|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 26 Mar 2021, 21:22 | |
| - TVlad a scris:
- Deci din 2018 incoace toata chioscareala e ilegala? Nu ca inainte ar fi fost legala. Dupa Colectiv au desfiintat o parte din porcariile din subteran din cauza ca impiedicau evacuarea in caz de pericol insa au fost in cea mai mare parte automate de bani sau cafe/dulciuri. De chioscuri nu s-au atins, lucru care m-a mirat. Cum e posibil ca o categorie sa deranjeze evacuarea iar alta nu? Iata cum, unele aduceau mai multe venituri necuvenite decit altele.
Chioschurile alea nu cred ca au ce cauta la metrou, si-au trait traiul. de fapt toate locurile alea largi au alt scop, primul este acela de a asigura spatii largi pentru circulatia unor mase mari de calatori fara sa se impiedice unii de altii iar in caz de ceva incident sa fie suficient loc pentru miscare. Alt scop al acestor spatii este acela de a fi adapost in caz de calamitate poate chiar ,,spital" pentru cazuri mai simple in caz de forta majora cind ar fi spitalele pline, iar la urma adapost in caz de razboi. Nu poti intr-un asemenea caz sa stai sa demolezi tiganiile alea de acolo. In ziua de azi cine mai isi cumpara in fuga spre metrou ceva de la chiosc? ar fi suficiente cel mult citeva automate de apa, de cafea, de dulciuri lipite undeva pe linga pereti. ala e metrou nu bazar cu genti, cu covrigi si alte bazaconii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 26 Mar 2021, 21:59 | |
| Staţiile de metrou au fost concepute de la bun început pentru un anume flux de trafic. Însă normele comuniste de securitate la incendiu erau mult mai laxe, dovadă nenorocirea aia de pasaj de corespondenţă Unirii 1 - 2, plus peroanele înguste şi holurile la fel de înguste de pe primul tronson (Semănătoarea - Mihai Bravu). La M3, M4 şi M5 s-au prevăzut spaţii mai mari, la M5 fiind chiar duse la extrem - staţiile sunt gigantice de-a dreptul, asta la o estimare de nici 20.000 călători/zi. În condiţiile astea, să gâtuieşti toate holurile de acces cu chioşcuri e atentat la siguranţa publică. Clienţi aveau destui, mai că pe la suprafaţă nu mai merge cu tarabe. Apoi, cine nu vrea să îşi ia un covrig şi o cafea la 2 lei cât merge cu metroul? La Grozăveşti la un moment dat era inclusiv o sală de fitness, prin alte staţii sunt săli de păcănele, case de amanet, centre de copiere, la Izvor era o agenţie loto la un moment dat. A luat Rădoi fiecare mm pătrat pe care a putut pune mâna. Nu mai zic de spaţiul publicitar, că cred că numai pe bude nu au pus mash-uri şi bannere. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 26 Mar 2021, 22:20 | |
| Dr2005 este adevarat ca 30% din incasari la Metrou din Paris vine din publicitate? |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 26 Mar 2021, 22:28 | |
| - Nesebar a scris:
- Chiar este un necesar trenul de noapte, eu m-am lovit de aceasta lipsa a trenurlor de noapte din Franta acum 3 ani, aveau doar unu in toata tara, si fiind o tara asa mare era nevoie ca de aer de trenuri de noapte, acum o sa revina trenurile de noapte si trenurile internationale, asta e foarte minunat!!!
Las ca au ei grija sa ,,ucida” la loc trenurile de noapte cu restrictiile anti-prostid19 si carantinele aferente. - Vitosa a scris:
- Grevă spontană la metrou. Trenurile nu circulă. Auzisem ceva că până pe la ora 14 ar dura. Greva are legătură cu decizia conducerii metrorex de a desființa spațiile comerciale din incinta stațiilor de metrou.
https://m.mediafax.ro/social/news-alert-protest-spontan-la-metrou-circulatie-oprita-19982859
Mda, bine ca inchidem diverse sectoare economice ca nu cumva sa se infecteze careva cu prostia asta de covid19, sa piarda lumea bani, locurile de munca sa strici calitatea vietii, sa nu te poti distra dar de-aia sa cream intentionat aglomeratii in transportul de suprafata in Bucuresti, aia nu are nimic, acolo nu se transmite nici un virus (la fel nici la institutiile statului sau la lidl), dar se transmite neaparat la o nunta, majorat, club, etc. - locuri unde mai muncea si omul de rand. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 27 Mar 2021, 14:37 | |
| - Luna a scris:
- Nesebar a scris:
- Chiar este un necesar trenul de noapte, eu m-am lovit de aceasta lipsa a trenurlor de noapte din Franta acum 3 ani, aveau doar unu in toata tara, si fiind o tara asa mare era nevoie ca de aer de trenuri de noapte, acum o sa revina trenurile de noapte si trenurile internationale, asta e foarte minunat!!!
