costă la fel şi la Viena şi la Sofia şi la Budapesta şi la Bucureşti.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 24 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 45 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: