| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: hy Dum 06 Dec 2020, 11:43 | |
| unii il regreta altii nu. fiecare cu parerea lui doar faptul ca multi se bucura acum ca ai dreptul la replica si la opinie de parca multi te ar lua in considerare |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 06 Dec 2020, 20:36 | |
| In sfarsit mai arunca si cineva cu noroi in ei cand merita. Se caca pe ei pentru un voucher de reducere de 50% macar sa faci calatorul sa mai vina odata
https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/trenul-ir-bucuresti-arad-sapte-ore-de-intarziere-1320405/ |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 06 Dec 2020, 23:55 | |
| Canalul Dunăre-Bucureşti implica amenajarea Argeşului pentru navigaţie de la Mihăileşti la vărsare şi a Dâmboviţei de la Glina la Budeşti (unde e vărsarea în Argeş). Au fost prevăzute şi mai multe ecluze, le găsiţi pe Google Earth. Cele două porturi ar fi fost la Glina şi la Dărăşti (în Jilava chiar există strada Portului, care duce spre portul aflat în Dărăşti). De ce or fi ales tocmai Dărăştiul e greu de spus, acolo nu există nici cale ferată, nici DN, doar un amărât de DJ care era betonat doar spre Măgurele (poate pentru reactorul de acolo?). Pe când Glina avea şi c.f. şi şoseaua de centură şi viitoarea A2 (începută tot de comunişti) şi apropierea de Bucureşti.
E un mister de ce Apele Române mai ţin cu dinţii de proiectul ăsta. Tot ce s-a făcut pe Argeş s-a distrus iremediabil, atât prin furturi (motoare ecluze, chiar ecluzele în sine, orice părticică metalică), cât şi prin acţiunea Mamei Natură (colmatări, mlaştini, surpări de diguri), de fapt malurile Argeşului de la Mihăileşti la Budeşti arată dezolant, mai ales pe partea dinspre Ilfov, o amestecătură de mlaştină, zone cu nisip (pe care fac localnicii plajă şi grătare), gunoi cât cuprinde, ici-colo câte o canalizare ilegală, diguri surpate, iar între Cornetu şi Dumitrana era inclusiv un Logan MCV aruncat între dig şi mal, de pe care se furase tot ce se putea (probabil furat pentru dezmembrare şi abandonat acolo). _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Dec 2020, 10:42 | |
| Portul 1 Decembrie (parca asa se numeste) a avut cale ferata , acuma pe terasament e un drum plin de gunoaie.
nodurile hidrotehnice (ecluzele) erau de fapt si minihidrocentrale. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Dec 2020, 11:45 | |
| Au, am confundat 1 Decembrie cu Jilava. Oricum, ,,portul" e între Dărăşti şi 1 Decembrie. Cale ferată sigur nu a avut sau, cel puţin, nu a fost finalizată. În zonă nu există nicio linie la care să se racordeze, cele mai apropiate posibilităţi fiind la Comana (dar pe partea opusă a Argeşului) sau la Jilava în c.f. Centură. Nicio astfel de legătură nu a fost finalizată. Tocmai de asta mă miră poziţionarea unui port acolo şi risipa generală de bani şi forţă de muncă cu tronsonul Mihăileşti - Budeşti. Pur şi simplu nu e nimic în zona aia, niciun combinat, nicio fabrică mai mare, iar producţia de legume şi cereale nu cred să fi fost atât de mare încât să justifice transportul pe barjă.
Nu mai vorbesc că, tipic românesc, Argeşul taie în două zona, poduri peste el nu sunt, există nişte treceri din tuburi şi dale de tramvai improvizate în unele locuri, pe care le distruge Argeşul mereu când se dă drumul la baraj. La ultima tură cu bicicleta în zonă, prin septembrie, toate podiştile între Mihăileşti şi ,,portul" 1 Decembrie erau distruse, se trecea doar cu căruţa sau cu 4x4 direct prin râu, dacă aveai curaj. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Dec 2020, 12:53 | |
| Nu esti la curent deloc. uite o schita aici trecea drumul dupa macaz https://goo.gl/maps/ZdZoG4PWa6DJsWn67 e din 2008 ca se vedeau si liniile de tren ale centurii in poza am marcat un cerc albastru adica aici, unde trecea printe case https://goo.gl/maps/QrK25PnvBUUwv8K87 iar de aici poti merge pe un drum construit pe fostul terasament, poti dai ca sint imagini https://goo.gl/maps/gFtfEdEBCHarGSg3A aproape de port https://goo.gl/maps/EU4Hzw4Acmpseqv28 chiar in port dalele astea par a fi dovada ca linia ferata a fost montata https://goo.gl/maps/jwcgmz6WZkJ7F2Lb9 sau pe cheu https://goo.gl/maps/YUWrxZKvvBW1TuEU7 Poate ar trebui sa cauti prin arhiva ministerului sa vezi cam ce se mai stie despre acest proiect.Nu de alta dar in caz de ceva sa nu spuna ministerul ca trebuie exproprieri pentru calea ferata. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Dec 2020, 16:22 | |
| Nu cred că a fost finalizată vreodată linia aia. Există numeroase linii desfiinţate după '90 şi urmele se văd în continuare, în vreme ce la asta nu se mai văd decât trecerile la nivel. Cum drumurile de acces spre port erau betonate (şi la fel era şi DNCB), nu m-ar mira să se fi făcut doar trecerile la nivel şi atât. Altfel s-ar mai fi găsit pietriş şi rămăşiţe ale semnalelor (fundaţiile de beton). _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Dec 2020, 16:36 | |
| Adica in port se vad liniile si tu spui ca nu. Cauta prin arhive sa vezi ce gasesti.
Aici scrie ca a fost linie, pod feroviar peste Sabar.
http://www.cnp.ro/user/repository/transparenta_decizionala/Studiu_fundamentare_Amenajare_Arges_Dambovita.pdf |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Dec 2020, 17:27 | |
| Se vede linia în port şi se mai văd rămăşiţele unor treceri la nivel şi cam atât. Înţeleg că fosta cale ferată este actualul DJ400... singura soluţie să văd exact dacă a fost sau nu vreo linie pe acolo e să merg de-a lungul terasamentului (l-am pus pe listă). Momentan, deşi vremea încă o permite, Măgurele e în carantină (terasamentul e între Jilava şi Măgurele) şi utilizarea drumurilor agricole de către nerezidenţi e strict interzisă. _________________ :TTT:
|
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Dec 2020, 17:50 | |
| Citisem undeva ca proiectantii canalului i-au facut pe plac lui Ceausescu sa construiasca portul acolo unde a indicat el insa proiectul a fost facut "la misto", stiind ca e o absurditate. Poate calea ferata a fost construita in acelasi stil, butaforie. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Dec 2020, 23:10 | |
| https://www.railjournal.com/passenger/main-line/obb-db-sbb-and-sncf-announce-nightjet-collaboration/ |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Dec 2020, 23:35 | |
| Coronavirus: Elveția își închide toate rutele feroviare cu Italia https://m.hotnews.ro/stire/24470382 |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Dec 2020, 09:00 | |
| https://clubferoviar.ro/datoria-cfr-calatori/
https://www.agifer.ro/index.php/ro/transparenta/solicitarea-informatiilor-de-interes-public/lista-documente/rapoarte-de-investigare |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Dec 2020, 09:55 | |
| De ce nu arata si cresterea pe auto la cate trenuri a anulat CFR Calatori in ultimii ani lasand loc privatilor si microbuzelor doar pentru niste economii din taierea festivelor la mecanici si dormitoarelor
https://clubferoviar.ro/reviriment-usor-al-transportului-feroviar-de-calatori-in-perioada-2016-2019/ |
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Dec 2020, 11:04 | |
| https://expressdebanat.ro/jumatate-din-ei-sunt-idioti-in-ministerul-transporturilor-nu-se-stie-cum-arata-tram-train-ul-la-care-lucreaza-nelu-popa/ |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|