Las ca au ei grija sa ,,ucida” la loc trenurile de noapte cu restrictiile anti-prostid19 si carantinele aferente. Franţa are autostrăzi, aeroporturi şi TGV-uri... pur şi simplu oamenii nu mai sunt dispuşi să dea 100 de euro să meargă într-un pat pe boghiuri o noapte întreagă cu 120 km/h. Eu în continuare nu sunt convins de viitorul vagoanelor de dormit, chiar dacă şi noi am aderat la declaraţiile olandezilor şi nemţilor pe tema asta. De fapt, nici olandezii, nici nemţii nu au băgat un leu în astfel de trenuri, doar i-au lăsat pe austrieci să încerce. Iar la momentul la care liniile de mare viteză vor ajunge peste fosta Cortină de Fier, se va termina cu VD-urile şi la cehi, slovaci şi polonezi. O să le luăm noi la mâna a doua cum le-am luat şi pe cele de la DB. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 30 Mar 2021, 13:17 | |
| Capitalism de carton
Adevărul despre situația financiară de la Metrou. Salarii mari, subvenții multe, venituri reduse
https://m.rfi.ro/economie-132272-adevar-situatia-financiara-metrou-salarii-subventii?fbclid=IwAR3J6Knsp7UBJ_G8S3VOEl49Bxuc2jYLMVFWlt0nh2BvzfmqJQoQrLqhTvg |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 31 Mar 2021, 12:08 | |
| Deci cum e aia Dr2005 ca nu au personal cand ei tin 9 mecanici/tren
https://www.contributors.ro/metrorex-versus-underground-o-comparatie-intre-metroul-din-bucuresti-si-metroul-din-londra/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 31 Mar 2021, 12:34 | |
| Ce nu ştie autorul e că un mecanic trebuie să treacă prin toate stagiile, nu ajunge mecanic pentru conducere simplificată imediat cum iese din cursul de la CENAFER. Trebuie întâi să fie mecanic ajutor, apoi mecanic în echipă completă şi apoi mecanic în conducere simplificată. Apoi, pe IVA nu ai voie în conducere simplificată, că nu poţi schimba postul cu o singură persoană fără să remizezi trenul şi, oricum, sindicatul s-a plâns că mecanicul ar trebui să meargă pe jos prin tunel pe lângă tren. Iar pe M5 nu ai niciun sistem de protecţie în cale, deci nu îţi permite instrucţia să mergi în conducere simplificată. De aia trebuie şi mecanic ajutor acolo. Mentenanţa trenurilor e externalizată de mult, fix cu criteriu de disponibilitate. Faptul că Metrorex a insistat explicit ca trenurile IVA să nu fie revopsite e altă mâncare de peşte, dar toate piesele sunt în parametrii din cartea tehnică, multe trenuri având boghiuri, motoare şi acţionări noi, instalate prin 2011 - 2012. _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 31 Mar 2021, 14:43 | |
| Interesanta conditia sa nu se revopseasca Ivele. De ce oare? MSERO, ERPS, BNAR &Co or fi copiii lui Radoi? Sa nu le strice oamenilor capodoperele... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 01 Apr 2021, 07:53 | |
| https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-24703444-toamna-circula-expres-transeuropean-care-trece-prin-40-orase-opri-bucuresti-spune-comisarul-european-adina-valean.htm |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 01 Apr 2021, 10:50 | |
| Poate doar daca ne obliga UE o sa avem iar cateva trenuri internationale si cand e vorba de Romania, Bucuresti ar trebui sa aibe legaturi feroviare DIRECTE cu Sofia, Belgrad, Munchen, Venezia via Zagreb si Ljubljana, cu aceasta legatura ai legat cateva capitale europene, Praga via Bratislava, Salonic si Istanbul, eventual si un vagon de Cracovia, mai mult de cat suficient! Kiev si Chisinau sunt legaturile lor cu noi. Nu conteaza ca vagonul/trenul e plin sau nu, legatura directa trebuie sa existe! Asa ar fi bine sa oblige UE ca tarile europene sa fie legate prin legaturi feroviare directe. Evident UE ar putea sprijinii si cu ceva compensatii pentru a ajuta companiile feroviare sa mentina in circulatie trenuri/vagoane directe. Publicitate pe la TV sau presa ca exista legaturi feroviare directe si aia e.
Sa se termine cu gandirea asta ca are "Iugoslavia" datorie si Serbia nu o plateste, pai ce treaba are datoria de pe vremea lui Pazvante? Gata se sterge cu buretele, ce a fost a fost, nu conteaza ce a fost, acum e altceva, se ia totul de la 0, nu stam sa cautam copite de cai morti si nod in papura, UE trebuie sa oblige ca tarile vecine sa aibe cel putin 2 legaturi directe iar de lung parcurs macar un vagon direct! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 01 Apr 2021, 14:45 | |
| UE nu poate să ne oblige să punem trenuri spre non-UE. Deci dacă ne va ,,obliga", o va putea face doar pentru relaţii UE, adică Ungaria şi Bulgaria. Dar asta doar dacă tot UE găseşte o modalitate să subvenţioneze aceste trenuri că, cf. legislaţiei UE, trenurile internaţionale sunt ,,dereglementate", adică operează doar pe principii comerciale, nu pe subvenţii, cel puţin cele de lung parcurs. Pentru naveta transfrontalieră s-a găsit soluţia asocierii în euroregiuni şi compensarea serviciilor de navetă, aşa este pe Bratislava - Viena, sunt trenuri din 30 în 30 minute (alternativ unul la gara centrală a Bratislavei şi unul la Petrzalka). Ceva similar ne-ar prinde şi nouă bine pe Arad - Bkescsaba şi Oradea - Debrecen.
Nu poţi să ştergi cu buratele o datorie de milioane de dolari, orice director şi CA care aprobă aşa ceva ajunge la DNA în secunda 2. Nici la nivel de Guvern nu o poţi face, că se consideră ajutor de stat şi iese ca la CFR Marfă, care CFR Marfă în cele din urmă s-ar putea să fim nevoiţi să o vindem pentru a acoperi paguba (probabil GFR jubilează, că niciun OTF străin nu ar fi interesat să ia hârburile de EA-uri, OeBB sau DB probabil ar fi interesate doar de terminale, de baza de clienţi şi de anumite categorii de angajaţi - preponderent mecanici, nu de tot activul CFR Marfă cu toate depourile din vremea lu' Pazvante pline cu ,,cadavre" de locomotive şi vagoane). Probabil se va rezolva odată cu intrarea Serbiei în UE, când UE ne va ,,ruga" să uităm de datorie. Dar o aderare a Serbiei la UE în viitorul apropiat ne-ar afecta financiar foarte mult pe transportul de marfă dacă nu apucăm să avem ramura sudică a reţelei TEN-T (adică Timişoara - Bucureşti + Giurgiu-Videle) gata. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 01 Apr 2021, 15:29 | |
| Relație in UE adică trebuie sa avem legatura directa din București cu Praga, München, Veneția, Sofia și Salonic!!! Ei nu vorbesc de naveta transfrontaliera ci de trenuri de lung parcurs care trebuie sa existe!!! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 01 Apr 2021, 22:59 | |
| Trebuie dus vagonul în Ungaria sau Bulgaria, de acolo e treaba MAV şi BDJ mai departe. Nimic nu ,,trebuie" să existe doar ca să existe şi să mai fituim nişte bani cu vagoane trimise Dumnezeu ştie pe unde cu zilele. Chiar şi până la Budapesta, în condiţiile în care cu avionul faci o oră, numărul de călători e foarte mic. Vorbesc de Bucureşti - Budapesta, că de la Timişoara sau Arad e logic că nu merită să iei avionul nici până la Budapesta, nici până la Viena. Să ţii un tren doar pentru InterRail, FIP şi OSJD nu prea merită.
Iar UE, deocamdată, fix naveta transfrontalieră o sprijină (inclusiv prin finanţare pentru infrastructură şi trenuri, dacă te duci mâine cu un proiect să refaci linia Cenad - Mako şi să iei 10 automoare pentru Timişoara - Szeged din oră în oră, ţi se aprobă imediat finanţarea, trebuie doar să vrei), restul sunt doar discuţii şi declaraţii politice. Trenurile internaţionale şi cele de mare viteză în general sunt trenuri comerciale, deci se susţin doar din bilete, pentru că UE consideră, pe bună dreptate, că nu trebuie să subvenţioneze turismul şi vizitele la mătuşa din colţul opus de ţară. În Germania, de ex., nici IC, nici ICE nu sunt suvenţionate în vreun fel. De aia Germania a renunţat şi la VD-uri (circulă vagoane străine de dormit, dar DB nu bagă bani în aşa ceva) şi s-ar putea ca nici cele de clasă să nu mai ajungă prea departe de ţară (deja pe Budapesta - Berlin merg în principal vagoane MAV). Germania ar trebui să fie modelul nostru de dezvoltare. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 01 Apr 2021, 23:14 | |
| Inca există Berlin Amsterdam cu vagoane normale DB care va fi inlocuit cu garnituri Talgo ICX din 2023 si ceva garnituri IC pana in Austria si Elvetia dupa granita
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |