Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+34
Tony Ist
92Dragos
CalinIonMihai
Dr2005
@ndrey
Adrian78
Peter Fodor
TVlad
cristi ar
bubu
AeroX
IonutCFR2009
Re6/6
DUAL
mtk
DAS 2011
razvan - trenuri
riciu
MariusM
florin94
Nesebar
Cipri Andrei Neculai
Norbi
Adirmvl
ldh80
cfr500
marius664
Amiralul
Vitosa
ciprian71
alinx3330
alexmorph3us
Luna
dan tm
38 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 10 Dec 2020, 15:29

Daca de cind a inceput constructia liniei, nu s-au gindit la tarifare si abia acuma isi dau seama cit e biletul?

Crezi ca in palat stie cineva automotoarele CFR? sau ecartamentul caii?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 10 Dec 2020, 16:47

ADH urile nu știu dacă mai circula câteva bucăți parca la Sibiu mai circula doua din patru bucăți și starea lor era deplorabila uși care nu se mai închideau tetiere rupte.
Eu nu știu ce atâta tavertura cu ce material în primul rand o sa circule cineva cu ele? Câți pasageri zboară pe zi cu avionul?
Nu le puteau pune oferta de 30% reducere și fără rezervare de loc
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5714
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 10 Dec 2020, 17:35

https://clubferoviar.ro/noutati-in-mersul-trenurilor-2020-2021/
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 10 Dec 2020, 17:48

Adrian78 a scris:
Câți pasageri zboară pe zi cu avionul?
Nu le puteau pune oferta de 30% reducere și fără rezervare de loc

Am zburat acum o luna cu Blue de la Bucuresti la... Sibiu, la la Cluj era ceata. Sa fi fost o treime din locuri ocupate? Poate doar un sfert. Dar o sa-si revina piata.

Ce spanac de reducere sa le mai pui, tizule? Ai vazut cat e o apa la jumatate in aeroport? As fi pus tarif IR, rezervare optionala, si sanatate!

Apropo, o sa fie casa de bilete la aeroport?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 10 Dec 2020, 23:57

ldh80 a scris:

"A, apropo, Master Planul (MPGT) nu se poate modifica că vrea primarul din satul X sau Y, MPGT este un document realizat de un consultant ales printr-o licitaţie internaţională, e un document finanţat de UE, e un odcument care priveşte dezvoltarea naţională (nu suburbană a unui oraş) şi, evident, e un document la care nu se mai poate umbla acum. Nimic nu îl împiedică pe primar să depună un proiect de finanţare, cred că prin programul de dezvoltare regională se poate aşa ceva. Să ceară INDUSI, IVMS şi DSV pe tramvai (i le pune orice producător, nu e rocket science) şi să angajeze nişte mecanici de locomotivă care să facă şi şcoala de vatmani (durează 3 luni cu totul) şi poate circula bine mersi cu ele, AFER-ul îi dă imediat autorizaţiile necesare, că e instituţie pe fonduri proprii, deci are tot interesul.


Acest deja celebru "Master Plan general de transport" (adoptat daca nu gresesc cand Victor Ponta era prim-ministru; a fost adoptat prin hotarare de guvern sau prin lege adoptata in parlament ?) poate si trebuie modificat, astfel incat sa se prevada in el, ca si prioritati de investitii in reteaua feroviara, si reconstructia/modernizarea si a unor linii de cale ferata, care nu fac parte din reteaua coridoarelor pan-europene TEN-T!  Dintre liniile de cale ferata care nu fac parte din reteaua TEN-T si care trebuie prevazute ca si prioritati in a fi reconstruite/modernizate, pentru dezvoltarea echilibrata a tuturor zonelor/regiunilor istorice din Romania (mi se pare absurd sa modernizezi/reconstruiesti linii numai in zona Transilvaniei, iar in zona Moldovei sa nu ai nici o linie modernizata/reconstruita) ar fi:

a. Pentru zona Moldovei:

-Linia Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Barlad- Crasna- Vaslui- Nicolina, pentru a fi reconstruita pt o VS de 160 km/h (mai ales pe portiunea de linie dreapta Urziceni- Faurei- Tecuci, unde aliniamentul ar permite o VS de 160 km/h) si de 140 km/h (pe portiunea de la Tecuci pana la statia Grajduri, pana unde incepe celebra panta/rampa Grajduri- Barnova), electrificata, echipata cu BLA in totalitate si dublata de la Tecuci Ram. Frunzeasca la Iasi. O linie de cale ferata moderna pe acest traseu ar contribui esential la atragerea de investitori si dezvoltarea zonei de est a Moldovei si a judetului Vaslui in special;

-Linia Pascani- Suceava- Vicsani- Vadu Siretului UZ, dublata, electrificata si echipata cu BLA de la Suceava Nord/Darmanesti pana la Vadu Siretului UZ

-RK pe liniile secundare Bacau- Piatra Neamt si Veresti-Botosani pentru aducerea liniilor la VS de 100 km/h

-Eventual dublata linia 502, pe portiunile Suceava- Prisaca Dornei,  Campulung Est- Pojorata si   Iacobeni- Floreni


b. Pentru zona Dobrogei:

-RK pe linia Medgidia- Tulcea Oras si echiparea cu instalatii CED sau CE a statiilor Tulcea-Marfuri si Tulcea-Oras

-RK, echipare cu BLA si eventual electrificarea liniei HM Agigea Ecluza- Mangalia


c. Pentru zona Munteniei si a Olteniei:

-Echipare cu instalatia CED sau CE a statiei Pitesti si dublarea liniei pe scurte portiuni intre Golesti- Pitesti si Pitesti- Bradu de Sus

-Echiparea cu BLA intre Piatra Olt- Craiova

-Dublarea liniei intre Babeni- Ramnicu Valcea- Ram. Ramnicu Valcea Est si intre HM Cozia- Lotru, echiparea cu BLA a liniei de la Babeni la Lotru si echiparea cu instalatii CE sau CED a statiilor Raureni, Ramnicu-Valcea si Lotru

-Dublarea liniei intre statiile Rogojelu- Amaradia- Targu Jiu si CED sau CE statia Amaradia[/quote]

Băi tu spune-le să facă ceva și cu firul 301Q Pajura Hm (fir 700) - Chitila care de 2-3 ani încoa e cu 30 km/h și vara trec pe el 3 trenuri sezoniere de ți-e mai mare rușinea să mergi 6 km cu 30 km/h. A și cu firul pe unde trece sezonierul Timișoara - Mangalia între Chiajna și Ramificație Pajura că și ăsta se târăște 30 de minute cu 5 - 15 - 30 km/h și tot nu ține timpii din livret, și după aia să ai pretenții la ce îndrugi tu pe aici.
Sărbători binecuvântate și mai multă minte îți doresc.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeVin 11 Dec 2020, 10:32

Fiecare OTF poate să îşi pună ce tarif vrea, câtă vreme nu trece peste cel maximal. Nu am înţeles exact ce fel de ordin vrea CFR Călători, nu am văzut proiectul, nu mă ocup eu de el, nu ştiu cine se ocupă, dar un ordin trebuie pus în consultare publică minimum 10 zile pe site-ul ministerului, că aşa e legea transparenţei decizionale. Evident, un astfel de ordin nu va putea fi făcut până mâine în mo legal. În plus, un ordin se va aplica tuturor OTF, nu doar lui CFR Călători.

MPGT este aprobat prin HG 666/2016. Reţeaua propusă la modernizare e cea trans-europeană de transport (TEN-T), cum ar fi şi logic, la care se adaugă câteva linii non-TEN-T dar cu importanţă economică (gen Strehaia - Motru, deşi dacă s-o termina cu cărbunele, dispare şi importanţa economică). Nu ştiu dacă e prinsă şi Constanţa - Mangalia pe acolo, dar chiar dacă e, ordinea priorităţilor la modernizare e TEN-T Core, TEN-T Comprehensive, alte linii.

Echiparea staţiilor cu CED nu are cum să mai fie propusă, CED e o tehnologie antică şi de demult. Până în 2030 trebuie instalat ERTMS pe toată reţeaua TEN-T Core şi până în 2050 pe TEN-T Comprehensive, deci va fi prinsă şi Piteşti într-un viitor îndepărtat, probabil în clădire s-a lăsat loc pentru echipamente. Bine, până în 2030 s-ar putea şi ERTMS să devină depăşit, câtă vreme se bazează pe comunicaţii 3G, pe care în 2030 probabil le vom mai întâlni doar prin Africa, iar în 2050 doar la muzeu, câtă vreme deja se introduce masiv 5G.

Bucureşti - Urziceni nu e pe TEN-T, dar se va face Bucureşti - Suceava + Paşcani - Iaşi, deci se va rezolva cumva şi Moldova. Desigur, pe partea de călători, dacă mai rămâne Costescu director şi peste 20 de ani, o să tragă iar trenuri fără oprire ca să lase juma' de Moldovă fără tren de la 11 la 23, cum va fi începând cu mersul 2020/2021.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeVin 11 Dec 2020, 20:01

Adirmvl a scris:


Apropo, o sa fie casa de bilete la aeroport?
Dap, a CFR Calatori...

alexmorph3us a scris:
O chestie ma framanta de ceva vreme de cand a fost acel scandal intre operatorul de stat si cel privat cand am auzit ca CFR vor dori sa opereze pe aceasta ruta spre aeroport cu aceleasi automotoare Desiro despre care a vazut toata lumea ca nu sunt cele mai incapatoare mai ales in orele de varf ca sa nu mai zic de distantarea sociala aproape imposibil de pastrat.
Pot circula 2 cuplate...ca daca zic trei iar sare Dragos ca nu incap...Smile
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeVin 11 Dec 2020, 20:18

https://m.adevarul.ro/economie/stiri-economice/poti-merge-trenul-gara-nord-aeroportul-otopeni-doar-4-lei-pretul-fost-redus-mai-jumatate-1_5fd381d75163ec4271cd8c64/index.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeSam 12 Dec 2020, 11:06

Magistrala nepăsării - Cum au ajuns trenurile București - Timișoara să facă mai mult decât în 1939

https://m.hotnews.ro/stire/24479056
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeLun 14 Dec 2020, 07:40

Băi tu spune-le să facă ceva și cu firul 301Q Pajura Hm (fir 700) - Chitila care de 2-3 ani încoa e cu 30 km/h și vara trec pe el 3 trenuri sezoniere de ți-e mai mare rușinea să mergi 6 km cu 30 km/h. A și cu firul pe unde trece sezonierul Timișoara - Mangalia între Chiajna și Ramificație Pajura că și ăsta se târăște 30 de minute cu 5 - 15 - 30 km/h și tot nu ține timpii din livret, și după aia să ai pretenții la ce îndrugi tu pe aici.
Sărbători binecuvântate și mai multă minte îți doresc.


Intrebam cum poate fi modificat, din punct de vedere legislativ, acest "Master plan general de transport"! Din moment ce a fost adoptat prin HG in mod logic poate fi modificat (nu in totalitate ci doar completat) tot prin HG!

Pentru ca s-a spus ca daca ar fi modificat acest MPGT s-ar intampla nu stiu ce nenorocire sau am fi sanctionati de catre UE, ceea ce nu cred.

Desigur ca UE nu ar acorda fonduri europene pentru o lucrare precum RK la linia Medgidia- Tulcea Oras, dar este important ca o astfel de lucrare sa fie trecuta in MPGT ca si lucrare prioritara, iar ulterior pot fi cautate si identificate si alte surse de finantare pentru o astfel de lucrare- bugetul de stat, imprumuturi de la banci comerciale, fonduri de la FMI, BM sau BERD, etc.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeLun 14 Dec 2020, 08:50

De plictiseala se pare ca unii mecanici de malaxe  beau.

https://www.news.ro/eveniment/teleorman-doi-morti-dupa-ce-un-autoturism-a-fost-lovit-de-un-tren-mecanicul-de-locomotiva-avea-o-concentratie-de-0-55-mg-l-alcool-pur-in-aerul-expirat-1922404913062020122019731753


https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/masina-lovita-de-tren-in-teleorman-accident-soldat-cu-doi-morti-mecanicul-trenului-era-baut-galerie-foto-1417451

era fain cind AFER publica incidentele saptaminal.

https://www.obiectivdesuceava.ro/local/masina-lovita-de-tren-la-campulung-un-mort-si-trei-raniti-grav/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeLun 14 Dec 2020, 11:11

Tramvaie

https://clubferoviar.ro/primul-tramvai-nou-in-bucuresti/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeLun 14 Dec 2020, 22:11

Ce linguşeală ieftină de culoare galbenă...

Paşcaniul o să vină cu Vityaz-M sau ceva derivat, care oricum va fi produs la Tver în Rusia şi cel mult asamblat la noi. De altfel, fabrica rusă are deja autoriztaţie de furnizor feroviar conform OMT 290/2000.
Astra... probabil va veni cu un tramvai sub licenţă Skoda 15T produs de CRRC în China la Quingdao. Sau, varianta doi, că acum PNL e partidul-stat, ne vom trezi cu Imperio cu boghiuri fixe, chiar dacă e neconform caietului de sarcini.

Mamă câtă industrie românească susţine Nicuşor...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeLun 14 Dec 2020, 22:31

https://www.facebook.com/tvriasi/videos/732553090996129/
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeLun 14 Dec 2020, 23:04

Bun, ei au produs AM-ul ala. Si?...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 4 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: