|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 12:57 | |
| Deja sunt vechi, majoritatea au ajuns niste rable, cica dezastro, sageata, mai si urla unu si altu ca domne nu trebuie locomotiva cu vagoane bagam dezastro chiar daca merge 8 ore, nu conteaza, batem joc de omu platitor. De la bun inceput de cand au venit au avut probleme cu incalzirea si asa au fost exploatate pana in prezent, iarna, mori de frig in ele, doamne fereste sa mergi cu asa ceva cateva ore ca esti terminat, efectiv ingheti. WC-urile sunt praf, multe sunt defecte, usile de prin cabina wc-ului nu mai stau inchise, un bec chior in toata cabina........... Zilnic mor cateva dezastro si mai rau ca au inceput sa pice in linie curenta unde incurca traficul, acum cateva zile 1642 tren care taie tara a fost obligat sa stea dupa un asemenea dezastro mort in linie curenta, oameni care merg sute de km si platesc bani multi pe un bilet au fost obligati sa stea dupa dezastro mort in linie curenta, 200 minute. Statul nu cumpara nimic nou, nici locomotive, nici vagoane, automoatoare electrice si diesel, nimic, bine ca avem departament separat de achizitii care nu a cumparat nici o trotineta. In schimb statul a pompat bani(pe hartie ca in realitate nu se stie) in c.... studentilor sa se plimbe ei la mare si la munte gratis, sa faca naveta gratis la mare, la tot felul de festivaluri sa nu plateasca nimic la transport si sa aibe bani sa traga pe nas. Pentru acordat de pomeni au fost bani, pentru niste material rulant nou nu se gasesc. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 13:24 | |
| Dar locomotivele nu-s tot vechi? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 13:49 | |
| Ideea era cu bataie spre Timisoara-Baia Mare-Timisoara unde pe timp de noapte si durata de 7 ore bagi dezastro, adica un tren de scurt parcurs si de naveta fara confort repartizat pe o ruta de mediu parcurs si de noapte cand ar fi normal sa ai un minim de confort sa poti motaii. Pai ne mai miram de ce autocarele sunt pline pe ruta asta si trenul pierde calatori, pai e logic, trenul nu are conditii si te chinui in schimb in autocar se stinge lumina si scaunul se lasa pe spate, tot e ceva altceva fata de tren. Si sa nu incepem ca in autocar sunt 30 de locuri si in tren 90, aia 30 care merg la autocarul de dimineata cu alti 30 la autocarul de pranz cu alti 30 la ala de seara se fac 90, calatori care trenul ia pierdut, de ce ia pierdut? Pentru ca trenul nu ofera nimic, este un dezastro fara conditii minime de tren de noapte si ruta medie. Daca trenul ofera conditii normale pentru ruta medie si de noapte atunci nu ar mai fi aparut autocarele, chiar daca apareau nu aveau succes ca omul mergea cu trenu, asa omul a gasit altceva mai bun ca trenul si autocarele au inflorit. Ofera conditii super la tren si automat ai si calatori. Scoate dezastro de la IR de mediu parcurs si ofera conditii normale de IR, gen Timisoara-Tg Mures(asta il faci cum a fost Timisoara-Tg Mures-Galati) si Baia Mare ca sunt peste 350 km |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 14:51 | |
| Locul trenului cu locomotivă şi 2 - 3 vagoane (sau, mai rău, unul singur) e la muzeul de istorie, nu în trafic, indiferent de distanţa parcursă. Într-adevăr, autocarele alea puse la un loc fac cât încă un Desiro, asta dacă presupunem că toţi călătorii ar fi dispuşi să plece la aceeaşi oră ca să mai umple un Desiro. Toate problemele s-ar fi rezolvat dacă Desiro (şi orice altceva de la CFR Călători, de la LDM pentru manevră în depou şi până la Transmontana) ar fi avut contracte de mentenanţă pe termen lung. Atunci nu mai rămâneau fără freon la climatizare, nu se mai înfundau budele şi nu se mai pleca în cursă cu agregatul Webasto oprit ca să meargă motoarele sub temperatura normală. Pentru comparaţie, uită-te la metrou, unde nici măcar IVA nu rămân prea des în linie curentă. Că firma de mentenanţă e penalizată dacă parcul nu are disponibilitatea din contract. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 15:04 | |
| Daca s-ar fi facut, daca s-ar fi rezolvat, daca n-ar fi coruptie, daca nu s-ar fura... Nene, nu ca nu ai dreptate, da' cand intepeneste si/sau ingheata omu' in Desiro iarna nu-i pasa de argumentele tale.
Si indiferent de calitatea intretinerii materialului rulant, Desiro-urile au fost gandite pentru naveta, nu pentru drumuri de 5, 6, 7 ore. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 15:20 | |
| Orice vehicul feroviar care stă, generează pagubă. În mod sigur un Desiro de la DB sau OeBB are un parcurs zilnic mai lung decât unul de la noi, pentru că face mai multe curse. La noi cât e maximul la un Desiro? În afară de cel de Tulcea care face 700 km pe zi, altele fac măcar 500? Nu mai zic că regimul de mers de IR e mult mai uşor decât cel de R, neavând atâtea frânări şi demarări. Ale noastre se strică din cauza întreţinerii deficitare (să nu zic lipsă). La asta se adaugă şi civlizaţia călătorilor; să nu crezi că nemţii stau să vidajneze buda de 3 ori pe zi şi să dea cu mătura de 4 ori pe zi prin tren. Pleacă trenul la 4 dimineaţa din depou şi intră la 11 noaptea înapoi, atunci se face curăţenie. Şi nu se înfundă buda şi nici nu ai covor de seminţe pe jos. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 15:35 | |
| Mestere, ma iei de prost? Io iti spun de confort de rahat pentru trenuri atat de lungi (ca timp) si tu ma iei cu covoare de seminte facute de calatori?
Iti zic de cat de lung e un drum (unul!) cu un astfel de tren si tu ma iei cu "pai da, da' intr-o zi, in Germania, cati kilometri face Desiro-ul?". Nu-ti e un pic la obraz? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 15:41 | |
| - Adirmvl a scris:
- Mestere, ma iei de prost? Io iti spun de confort de rahat pentru trenuri atat de lungi (ca timp) si tu ma iei cu covoare de seminte facute de calatori?
Iti zic de cat de lung e un drum (unul!) cu un astfel de tren si tu ma iei cu "pai da, da' intr-o zi, in Germania, cati kilometri face Desiro-ul?". Nu-ti e un pic la obraz? Relax tizule Dragoș a vrut sa zică ca în Germania sau Austria poate un Desiro din asta face 10 curse pe zi pe un parcurs de 50 de km și probabil duce o grămadă de călători când la noi face 600 de km în 2 curse regim IR și duce câțiva calatori În rest ARF ar trebui sa facă o licitație de 80 rame Regio 160 de locuri din care jumate hybrid și vreo 20 de bucăți din 2 unități și vreo 40 rame hybrid maxim 200 de locuri cu confort sporit IR sa înlocuiască Desiro pe rangul IR |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 15:43 | |
| Nici DB nici OBB nici nimeni nu foloseste dezastro la IR, ba mai mult noi il bagam si ca tren de noapte, daca facem comparatie pai sa facem pe corecte nu doar ce ne convine. Si da, Timisoara-Baia Mare sunt 370 km, dus-intors sare de 700, nu e normal sa ai aceasta compunere la un drum asa de lung! Sa se scoata dezastro de pe IR si sa se bage pe Regio, iar locomotiva cu vagoane d epe Regio sa se bage pe IR, aici la Bucuresti avem Regio Bucuresti-Targoviste cu GM si 2 vagoane, sau la Pitesti cu 3 vagoane, sau la Urziceni cu 3/4 vagoane, dar ala cu 2 merge la Targoviste, se poate baga linistit un Dezastro, sa nu zic ca alea 2 vagoane cu 22-76/96, vagoane de IR, dar tinem dezastro la Galati ca IR si la Regio GM cu vagoane bune de IR, unde e corectitudinea? Scoate dezastro de pe Timisoara-Baia Mare/Targu Mures, Bucuresti-Galati, Cluj-Valcea, si inca cateva, scoate GM cu 1 sau 2 vagoane de pe Regio, baga dezastrele la Regio si la IR ofera confort normal de tren IR nu cere pret de IR si tu duci lumea cu dezastro care e conceput si ultilizat la Regio in tara lui natala, nici poveste de alt rang in afara de cel de naveta scurt parcurs.
Timisoara-Tg Mures il facu cu 3-4 vagoane Timisoara-Tg Mures-Galati si retur, Cluj-Valcea il faci cu 3-4 vagoane eventual de noapte cum a mai fost si ii bagi si o cuseta, 1735/1736 din 2001/2002 si scoti porcariile de dezastro din 1738 si 1522, dezastro le folosesti strict la Regio de scurt parcurs, acolo unde le e locul! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 15:56 | |
| Decât băgau banii în RG la. GM mai bine închiriau Hercules sunt economici confortabil și cu mentenanță bună nu ai probleme cu ei DA838 a dat și aia rateuri azi la 1646 |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 16:00 | |
| - Dr2005 a scris:
- Orice vehicul feroviar care stă, generează pagubă. În mod sigur un Desiro de la DB sau OeBB are un parcurs zilnic mai lung decât unul de la noi, pentru că face mai multe curse. La noi cât e maximul la un Desiro? În afară de cel de Tulcea care face 700 km pe zi, altele fac măcar 500? Nu mai zic că regimul de mers de IR e mult mai uşor decât cel de R, neavând atâtea frânări şi demarări. Ale noastre se strică din cauza întreţinerii deficitare (să nu zic lipsă). La asta se adaugă şi civlizaţia călătorilor; să nu crezi că nemţii stau să vidajneze buda de 3 ori pe zi şi să dea cu mătura de 4 ori pe zi prin tren. Pleacă trenul la 4 dimineaţa din depou şi intră la 11 noaptea înapoi, atunci se face curăţenie. Şi nu se înfundă buda şi nici nu ai covor de seminţe pe jos.
La Tulcea nu mai merge desiro de când a început mersul ăsta. La lung parcurs mai sunt cele ce fac trenurile 1733/1734, 1818/1819, 1521/22, cele de pe 1891/93/95/97. Al lui 1893 continuă la Calafat 9139. Restul se rezumă la două rar trei curse pe zi, cam ating media de 500 km/zi |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 16:22 | |
| Am mers de câteva ori la Tulcea şi nu m-am simţit mai rău decât într-un microbuz. Acuma, depinde de aşteptări şi de comparaţii, dacă compari un Desiro cu un ICE da, e diferenţă mare. Dacă-l compari cu rablele din Bulgaria sau cu 20-50... hmm... s-ar putea să îţi pară mai bun Desiro. De ce am vorbit de nesimţirea călătorilor? Păi la ultimul drum cu Desiro la Tulcea, cu nici 10 călători între Bucureşti şi Medgidia, la Lehliu deja dispăruseră săpunul şi hârtia (la plecarea din Bucureşti erau, că imediat după plecare intrasem eu să mă spăl pe mâini; naşul sigur nu a intrat să le ia el, că a stat de vorbă cu mine). De la Medgidia au mai urcat ceva călători sosiţi cu un sfert de oră înainte cu 1822 plus ceva navetişti (că încă era tarif de regio Medgidia - Tulcea la vremea aia). Per total vreo 50 - 60 călători în tot trenul, deci fără înghesuială. Pe la Baia Dobrogea s-a dus unul în budă şi s-a kăkat prin toată cabina, de ne-a mutat nasul la toţi până am ajuns la Tulcea, nu ştiu ce au făcut la Tulcea, că după-amiază când am revenit cu acelaşi tren încă mai persista mirosul, probabil nu au putut să ţină trenul cu uşile deschise, deşi spălaseră cabina.
În fine, problema mare la noi e mersul prost de tren şi faptul că trenurile alea puţine au început să crape cam des în traseu. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 17:40 | |
| Crapă fiindcă calitatea reparațiilor lasă de dorit. Piese de schimb oha. Doar să le fwti o vopsea să dea bine în poze și să te lauzi cu ele pe feisbuc nu e de ajuns. Deja o parte din delfinii, (dar și alte clase), trecuți prin RR stau retrași din circulație. Deviza mecanicului hai vopsea nu mă lăsa la drum. La desiro altă jale. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 19:19 | |
| - AeroX a scris:
Nu imi spui tu mie cand gresesc sau nu. Vezi-ti de brosurile tale de la Avon. Nu merg eu de 10 ani de zile pe ruta Bucuresti - Pitesti ca sa-mi zica un studentel din Lupeni sau din nu stiu ce fundatura a tarii ce a vazut el o data. Pe 901 ce facuse administratia Szentes cu ofertele Regio la Desiro era tot ce trebuia pentru specificul cadentat al acestei rute.
Atunci nici tu sa nu mai zici ca peste tot e plin de calatori desi ai mers pe acolo odata cand si cand. Spre exemplu pe M207, M202, 214, etc. - AeroX a scris:
NU e nevoie de gratuitati. Se poate si altfel.
Sigur ca se poate, dar asta presupune sa faca decidentii naibii ceva cu trenurile incat oamenii de rand sa considere ca merita banii dati nu sa mearga la dube/autocare sau la masina personala/blablacar. Ghinion insa, in prezent pe multe rute mersul trenurilor e atat de prost incat nu atrage calatori nici macar gratis! Efectiv e nevoie de gratuit pentru intreaga populatie nu doar pentru elevi sau studenti si tot nu s-ar umple mai mult de 2 vagoane, trenurile find prea putine si orele la care sunt nefind ore la care sa aiba prea multi nevoie de ele. - AeroX a scris:
E clar ca daca nu era pandemia ramaneau bine mersi in continuare aceste facilitati. Inca un motiv sa nu fiu de acord cu prostia asta de restrictii cu care chinuie guvernele oamenii si economia de aproape un an ca vezi doamne nu cumva sa faca careva covid, dar de-aia tot fac mii de persoane/zi covid, ala isi vede de treaba lui. Bataie de joc la drumul mare cu pandemia de covidul lui peste. Inchizi granite, locuri de munca, scoli, etc. de frici irationale. - AeroX a scris:
Pe Simeria-Hunedoara unde este foarte mult potential de naveta la fel nu se baga nimeni sa opereze.
De prea multi calatori nu se baga nimeni sa opereze, asa-i? Ii e frica ca va umple cate 10 vagoane cu studenti la fiecare tren te pomenesti, chiar si daca ar pune 10 trenuri/zi? Nu cumva din lipsa de potentiali calatori, cauzata de lipsa de atractivitate a transportului feroviar? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 14 Feb 2021, 19:23 | |
| Și parca în Suedia Flirturile de la MTR au circulat undeva la 99% fără defecțiuni la fel și ramele Pendolino de Pkp și au ajuns la 40 de mil kilometri dar au o rama de rezerva circula numai 19 rame.. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |