|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Feb 2021, 22:41 | |
| Nu cred ca erau prea multi care sa se plimbe non-stop, insa si daca erau trebuia sa fie foarte bine pentru operatori, aveau clienti fideli pe care sa se bazeze, trebuia sa li se sugereze plimbari pe Oravita - Anina, la aeroport Otopeni, pe Arad - Brad si alte rute ce duc mare lipsa de calatori.
Da, asa cum am mai zis trebuia gratis sau redus semnificativ pretul pentru intreaga populatie nu doar pentru studenti!
Fi sigur de asta ca majoritatea vor merge doar cu regio de acum, inclusiv eu. Bine si pana acum pe cat posibil mergeam cu regio, dar gratis mai se intampla sa merg si cu interregio, de acum pe bani insa nicivorba, cu regio ca nu mor daca merg cu regio dar in schimb economisesc bani buni - asa cum m-ai invatat chiar tu si alti 2-3 useri de pe aici mai demult: calatorit cu regio peste tot. Si cand se poate in loc sa merg de 2-3-4 ori o sa iau frumos cortu si merg doar odata. Sa nu mai zic ca uneori ies mai ieftin si daca stau la hostel.
Ca si regret imi pare rau ca nu am apucat sa vad mocanita de pe Valea Vaserului cat a fost trenul gratuit - mai ales ca nu e deloc ieftin pana acolo, dar asta e - o vad in poze. Asta apropo de plimbat degeaba cu trenul - ori nu am avut timp, ori nu am avut bani de mers acolo. In rest perioada de tren gratuit o consider un bonus pentru sutele de mii de km facuti cu trenurile (in special regio) pe bani, cu treaba. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2021, 06:15 | |
| Ce v-am spus eu zilele trecute că puștiulică ăsta v-a fi mâncat de "greii" din sistem ! A se vedea și grecul care a fost la CFR SA Un user zicea pe acest forum că sindicatele n-ar trebui să fie un ghimpe în calea guvernului. Fals. Poftim contrariul
https://www.puterea.ro/ministrul-catalin-drula-facut-ko-de-sindicalistul-ion-radoi/
Mai era unul pe aici care se dădea cu pumnii în piept că vine usr la putere și că va schimba românia. Poftim, uite-i cum se sfâșie între ei. Lupta pentru ciolan și propriile interese nu ale românilor
https://m.adevarul.ro/news/politica/demisie-florina-presada-pleaca-usr-dubla-masura-ipocrizia-lipsa-transparenta-politica-gasca-devenit-emblematice-noul-usr-1_602634445163ec4271e78228/index.html
https://m.adevarul.ro/news/politica/val-demisii-usr-ajuns-partidul-condus-barna-mai-contestat-obedienti-aroganti-impertinenti-nesimtiti-1_6028e0955163ec4271faec4d/index.html |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2021, 08:32 | |
| Cum adica e scump? parca am dat 86 de lei Timisoara Nord-Viseu de Jos. Mergi o data în viata poate, cît vrei sa economisesti?
studentii sînt acuma toti de stînga si vor pomeni? repet, am auzit o teorie ca de fapt gratuitatea lor era un ajutor mascat pentru CFR. dar daca ma iau dupa ce zice doctorul ca procentul era foarte mic la final, poat enu a fost asa, ca na 4%.
Ramine intrebarea, cînd sînt studenti, adica ei cînd studiau daca umblau creanga toata ziua?
da sa vezi ce rășini aveau cînd erau prin tren, vaaai nu e priza, vaaai e cam aglomerat.M-am straduit si eu sa pozez cîtiva cu picioarele pe scaune, ca na, le trebuia comoditate.
Toti studentii astia din tara sînt niste sarantoci ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2021, 08:43 | |
| - Vitosa a scris:
- Aici este vorba despre trenurile marfare, că la călătoare n-are ce să mai reducă.
E vorba de toate trenurile, pentru că propunerea de acord de frontieră (pe care eu am făcut-o în 2013 şi am tot reluat-o... în sfârşit a ajuns la ministru) ar trebui să vizeze toate tipurile de tren, după modelul Golenţi-Vidin, unde călătorii sunt controlaţi doar o singură dată, la fel şi marfa. La călători înseamnă că mai mult de 15 - 20 minute nu ar avea de ce să mai stea în Curtici, iar în Lokoshaza maxim 12 minute să mai pună ungurii nişte vagoane sau 2 - 3 minute dacă nu mai pun nimic. Dar e adevărat că ideea de bază e să se reducă staţionarea trenurilor de marfă, care acum e în medie 700 min pe sensul de ieşirea din ţară şi 350 pe sensul de intrare (şi peste asta se adaugă şi staţionarea din Lokoshaza). Coordonatorul european al CNC Orient/East-med vrea să se ajungă la 2 ore maxim pentru marfă. - Vitosa a scris:
- @Dr2005, și dacă moare cfr călători nu-i bai. Abia scapă de droaia aia de directori, șefi șefuți și miile de personal neproductiv. Apoi privatizat. Și după am putea vorbi despre adevărata renaștere a cfr călători. Despre calitatea serviciilor crescută. Despre compuneri trenuri, despre mersul trenurilor.
Mai vreau și reducerea regionalelor de la 8 la 4. Reducerea numărului de depouri. Tecuciul e doar cu numele depou. În realitate acolo nici măcar alimentări cu motorină nu se fac. Să nu mai bage bani în materialul rulant moștenit de la era Ceaușescu. Bani pompați degeaba. Și nu, nu firmele reparatoare sunt de vină, ele repară doar pentru cât le cere caietul de sarcini făcut de sntfc cfr c. Desigur că partea asta e mai puțin probabil să se întâmple în viitorul apropiat, dar eu cât trăiesc încă mai sper să prind vremuri feroviare mai bune. Asta se va rezolva odată cu atribuirea competitivă a traselor pentru CSP, când preţul pe km cerut va cântări greu în decizia de acordare a CSP. Asta presupunând că se va recurge la metoda asta... au vrut cehii să facă ceva similar, apoi şi-au dat seama că CD-ul, deşi unii de aici îl laudă, e relativ varză comparativ cu DB, de ex., aşa că au licitat doar serviciile regionale şi dintr-un foc CD a pierdut 10% din cota de piaţă. Numai că Arriva (DB), LeoExpress şi RegioJet nu au avut cu ce să deservească liniile alea, aşa că s-au trezit călătorii cu locomotive închiriate de la OTF de marfă şi vagoane Y cu inscripţia ČSD închiriate de la ceva muzeu. Aşa că nu e sigur că nivelul de confort va creşte... e drept, având în vedere legislaţia noastră, e aproape imposibil pentru CFR Călători să îşi vândă parcul de material rulant în cazul în care pierde părţi din CSP, deci nu o să vedem Y-uri şi 20-55 ex-CFR la privat (probabil o să le vedem pe ale ungurilor şi polonezilor, aruncate de ăia) şi nici Malaxe (dar sigur îi dă cuiva prin cap să aducă nişte BZMot-uri). Asta presupunând că ARF va fi lăsat să atribuie competitiv următorul CSP (părerea mea e că asta nu se va întâmpla). - Adrian78 a scris:
- https://www.aktual24.ro/marea-revolutie-in-administratie-citu-anunta-ca-niciun-mare-sef-nu-va-mai-sta-mai-mult-de-3-ani-pe-aceeasi-functie-trebuie-sa-incepem-sa-avem-o-administratie-publica-responsabila/
Abia aştept să văd un economist conducând o direcţie tehnică (pardon, l-am văzut deja şi a fost dezastru), un inginer conducând direcţia juridică şi un jurist conducând direcţia economică - Adrian78 a scris:
- ordonanta ca se anuleaza gratuitatea
Ordonanță de urgență nr. 8/2021 privind unele măsuri fiscal-bugetare, precum și pentru modificarea și completarea unor acte a fost normative publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 168/18.02.2021. La tâmpenii din astea se grăbeşte Monitorul să le publice, pe când noi la reglementări tehnice stăm şi o lună jumătate să ne publice un ordin, nu mai zic că Monitorul Oficial percepe şi taxe de publicare, deşi e R.A. şi nu poate face profit, banii ăia se varsă direct la bugetul de stat. Adică bugetul de stat (minister, guvern) plăteşte alţi bani bugetului de stat. - Nesebar a scris:
- E foarte bine ca s-a terminat cu mocangeala,
Şi e bine şi că CFR Călători va pierde între 50 şi 100 mil. lei pe an (iar dacă trece pandemia între 200 şi 250 mil. lei pe an). Poate se mai restructurează, eventual după modelul descris de Vitosa cu câteva mesaje mai înainte. - dan tm a scris:
- Cum adica e scump?
Eu când eram student, nu mi-am permis să merg de la Bucureşti la Vişeu, degeaba aveam reducerea aia de 50%. M-am dus acolo abia în 2015, când deja eram angajat. Să fi avut eu gratuitate prin liceu sau prin anii I - II de facultate... că ăla e momentul pentru făcut drumuri lungi şi pierdut nopţi în tren, după aia te angajezi şi nici organismul nu îţi mai permite astfel de ,,excese". _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2021, 10:09 | |
| Vitosa, in tara asta lucrurile sint aranjate de securisti. Se mai gasesc oameni buni sa inceapa ceva de la zero dar mai devreme sau mai tirziu sint dati la o parte de securitate daca nu accepta sa joace cum li se cinta. Vezi cazul Nicusor Dan care a pornit de la zero USB-ul impreuna cu altii si a fost inlocuit de la conducerea USR de ilustrul necunoscut Dan Barna. Din clipa aia, pentru mine s-a spulberat orice iluzie: USR-ul a devenit un partid ca oricare altul. E adevarat ca inca mai sint oameni buni in rindurile lor dar, incet, incet sint eliminati, raminind numai securistii. Inca nu imi explic cum a ajuns Nicusor primar. Banuiesc ca il au cu ceva la mina si nici el nu o sa poata face mare lucru desi il cred bine intentionat. O sa reuseasca numai in masura in care nu o sa deranjeze prea mult.
Acesti securisti sint exact ca niste virusuri: invadeaza organismul sanatos si il distrug pe dinauntru, lasind in exterior numai cochilia, ca sa pastreze aparentele si sa ii insele pe cei mai putin perspicace. In acelasi timp, interiorul devine o fabrica de virusuri, o colectie purulenta de mici organisme flaminde, in cautare de noi gazde.
Cazul ministrului transporturilor? Pai eu auzisem de el pe forumul "pe unde merg" insa ceea ce nu stiam e ca a avut legaturi cu Secu. Pe acel forum mai sint si alti oameni extraordinar de bine pregatiti in domeniul transportului sau in altele, conexe, insa, surpriza, nu si-au facut loc in politica. De ce? Pentru ca nu au grad pe umar, de aia. Si ca a venit vorba de grade, au si securistii o ierarhie si orice tentativa de "reforma" trebuie sa tina cont si de numarul de stele de pe epoleti. Ala de metrou are, probabil, mai multe stele decit ministrul. E simplu.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2021, 11:18 | |
| E bine pentru trenurile de călători ca sa nu mai stea 40 de minute la unguri si 30 de min la noi ca am vazut ca ungurii ce prind tot la noi ii aduc Apoi cand eram la DB plecam intro ora jumate din Curtici si fara locomotiva tranzit si cu aratare scrisa la mana. De cand se lucreaza la culoar se asteapta dispozitie RC1 pentru Arad-Savarsin sectie saturata, unii operatorii nu au locomotive ineroperabile si așteaptă locomotivele din tara plus ca de la ora 5 dimineata nu se mai face manevra la Curtici pentru ca se schimba tura la IDM |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2021, 11:23 | |
| - dan tm a scris:
- Cum adica e scump? parca am dat 86 de lei Timisoara Nord-Viseu de Jos. Mergi o data în viata poate, cît vrei sa economisesti?
studentii sînt acuma toti de stînga si vor pomeni? repet, am auzit o teorie ca de fapt gratuitatea lor era un ajutor mascat pentru CFR. dar daca ma iau dupa ce zice doctorul ca procentul era foarte mic la final, poat enu a fost asa, ca na 4%.
Ramine intrebarea, cînd sînt studenti, adica ei cînd studiau daca umblau creanga toata ziua?
da sa vezi ce rășini aveau cînd erau prin tren, vaaai nu e priza, vaaai e cam aglomerat.M-am straduit si eu sa pozez cîtiva cu picioarele pe scaune, ca na, le trebuia comoditate.
Toti studentii astia din tara sînt niste sarantoci ? Pai e scump pentru cine sta acasa si arde gazu de pomana sau chipurile e la scoala dar nu are bani ca e la scoala, deci o arunca pe asta ca face scoala si nu are timp de munca. Munca e grea. Cat am fost in scoala am platit 50%, apoi imi cumparam bilete cu anticipatie si fidelitate, daca vrei plimbare platesti si nu m-am plans ca nu am gratuit. Acum 7-8 ani cand mergeam cu bilete plateam cam 400 de lei pe un traseu cu fidelitate si anticipatie, era un pret foarte ok dar atunci 400 era o suma destul de mare. Acum la 4000 de lei pe luna nu e asa extraordinar sa platesti niste bilete la tren mai ales cu reducere. Am vazut pensionari cu 5000-7000 pe luna, reducerea de 50% pentru elevi/studenti etc e foarte ok, normal nu trebuie la nimeni gratuit, fiecare sa scoata ban din buzunar daca vrea plimbare, asa e normal! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2021, 11:41 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nesebar a scris:
- E foarte bine ca s-a terminat cu mocangeala,
Şi e bine şi că CFR Călători va pierde între 50 şi 100 mil. lei pe an (iar dacă trece pandemia între 200 şi 250 mil. lei pe an). Poate se mai restructurează, eventual după modelul descris de Vitosa cu câteva mesaje mai înainte.
- dan tm a scris:
- Cum adica e scump?
Eu când eram student, nu mi-am permis să merg de la Bucureşti la Vişeu, degeaba aveam reducerea aia de 50%. M-am dus acolo abia în 2015, când deja eram angajat. Să fi avut eu gratuitate prin liceu sau prin anii I - II de facultate... că ăla e momentul pentru făcut drumuri lungi şi pierdut nopţi în tren, după aia te angajezi şi nici organismul nu îţi mai permite astfel de ,,excese". Cum a supravietuit CFR pana la mocangeala studentilor asa poate merge si de acum mai departe. Cine vrea sa mearga poate scoate din buzunar ceva bani pentru calatorie si asta pentru ca mocangii sa nu se mai plimbe aiurea! Fara sa aibe treaba ei se urcau in tren si plecau la mare, stateau acolo la o bere, un suc si dupamasa veneau inapoi, de multe ori cei ce ii vedeam dimineata la 1581 seara veneau inapoi, ca ce chestie trebuie statul sa suporte aceste plimbari inutile? Scopul pentru care trebuie tinuti in spate trantorii? La Sighet mergeam inca din clasa a 9-a si plateam bilet, apoi in fiecare an mergeam la Sighet de 2-3 ori pe an doar sa vad acea ruta ca e foarte frumoasa deci plateam bilet 50% reducere, in liceu din saracia mea puneam bani separat pentru plimbari si nu ma mai plangeam ca vreau gratuit. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2021, 11:55 | |
| Dr2005 de cat sa plangi după mocangeala asta mai bine faceai si tu o adresa ARFului sa motiveze schema asta de calcul si de ce SNCFRul primeste inapoi doar 50% din cheltuieli ca subventie iar cu cat cuantumul subventiei scade operatorii aia mici primesc 100% din cheltuieli cum e cazul Astra.. Ce coincidenta Gavrila e fost director la Astra.. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2021, 13:14 | |
| - Vitosa a scris:
- Ce v-am spus eu zilele trecute că puștiulică ăsta v-a fi mâncat de "greii" din sistem ! A se vedea și grecul care a fost la CFR SA
Un user zicea pe acest forum că sindicatele n-ar trebui să fie un ghimpe în calea guvernului. Fals. Poftim contrariul
https://www.puterea.ro/ministrul-catalin-drula-facut-ko-de-sindicalistul-ion-radoi/ Uite ca pustiulica face prima mutare Cătălin Drulă: “Nu sunt mulțumit de managementul actual al Metrorex. Pare că sunt în buzunarul de la piept al domnului Rădoi, acest veșnic lider de sindicat și șef de cartel. Vom lua măsuri și acolo în perioada imediat următoare. Le veți vedea și le vom anunța la momentul respectiv.” https://www.europafm.ro/conducerea-metrorex-va-fi-inlocuita-audio/ |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2021, 14:41 | |
| Eh, acum sa vedem cine are spatele mai solid; sau mai multe stele... Din partea mea, sa ii spulbere pe santajistii de la metrou. Bine a spus cineva: "metroul a fost construit pentru cetateni nu pentru angajatii de acolo". E clar ca mafia e mare dar acum e momentul potrivit sa se faca ordine. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2021, 15:00 | |
| - Nesebar a scris:
- La Sighet mergeam inca din clasa a 9-a si plateam bilet, apoi in fiecare an mergeam la Sighet de 2-3 ori pe an doar sa vad acea ruta ca e foarte frumoasa deci plateam bilet 50% reducere, in liceu din saracia mea puneam bani separat pentru plimbari si nu ma mai plangeam ca vreau gratuit.
Fii fericit că ai tăi îşi permiteau să îţi susţină ,,viciile" astea. - Citat :
- Fara sa aibe treaba ei se urcau in tren si plecau la mare, stateau acolo la o bere, un suc si dupamasa veneau inapoi, de multe ori cei ce ii vedeam dimineata la 1581 seara veneau inapoi, ca ce chestie trebuie statul sa suporte aceste plimbari inutile? Scopul pentru care trebuie tinuti in spate trantorii?
,,Trântorii" ăia ţineau în spate şi CFR Călători şi magazinele din gări şi pe patronul crâşmei de pe litoral de unde îşi luau berea şi sucul. - Adrian78 a scris:
- Dr2005 de cat sa plangi după mocangeala asta mai bine faceai si tu o adresa ARFului sa motiveze schema asta de calcul si de ce SNCFRul primeste inapoi doar 50% din cheltuieli ca subventie iar cu cat cuantumul subventiei scade operatorii aia mici primesc 100% din cheltuieli cum e cazul Astra.. Ce coincidenta Gavrila e fost director la Astra..
Nu ştiu cine te (dez)informează, dar formula compensaţiei e aceeaşi pentru toţi, la fel şi proporţia - maxim 87% din cheltuieli pe R şi maxim 60% pentru IR. Nu mai crede tot ce spune Rodrigo. - TVlad a scris:
- Eh, acum sa vedem cine are spatele mai solid; sau mai multe stele...
Nu ştiu dacă e vorba sau nu de stele pe umăr şi nici nu prea mă interesează. Dar nu am putut să nu observ că unii consilieri ai ministrului şi secretarilor de stat au venit cu ideea preconcepută că la stat nu se face nimic şi că ei erau zei în privat. Dar pe legislaţie nu s-au uitat să vadă exact ce poate face un minister (oricare din ele) şi ce nu. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2021, 15:40 | |
| Nu dau doi bani pe ce zice Rodrigo si toti ceilalti experti si lideri de sindicat in general La noi in firma sa modificat contractul de munca prin act aditional cine nu a semnat a fost pusa pe faras cu preavuz 20 de zile cu desfintarea postului din cauza reducerii activitatii |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2021, 16:10 | |
| Ce vicii domle? sa te duci pina la Viseul de Sus la mocanita? Mare viciu, doar nu iti trebuie naibii o avere.
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2021, 21:10 | |
| https://www.national.ro/social/ministrul-drula-da-liber-la-inchiderea-liniilor-ferate-712113.html?fbclid=IwAR1vJAdvF3dlQBWrqozZRGl-5v3G47bNl10xb9f2zfqdwBbKYfOOLP66mlA |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |