|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Feb 2021, 15:23 | |
| Sunt destule cazări sub 150 lei pe noapte, cu tot cu vouchere. Numai că patronul român preferă să dea factură doar dacă închiriezi toată vila, altfel se negociază cu tine şi, evident, nu îţi ia vouchere, ba uneori nu te primeşte nici cu banul jos. Ce tură ai făcut tu a fost cu maşina în mod sigur. Nu ştiu dacă închirieri de maşini îţi trebuie (la ce nesătui sunt ăia care închiriază la noi şi la cum îţi taie din depozit contravaloarea zgârieturilor deja existente pe maşină), mai degrabă un transport în comun cu mai mult de o cursă pe zi. Dacă ai maşini din oră în oră între Moldova Nouă şi Orşova şi între Orşova şi Bigăr, nu-ţi mai trebuie închirieri auto. Dar nu are nimeni interes în România să existe transport în comun ca lumea. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Feb 2021, 19:14 | |
| Am stat la hotelul ala mare din Oravita atunci cu 140 de lei acuma vad ca pretul este 170 de lei.. Da ar putea macar baga o cursa Oravita Anina sa mergi cu trenul si sa vi cu microbuzul inapoi ca daca te intoeci si ploua mare lucru nu ai ce vedea.. Asa de aiurea sunt puse unele legaturi de nu poti s afavi turism nici cu trenul |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Feb 2021, 19:28 | |
| Si ieri trenurile CFR Calatori au fost suplimentate pana la 15 vagoane Totusi de ce nu se suplimentează cu un tren in plus?
https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/aglomeratie-fara-margini-intr-un-tren-care-venea-de-la-munte-spre-bucuresti-1456235 |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Feb 2021, 21:00 | |
| Președintele Comisiei pentru Transporturi și Infrastructură din Senat, Toma Petcu, a avut luni o întâlnire de lucru cu Ioan Pintea, directorul general al Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, prilej cu care s-a discutat posibilitatea înființării câte unui OTF de călători în fiecare județ. https://clubferoviar.ro/otf-de-calatori-in-fiecare-judet/ Președintele Comisiei pentru transporturi și infrastructură a primit garanții că, prin planul de investiții din acest an, în sumă de 400 milioane de lei, un plan care este mai mare decât cel de anul trecut, la secțiunea întreținere căi ferate, se vor asigura fondurile necesare pentru reabilitarea liniilor respective și pentru mărirea vitezei de circulație pe acest tronson.
Cam mică suma aș adăuga eu. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Feb 2021, 21:30 | |
| Enorm de mica nu ajunge nici pentru întreținere dapai ce sa mai vorbim de investitii in afara de cofinantarea pentru C4 Si Serbia aloca 1 mld de euro pentru modernizari 100 de mil de euro se aloca pentru Bucuresti Giurgiu si zona libera Giurgiu
Astăzi am avut o întâlnire cu Ioan Pintea directorul general al Companiei Naționale de Căi Ferate Române S.A., precum și cu alți reprezentanți ai Companiei. Subiectele de discuție au fost de interes general, dar și de interes local. În cadrul întrevederii am supus atenției CFR o propunere legislativă care vizează ca, la nivelul fiecărui județ să existe și operator de transport feroviar de călători, cu vehicule feroviare de transport călători, așa cum există operator de transport rutier. Inițiativa vizează modificarea mai multor acte normative și își propune abordarea unei noi viziuni în ceea ce privește dezvoltarea transportului metropolitan. Am stabilit împreună cu conducerea CFR să colaborăm pentru modificarea Legii 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în sensul eliminării procedurilor de autorizare atunci când compania realizează în regim propriu repararea suprastructurii căii feroviare. Conducerea Companiei vrea să dezvolte zona de mentenanță și întreținere a căii ferate, dar sunt mari impedimente care pot fi eliminate prin modificări aduse acestei legi. În ceea ce privește subiectele locale, am abordat problema infrastructurii de cale ferată aflată în proprietatea CFR care face legătura între gara Giurgiu Nord și Zona Liberă Giurgiu, inclusiv zona industrială portuară Giurgiu, precum și lucrările de redeschidere a circulației feroviare între Giurgiu-București care prevede refacerea a patru poduri, inclusiv cel de la Grădiștea. Am subliniat în cadrul întâlnirii necesitatea redeschiderii circulației feroviare traseul București -Giurgiu, obiectiv de utilitate publică cu impact direct asupra dezvoltării județelor din zonă și de importanță istorică, fiind prima linie de cale ferată din principatele Române. Conducerea companiei m-a informat că ordinul de începere a lucrărilor s-a semnat pe 4 ianuarie 2021, cu următoarele termene: 6 luni – proiectare și 24 luni execuție. Valoarea totală a proiectului este de aproximativ 100 milioane euro și prevede refacerea a patru poduri CF și refacerea a 12 km de cale ferată. De asemenea, mi s-a comunicat că se lucrează la studiul de fezabilitate pentru faza a doua a acestui proiect care prevede refacerea întregii căi ferate Giurgiu-București, electrificarea acestui tronson, precum și reabilitarea stațiilor CF de pe acest traseu. În legătură cu infrastructura de cale ferată între gara Giurgiu Nord și Zona liberă Giurgiu, inclusiv zona industrială portuară Giurgiu, se produc întârzieri foarte mari și blocaje în activitatea economică cauzate de restricțiile de viteză și de tonaj. În legătură cu acest subiect, am discutat despre demersul făcut de mai multe societăți din Giurgiu, printre care SC Voestalpine Steel Service Romania SRL, MOL România Petroleum Products SRL, Vixon Gas SRL și ILR Logistica România SRL, pentru reabilitarea liniilor de cale ferată care leagă gara Giurgiu de Zona Liberă Giurgiu și zona portuară Giurgiu. Am primit garanții că, prin planul de investiții din acest an, în sumă de 400 milioane lei, un plan care este mai mare decât cel de anul trecut, la secțiunea întreținere căi ferate, se vor asigura fondurile necesare pentru reabilitarea liniilor respective și pentru mărirea vitezei de circulație pe acest tronson. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Feb 2021, 06:02 | |
| https://www.economica.net/tren-gara-de-nord-baneasa-tren-obor-baneasa-tren-mogosoaia-tren-chitila_197298.html
https://www.economica.net/naveta-cu-trenul-la-cluj-cfr-calatori_197390.html |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Feb 2021, 09:41 | |
| - Adrian78 a scris:
- Si ieri trenurile CFR Calatori au fost suplimentate pana la 15 vagoane
Totusi de ce nu se suplimentează cu un tren in plus? Un tren în plus înseamnă o trasă în plus şi încă un rând de personal de deservire în plus. Apoi, s-ar depăşi numărul de tren-km din CSP. Astfel de trenuri full oricum nu convin niciunui OTF, pentru că reduc compensaţia pe ruta respectivă. - Vitosa a scris:
- Cam mică suma aș adăuga eu.
Întreţinerea nu e cheltuială de investiţii. Întreţinerea se face pe Titlul 51 din buget, chestia e că din acel titlu se pot plăti şi salariile personalului de întreţinere. Practic, suma aia în plus va merge în salarii. De ce? Păi pentru că CFR Călători nu prea a plătit nimic la TUI în ultimul an, situaţia la CFR S.A. e disperată de-a dreptul din motivul ăsta. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Feb 2021, 12:55 | |
| Intre timp in Ungaria fara vorbe si studii.. Ei nu au Astra ca sa faca de toate si sa amane toate licitatiile. O tara mult mai apropiata de China si Rusia da nu s-au gasit sa faca asocieri cu fabricanti chinezi A 406 001-es Stadler CityLink Szajol és Szolnok között 27201 vonatszámon. Ez volt az első alkalom, hogy a jövőben a Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő Tram-Train járműve magyarországi nyílt vonalon közlekedett. Szolnokra mérlegelés céljából érkezett. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Feb 2021, 13:50 | |
| - Adrian78 a scris:
- Intre timp in Ungaria fara vorbe si studii..
Pe pariu? Câte beri dai dacă îşi descriu exact ce vorbe şi studii au făcut? 2007: studiu de prefezabilitate 2012: studiu detaliat de fezabilitate 2014-15: Proiectare şi detalii de execuţie • Client: Municipalitatea Hódmezővásárhely cu drepturi județene • Designeri: Utiber Kft. - Főmterv Zrt. - Trenecon Kft. Consortium • Autorizație de mediu emisă în toamna anului 2015 • În vara anului 2016, prima fază a fost finalizată 2016: Planificarea licitației: a început la NIF Zrt. În primăvara anului 2016 • Investitor desemnat: NIF Zrt. - MÁV-Start • Designeri: Utiber Kft. - Főmterv Zrt. - Trenecon Kft. Consortium • Construcție planificată: începând din 2017, predare până în 2020 (depinde de achiziția vehiculului) • Operatori (așteptați): MÁV (cale); MÁV-Start (vehicul) Sursă: prezentare SzKT la Conferinţa Internaţională de Transport Budapesta, 26.11.2016 susţinută de dl. Zoltán Majó-Petri - Director executiv Compania de transport Szeged (SzKT) şi dl. Dr. Zoltán Ádám Németh. - Adrian78 a scris:
- Ei nu au Astra ca sa faca de toate si sa amane toate licitatiile. O tara mult mai apropiata de China si Rusia da nu s-au gasit sa faca asocieri cu fabricanti chinezi
Pariu? https://www.reuters.com/article/hungary-china-railway-law-idUSL8N2D14V2 De ce crezi că au făcut proiectul secret de stat? În mod sigur e contrar legislaţiei UE, fac pariu că e pe acelaşi principiu care ni se oferise şi nouă - adică atribuire fără licitaţie către chinezi, permise de muncă fără număr pentru muncitori din China, scutire de vamă pentru toate materialele necesare. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Feb 2021, 14:23 | |
| Bine ma refeream ca de cand au anuntat câștigătorul a durat cam jumatate de an si au livrat produsul.. Hai sa vedem la Resita in cati ani se realizeaza ca deja e lansat si acolo din 2018 proiectul |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Feb 2021, 15:22 | |
| https://clubferoviar.ro/catalin-drula-luna-si-aceeasi-intrebare-ma-intreb-daca-mai-merita-sa-avem-arf/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Feb 2021, 17:23 | |
| - Adrian78 a scris:
- Hai sa vedem la Resita in cati ani se realizeaza ca deja e lansat si acolo din 2018 proiectul
Eu nu ştiu să fie vreun studiu de fezabilitate la Reşiţa. În plus, primarul Reşiţei ar trebui să îşi facă griji pentru tramvaiul de la el din oraş, că în câteva luni îi vin tramvaiele şi el nu a instalat niciun mm de linie. _________________ :TTT:
|
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: hy Mar 23 Feb 2021, 18:46 | |
| le pune piese de muzeu langa locomotivele cu aburi |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Feb 2021, 21:05 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Hai sa vedem la Resita in cati ani se realizeaza ca deja e lansat si acolo din 2018 proiectul
Eu nu ştiu să fie vreun studiu de fezabilitate la Reşiţa. În plus, primarul Reşiţei ar trebui să îşi facă griji pentru tramvaiul de la el din oraş, că în câteva luni îi vin tramvaiele şi el nu a instalat niciun mm de linie. Asa de solicitat e transportul public in Resita de are nevoie de tramvaie? Intreb din curiozitate, fara urma de ironie. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Feb 2021, 22:33 | |
| https://clubferoviar.ro/licitatie-pentru-motorina-la-cfr-calatori/?fbclid=IwAR12nhOCGHIUPy4Y31V-5VnomjdsGGl1OHyo-wflFeqMb6lKcO_sgooWjoE La prețul ăla o pot cumpăra și de la cei ce o șutesc din depouri https://clubferoviar.ro/falimentul-ceh/ Te doare mintea ce citești. Nu mai minciună și hoție la asta se rezumă românia. https://opiniatransilvana.ro/infrastructura-tarii-la-mana-grecilor-de-la-aktor-statul-roman-incapabil-sa-ia-masuri-din-cauza-coruptiei-din-sistem/?fbclid=IwAR01aU4OclL_QrCNP4wtmCqfLtHxiplpkMgRvOVGSKPqugniGXsMBqRXmDs |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |