|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Mar 2021, 20:12 | |
| https://m.adevarul.ro/economie/business-international/un-mare-producator-auto-european-concediaza-mii-angajati-1_604f0e6d5163ec4271e848ea/index.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Mar 2021, 22:32 | |
| https://www.automarket.ro/stiri/guvernul-cumpara-123-de-autobuze-electrice-pentru-6-orase-din-romania-102795.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Mar 2021, 17:00 | |
| Iara povesti..
https://clubferoviar.ro/pnrr-pentru-calea-ferata/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 17 Mar 2021, 16:39 | |
| Pai in 1995/1996 trenurile IC fara oprire faceau 2h07 min si 2h30 cu opriri iar acuma ne bucuram pentru un parcurs de 3 ore
Ministrul Transporturilor anunță că în cadrul mai multor proiecte de infrastructură pentru Oltenia, „Pe calea ferată București – Craiova, am cerut CFR SA să lucreze cu prioritate la ridicarea principalelor restricții și limitari de viteză, pentru a reduce timpul de călătorie care acum este de aproximativ 3h30minute.” Acest lucru ar însemna ca timpii să fie reduși cu pana la 10-20 de minute, odată cu ridicarea restricțiilor din zonele podurilor și a aparatelor de cale. Totuși nu a fost dat un orizont de timp clar pentru efectuarea acestor lucrări și nici dacă odata cu ridicarea restricțiilor se vor reduce timpii și în mersul trenurilor.
De asemenea acesta spune că anul acesta ar putea incepe licitatia lucrarilor de modernizare a liniei Craiova – Caransebes.
”Mai departe, de la Craiova la Caransebeș vom finaliza în acest an studiul de fezabilitate pentru modernizarea coridorului feroviar, urmând să licităm execuția lucrărilor. Este un proiect prin Connecting Europe Facility.” |
| | | Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3376 Data de inscriere : 22/03/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Mar 2021, 08:53 | |
| https://www.digi24.ro/special/statul-la-stat/statul-la-stat-o-institutie-publica-functioneaza-de-4-ani-fara-sa-faca-nimic-banii-cheltuiti-doar-pe-salarii-trecuti-la-pierderi-1469716 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Mar 2021, 09:26 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ministrul Transporturilor anunță că în cadrul mai multor proiecte de infrastructură pentru Oltenia, „Pe calea ferată București – Craiova, am cerut CFR SA să lucreze cu prioritate la ridicarea principalelor restricții și limitari de viteză, pentru a reduce timpul de călătorie care acum este de aproximativ 3h30minute.” Acest lucru ar însemna ca timpii să fie reduși cu pana la 10-20 de minute, odată cu ridicarea restricțiilor din zonele podurilor și a aparatelor de cale. Totuși nu a fost dat un orizont de timp clar pentru efectuarea acestor lucrări și nici dacă odata cu ridicarea restricțiilor se vor reduce timpii și în mersul trenurilor.
O risipă de resurse tipică CFR... în doi ani (maxim 3) vor începe lucrările de modernizare pe Bucureşti - Craiova. Ce rost mai are să faci acum lucrări? Aşa au făcut şi pe Braşov - Sighişoara, acum vreo 2 ani se lăuda Regionala Braşov cu trenul ei de lucru şi refacţiile făcute... evident tot ce s-a făcut atunci e acum demontat şi casat, că se modernizează linia cu totul. - Peter Fodor a scris:
- https://www.digi24.ro/special/statul-la-stat/statul-la-stat-o-institutie-publica-functioneaza-de-4-ani-fara-sa-faca-nimic-banii-cheltuiti-doar-pe-salarii-trecuti-la-pierderi-1469716
Articolul e tendenţios, în stilul abordat de Digi în ultimele luni.ARF nu a avut niciodată toate posturile ocupate, iar pseudo-jurnaliştii ăia nu ştiu ce înseamnă să verifici un decont de compensaţie sau de facilităţi. Dacă ai greşit o cifră, dai cu subsemnatul pe la Procuratură sau pe la DNA. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Mar 2021, 10:13 | |
| Apropo la rutier cine verifica cupoanele de reducere ARR? Sa nu uitam ca acolo erau 400 de mil de calatori. Eu zic ca nu sunt mai mult de 5 mil de călători cu reducere in afara de studenți.. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Mar 2021, 12:48 | |
| https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-24672829-pod-rutier-nou-siret-cosmesti-dn24-e581-tisita-tecuci-contract-harta.htm
Zice-se ca si pod c.f. ar urma sa faca pe acolo...
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Mar 2021, 14:37 | |
| Nu, podul existent ramine numai pentru calea ferata: "După darea în circulație a podului nou partea carosabilă a podului existent va fi dezafectată, acesta urmând să rămână funcțional doar pentru Calea Ferată„, potrivit CNAIR. " O sa fie in aval de podul actual, unde a fost cindva alt pod; nu sint sigur daca nu cumva chiar cel facut de celebra companie Stroussberg, luat de ape dupa numai citiva ani. Podul actual e, daca imi aduc bine aminte, al treilea construit acolo. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Mar 2021, 17:19 | |
| Ar putea fi menţinută vechea cale rutieră pentru trafic pietonal şi velo. _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Mar 2021, 19:29 | |
| Exact la asta ma gindeam si eu. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Mar 2021, 11:18 | |
| Angajații de la Administrația Domeniului Public Sector 1 (aproximativ 100 de persoane) primesc un așa numit spor de antenă, de 15% din salariu, deoarece sediul ADP Sector 1 se află la câteva sute de metri de Casa Presei. Acest spor de antenă a fost stabilit de fosta administrație în baza unei expertize realizată de o firmă privată iar de atunci și până acum nu a mai fost reactualizată. Este în vigoare din 2016. Când am spus că în sediul ADP S1 vrem să facem o școală au protestat liderii de sindicat și angajații ADP S1 că ''nu se poate așa ceva'', că ''există radiații de antenă'' și ei nu pleacă din sediu. Prin urmare, am solicitat către Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) reactualizarea datelor. Și ce credeți?
ANCOM a făcut măsurători în data de 08.03.2021 și a constatat că nivelul de radiații în zona sediului Administrației Domeniului Public, unde Primăria Sectorului 1 intenționează să înființeze "Școala Regală" și unde angajații se simțeau radiați de la antene este de … de 1379 de ori mai mic decât nivelul de referință! Și uite așa s-au luat aceste sporuri timp de ani de zile. De astăzi nu se vor mai lua sporuri de antenă iar proiectul "Școala Regală'' intră în linie dreaptă. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Mar 2021, 11:24 | |
| Ce va spuneam eu cu citeva pagini mai in urma? Ca principiu, daca intr-un loc de munca sint conditii vatamatoare, trebuie luate masuri ca ele sa fie inlaturate. Scopul e sa mentii sanatatea omului nu sa il platesti in plus sa se imbolnaveasca. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Mar 2021, 14:39 | |
| Bucureşti, 19 martie 2021 24,6 mil lei - oferta câștigătoare pentru reconstrucția Podului CF Budila Sucursala Regională CF Brașov a desemnat Asocierea SC Confer Group SRL – SC Construcții Feroviare Drumuri Poduri SRL câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru execuția lucrărilor de Reconstrucție a podului CF din comuna Budila, situat pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, km 17+318 și de amenajare albie. Comunicările oficiale au fost transmise tuturor firmelor participante la licitaţia deschisă, contractul de achiziţie publică urmând a fi semnat de ambele părţi (SRCF Brașov şi ofertantul câştigător), după finalizarea perioadei legale de contestaţii. Oferta financiară a Asocierii SC Confer Group SRL – SC Construcții Feroviare drumuri Poduri SRL și SC RADARIA SRL, subcontractant declarant, a fost de 24.592.816,3 lei fără TVA (criteriul aplicat fiind Cel mai bun raport calitate-preț), contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii. Sursa de finanţare pentru lucrările de Reconstrucție a podului CF din comuna Budila, situat pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, km 17+318 și de amenajare albie este asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat, iar durata contractului va fi de 9 luni, de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor. ☛ Reamintim faptul că, în perioada septembrie 2019 - iulie 2020 s-a derulat contractul de servicii pentru elaborare expertiză tehnică, DALI și proiectare, în baza căruia s-au obținut inclusiv documentaţiile tehnice ṣi economice, precum ṣi a aprobǎrilor necesare (aviz CTE SRCF Braṣov, aviz CTE CNCF, Ordin Ministru al MTIC), necesare organizării licitației pentru reconstrucția podului CF situat pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, la km 17+318, și lucrări de amenajare albie, lansată în septembrie 2020, cu termen limită pentru primirea ofertelor octombrie 2020. Foto Pod Budila (arhiva)
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Sam 20 Mar 2021, 12:32, editata de 2 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Mar 2021, 20:21 | |
| NICUSOR DAN Cel mai mare proiect pentru cea mai mare problemă a Capitalei – acesta este trenul metropolitan, care va avea o contribuție importantă la rezolvarea chestiunii traficului în București. Pentru realizarea trenului metropolitan pe infrastructura existentă a CFR, am propus finanțarea prin PNRR a 9 proiecte complementare, 8 dintre ele dedicate modernizării celor 8 linii de cale ferată și unul dedicat achiziției de trenuri. Lucrările de modernizare a căilor ferate includ reparații capitale ale șinelor, reabilitarea stațiilor existente și construirea de noi stații, modernizarea trecerilor la nivel, pasaje rutiere, electrificarea liniilor, iar în privința mijloacelor de transport avem în vedere achiziția a 50 de trenuri electrice. Vom avea în final 8 tronsoane de cale ferată modernă în jurul Capitalei: Gara Obor – Chiajna – Gara de Vest (primul tronson), Gara de Nord / Basarab – Gara de Vest – Progresul (al doilea tronson), Gara de Vest – Stația Vasile Milea (al treilea tronson), Gara de Nord – Chitila – Scroviștea (al patrulea tronson), Gara Obor – Brănești – Islaz (al cincilea tronson), Gara de Nord – Chiajna – Grădinari (al șaselea tronson), Gara de Nord – Mogoșoaia – Grădiștea (al șaptelea tronson) și Gara de Nord – Săbăreni (al optulea tronson). Valoarea totală a acestor 9 proiecte este de circa 530 de milioane de euro, iar în realizarea trenului metropolitan vom colabora cu Ministerul Transporturilor, cu Consiliul Județean Ilfov și cu primăriile mai multor localități învecinate Capitalei. E o investiție de mare anvergură, care va avea un impact pozitiv atât asupra mobilității în București și Ilfov, cât și asupra calității mediului.
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Sam 20 Mar 2021, 12:33, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |