|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Mar 2021, 01:26 | |
| - Nesebar a scris:
- Nu ajunge oricine la metrou, daca nu ai pe cineva capabil si plus ..... nu ajungi nicaieri.
Oare din "intrare" ajunge si la Sindicat? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Mar 2021, 11:59 | |
| Depinde pe cine ai. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Mar 2021, 09:48 | |
| #ExclusivTransPloiesti Primele troleibuze pentru Ploiești în drum spre Cehia pentru echiparea componentelor electrice. Foto : http://trollino.mashke.org/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Mar 2021, 15:57 | |
| Tupeu nu gluma..
https://mainnews.ro/studentii-ii-cer-avocatului-poporului-sa-atace-la-ccr-eliminarea-gratuitatii-pentru-calatoriile-cu-trenul/ |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Mar 2021, 17:42 | |
| Orice cadou se transforma intr-un drept... |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Mar 2021, 10:53 | |
| Comunicat de presă - 09.03.2021
Asociația Construim România salută și susține acțiunea Ministrului Transportului Cătălin Drulă, de reașezare pe baze corecte a relației dintre Metrorex și sindicatele salariaților Metrorex.
Prin practici la limita legii, întinse pe parcursul a trei decenii, Uniunea Sindicatul Liber Metrou a confiscat drept bun propriu metroul bucureștean și a luat prizonier pe persoana fizică a liderului sindical Ioan Rădoi întreg Bucureștiul, șantajat mereu cu blocarea circulației metroului, atunci când cerințele complet nejustificate ale sindicatului nu sunt îndeplinite. Este absolut inadmisibil ca vreun sindicat de orice fel să beneficieze de venituri din exploatarea patrimoniului public al unei companii de stat. Sindicatele au rolul lor perfect justificat, consfințit și protejat de legislația europeană, de apărare a intereselor legitime ale angajaților, nicidecum de organizare de societăți comerciale prin care să încaseze venituri din exploatarea bunurilor companiei. Această practică trebuie să înceteze imediat și orice formă de colaborare comercială între Metrorex și USLM trebuie desființată de îndată. Metroul bucureștean nu este al salariaților Metrorex, ci al bucureștenilor, iar USLM este un scut al incompetenței, risipei și proastei organizări a regiei, ceea ce face ca bucureștenii să beneficieze de un serviciu de metrou prost și ineficient. În ciuda investițiilor de peste 100 de milioane de EUR, făcute de Metrorex în cele mai moderne instalații de dispecerizare și de control automat al trenurilor de metrou în ultimul deceniu, opoziția sistematică a USLM face ca Metrorex să nu poată astăzi să asigure circulația la capacitatea proiectată a instalațiilor, de 40 de trenuri pe oră - așa-zisul "un tren la minut" - nici măcar la orele de vârf. În fapt intervalele de succedare ale trenurilor de metrou din rețeaua bucureșteană, de peste 5 minute în cea mai mare parte a zilei, sunt absolut rușinoase și se reflectă direct în slaba utilizare a rețelei de metrou, inclusiv înaintea actualei pandemii, și în traficul rutier blocat din București. Într-o totală lipsă de respect față de călătorii bucureșteni și în ciuda faptului că Metrorex are cu peste 40% mai mulți angajați decât se justifică la actuala dimensiune a rețelei bucureștene, USLM continuă să susțină că regia are deficit de personal și continuă să blocheze orice încercare de a asigura un serviciu de metrou eficient, la standardele europene din 2021. Aceasta face ca Bucureștiul să fie ultima capitală din Uniunea Europeană unde trenurile de metrou sunt conduse de echipe de câte doi mecanici, deși tehnic nimic nu împiedică desființarea imediată a funcției de mecanic ajutor, ceea ce ar reduce la jumătate costurile de personal din operarea trenurilor de metrou și ar permite asigurarea circulației trenurilor la intervale de sub 5 minute pe toată durata zilei pe întreaga rețea.
Ne exprimăm speranța că Ministrul Transporturilor Cătălin Drulă și noua echipă de conducere a Metrorex vor corecta în cel mai scurt timp toate aceste derapaje și că în cel mai scurt timp vor decupla USLM de la statutul de coproprietar de facto al patrimoniului metroului bucureștean. Asociația Construim România
https://www.facebook.com/buildingromania |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Mar 2021, 11:26 | |
| Ca de obicei, articolele lui Mihai Crăciun sunt un amestec de realitate şi poveşti... Într-adevăr, Metrorex a angajat personal mult în ultima perioadă şi are nişte oameni în plus... chestia e că nu poţi să îi dai afară pur şi simplu, dar ai putea să nu îi mai înlocuieşti când demisionează sau se pensionează. Şi cel mai bun exemplu e cel al casierilor - deşi avem automate de cartele peste tot. Bun, să zicem că Metrorex vrea să verifice mai bine diversele facilităţi de călătorie. Dar, stai, casele pentru facilităţi sunt diferite de cele general. Există case pentru elevi/studenţi, pentru donatori, pentru revoluţionari, pentru veterani, pentru personalul Metrorex (da, există casă dedicată pentru asta, nu îşi primesc cardurile de călătorie la secretariatul direcţiei/depoului cum îşi primesc ceferiştii autorizaţiile, de exemplu). Toate diferite între ele (mă rog, din lipsă de personal (!) la Gara de Nord 1 au unit casa elevi/studenţi cu cea de donatori de sânge), nu face aceeaşi casă mai multe chestii. Pe lângă astea, fiecare capăt al staţiei de metrou are casă deschisă de la 5-23. Asta înseamnă minimum 2 case deschise în majoritatea staţiilor, inclusiv a celor cu vestibul prin care poţi merge prin subteran până la capătul opus dacă nu ai decât o bancnotă de 100 lei (automatul ia de 50 lei maxim şi, oricum, nu dă rest!) şi vrei să iei cartelă de la casă.
Nu ştiu unde a văzut Mihai Crăciun interval de succedare la metrou de un tren la minut. Poate la Paris, dar metroul de acolo e un tramvai subteran mai mare, având în vedere constrângerile de gabarit şi distanţele foarte mici între staţii. La Bruxelles sau Viena, de exemplu, metroul vine în staţii cam la 4 - 5 minute la ore de vârf. Că doar e metrou, are cca. 1000 locuri capacitate un tren. Iar intervalul de succedare nu depinde doar de ATO, ci depinde şi de cât stă trenul în staţie pentru îmbarcare/debarcare călători. Dacă îţi stă 3 minute la Basarab să aştepte un M4, degeaba expediezi trenurile de la Crângaşi la un minut. De fapt, azi dimineaţă, la Crângaşi a sosit trenul spre Dristor 2 la fix 50 secunde de la ieşirea de la peron a celui din faţă. Aşa că ,,trenul staţionează 1 minut" după ce s-a îmbarcat toată lumea, apoi dă-i pe ATO frumos şi 2 frâne rapide de aproape ne-au dat pe toţi grămadă, că sistemul ATO tot la bloc de linie lucrează, nu la distanţă efectivă între trenuri şi, fiind vorba de metrou, unde sunt esenţiale frânările bruşte şi accelerările puternice pentru a reduce timpul de parcurs, sistemul îţi trece trenul prin dreptul balizei cu VS (70 km/h) şi ţi-l frânează după ce măsoară că distanţa până la următoarea baliză permite frânare în aşa fel încât să nu se încadreze în categoria frânărilor de urgenţă. Că, na, trenul din faţă era mai plin, accelera şi frâna mai greu şi a mai aşteptat şi IVA de pe M4. Nu-i bai, mai staţionăm 2 minute şi la Basarab. La Gara de Nord 1 la peron arăta ceasul 3 minute 40 sec. de la trenul din faţă, deci făcuse un pic de distanţă. Asta înseamnă tren la 1 minut, poate citeşte şi dl. Mihai Crăciun. Şi, înainte să mă întrebaţi, în mod sigur trenul mergea pe ATO, că fără ATO ai acceleraţia limitată (mergeţi pe M5, se simte diferenţa).
Mecanic ajutor îţi trebuie pe IVA şi pe M5. De ce? Păi, simplu, la IVA ca să schimbi postul trebuie să remizezi trenul dacă nu ai al doilea agent să activeze postul opus înainte să îl dezactivezi pe cel folosit. Deci inclusiv scos aerul din instalaţie (că nu ai frână de staţionare pneumatică) şi coborât captatoarele. Apoi, pe M3 se merge cu IVA doar pe semnale de intrare/ieşire, că doar alea mai au INDUSI, deci circulaţia e la interval de staţie, nu de bloc. Desigur, s-ar putea trimite IVA alea pe M5 (vezi în paragraful următor de ce) şi înlocui cu BM. Numai că nu dă bine pentru Metrorex să plimbe IVA pe M5. Şi pe M5 trebuie ajutor. Pentru că sistemul de siguranţă este produs de Alstom, incompatibil cu cel Bombardier instalat pe BM şi CAF. De ce? Păi minunata Justiţie română a decis că Metrorex NU poate cere în caietul de sarcini echiparea noii magistrale cu acelaşi sistem de siguranţă ca restul reţelei, că ar fi discriminatoriu faţă de Alstom. Şi aşa a câştigat Alstom. Din motivul ăsta, trenurile de pe M5 nu au niciun sistem de protecţie la depăşirea semnalelor, aşa că merg cu mecanic ajutor. Şi la tren dacă nu ai INDUSI pe secţie sau ăla din locomotivă e ,,scos din funcţie", mergi cu mecanic ajutor. Iar BM în modul ,,nesigur" e limitat la 60 km/h şi acceleraţia e mult scăzută (parcă 0,6 sau 0,9 m/s^2, trebuie să verific în cartea tehnică). IVA nu are astfel de constrângeri, ar putea circula cu 75 km/h (că atât e viteza maximă permisă pe M5) şi s-ar încadra şi la frână, care oricum e mult mai eficientă decât cea de BM, având şi ,,back-up"-ul frânei pneumatice cu robinet KD-2 (dar mecanicii tineri habar n-au să îl folosească).
Traficul rutier din Bucureşti nu e blocat din cauza faptului că metroul vine la 5 minute, ci pentru că toţi vor să meargă cu maşina. Şi dacă doar ar merge cu maşina, nu ar fi probleme. Doar că toţi vor să şi-o parcheze sub geam. Blocând trotuarele, banda 1 şi benzile de virat dreapta/stânga, automat gâtuiesc circulaţia; drumul e ca o ţeavă de apă, capacitatea lui maximă e dată de secţiunea cea mai îngustă. Degeaba faci bulevarde de 3 benzi/sens, dacă în capăt parchează un cretin pe banda 1. Păi tu nu mai ai drum cu 3 benzi, ai drum cu 2 benzi. De ex., ieri era o maşină în pană pe Mircea Vulcănescu, chiar la semaforul cu Dinicu Golescu. Concluzia? Coloană până la Podul Cotroceni, blocând inclusiv intersecţia Vulcănescu/Plevnei. De ce? Păi capătul străzii M.V. nu mai avea 2 benzi, avea una. Iar maşinile veneau pe 2 rânduri şi apoi era la mica înţelegere ocolirea maşinii defecte. De asta se blochează traficul. Iar decizia Primăriei Generale de a taxa cu 10 lei pe oră parcarea inclusiv în zona Gării de Nord a transformat deja în parcare ad-hoc prima bandă a majorităţii străzilor din zonă, inclusiv a Bd. Dinicu Golescu, unde abia mai are loc tramvaiul. _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Mar 2021, 11:34 | |
| De ce sa nu ii poti da afara pur si simplu? De ce sa nu li se poata reduce salariul? Bun, e nu stiu ce lege data, o schimbam! Nici o lege nu e perfecta si nici vesnica. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Mar 2021, 12:49 | |
| - TVlad a scris:
- De ce sa nu ii poti da afara pur si simplu? De ce sa nu li se poata reduce salariul? Bun, e nu stiu ce lege data, o schimbam! Nici o lege nu e perfecta si nici vesnica.
Pentru ca salariatii au drepturi dar numai la stat.La privat iti trimite act aditional nu iti convine nu semnezi ti se restructureaza postul.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Mar 2021, 15:23 | |
| Nici la privat nu poate să te dea afară la juma' de an după ce te-a angajat pe perioadă nedeterminată. A, că angajaţii nu-şi cunosc drepturile, e altă mâncare de peşte. Iar reorganizarea Metrorex nu trebuie în niciun caz făcută prin concedieri. Sunt o groază de costuri aiurea, nu doar din utilizarea de IVA pe M3 şi din casierii. De ex. de ce trebuie dormitor pentru mecanici? De ce spaţiile publicitare şi comerciale sunt date cadou sindicatului? _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Mar 2021, 20:17 | |
| Dar ce ați vrea să facă mecanicii de la tura de noapte în intervalul 0 - 4.30 cât timp nu circulă trenurile de metrou ? Pe unii după ora 0 (zero) îi trimiteți la casele lor iar pe alții îi puneți pe drumuri pe la 3 - 3.30 noaptea pentru a lua în primire primele trenuri ale dimineții ?
On topic Compania de Investitii Rutiere "se naste cu adevarat". Ministrul Transporturilor face apel la oameni sa se angajaze in institutie https://m.ziare.com/economie/compania-de-investitii-rutiere-s-a-infiintat-1666561
Să sperăm că instituția asta nu e doar pentru a asigura niște locuri de muncă unor rude/prieteni/amantâcluri. Să sperăm că nu e un fel de ARF-2. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Mar 2021, 10:15 | |
| https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-24657454-cum-circula-liniile-secundare-tren-viteze-35-40-frecventa-trenuri.htm |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Mar 2021, 13:21 | |
| Primăria Reşiţa a implementat 42 de proiecte de 160 de milioane de euro în ultimii patru ani pentru îmbunătăţirea nivelului de trai din oraş iar în prezent are cele mai ambiţioase planuri în ceea ce priveşte infrastructura mare pentru a facilita accesul turiştilor, investitorilor, dar şi al celor din Timişoara şi Banat.
„Un proiect de 300 mil. euro este reabilitarea şi modernizarea căii ferate dintre aeroportul Timişoara – Timişoara – Voiteni – Reşiţa şi Timişoara-Voiteni – Stamora Moraviţa – legătură cu Serbia. Am discutat şi cu fostul ministru al transporturilor Lucian Bode cât şi cu Cătălin Drulă, actualul ministru, pentru ca Reşiţa să coordoneze acest proiect. Semnăm în martie protocolul final cu CFR Infrastructură, iar acesta va fi al treilea semnat după Cluj şi Braşov. Vom facilita ieşirea celor din această zonă spre Timişoara şi aeroport iar în acelaşi timp facilităm accesul turiştilor în zonă. Pentru a primi finanţare prin PNRR noi trebuie să fim gata cu proiectul tehnic în decembrie 2022 iar proiectul trebuie să fie gata până în decembrie 2026“, a spus Ioan Popa, primarul municipiului Reşiţa.
Drumul lui Ioan Popa de la antreprenoriat la administraţia publică a adus cu el mai multe strategii ce au impactat dezvoltarea oraşului Reşiţa într-un mod pozitiv, printre care se numără partea de marketing şi analiză prin care se stabilesc punctele tari şi punctele slabe ale oraşului.
Ioan Popa, antreprenorul care a fondat brandul de paste Monte Banato, a investit 5 milioane de euro într-un proiect turistic în comuna Văliug din judeţul Caraş-Severin, sub numele Casa. Ioan Popa mai deţine în prezent doar 7,5% din Monte Banato, restul fiind vândut către italienii de la Colussi. Din 2016, el este şi primarul oraşului Reşiţa.
„Acum lucrăm la caietul de sarcini pentru studiul de fezabilitate pe care îl vom lansa cel mai probabil în aprilie. Noi avem un calendar până în decembrie 2026 ce ar trebui. Studiul de fezabilitate trebuie realizat până la final de 2021, început de 2022 pentru a avea licitaţia pentru proiectul tehnic şi execuţie. Dacă va reuşi, în următorii patru ani, 2023-2026 vom face proiectul. Trenurile cu propulsie pe hidrogen sunt deja în operare în Germania. Dacă tot am rămas în urmă, acum trebuie să ardem nişte etape, nu putem fi tot timpul în urmă. La cel cum s-a întâmplat cu internetul şi acum suntem în top viteză“, a explicat Ioan Popa,
El este de părere că oraşele de sub 100.000 de locuitori pot atrage atât forţă de muncă cât şi investiţii, în contextul în care marile centre regionale au înregistrat creşteri ale costului de trai. Spre exemplu Clujul a devenit mai scump decât Bucureştiul.
„În ultimii 3-4 ani acei poli de dezvoltare gândiţi în 2007-2013 precum Timişoara, Cluj, Iaşi, Craiova, Constanţa sau Bucureşti dau semne de supraîncălzire, în special pe piaţa imobiliară unde preţurile au crescut mult, iar spre exemplu plusul obţinut de un IT-ist din Bistriţa sau Reşiţa de a se muta la Cluj e anihilat de costurile mai mari cu traiul de zi cu zi“, a spus primarul Reşiţei.
El este de părere că investitorii caută acum soluţii de a ajunge la resursa umană din oraşe mai mici, de în jurul a sau sub 100.000 de locuitori.
„Universitatea Babeş-Bolyai a fuzionat prin absorbţie cu Universitatea Eftimie Murgu din Reşiţa pentru că în portofoliul UBB nu există inginerie iar acum suntem în discuţie cu universitatea din Cluj pentru a realiza un cluster la Cluj unde să implicăm şi investitori din IT şi robotică industrială. Vorbim de firme din top cinci mondial din IT. Ei vor să iasă din aceşti poli de dezvoltare pentru a găsi resursă umană. Noi am suportat o depopulare masivă dar acest lucru s-a oprit acum şi există o populaţie care are rezistenţă la deplasare. Din acest motiv am venit cu proiecte europene pentru educaţie, am creat Şcoala Duală la Reşiţa şi ne-am asumat cazarea şi masa celor care vin şi fac şcoală aici. Astfel am adus tineri aici în oraş şi avem o altă dinamică. Oamenii vin spre noi“, a explicat primarul.
El are în plan ca primăria să nu încurajeze numai companii de talie mare, având în vedere istoricul din Reşiţa, unde două mari fabrici care aveau 14.000 şi 17.000 de angajaţi s-au prăbuşit la câte 1.000 de angajaţi fiecare.
„A fost o dramă care a lăsat urme adânci aici. Dorinţa este să dezvoltăm antreprenoriat de dimensiuni mici şi medii deoarece este mai maleabil în situaţii de criză. Suntem în discuţii pentru a aduce un centru de baze de date care are nevoie de curent electric, internet de bună calitate şi apă de răcire. Aceste centre cu servere mari are nevoie de 100-120 de IT-işti, dar oameni plătiţi foarte bine şi creştem veniturile medii per locuitor.“
„Este un target interesant. Sunt oraşe care se bat pentru oameni, însă noi nu suntem adepţii creşterii cu o dinamică rapidă a oraşului deoarece dacă infrastructura nu ţine pasul cu dinamica populaţiei creezi nemulţumiri“, a explicat Ioan Popa.
Miza acum este dezvoltarea de către Ceetrus România a unui amplu proiect imobiliar de 50 de milioane de euro care va include un aquapark, un mall dar şi birouri şi rezidenţial.
„Sunt 40ha în zona industrială Mociur unde Ceetrus România care are la Braşov proiectul Coresi a terminat masterplanul şi va dezvolta în Reşiţa un centru comercial inteligent, modern, aerisit şi un parc acvatic după modelul Nymphaea Oradea – lucrăm cu aceeaşi arhitecţi, pentru a avea aceste două puncte. În faza a doua va urma şi birouri şi o componentă de rezidenţial“, a spus primarul.
Pentru a atrage investiţii primăria a pus la punct o agenţie de dezvoltare locală care merge alături de investitor la toate instituţiile de care are nevoie, inclusiv la agenţia de mediu, apă sau gaz pentru a ne asigura că obţinem cât mai repede avizele şi participăm la toate seminariile, târgurile şi forumurile de profil.
„Investitorii nu caută neapărat un loc, ci şi oameni cu care să discute, relaţia umană cu primarul, cu administraţia publică, cu direcţia de urbanism, cu Registrul Comerţului. Decizia este una cu o doză de subiectivism, dar se bazează mult pe relaţiile interurbane“.
https://m.zf.ro/zf-investiti-in-romania/investiti-romania-ioan-popa-primarul-resitei-mizam-infrastructura-19950663 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 12 Mar 2021, 00:16 | |
| - Vitosa a scris:
- Dar ce ați vrea să facă mecanicii de la tura de noapte în intervalul 0 - 4.30 cât timp nu circulă trenurile de metrou ? Pe unii după ora 0 (zero) îi trimiteți la casele lor iar pe alții îi puneți pe drumuri pe la 3 - 3.30 noaptea pentru a lua în primire primele trenuri ale dimineții ?
Păi colegii lor de la STB ce fac? STB are nişte linii de autobuz de noapte, alea care nu trec pe la Unirii sunt doar pentru dus acasă şoferi şi vatmani (degeaba apar pe site şi în aplicaţie, nu opresc în staţii şi merg cu firma stinsă). Aceste trasee ar putea uşor deviate puţin pentru a servi şi Metrorex. În plus, la cât câştigă un mecanic şi la ce trafic anemic e pe străzile oraşului între 0 şi 4 dimineaţa, e suficient ca mecanicul să aibă prezentarea şi ieşirea din schimb în acelaşi punct şi să îşi folosească maşina personală, oricum în 20 de minute traversezi oraşul cap-coadă la orele alea. - Citat :
„Un proiect de 300 mil. euro este reabilitarea şi modernizarea căii ferate dintre aeroportul Timişoara – Timişoara – Voiteni – Reşiţa şi Timişoara-Voiteni – Stamora Moraviţa – legătură cu Serbia. Am discutat şi cu fostul ministru al transporturilor Lucian Bode cât şi cu Cătălin Drulă, actualul ministru, pentru ca Reşiţa să coordoneze acest proiect. Semnăm în martie protocolul final cu CFR Infrastructură, iar acesta va fi al treilea semnat după Cluj şi Braşov. Vom facilita ieşirea celor din această zonă spre Timişoara şi aeroport iar în acelaşi timp facilităm accesul turiştilor în zonă. Pentru a primi finanţare prin PNRR noi trebuie să fim gata cu proiectul tehnic în decembrie 2022 iar proiectul trebuie să fie gata până în decembrie 2026“, a spus Ioan Popa, primarul municipiului Reşiţa. Ce vrea primarul din Reşiţa nu prea e legal acum. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Mar 2021, 15:43 | |
| România lucrului bine făcut ! Oameni fără un minim de cunoștințe în domeniu sunt politic numiți să conducă domenii la care nici măcar nu se pricep. https://www.g4media.ro/premierul-orban-despre-chelnerita-angajata-la-apele-romane-care-nu-stia-sa-deschida-un-calculator-a-fost-prezentata-in-mod-deformat-a-terminat-o-facultate-in-facultate-a-trebuit-sa-munceasca.html
Tot așa e și la calea ferată. Niște habarniști în domeniu. Dar plini de ei. Și vehemenți pe deasupra. Așteptăm să vină studenții de azi viitorul de mâine. Să-i vedem de ce sunt ei în stare. Ce schimbări aduc ei. Dacă or veni la calea ferată. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |