|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Dec 2020, 11:15 | |
| Vorbeşte şi el ca să se afle în treabă. E primar din 2016 şi nu a fost în stare să înceapă lucrările la linia de tramvai din oraş, o să fie un caz unic în istoria UE - or să vină tramvaiele luate cu fonduri UE de către Guvern (culmea, era un guvern PSD când s-au început demersurile) şi vor sta în depou. A, pardon, vor sta pe câmp, că nici depou nu a făcut. Dar el visează la cai verzi pe pereţi. _________________ :TTT:
|
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Dec 2020, 12:04 | |
| Taitelu`,ce zice,aia face!Sa trimita turcii tramvaiele,ca depoul.l-a cumparat anul trecut.La primavara se apuca si de linia de tramvai.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Dec 2020, 12:09 | |
| A cumpărat un teren, că ăla numai depou nu se mai poate numi, chiar dacă a fost, cândva, depou. O să trimită turcii tramvaiele şi o să le pună Nelu de la Reşiţa cu boghiurile în pământ câţiva ani până e gata linia în oraş... _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Dec 2020, 13:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- Dar el visează la cai verzi pe pereţi.
Chiar ca sunt cai verzi pe pereti...Cum vrea el sa circule cu acest tramvai intre Oravita si Anina??? Si vrea alta linie intre Resita si Timisoara??? Pai ce rahat sa faci cu 2 linii intre aceste orase?? Eu cred ca nici cai verzi nu sunt, de fapt nu cred ca stie ce vrea tov primar... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Dec 2020, 13:52 | |
| Cel puţin în România, pentru tramvai raza minimă a curbei din STAS este de 20m în linie curentă şi 15m în depou, deci un tramvai s-ar încadra fără probleme pe Oraviţa - Anina. Desigur, cu un generator diesel în el, că loc pentru electrificare nu cred că e, nu mai vorbesc de staţii de redresare şi alimentarea lor. În plus, domn' primar nu înţelege exact cum e cu alimentarea electrică, la alimentare în c.c. ar avea nevoie cam de o substaţie la 5 - 6 km. Nu mai vorbesc de stâlpi, de cabluri de injecţie... a, da, şi de aspectul legal al investiţiei unei primării într-un obiectiv care nu-i aparţine (calea ferată) şi pe un teren pe care nici măcar nu îl are în localitate (cel aferent căii ferate pe care să fie instalaţi stâlpii şi echipamentele), asta presupunând că se mai poate asigura gabaritul feroviar. Soluţia simplă de ,,tram-train" e cu tramvaie prevăzute şi cu motor diesel, au făcut-o nemţii de mult (şi alţii), o fac ungurii la Szeged acum. Doar că la Szeged operarea o va face MAV Start, iar tramvaiele vor fi deservite de mecanici de locomotivă (care probabil au şi permis pentru tramvai), circulând pe reţeaua feroviară la fel ca orice automotor. La nemţi s-au achiziţionat îngeneral Stadler Citylink - https://en.wikipedia.org/wiki/Stadler_Citylink . Observaţi că, în funcţie de nevoie, fie sunt compatibile cu alimentarea electrică, fie sunt diesel.
A, apropo, Master Planul (MPGT) nu se poate modifica că vrea primarul din satul X sau Y, MPGT este un document realizat de un consultant ales printr-o licitaţie internaţională, e un document finanţat de UE, e un odcument care priveşte dezvoltarea naţională (nu suburbană a unui oraş) şi, evident, e un document la care nu se mai poate umbla acum. Nimic nu îl împiedică pe primar să depună un proiect de finanţare, cred că prin programul de dezvoltare regională se poate aşa ceva. Să ceară INDUSI, IVMS şi DSV pe tramvai (i le pune orice producător, nu e rocket science) şi să angajeze nişte mecanici de locomotivă care să facă şi şcoala de vatmani (durează 3 luni cu totul) şi poate circula bine mersi cu ele, AFER-ul îi dă imediat autorizaţiile necesare, că e instituţie pe fonduri proprii, deci are tot interesul. _________________ :TTT:
|
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Dec 2020, 13:59 | |
| https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-24472642-trenul-gara-nord-aeroport-cate-trenuri-avea-fiecare-operator-din-data-13-decembrie.htm |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Dec 2020, 14:25 | |
| La rang de IR, să fie jecmănit călătorul la maximum... deci cu loc rezervat, pentru călătorii de 20 de minute _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Dec 2020, 18:08 | |
| De ce sa ales rang de IR? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Dec 2020, 18:52 | |
| Pai cum altfel ? ca sa fie regio trebuie sa opreasca in 70% di statii. Puteau sa il faca IC mai bine. IC Henri Coanda Expres.(Heathrow Express merg la taiere) https://www.youtube.com/watch?v=t_guCxN79YY&feature=youtu.be |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Dec 2020, 20:05 | |
| - dan tm a scris:
- Pai cum altfel ?
ca sa fie regio trebuie sa opreasca in 70% di statii.
Puteau sa il faca IC mai bine.
IC Henri Coanda Expres.(Heathrow Express merg la taiere)
https://www.youtube.com/watch?v=t_guCxN79YY&feature=youtu.be Clasa 332 are 22 de ani. Noi suntem in urma cu multi ani fata de vecinii Ungaria. Si o noutate toate trenurile R Botosani-Suceava devin RE cu rezervarea locului la 1 leu. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Dec 2020, 20:19 | |
| https://m.adevarul.ro/news/bucuresti/cat-costa-biletul-tren-gara-denord-aeroport-1_5fd0d9095163ec4271b8cfe6/index.html |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Dec 2020, 23:31 | |
| https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/cfr-calatori-vrea-sa-ieftineasca-biletele-de-tren-pe-noua-ruta-gara-de-nord-aeroport-otopeni-1415272 |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 10 Dec 2020, 13:02 | |
| "A, apropo, Master Planul (MPGT) nu se poate modifica că vrea primarul din satul X sau Y, MPGT este un document realizat de un consultant ales printr-o licitaţie internaţională, e un document finanţat de UE, e un odcument care priveşte dezvoltarea naţională (nu suburbană a unui oraş) şi, evident, e un document la care nu se mai poate umbla acum. Nimic nu îl împiedică pe primar să depună un proiect de finanţare, cred că prin programul de dezvoltare regională se poate aşa ceva. Să ceară INDUSI, IVMS şi DSV pe tramvai (i le pune orice producător, nu e rocket science) şi să angajeze nişte mecanici de locomotivă care să facă şi şcoala de vatmani (durează 3 luni cu totul) şi poate circula bine mersi cu ele, AFER-ul îi dă imediat autorizaţiile necesare, că e instituţie pe fonduri proprii, deci are tot interesul.[/quote]
Acest deja celebru "Master Plan general de transport" (adoptat daca nu gresesc cand Victor Ponta era prim-ministru; a fost adoptat prin hotarare de guvern sau prin lege adoptata in parlament ?) poate si trebuie modificat, astfel incat sa se prevada in el, ca si prioritati de investitii in reteaua feroviara, si reconstructia/modernizarea si a unor linii de cale ferata, care nu fac parte din reteaua coridoarelor pan-europene TEN-T! Dintre liniile de cale ferata care nu fac parte din reteaua TEN-T si care trebuie prevazute ca si prioritati in a fi reconstruite/modernizate, pentru dezvoltarea echilibrata a tuturor zonelor/regiunilor istorice din Romania (mi se pare absurd sa modernizezi/reconstruiesti linii numai in zona Transilvaniei, iar in zona Moldovei sa nu ai nici o linie modernizata/reconstruita) ar fi:
a. Pentru zona Moldovei:
-Linia Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Barlad- Crasna- Vaslui- Nicolina, pentru a fi reconstruita pt o VS de 160 km/h (mai ales pe portiunea de linie dreapta Urziceni- Faurei- Tecuci, unde aliniamentul ar permite o VS de 160 km/h) si de 140 km/h (pe portiunea de la Tecuci pana la statia Grajduri, pana unde incepe celebra panta/rampa Grajduri- Barnova), electrificata, echipata cu BLA in totalitate si dublata de la Tecuci Ram. Frunzeasca la Iasi. O linie de cale ferata moderna pe acest traseu ar contribui esential la atragerea de investitori si dezvoltarea zonei de est a Moldovei si a judetului Vaslui in special;
-Linia Pascani- Suceava- Vicsani- Vadu Siretului UZ, dublata, electrificata si echipata cu BLA de la Suceava Nord/Darmanesti pana la Vadu Siretului UZ
-RK pe liniile secundare Bacau- Piatra Neamt si Veresti-Botosani pentru aducerea liniilor la VS de 100 km/h
-Eventual dublata linia 502, pe portiunile Suceava- Prisaca Dornei, Campulung Est- Pojorata si Iacobeni- Floreni
b. Pentru zona Dobrogei:
-RK pe linia Medgidia- Tulcea Oras si echiparea cu instalatii CED sau CE a statiilor Tulcea-Marfuri si Tulcea-Oras
-RK, echipare cu BLA si eventual electrificarea liniei HM Agigea Ecluza- Mangalia
c. Pentru zona Munteniei si a Olteniei:
-Echipare cu instalatia CED sau CE a statiei Pitesti si dublarea liniei pe scurte portiuni intre Golesti- Pitesti si Pitesti- Bradu de Sus
-Echiparea cu BLA intre Piatra Olt- Craiova
-Dublarea liniei intre Babeni- Ramnicu Valcea- Ram. Ramnicu Valcea Est si intre HM Cozia- Lotru, echiparea cu BLA a liniei de la Babeni la Lotru si echiparea cu instalatii CE sau CED a statiilor Raureni, Ramnicu-Valcea si Lotru
-Dublarea liniei intre statiile Rogojelu- Amaradia- Targu Jiu si CED sau CE statia Amaradia
|
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 10 Dec 2020, 13:49 | |
| Războiul prețurilor continuă. Un operator privat a ieftinit peste noapte biletele la trenul de Otopeni: https://clubferoviar.ro/biletele-la-trenul-de-otopeni/ |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 10 Dec 2020, 14:20 | |
| O chestie ma framanta de ceva vreme de cand a fost acel scandal intre operatorul de stat si cel privat cand am auzit ca CFR vor dori sa opereze pe aceasta ruta spre aeroport cu aceleasi automotoare Desiro despre care a vazut toata lumea ca nu sunt cele mai incapatoare mai ales in orele de varf ca sa nu mai zic de distantarea sociala aproape imposibil de pastrat. Din cate stiu eu, CFR mai are in parcul sau automotoarele ADH seria 76 (VT614) ce au fost modernizate acum cativa ani si care opereaza pe cateva rute din tara. Voiam sa va intreb oare de ce nu s-au gandit sa le foloseasca pe acestea tinand cont ca ofera un confort mult mai sporit si cred ca sunt si mai spatioase in zona de depozitare a bagajelor ptr cei ce vor pleca cu avionul. Dupa mine ar fi fost o alegere mult mai inspirata mai ales ca acum o sa fie intr-o concurenta si cu alti operatori privati pe aceasta ruta. https://www.flickr.com/photos/191364014@N02/50702243931/in/dateposted-public/ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |