Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+34
Tony Ist
92Dragos
CalinIonMihai
Dr2005
@ndrey
Adrian78
Peter Fodor
TVlad
cristi ar
bubu
AeroX
IonutCFR2009
Re6/6
DUAL
mtk
DAS 2011
razvan - trenuri
riciu
MariusM
florin94
Nesebar
Cipri Andrei Neculai
Norbi
Adirmvl
ldh80
cfr500
marius664
Amiralul
Vitosa
ciprian71
alinx3330
alexmorph3us
Luna
dan tm
38 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeSam 20 Mar 2021, 12:19

Adrian78 a scris:
Pentru realizarea trenului metropolitan pe infrastructura existentă a CFR, am propus finanțarea prin PNRR a 9 proiecte complementare, 8 dintre ele dedicate modernizării celor 8 linii de cale ferată și unul dedicat achiziției de trenuri. Lucrările de modernizare a căilor ferate includ reparații capitale ale șinelor, reabilitarea stațiilor existente și construirea de noi stații, modernizarea trecerilor la nivel, pasaje rutiere, electrificarea liniilor, iar în privința mijloacelor de transport avem în vedere achiziția a 50 de trenuri electrice.
Tu le-ai propus? Laughing
În altă ordine de idei, există deja un studiu comandat de ARF, mai există şi unul de prefezabilitate făcut de CFR S.A. Om trăi şi om vedea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeSam 20 Mar 2021, 12:31

Dr2005 a scris:
Adrian78 a scris:
Pentru realizarea trenului metropolitan pe infrastructura existentă a CFR, am propus finanțarea prin PNRR a 9 proiecte complementare, 8 dintre ele dedicate modernizării celor 8 linii de cale ferată și unul dedicat achiziției de trenuri. Lucrările de modernizare a căilor ferate includ reparații capitale ale șinelor, reabilitarea stațiilor existente și construirea de noi stații, modernizarea trecerilor la nivel, pasaje rutiere, electrificarea liniilor, iar în privința mijloacelor de transport avem în vedere achiziția a 50 de trenuri electrice.
Tu le-ai propus? Laughing
În altă ordine de idei, există deja un studiu comandat de ARF, mai există şi unul de prefezabilitate făcut de CFR S.A. Om trăi şi om vedea.

Nu eu am propus ci Nicusor
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeDum 21 Mar 2021, 11:10

Orasul asta e varza nu mai are unde sa se dezvolte doar spre Dezmir Apahida..

https://foaiatransilvana.ro/2021/03/20/sute-de-clujeni-la-marsul-haosului-imobiliar-din-hoia/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeMar 23 Mar 2021, 18:03

​ Care este prețul corect al unui bilet de transport public în București. Interviu cu Adrian Criț, noul director al STB: Avem valoarea cea mai mică la titlul de călătorie în comparație cu celelalte orașe
Societatea de Transport București (STB) are datorii de peste 1 miliard de lei, peste 90% la stat, a declarat într-un interviu acordat HotNews.ro Adrian Criț, noul director general. Datoriile s-au acumulat deoarece Primăria Capitalei, Consiliul Județean Ilfov și localitățile pentru care societatea prestează serviciul nu au plătit costul acestuia, acumulând restanțe de circa 900 milioane lei. În ce privește mizeria din mijloacele de transport în comun, noul director promite că problema se rezolvă în 4 luni, o parte din personal fiind reorientat în această direcție, dar nu este o prioritate să pună camere de supraveghere pentru sancționarea celor care fac mizerie.

În linii mari, noua conducere dorește creșterea calității serviciului, reorganizarea rutelor, reorganizarea personalului și digitalizarea, o parte din personalul care se ocupă de vânzarea biletelor urmând să fie redistribuit după mutarea vânzărilor în online.
Info pe scurt:
Prețul corect al unui bilet STB: Pot să vă spun că acum 10 ani solicitam majorarea titlului de călătorie la 2 lei. Urmează să facem o analiză și în funcție de contextul actual. Dacă este să facem o comparație cu ce se întâmplă în România, avem valoarea cea mai mică la titlul de călătorie
Datoriile STB: "Dacă ne referim la datoriile către bugetele asigurărilor sociale, de sănătate, este vorba de circa 970 milioane lei, dacă ne referim la datorii din investiții finanțate de la bugetul local, investiții aprobate în Consiliul General în 2018, 2019, este vorba despre 47 milioane lei, dacă ne referim la datorii pentru achizițiile de bunuri și servicii, aici avem 43 milioane lei"
Despre flota de tramvaie: "Flota de tramvaie e întreținută astfel încât să nu creeze probleme de securitate. Din punct de vedere al calității spațiului oferit pasagerilor, al serviciilor conexe oferite, din păcate suntem la nivelul anilor '70"
Despre vehicule noi: "Avem nevoie urgentă, dat fiind faptul că forțează niște costuri suplimentare punerea în exploatare, avem nevoie urgentă de troleibuze. În traseu circulă circa 200 de troleibuze, acestea și-au depășit de mult durata de viață, ele trebuie înlocuite treptat"

HotNews.ro: Ce situație ați găsit la STB când ați venit?

Adrian Criț: O situație total diferită față de ce era acum 10 ani, nu existau datoriile actuale. Dacă ne referim la datoriile către bugetele asigurărilor sociale, de sănătate, este vorba de circa 970 milioane lei, dacă ne referim la datorii din investiții finanțate de la bugetul local, investiții aprobate în Consiliul General în 2018, 2019, este vorba despre 47 milioane lei, dacă ne referim la datorii pentru achizițiile de bunuri și servicii, aici avem 43 milioane lei. Dacă le cumulăm ajungem la peste 1 miliard, o sumă imensă. Este adevărat că și Asociația de Dezvoltare Transport Public București Ilfov are de achitat pentru serviciile prestate o datorie de circa 900 milioane lei. STB-ul a efectuat transportul public pentru asociația de transport, care la rândul ei nu și-a primit banii de la Primăria Capitalei, Consiliul Județean Ilfov și alte localități din Ilfov. Am prestat un serviciu care nu a fost plătit.
Ce datorii are către STB CJ Ilfov și localitățile din Ilfov?

Acele datorii nu sunt cunoscute de către noi deoarece decontarea se face prin ADITPBI. Noi prestăm serviciile pe baza unui contract cu această asociație. Transportul regional este finanțat 90% conform contractului de către PMB, iar restul de către CJ Ilfov și localitățile beneficiare.

Ce aveți în plan să faceți ca să avem un transport public civilizat?

Ne dorim să reducem cheltuielile cât să rezistăm condițiilor actuale. Avem o reeșalonare făcută cu ANAF-ul, dar ne dorim totodată și să creștem calitatea serviciului prin mărirea accesibilității, prin sporirea gradului de curățenie a vehiculelor, pentru că arată cum arată în traseu și prin sosirea la timp și respectarea programului de transport, să creștem calitatea, să reducem emisiile poluante. Este greu în perioada de criză.

Ce buget are STB-ul anul acesta, cât este subvenția?

Deocamdată, există discuții la nivelul municipalității. Propunerea pe care am auzit-o noi din declarația domnului primar general este de 800 milioane lei subvenția. Asta ne obligă pe de o parte să obținem venituri din surse proprii mult mai mari. În situația de pandemie poate fi dificil. Pentru a rezista avem două soluții, reducem cheltuielile sau mărim veniturile. Fiind situație de criză, cu mărirea veniturilor e complicat, doar prin reduceri acolo unde se poate, o reorganizare bună a traseelor din București și Ilfov putem să reducem anumite cheltuieli.

În ce stare se află flota STB?

Dacă vorbim de autobuze, avem circa 100 de autovehicule Mercedes contractate în 2006 -2007, cele 400 de autobuze Otokar și 130 de autobuze Hibrid. Dacă vorbim de troleibuze pot să spun că avem o flotă foarte veche, din păcate cu probleme și din punctul de vedere al achizițiilor de componente pentru că avem troleibuze care sunt de peste 20 de ani - Astra Icarus și celelalte din 2007 - Irisbus. Din păcate, Icarus nu mai există pe piață ca și producător de autovehicule și componentele se găsesc din ce în ce mai greu. Apoi, calitatea, fiind niște componente after market, nu mai este cea de origine ci mai scăzută. Dacă intervine peste asta și problema economică...

Cu cât vă costă în plus întreținerea la troleibuzele vechi față de unele noi?

Se pune în balanță dacă se justifică în momentul de față să fie efectuate reparații astfel încât să nu creăm probleme în trafic. Ele se fac în momentul de față, putem asigura pasagerii că nu există riscuri, dar costurile sunt foarte mari. Un vehicul nou în primii ani de exploatare nu creează costuri suplimentare în afara mentenanței. În momentul de față avem costuri pentru structura de rezistență, direcție, frânare, costuri care apar ulterior.

Cam în câți ani ați putea cumpăra un troleibuz nou cu banii pe care îi dați pe reparația celor vechi?

E un studiu făcut pe tramvaie, acum 10 ani. La momentul respectiv doream să construim în uzinele STB 50 de tramvaie și doream să facem asta printr-un credit. La momentul respectiv rezulta din studiul de fezabilitate faptul că în 5 ani de zile acele tramvaie se achitau doar prin reducerea consumului energetic. Dacă ne referim și la troleibuzele care sunt vechi și cu un sistem de tracțiune în curent continuu, vă dați seama că și acolo reducerea costurilor ar fi un avantaj pentru instituție. Dacă vorbim și de creșterea calității serviciilor, faptul că nici nu au aer condiționat.

Din ce știu eu, la tramvaie situația este și mai dramatică, funcționăm cu tramvaiele din perioada comunistă care au mai fost cosmetizate. Eu circul cu tramvaiul 21 și de multe ori deschid ușa manual, că se deschide doar un pic automat și trebuie să tragi de ea ca să ai loc să cobori. Care este situația?

Îmi pare rău să aud asemenea aspecte pentru că deschiderea ușilor ține de siguranța pasagerilor. Din punct de vedere al vechimii mijloacelor de transport, aveți dreptate, ele au mai fost în ultimii 20 de ani prin reparații capitale, modernizări, dar pe de o parte nu s-a mers pe un proiect standard, pe de altă parte situația achizițiilor publice nu a fost cea mai fericită, poate și din nepriceperea celor care au făcut caietele de sarcini sau a altor restricții, furnizorii de componente nu au putut să fie toți aceiași. Atâta vreme cât un vehicul nu deține o omologare, o componentă poate fi schimbată cu o componentă similară. Dat fiind faptul că tramvaiele fiind foarte vechi nu dețin o omologare europeană, națională, așa era la vremea respectivă, ele pot fi reparate cu orice componentă, e adevărat, respectând niște standarde.

Cât de veche este flota de tramvaie și cât mai poate circula?

Flota de tramvaie e întreținută astfel încât să nu creeze probleme de securitate. Din punct de vedere al calității spațiului oferit pasagerilor, al serviciilor conexe oferite, din păcate suntem la nivelul anilor '70. Adică sunt vehicule fără aer condiționat, nu au conexiune la internet și alte avantaje pe care să le oferi pasagerilor ca să-i motivezi să le utilizeze. Să nu mai punem în discuție faptul că și accesul în aceste mijloace de transport e greoi fiindcă nu au podea coborâtă. Avem unele cu podea parțial coborâtă și acest lucru creea probleme vizavi de accesul în mijloacele de transport. Sunt probleme care se pot rezolva. Tot domnul primar general a amintit ieri că probabil se va semna contractul pentru achiziția de tramvaie. Nu pot să vă dau detalii despre achiziția de troleibuze, știu că s-a semnat contractul, dar nu știu mai mult.

Care sunt planurile d-voastră, ca director al STB, pentru achiziția de noi mijloace de transport în comun?

În perioada imediat următoare, dat fiind că am un mandat limitat, 4 luni, sunt director interimar, nu pot să mă gândesc la asta. O să mă preocup de identificarea surselor de finanțare pentru dezvoltarea unui transport ecologic la nivelul municipiului București în asociere cu municipalitatea cu ADITPBI se pot identifica sursele de finanțare pentru tramvaie, troleibuze, autobuze electrice, autobuze cu CNG.

Care sunt nevoile STB în ceea ce privește noi autovehicule? De ce aveți nevoie urgent, ieri?

Avem nevoie urgentă, dat fiind faptul că forțează niște costuri suplimentare punerea în exploatare, avem nevoie urgentă de troleibuze. În traseu circulă circa 200 de troleibuze, acestea și-au depășit de mult durata de viață, ele trebuie înlocuite treptat. Nimeni nu o să poată furniza 50 de troleibuze sau 100 într-un an. Asta este o achiziție de durată. La tramvaie din păcate procesul de fabricație durează și mai mult. Aici avem nevoie de circa 400 de tramvaie, vă dați seama cât ar dura să înlocuim toată flota de tramvaie în condițiile în care doar o licitație a fost atribuită, dar contractul nu este semnat. Cert este că dorim să identificăm și să depunem proiecte de finanțare pentru materialul rulant necesar și ne dorim să punem accentul mult pe digitalizare, fiindcă instituția a rămas mult în urmă la acest capitol.

Ce înseamnă digitalizare, la ce anume vă referiți?

Adrian Criț: E o perioadă dificilă, în care contactul fizic e indicat să nu aibă loc și atunci munca de la distanță, accesul pe VPN, accesul la niște informații pentru angajați, pe de o parte, facilitarea programării conducătorilor de autovehicule pe mijloacele de transport în comun, astfel încât prin această programare automatizată se reduc orele suplimentare. Pe de altă parte, informarea călătorilor. Aplicația există, s-au montat în 2018 sisteme de monitorizare a flotei și există aplicația infotb unde poți vizualiza ora la care ajunge mijlocul de transport în stație. Din păcate nu este cunoscută. Vreau să lucrăm și la partea de comunicare. Trebuie să ne gândim pe termen mediu cum sprijinim și o populația mai vârstnică, care nu deține telefoane, cu panouri de afișaj.

Până acum am vorbit despre lucruri grele, care necesită mult timp să fie realizate, dar să vedem ce poate face STB-ul urgent. În mijloacele de transport public este jeg. Când faceți curățenie?

Mă doare când îmi spuneți asta. Haideți să vorbim de partea de resursă umană în primul rând unde dacă nu mă înșel există circa 200 de angajați care sunt încadrați pe funcția de spălători vehicule. Probabil printr-o reorganizare care va fi propusă Consiliului de Administrație luna aceasta o să identificăm soluții conexe în cadrul personalului care nu are un grad de ocupare atât de mare și să-l delegăm spre această activitate. Atunci când vorbeam de creșterea calității serviciului, clar m-am gândit și la curățenie, e o chestiune vizibilă.

De ce nu externalizați serviciul?

Adrian Criț: Acum 10 ani am propus și am avut o aprobare de externalizare în Consiliul de administrație a unor servicii din cadrul RATB. Era vorba despre spălat, curățenie în sedii, paza autobazelor, depourilor. Până în momentul de față nu s-a făcut nimic. Mai mult, pot să vă spun că s-a făcut o investiție unde vom face o analiză, în anul 2018 s-au cumpărat stații noi de spălare care nu știu cât de utilizate sunt. Pot să vă zic ce am observat în ultimele 3 zile, am văzut că se utilizează spațiile de spălare, dar în interior nu avem un echipament automatizat, acolo trebuie să facă omul și din exterior se văd geamurile murdare, nu intru în alte detalii. Eu îmi propun să creștem calitatea serviciilor. Nu intru în istoria STB ca directorul care a pus angajații să spele autovehiculele, dar trebuie făcut acest lucru.

Continuarea aici - > https://m.hotnews.ro/stire/24680526
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeMier 24 Mar 2021, 00:16

Hai mai bine să-l facem 10 lei, să fie Criţ fericit...

Omul ăsta are ,,reputaţia" de a fi redus parcul auto de la 1099 la 876 autobuze în 2011, când nu i-au mai plăcut autobuzele Daf şi Rocar de Simon. A dispus, regia s-a executat, într-o singură noapte au fost retrase toate autobuzele vechi, şi din a 3a zi cele 876 ture au ajuns 725, că erau vreo 200 de Citaro pe butuci, da' pe Criţ nu-l interesa. Tot pe vremea lui au fost şi câteva mari vânzări de autobuze, troleibuze şi tramvaie la fier vechi... pentru care directorul tehnic a ajuns la mititica, că totul s-a vândut fără licitaţie, la firma care trebuia şi la un preţ de cca. 1 leu pe kg. Numai că autobuzele noastre erau cu caroserie din aluminiu, care e de 3 ori mai scump (1 leu pe kg era ieftin şi pentru oţel la vremea aia, până şi la colţ de stradă puteai să vinzi fier vechi la 1 leu pe kg, or o firmă care a pupat un contract pentru cca. 200 buc. autobuze ar fi trebuit să ofere mai mult).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeMier 24 Mar 2021, 02:28

https://www.zf.ro/zf-transilvania/producatorul-autovehicule-transport-rutier-persoane-atp-trucks-19972620
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeMier 24 Mar 2021, 17:45

https://m.ziare.com/economie/uun-miliard-de-euro-din-pnrr-pentru-trenuri-pe-hidrogen-si-reinnoiri-pe-calea-ferata-1669160

Ce glumă bună
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeMier 24 Mar 2021, 17:51

Ei viseaza trenuri pe hydrogen pe care putini le acceseaza adica Austria si Germania si Pesa are in cercetare o locomotiva pe hydrogen, ca sa ajunga si alea la gard dupa 1 an ca ei nu sunt in stare sa treaca automotoarele Desiro prin niste revizii R7 si R8. Mai bine faceau licitatie si echipau aut Desiro cu pachete hybride cu baterii..
Nici Franta nu se arunca asa ei trec automotoarele AGC BEMU hybrid printro modernizare a motoarelor diesel inlocuindule cu unitati hybride..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeMier 24 Mar 2021, 17:51

https://www.universulargesean.ro/simfonia-neterminata-a-unei-lucrari-de-interes-national-calea-ferata-pitesti-ramnicu-valcea-o-opera-de-arta-inginereasca-asemanata-cu-traseul-paris-lyon/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 25 Mar 2021, 16:16

Show must go on...

https://clubferoviar.ro/implineste-un-an-licitatia-de-trenuri-inter-regionale-amanata-a-12-a-oara/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeVin 26 Mar 2021, 07:12

Grevă spontană la metrou. Trenurile nu circulă. Auzisem ceva că până pe la ora 14 ar dura. Greva are legătură cu decizia conducerii metrorex de a desființa spațiile comerciale din incinta stațiilor de metrou.
https://m.mediafax.ro/social/news-alert-protest-spontan-la-metrou-circulatie-oprita-19982859
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeVin 26 Mar 2021, 09:56

https://clubferoviar.ro/drula-despre-greva-de-la-metrou/
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeVin 26 Mar 2021, 10:01

Deci din 2018 incoace toata chioscareala e ilegala? Nu ca inainte ar fi fost legala. Dupa Colectiv au desfiintat o parte din porcariile din subteran din cauza ca impiedicau evacuarea in caz de pericol insa au fost in cea mai mare parte automate de bani sau cafe/dulciuri. De chioscuri nu s-au atins, lucru care m-a mirat. Cum e posibil ca o categorie sa deranjeze evacuarea iar alta nu? Iata cum, unele aduceau mai multe venituri necuvenite decit altele.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeVin 26 Mar 2021, 10:31

I-au manipulat pe angajati ca se desfinteaza locurile de muncaiar aia habar nu au de ce fac greva..
In alta parte ziceau ca cer sambete duminici paste craciun? Ce-i porcaria asta?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeVin 26 Mar 2021, 11:51

Asa au capusat o gramada de companii de stat Sidex Petrom facandule nerentabile de a trebuit sa le da aproaoe gratis la altii care au stiut sa le restructureze.

https://www.g4media.ro/miza-paralizarii-metroului-profit-de-6-milioane-de-lei-pentru-firma-controlata-de-liderii-sindicalisti-sefii-sindicatului-propulsati-de-psd-in-functii-publice.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 44 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: