Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+34
Tony Ist
92Dragos
CalinIonMihai
Dr2005
@ndrey
Adrian78
Peter Fodor
TVlad
cristi ar
bubu
AeroX
IonutCFR2009
Re6/6
DUAL
mtk
DAS 2011
razvan - trenuri
riciu
MariusM
florin94
Nesebar
Cipri Andrei Neculai
Norbi
Adirmvl
ldh80
cfr500
marius664
Amiralul
Vitosa
ciprian71
alinx3330
alexmorph3us
Luna
dan tm
38 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier Feb 17, 2021 5:28 pm

Deci o asociatie care se ocupa de mocanita Sibiu - Agnita reuseste asta in cateva zile..
La CFR SA probabil trebuiau studii licitatii gasite firme si multe altele

Revista presei - Pagina 33 Fb_im135
Revista presei - Pagina 33 Fb_im136
Revista presei - Pagina 33 Fb_im137
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier Feb 17, 2021 8:00 pm

https://www.g4media.ro/reprezentantii-studentilor-dupa-intalnirea-cu-florin-citu-si-ministrul-educatiei-prim-ministrul-s-a-pozitionat-ferm-impotriva-gratuitatii-studentilor-la-transportul-feroviar-invocand-considerente-i.html
Gata cu abuzul din partea studenților. Prea au exagerat. Restul populației plătea biletul dar nu primeau loc că nu mai erau locuri disponibile. Că cfr nu avea vagoane suficiente e altă discuție. De la bun început s-a greșit. Dar privind politic ce se întâmplă în țara asta nu ar trebui să ne mai surprindă nimic. Ce s-a votat de 30 de ani încoace aia primim. Adică degetul mijlociu. Sau mwia.
Revenind la link spun bravo bă Câțule. Mai taie și de la pensiile speciale și ești tare. Și vorbește draq mai rar și mai coerent.
Și mi se pare un lucru normal ca fiecare să-și plătească călătoria. Prin plata călătoriei contribui la îmbunătățirea transportului feroviar. Altfel tot cu malaxa vom merge și peste 20 de ani.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier Feb 17, 2021 9:44 pm

Despre care limita de varsta e vorba?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier Feb 17, 2021 10:15 pm

@Adirmvl  < 26
Păi dă-o dracului de treabă la 40 de ani te apuci de facultate doar pentru simplul fapt că statul îți decontează plimbările cu trenul ?


https://www.g4media.ro/aeroportul-henri-coanda-din-otopeni-reduce-la-jumatate-ghiseele-de-check-in-si-cu-40-numarul-portilor-de-imbarcare-pentru-zboruri-internationale.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeJoi Feb 18, 2021 1:06 am

Adrian78 a scris:
Deci o asociatie care se ocupa de mocanita Sibiu - Agnita reuseste asta in cateva zile..
La CFR SA probabil trebuiau studii licitatii gasite firme si multe altele
Asociaţia nu e supusă Legii achiziţiilor publice. În plus, dacă vede ASFR pozele astea, nu ştiu ce iese... autorizaţie de frunizor feroviar cf. OMT 290/2000 or avea? Că dacă n-au, e cam nasol...

Vitosa a scris:
Gata cu abuzul din partea studenților. Prea au exagerat. Restul populației plătea biletul dar nu primeau loc că nu mai erau locuri disponibile. Că cfr nu avea vagoane suficiente e altă discuție. De la bun început s-a greșit. Dar privind politic ce se întâmplă în țara asta nu ar trebui să ne mai surprindă nimic. Ce s-a votat de 30 de ani încoace aia primim. Adică degetul mijlociu. Sau mwia.
Revenind la link spun bravo bă Câțule
Abuz pe naiba, au economisit fabuloasa sumă de 50 milioane de lei pe an. Problema e că numărul de călători va scădea, OTF (mai ales CFR Călători) vor rămâne cu gaura. Da' va avea un să se lăfăie Dorel când îşi vizitează mătuşa din colţul celălalt al ţării o dată pe an, o să aibă 4 locuri doar pentru el, unul pentru posteriorul propriu, 2 pentru paporniţe şi unul pentru picioarele încălţate.
Dacă introducerea gratuităţii a dus la o creştere a numărui de călători undeva spre 3%, anularea ei s-ar putea să ducă la o scădere de 10% că, na, ca la orice produs, dacă îl scumpeşti brusc, nu ţi-l mai cumpără nici dracu', chiar dacă l-ai mai vândut mai demult la preţul ăla. Să-l felicităm pe Cîţu că a mai bătut un cui la cosciugul CFR Călători. O să jubileze şi naşii, că le reapare sursa de venit că, na, biletele chiar şi reduse cu 50% sunt scumpe pentru 90% din studenţi, implicit unii vor încerca să se tocmească pe mai puţin. Poate dl. Cîţu îi învaţă pe studenţi să facă speculaţii monetare şi să se îmbogăţească aşa.
Bani în plus la transportul feroviar nu vom vedea prea curând, mai ales după eşecul monumental cu ajutorul de stat CFR Marfă (nu riscă nimeni ceva similar pentru CFR Călători), iar îmbunătăţiri în material rulant cu bani publici vom avea cel mult ramele alea luate de ARF, presupunând că Justiţia română (şi beneficiară de pensii speciale) se va mişca mai cu talent. Dar alea clar nu vor fi un cadou pentru CFR Călători ci se vor împărţi între toţi OTF sau, după caz, vor fi date în contracte de servicii publice atribuite competitiv, la care CFR Călători are şanse apropiate de zero, la ce costuri de operare umflate cu pompa are.

La "pensiile speciale" (de fapt indemnizaţii) sigur nu se va interveni, fac pariu că CCR va declara neconstituţională orice modificare. Şi nu doar pentru că şi CCR e vizat de asta, ci pentru că nicio lege nu poate dispune retroactiv, deci ea se va aplica cel mult parlamentarilor care ies la pensie după intrarea în vigoare a legii, nu a celor care au ieşit deja. La fel şi o eventuală intervenţie în pensiile de serviciu MAI şi MApN, ea se va aplica tot celor care se vor pensiona după intrarea în vigoare, nu celor care sunt deja în plată (gândiţi-vă că din categoria asta au făcut parte şi Ficior şi Vişinescu... numai Dumnezeu mai ştie câţi torţionari comunişti/securişti iau acum pensii umflate cu pompa)... adică ăla care şi-a riscat viaţa în Afganistan (în războiul altora, e drept, dar totuşi a fost pe front) va avea o pensie mai mică decât cel care a făcut ,,carieră" turnându-şi rudele şi prietenii şi decât parlamentarii care şi-au votat ţ'şpe beneficii. Deci fix pix... tot de la săraci se taie. Se taie de la studenţi, se mai taie şi de la pensionari (ăia cu pensii de câteva sute de lei, care nu primesc nimic, că doar a zis don Cîţu că era în programul electoral majorarea, nu în ăla de guvernare), de la copii (că alocaţiile nu cresc), în mod sigur se taie şi de la persoanele cu handicap şi de la alte categorii defavorizate. Şi taie şi din privat... nu direct, ci indirect, prin menţinerea salariului minim la valoarea de anul trecut, dând practic voie privaţilor să-şi trateze angajaţii ca pe nişte sclavi pe plataţie. Nu se taie de la Parlament, de la CCR, de la partide, de la armata de consilieri personali băgaţi prin ministere, nici măcar pseudo-institutele sugativă de bani publici (gen cel pentru Revoluţie, cel pentru Levant şi AOSR) nu se desfiinţează. Da' bine că se laudă Cîţu cu reducerea cu 89% a banilor pentru Biserică. Unii l-au aclamat, alţii l-au înjurat, dar niciunul nu a citit şi după virgulă ,,reducerea cu 89% a banilor pentru Biserică pentru construcţia şi renovarea lăcaşurilor de cult", adică nu-i mai dă bani de Catedrală lui Dănuţ SRL, în rest cheltuielile cu salariile popilor chiar cresc cu vreo 7%. Păi numa' dacă ar impozita cazările BOR ar avea Cîţu bani să dea gratuit bilete de tren la tot poporu'. Dar e mai simplu să tai de la studenţi.

Revenind la studenţi, într-adevăr e binevenită limita de vârstă, dar ar trebui un pic diferenţiată... pentru studii de licenţă e suficient 26 de ani, ba dacă te chinui un pic faci şi un master până la anii ăia. Dar să termini şi un doctorat (pe bune, nu ca Ponta) până la 26 de ani e cam greu... ar fi fost de bun simţ să se impună o limită de 26 de ani pentru licenţă şi 35 pentru master şi doctorat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeJoi Feb 18, 2021 4:38 pm

https://clubferoviar.ro/reducerea-stationarii-trenurilor-la-frontiera/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeJoi Feb 18, 2021 9:00 pm

Aici este vorba despre trenurile marfare, că la călătoare n-are ce să mai reducă.

@Dr2005, și dacă moare cfr călători nu-i bai. Abia scapă de droaia aia de directori, șefi șefuți și miile de personal neproductiv. Apoi privatizat. Și după am putea vorbi despre adevărata renaștere a cfr călători. Despre calitatea serviciilor crescută. Despre compuneri trenuri, despre mersul trenurilor.
Mai vreau și reducerea regionalelor de la 8 la 4. Reducerea  numărului de depouri. Tecuciul e doar cu numele depou. În realitate acolo nici măcar alimentări cu motorină nu se fac.
Să nu mai bage bani în materialul rulant moștenit de la era Ceaușescu. Bani pompați degeaba. Și nu, nu firmele reparatoare sunt de vină, ele repară doar pentru cât le cere caietul de sarcini făcut de sntfc cfr c.
Desigur că partea asta e mai puțin probabil să se întâmple în viitorul apropiat, dar eu cât trăiesc încă mai sper să prind vremuri feroviare mai bune.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeJoi Feb 18, 2021 10:17 pm

Deci cum ramine cu studentii? citeam pe undeva o idee cum ca asta a fost un fel de ajutor mascat pt CFR Calatori.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeJoi Feb 18, 2021 10:44 pm

https://www.aktual24.ro/marea-revolutie-in-administratie-citu-anunta-ca-niciun-mare-sef-nu-va-mai-sta-mai-mult-de-3-ani-pe-aceeasi-functie-trebuie-sa-incepem-sa-avem-o-administratie-publica-responsabila/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeJoi Feb 18, 2021 10:46 pm

dan tm a scris:
Deci cum ramine cu studentii? citeam pe undeva o idee cum ca asta a fost un fel de ajutor mascat pt CFR Calatori.

Sa dat ordonanta ca se anuleaza gratuitatea
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeJoi Feb 18, 2021 10:55 pm

Adrian78 a scris:
https://www.aktual24.ro/marea-revolutie-in-administratie-citu-anunta-ca-niciun-mare-sef-nu-va-mai-sta-mai-mult-de-3-ani-pe-aceeasi-functie-trebuie-sa-incepem-sa-avem-o-administratie-publica-responsabila/

Se revine la rotatia cadrelor?

nimic nou sub soare, tocmai ce se face campania la ,,cei 3R, recuperare, reconditionare, refolosire".

A fost o vreme cind  erai taxat drept nostalgic daca vorbea-i despre asta.

https://www.colectaredeseuri.ro/imagini/2021/02/afis-Retim.jpg

mai astept practica agricola.

Urmata de chestiile noi, traiul in grupuri nu in familie, la comun nu in proprietate.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeJoi Feb 18, 2021 10:58 pm

Nu rotatie ar trebui sa se impuna niste criterii de performanta, daca primesti subventii gata faci profit sau daca esti companie monopol..

Catii ministrii nu s-au perindat la MT in ultimii 8 ani cu zero rezultate
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeJoi Feb 18, 2021 11:02 pm

Acuma ca nu-i mai zice rotatie ci rotire cam tot aia e.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeJoi Feb 18, 2021 11:09 pm

AeroX a scris:

Si pana si intre Deva si Simeria nu prea sunt trenuri toata ziua, iar dubarii profita.
Ai vazut macar ce tarife practica dubarii? Vreo 10 lei un ciot Deva - Hunedoara ... acele maxi taxi merg pline totusi si in pandemie, iar inainte de pandemie se mergea si in picioare. Conditiile sunt deplorabile. Iar lumea de acolo se complace.

Aha aha, uite cum incepi sa pricepi, si pe Petrosani - Lupeni la cateva luni dupa plecarea regiotrans tarifele la dube s-au dublat, deh nemaifind concurenta, chiar daca trenul mergea de 3-4 ori/zi cu cate 10-20 de calatori era o amenintate la adresa dubelor, daca mareau prea mult pretul riscau sa piarda clienti. Tocmai pentru a nu isi face de cap dubele cu asa tarife cum e pe Deva - Hunedoara vreau sa fie trenuri si transportul cu trenurile acestea sa fie gratis sau aproape gratis si daca se poate nu doar pentru studenti, daca vor dubele ceva clienti sa ofere un serviciu ultra-premium! Stai linistit, pe Petrosani - Lupeni se merge si acum in picioare cand e ocazia (adica cand sunt destui calatori, spre exemplu dimineata cand se merge la scoli si apoi la ora cand se vine de la scoala -cand sunt deschise scolile).


AeroX a scris:

Nu are nicio legatura gratuitatea studentilor cu mentinerea in viata a unor sectii. De pe unele s-au retras operatorii cu tot cu gratuitatea care nu ajuta pe nimeni.
Uite un articol pe care-l poti rumega pe aceasta tema: https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-24580210-trenuri-care-disparut-linii-secundare-inchise.htm
Asta pentru ca asa cum am mai zis pe unele sectii serviciul de transport feroviar este de o calitate atat de proasta incat nici gratis nu atrage calatori, eu am mai zis-o dar iar te faci ca nu pricepi. Tu vrei sa foloseasca lumea un serviciu platind pentru el odata ce nici gratis nu il vor?


AeroX a scris:

Studentii care au neaparat nevoie de mobilitate vor merge si platind un bilet redus 50%. E un nonsens sa ai impresia ca odata taiata gratuitatea nu mai vine niciun student. Asa a mers lumea mult si bine inainte de anul 2017.

Doar ca vor reduce numarul calatoriilor + ca o parte vor merge cu autocarele, microbuzele, blablacar, etc. mai ales daca acestea vor fi mai ieftine. A mers pe naiba mult si bine pana in 2017 ca s-au anulat fest trenuri de multi calatori ce au fost, vezi un mers din anul 1999 vs un mers din anul 2016 si in care sunt mai multe trenuri? Sa mai zic de sectii inchise? Tocmai pentru ca au diminuat ofertele comerciale trebuia insistat pentru gratuitate sau reducere semnificativa pentru intreaga populatie nu doar pentru studenti. Da cu limitare eventual pe rutele unde exista calatori platitori destui.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeJoi Feb 18, 2021 11:22 pm

E foarte bine ca s-a terminat cu mocangeala, bine ca nu se mai plimba aiurea in toate directiile ca niste bezmetici. Nu aveau ce face acasa se urcau in tren si dai plimbare din Iasi la Timisoara si din Satu Mare la Mangalia pe 0 lei. Bataie de joc fata de restul care plateau 50-100% cat platea omul dar scotea ban din buzunar, ei cu 0 lei stateau in tren de ii uita Dumnezeu. Multi s-au dus la facultate sa aibe legitimatie si sa se plimbe in toata tara sa pozeze ei toate locomotivele si ce naiba mai pozau.
Cu ani in urma daca vroiai sa vizitezi o sectie, daca vroiai plimbare cu trenu plateai bilet, plimbarea costa bani, e foarte normal, sa scoata din buzunar bani pentru plimbari nu asa mocangeala.
Acum iar o sa umple regio si la IR rar ii vezi.

_________________
595423Revista presei - Pagina 33 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 33 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 33 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 33 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: