Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+34
Tony Ist
92Dragos
CalinIonMihai
Dr2005
@ndrey
Adrian78
Peter Fodor
TVlad
cristi ar
bubu
AeroX
IonutCFR2009
Re6/6
DUAL
mtk
DAS 2011
razvan - trenuri
riciu
MariusM
florin94
Nesebar
Cipri Andrei Neculai
Norbi
Adirmvl
ldh80
cfr500
marius664
Amiralul
Vitosa
ciprian71
alinx3330
alexmorph3us
Luna
dan tm
38 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMier 09 Dec 2020, 11:15

Vorbeşte şi el ca să se afle în treabă. E primar din 2016 şi nu a fost în stare să înceapă lucrările la linia de tramvai din oraş, o să fie un caz unic în istoria UE - or să vină tramvaiele luate cu fonduri UE de către Guvern (culmea, era un guvern PSD când s-au început demersurile) şi vor sta în depou. A, pardon, vor sta pe câmp, că nici depou nu a făcut. Dar el visează la cai verzi pe pereţi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6524
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMier 09 Dec 2020, 12:04

Taitelu`,ce zice,aia face!Sa trimita turcii tramvaiele,ca depoul.l-a cumparat anul trecut.La primavara se apuca si de linia de tramvai.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMier 09 Dec 2020, 12:09

A cumpărat un teren, că ăla numai depou nu se mai poate numi, chiar dacă a fost, cândva, depou. O să trimită turcii tramvaiele şi o să le pună Nelu de la Reşiţa cu boghiurile în pământ câţiva ani până e gata linia în oraş...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMier 09 Dec 2020, 13:03

Dr2005 a scris:
Dar el visează la cai verzi pe pereţi.
Chiar ca sunt cai verzi pe pereti...Cum vrea el sa circule cu acest tramvai intre Oravita si Anina??? Si vrea alta linie intre Resita si Timisoara??? Pai ce rahat sa faci cu 2 linii intre aceste orase?? Eu cred ca nici cai verzi nu sunt, de fapt nu cred ca stie ce vrea tov primar...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMier 09 Dec 2020, 13:52

Cel puţin în România, pentru tramvai raza minimă a curbei din STAS este de 20m în linie curentă şi 15m în depou, deci un tramvai s-ar încadra fără probleme pe Oraviţa - Anina. Desigur, cu un generator diesel în el, că loc pentru electrificare nu cred că e, nu mai vorbesc de staţii de redresare şi alimentarea lor.
În plus, domn' primar nu înţelege exact cum e cu alimentarea electrică, la alimentare în c.c. ar avea nevoie cam de o substaţie la 5 - 6 km. Nu mai vorbesc de stâlpi, de cabluri de injecţie... a, da, şi de aspectul legal al investiţiei unei primării într-un obiectiv care nu-i aparţine (calea ferată) şi pe un teren pe care nici măcar nu îl are în localitate (cel aferent căii ferate pe care să fie instalaţi stâlpii şi echipamentele), asta presupunând că se mai poate asigura gabaritul feroviar. Soluţia simplă de ,,tram-train" e cu tramvaie prevăzute şi cu motor diesel, au făcut-o nemţii de mult (şi alţii), o fac ungurii la Szeged acum. Doar că la Szeged operarea o va face MAV Start, iar tramvaiele vor fi deservite de mecanici de locomotivă (care probabil au şi permis pentru tramvai), circulând pe reţeaua feroviară la fel ca orice automotor.
La nemţi s-au achiziţionat îngeneral Stadler Citylink - https://en.wikipedia.org/wiki/Stadler_Citylink . Observaţi că, în funcţie de nevoie, fie sunt compatibile cu alimentarea electrică, fie sunt diesel.

A, apropo, Master Planul (MPGT) nu se poate modifica că vrea primarul din satul X sau Y, MPGT este un document realizat de un consultant ales printr-o licitaţie internaţională, e un document finanţat de UE, e un odcument care priveşte dezvoltarea naţională (nu suburbană a unui oraş) şi, evident, e un document la care nu se mai poate umbla acum. Nimic nu îl împiedică pe primar să depună un proiect de finanţare, cred că prin programul de dezvoltare regională se poate aşa ceva. Să ceară INDUSI, IVMS şi DSV pe tramvai (i le pune orice producător, nu e rocket science) şi să angajeze nişte mecanici de locomotivă care să facă şi şcoala de vatmani (durează 3 luni cu totul) şi poate circula bine mersi cu ele, AFER-ul îi dă imediat autorizaţiile necesare, că e instituţie pe fonduri proprii, deci are tot interesul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5714
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMier 09 Dec 2020, 13:59

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-24472642-trenul-gara-nord-aeroport-cate-trenuri-avea-fiecare-operator-din-data-13-decembrie.htm
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMier 09 Dec 2020, 14:25

La rang de IR, să fie jecmănit călătorul la maximum... deci cu loc rezervat, pentru călătorii de 20 de minute Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMier 09 Dec 2020, 18:08

De ce sa ales rang de IR?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMier 09 Dec 2020, 18:52

Pai cum altfel ?

ca sa fie regio trebuie sa opreasca in 70% di statii. santa

Puteau sa il faca IC mai bine.

IC Henri Coanda Expres.(Heathrow Express merg la taiere)

https://www.youtube.com/watch?v=t_guCxN79YY&feature=youtu.be
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMier 09 Dec 2020, 20:05

dan tm a scris:
Pai cum altfel ?

ca sa fie regio trebuie sa opreasca in 70% di statii. santa

Puteau sa il faca IC mai bine.

IC Henri Coanda Expres.(Heathrow Express merg la taiere)

https://www.youtube.com/watch?v=t_guCxN79YY&feature=youtu.be

Clasa 332 are 22 de ani.
Noi suntem in urma cu multi ani fata de vecinii Ungaria.

Si o noutate toate trenurile R Botosani-Suceava devin RE cu rezervarea locului la 1 leu.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMier 09 Dec 2020, 20:19

https://m.adevarul.ro/news/bucuresti/cat-costa-biletul-tren-gara-denord-aeroport-1_5fd0d9095163ec4271b8cfe6/index.html
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMier 09 Dec 2020, 23:31

https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/cfr-calatori-vrea-sa-ieftineasca-biletele-de-tren-pe-noua-ruta-gara-de-nord-aeroport-otopeni-1415272
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 10 Dec 2020, 13:02


"A, apropo, Master Planul (MPGT) nu se poate modifica că vrea primarul din satul X sau Y, MPGT este un document realizat de un consultant ales printr-o licitaţie internaţională, e un document finanţat de UE, e un odcument care priveşte dezvoltarea naţională (nu suburbană a unui oraş) şi, evident, e un document la care nu se mai poate umbla acum. Nimic nu îl împiedică pe primar să depună un proiect de finanţare, cred că prin programul de dezvoltare regională se poate aşa ceva. Să ceară INDUSI, IVMS şi DSV pe tramvai (i le pune orice producător, nu e rocket science) şi să angajeze nişte mecanici de locomotivă care să facă şi şcoala de vatmani (durează 3 luni cu totul) şi poate circula bine mersi cu ele, AFER-ul îi dă imediat autorizaţiile necesare, că e instituţie pe fonduri proprii, deci are tot interesul.[/quote]


Acest deja celebru "Master Plan general de transport" (adoptat daca nu gresesc cand Victor Ponta era prim-ministru; a fost adoptat prin hotarare de guvern sau prin lege adoptata in parlament ?) poate si trebuie modificat, astfel incat sa se prevada in el, ca si prioritati de investitii in reteaua feroviara, si reconstructia/modernizarea si a unor linii de cale ferata, care nu fac parte din reteaua coridoarelor pan-europene TEN-T! Dintre liniile de cale ferata care nu fac parte din reteaua TEN-T si care trebuie prevazute ca si prioritati in a fi reconstruite/modernizate, pentru dezvoltarea echilibrata a tuturor zonelor/regiunilor istorice din Romania (mi se pare absurd sa modernizezi/reconstruiesti linii numai in zona Transilvaniei, iar in zona Moldovei sa nu ai nici o linie modernizata/reconstruita) ar fi:

a. Pentru zona Moldovei:

-Linia Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Barlad- Crasna- Vaslui- Nicolina, pentru a fi reconstruita pt o VS de 160 km/h (mai ales pe portiunea de linie dreapta Urziceni- Faurei- Tecuci, unde aliniamentul ar permite o VS de 160 km/h) si de 140 km/h (pe portiunea de la Tecuci pana la statia Grajduri, pana unde incepe celebra panta/rampa Grajduri- Barnova), electrificata, echipata cu BLA in totalitate si dublata de la Tecuci Ram. Frunzeasca la Iasi. O linie de cale ferata moderna pe acest traseu ar contribui esential la atragerea de investitori si dezvoltarea zonei de est a Moldovei si a judetului Vaslui in special;

-Linia Pascani- Suceava- Vicsani- Vadu Siretului UZ, dublata, electrificata si echipata cu BLA de la Suceava Nord/Darmanesti pana la Vadu Siretului UZ

-RK pe liniile secundare Bacau- Piatra Neamt si Veresti-Botosani pentru aducerea liniilor la VS de 100 km/h

-Eventual dublata linia 502, pe portiunile Suceava- Prisaca Dornei, Campulung Est- Pojorata si Iacobeni- Floreni


b. Pentru zona Dobrogei:

-RK pe linia Medgidia- Tulcea Oras si echiparea cu instalatii CED sau CE a statiilor Tulcea-Marfuri si Tulcea-Oras

-RK, echipare cu BLA si eventual electrificarea liniei HM Agigea Ecluza- Mangalia


c. Pentru zona Munteniei si a Olteniei:

-Echipare cu instalatia CED sau CE a statiei Pitesti si dublarea liniei pe scurte portiuni intre Golesti- Pitesti si Pitesti- Bradu de Sus

-Echiparea cu BLA intre Piatra Olt- Craiova

-Dublarea liniei intre Babeni- Ramnicu Valcea- Ram. Ramnicu Valcea Est si intre HM Cozia- Lotru, echiparea cu BLA a liniei de la Babeni la Lotru si echiparea cu instalatii CE sau CED a statiilor Raureni, Ramnicu-Valcea si Lotru

-Dublarea liniei intre statiile Rogojelu- Amaradia- Targu Jiu si CED sau CE statia Amaradia
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5714
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 10 Dec 2020, 13:49

Războiul prețurilor continuă. Un operator privat a ieftinit peste noapte biletele la trenul de Otopeni:
https://clubferoviar.ro/biletele-la-trenul-de-otopeni/
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5714
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 10 Dec 2020, 14:20

O chestie ma framanta de ceva vreme de cand a fost acel scandal intre operatorul de stat si cel privat cand am auzit ca CFR vor dori sa opereze pe aceasta ruta spre aeroport cu aceleasi automotoare Desiro despre care a vazut toata lumea ca nu sunt cele mai incapatoare mai ales in orele de varf ca sa nu mai zic de distantarea sociala aproape imposibil de pastrat. Din cate stiu eu, CFR mai are in parcul sau automotoarele ADH seria 76 (VT614) ce au fost modernizate acum cativa ani si care opereaza pe cateva rute din tara. Voiam sa va intreb oare de ce nu s-au gandit sa le foloseasca pe acestea tinand cont ca ofera un confort mult mai sporit si cred ca sunt si mai spatioase in zona de depozitare a bagajelor ptr cei ce vor pleca cu avionul. Dupa mine ar fi fost o alegere mult mai inspirata mai ales ca acum o sa fie intr-o concurenta si cu alti operatori privati pe aceasta ruta.
https://www.flickr.com/photos/191364014@N02/50702243931/in/dateposted-public/
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 3 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: