|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Feb 2021, 18:10 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Cum sa platesti atata subventie?
https://m.hotnews.ro/stire/24588737 Formula compensaţiei e clar reglementată de Regulamentul (UE) 1370/2007. Când menţii biletul la cel mai mic preţ din Europa şi accepţi trasee de acces/retragere de 50 km pe sens, astea sunt valorile la care ajungi.
- Adrian78 a scris:
- Trenul de Obor bagat pentru mecanici sa isi faca orele si in alte parti nu avem Desiro..
40 de minute de la birou pana acasa (cu trenul si metroul) versus doua ore 20 minute (cu 330) sau o ora 40 (cu 335 si metroul). Pacat ca nu multi stiu ca din zona Fantana Miorita - Gara Baneasa exista trenuri in si dinspre directia Gara de Nord. 9 minute. 3,40 ron calatoria, iar cu abonament va fi jumatate din acest pret. In vagoane era cald si foarte curat. Azi am fost singurul calator... Ar trebui promovat de catre Primarie ca mijloc de transport alternativ. In schimb, se taie copacii pentru mai multe locuri de parcare. Nu mai copia tot ce vezi pe Facebook. Poza e de anul trecut (20.02.2020). Între Băneasa şi Nord sunt doar trei trenuri regio: R 8082 la ora 9:33 - ăsta e singurul care a mai rămas din cele de Fundulea... şi care e fără pereche, nu ştiu cum ajunge la Fundulea, să fie oare un EA cu un vagon desfăcut din altceva? R 8090 la ora 9:44 - o garnitură goală care aduce din Obor vagoane pentru Griviţa şi au băgat-o în mers să mai ia subvenţie R 8004 la ora 19:07 - un R de Constanţa, care probabil ajunge într-o stare în care corporat(r)iştii ar fugi de el. La retur sunt doar două trenuri, că garnitura goală e prea de dimineaţă şi nu mai opreşte.
Amintesc că trenurile de navetă nu sunt deloc pe placul d-lui. Costescu, el trăieşte în lumea lui în care crede că oamenii merg doar cap-coadă cu un tren. Nu știu de unde le scoți tu dar pe 8082 nu l-am văzut să fie EA + 1vagon. Cu desiro a fost tot timpul până la 01.02.2021 când trenurile de Fundulea au fost toate anulate, cred doar temporar. Turnusul automotorului era 8081/8080/8083/8082/5035/5034 și după amiază 8085/8084/8087/8086. Tren 8090 de la Obor la Grivița pentru salubrizare aduce garnitura trenului 8014. 8091 o duce la Obor pentru formare tren 8013. La 8004 cele două vagoane etajate nu sunt chiar atât de nasoale încât să îți fie silă să mergi cu ele. Dar se vede totuși uzura celor netrecute prin reparațiile periodice. Și doar în zilele de duminică e full rău, dar nici de ai dreaq cei de la Revizia Constanța nu îi mai pun încă un vagon. Și nu prea înțeleg de la tine care e dis de dimineață trenul GG cu mers comercial ? Dacă te referi la 8001 e al doilea an de când are plecarea din București Nord și evită Oborul. Ce e nasol la acest tren e că livretul lui e facut pentru 100 km/h pentru a duce/aduce GM-uri la / de la Constanța, că dacă era de 120 și cu timpi de mers ceva mai strânși dar și mai puține staționări pentru a fi depăsit de cele IR cred că scotea lejer 3 ore, și să mai fi fost făcut și cu 22-76/96 de Basarab cred că ar fi avut zilnic gradul de utilizare mare. Despre nentu director nu mai de bine zic și sper ca peste 4 luni să fie amintire. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Feb 2021, 19:08 | |
| Atat era si la Berlin 2.60 euro dar la Viena parca un ab zilnic era 7 euro acum vad ca este 5.80euro |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Feb 2021, 22:41 | |
| - Vitosa a scris:
- Nu știu de unde le scoți tu dar pe 8082 nu l-am văzut să fie EA + 1vagon. Cu desiro a fost tot timpul până la 01.02.2021 când trenurile de Fundulea au fost toate anulate, cred doar temporar. Turnusul automotorului era 8081/8080/8083/8082/5035/5034 și după amiază 8085/8084/8087/8086.
Da, aşa o fi, dar dacă te uiţi pe mersul de mâine, nu mai apare niciun tren Bucureşti - Fundulea, apare doar 8082 Fundulea - Bucureşti Nord. Ori nu e baza de date actualizată, ori îl fac cu altceva. Acum am văzut că nu mai e tren la 4 şi ceva dimineaţa spre Obor. Recunosc că nu am mai mers cu 8001 de prin 2008, de când pleca din Obor. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Feb 2021, 07:22 | |
| Baza de date NU este actualizată. 8082 NU circulă. Pe perioada cât timp nu circulă trenurile București - Fundulea au pus opriri (ONI) trenurilor 1585 și 1586. |
| | | mtk
Numarul mesajelor : 144 Varsta : 59 Localizare : Viena Reputatie : 5988 Data de inscriere : 07/12/2008
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Feb 2021, 10:52 | |
| - Adrian78 a scris:
- Atat era si la Berlin 2.60 euro dar la Viena parca un ab zilnic era 7 euro acum vad ca este 5.80euro
Abo de o zi la Viena e acum 8,00 euro. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Feb 2021, 12:02 | |
| - mtk a scris:
- Adrian78 a scris:
- Atat era si la Berlin 2.60 euro dar la Viena parca un ab zilnic era 7 euro acum vad ca este 5.80euro
Abo de o zi la Viena e acum 8,00 euro. Difera fata de biletul de 1 zi de 5.80 euro? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Feb 2021, 12:14 | |
| Biletul de o zi e pentru zi calendaristică (probabil emis la automatele OeBB, deci pe un format care nu permite validarea), cel pe 24h e valabil fix 24h de la validare. - Vitosa a scris:
- Baza de date NU este actualizată. 8082 NU circulă.
Da' apare acolo... dacă ştiam, doar de-al naibii mergeam şi luam un bilet de la automat, apoi chemam toată presa că nu există trenul. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Feb 2021, 12:48 | |
| In afara de a face rau si de a da din gura aia mult si prost ce mai stii? Grav e ca unii chiar se uita in gura ta la toate balariile ce le tot debitezi si din cauza unora de genul tau suntem vai de noi! Genul tau care habar nu au sa treaca strada. In alta ordine se pare ca am scapat de Fundulea si Ciurea, niste porcarii care circulau efectiv goale, luni de zile mentinute in circulatie goale cand in alta parte e nevoie de material rulant. Sunt sectii care ar avea nevoie de tren gen Vascau, Bixad etc, alea se tin inchise si oamenii nu au tren in schimb se mergea pe 0 la Fundulea si Ciurea. Tot din ambitia aiurea unuia gen ca asa zisul "specialist" de pe aici. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Feb 2021, 13:30 | |
| Urmeaza taieri..
https://epochtimes-romania.com/news/surse-citu-strange-cureaua-ce-sporuri-si-gratuitati-s-ar-pregati-sa-taie-guvernul---310944 |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Feb 2021, 15:38 | |
| Bravo, numai sa taie de unde trebuie desi ma cam indoiesc ca pot face niste selectii inteligente. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Feb 2021, 15:59 | |
| Informaţia e doar ,,pe surse". Guvernul PNL a fost de la început pentru tăierea oricăror facilităţi la orice (în afară de pensii speciale şi subvenţii pentru partide, evident), asta ştim cu toţii. Atâta ştiu, să taie... să nu uităm că actualul PNL e, de fapt, fostul PD-L, ăla al lui Boc, care a nenorocit ţara asta 4 ani şi din cauza căruia PSD a ajuns prima forţă politică în România pentru aproape 8 ani.
Sumele pentru călătoria elevilor şi studenţilor pe anul 2020 au fost cca. 10 mil. lei pe lună, adică în jur de 120 mil. pe an. Într-un an normal, se apropiau de 300 mil. lei, dar clar în 2021 nu va fi cazul de aşa sume. Dacă domnul Cîţu crede că aşa salvează bugetul... Poate îi explică cineva că orice limitare se poate face numai prin cupoane/permise, care au şi ele un cost de imprimare şi distribuţie şi reprezintă o bătaie de cap şi o cheltuială în plus pentru Ministerul Educaţiei (sau cine le-o tipări - apropo, trebuie licitaţie publică, deci durează minimum 3 luni toată treaba), universităţi (şi înainte unele pur şi simplu refuzau să se complice şi nu ofereau cupoane, au fost inclusiv procese în instanţă pe tema asta), studenţi, operatori de transport. Sau domnul Cîţu crede că eu pot să stau să număr cupoane non-stop? Un volum de muncă absolut inutil pentru multe categorii de salariaţi, pentru un impact financiar neglijabil. În plus, măsura va lovi tot în amărâţii care mergeau şi ei o dată pe lună acasă, care vor trebui să aştepte luni bune după începerea anului universitar până vor primi cupoanele, cum se făcea înainte de 2017. O porcărie gigantică, monumentală, care sper din toată inima să nu treacă.
A, să nu uit, avem deja o industrie HoReCa în moarte clinică, după aproape un an de restricţii mai mult sau mai puţin justificate (vor stabili doctorii în epidemiologie şi în sănătate publică dacă au fost sau nu justificate măsurile). Şi, în condiţiile astea, tu ca premier vii şi propui că e mai bine ca studenţii să dea banii în dorsalul CFR Călători (că acolo e grosul de călători) decât să mai ţină în viaţă vreo crâşmuliţă din Costineşti, Vama Veche sau Predeal, crâşmuliţă care nu îşi permite luxul să nu îşi plătească taxele la stat, spre deosebire de CFR Călători.
Bonus: ARF a iniţiat procedura de achiziţie a unui soft de ticketing. Dacă schimbă ăştia HG 42/2017 şi obligă la utilizarea de cupoane şi permise, va trebui modificat şi softul, adică anulată licitaţia şi făcută alta.
@Nesebar: în afară de a turui pe lângă subiect, mai eşti în stare de altceva? _________________ :TTT:
|
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5526 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Feb 2021, 16:34 | |
| - Dr2005 a scris:
Sumele pentru călătoria elevilor şi studenţilor pe anul 2020 au fost cca. 10 mil. lei pe lună, adică în jur de 120 mil. pe an. Într-un an normal, se apropiau de 300 mil. lei, dar clar în 2021 nu va fi cazul de aşa sume. Dacă domnul Cîţu crede că aşa salvează bugetul... Poate îi explică cineva că orice limitare se poate face numai prin cupoane/permise, care au şi ele un cost de imprimare şi distribuţie şi reprezintă o bătaie de cap şi o cheltuială în plus pentru Ministerul Educaţiei (sau cine le-o tipări - apropo, trebuie licitaţie publică, deci durează minimum 3 luni toată treaba), universităţi (şi înainte unele pur şi simplu refuzau să se complice şi nu ofereau cupoane, au fost inclusiv procese în instanţă pe tema asta), studenţi, operatori de transport. Sau domnul Cîţu crede că eu pot să stau să număr cupoane non-stop? Un volum de muncă absolut inutil pentru multe categorii de salariaţi, pentru un impact financiar neglijabil. În plus, măsura va lovi tot în amărâţii care mergeau şi ei o dată pe lună acasă, care vor trebui să aştepte luni bune după începerea anului universitar până vor primi cupoanele, cum se făcea înainte de 2017. O porcărie gigantică, monumentală, care sper din toată inima să nu treacă.
....ai ramas in trecut ( ca sa nu zic ca esti depasit) - cartele, cupoane, etc - intre timp a mai evoluat informatica, sunt multe alte variante de a contabiliza calatoriile studentilor, ca asa se lauda domnul Cîţu cu digitalizarea. |
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Feb 2021, 16:53 | |
| Ok, bun, sunt dispus sa platesc pret intreg la calatorii, dar imi garanteaza cineva ca CFR Calatori se va lasa de obiceiurile proaste de a pune vagoane de lung parcurs la trenuri de naveta si invers?
Multi argumentau ca asta e din cauza studentilor. Plauzibil. Voi ce parere aveti? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Feb 2021, 16:55 | |
| Oricum era ca o subventie mascata desi mi se parea normal sa taie din alte parti incepand de la aia care in in cate 5 CAuri si AGA..Oricum CFR ul nu ar trebui sa stea in gratuitatile astea ci sa caute sa aduca calatorii platitori la tren nu sa stea doar in cei cu reduceri.. Hai baieti puneti mana pe lopeti
https://www.hotnews.ro/stiri-educatie-24591093-fara-calatorii-gratis-trenul-gratis-pentru-studenti-presedintele-anosr-nu-exista-justificare-impactul-bugetar-este-redus-gandim-actiuni-protest.htm |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Feb 2021, 17:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- Informaţia e doar ,,pe surse". Guvernul PNL a fost de la început pentru tăierea oricăror facilităţi la orice (în afară de pensii speciale şi subvenţii pentru partide, evident), asta ştim cu toţii. Atâta ştiu, să taie... să nu uităm că actualul PNL e, de fapt, fostul PD-L, ăla al lui Boc, care a nenorocit ţara asta 4 ani şi din cauza căruia PSD a ajuns prima forţă politică în România pentru aproape 8 ani.
Sumele pentru călătoria elevilor şi studenţilor pe anul 2020 au fost cca. 10 mil. lei pe lună, adică în jur de 120 mil. pe an. Într-un an normal, se apropiau de 300 mil. lei, dar clar în 2021 nu va fi cazul de aşa sume. Dacă domnul Cîţu crede că aşa salvează bugetul... Poate îi explică cineva că orice limitare se poate face numai prin cupoane/permise, care au şi ele un cost de imprimare şi distribuţie şi reprezintă o bătaie de cap şi o cheltuială în plus pentru Ministerul Educaţiei (sau cine le-o tipări - apropo, trebuie licitaţie publică, deci durează minimum 3 luni toată treaba), universităţi (şi înainte unele pur şi simplu refuzau să se complice şi nu ofereau cupoane, au fost inclusiv procese în instanţă pe tema asta), studenţi, operatori de transport. Sau domnul Cîţu crede că eu pot să stau să număr cupoane non-stop? Un volum de muncă absolut inutil pentru multe categorii de salariaţi, pentru un impact financiar neglijabil. În plus, măsura va lovi tot în amărâţii care mergeau şi ei o dată pe lună acasă, care vor trebui să aştepte luni bune după începerea anului universitar până vor primi cupoanele, cum se făcea înainte de 2017. O porcărie gigantică, monumentală, care sper din toată inima să nu treacă.
A, să nu uit, avem deja o industrie HoReCa în moarte clinică, după aproape un an de restricţii mai mult sau mai puţin justificate (vor stabili doctorii în epidemiologie şi în sănătate publică dacă au fost sau nu justificate măsurile). Şi, în condiţiile astea, tu ca premier vii şi propui că e mai bine ca studenţii să dea banii în dorsalul CFR Călători (că acolo e grosul de călători) decât să mai ţină în viaţă vreo crâşmuliţă din Costineşti, Vama Veche sau Predeal, crâşmuliţă care nu îşi permite luxul să nu îşi plătească taxele la stat, spre deosebire de CFR Călători.
Bonus: ARF a iniţiat procedura de achiziţie a unui soft de ticketing. Dacă schimbă ăştia HG 42/2017 şi obligă la utilizarea de cupoane şi permise, va trebui modificat şi softul, adică anulată licitaţia şi făcută alta.
@Nesebar: în afară de a turui pe lângă subiect, mai eşti în stare de altceva? Mai nene lasa-ne ca ai umplut forumul cu aberatiile tale! Amaratii, vai saracutii de ei putorile societatii, merg o data pe luna acasa, vai mititei de ei, imi e mila. Dar la munte si la mare pot face naveta saptamanal nu? Ce cauta in trenuri in cursul saptamanii cand trebuie sa fie la scoala, ce cauta de la Calrasi la Sibiu, ce cauta in toate fundaturile retelei feroviare, ce cauta ala de la Bucuresti cu facultatea in Bucuresti la Brad sau la Sighet si in toata tara el umbla sa faca poze??? O gramada care au intrat la facultate sa aibe mocangeala, putori la 30-40 de ani se apuca de facultati tocmai sa aibe mocangeala. Daca acest guvern scoate aceasta risipa de bani, aceasta ticalosie, cheltuiala de bani aiurea pe curul putorilor care iti rand in nas ca ei au drepturi, stau oameni in picioare trecuti de 40 de ani sa stea putorile jos pe mocangeala, se plimba la cuseta cu 40 de lei de la Mangalia la Satu Mare si inapoi, ei cu 80 de lei au cazare 2 nopti si plimbare in toata tara. Sa puna osu la munca nu la intins mana. Limitat 2 calatorii pe luna, adica un drum dus intors pe luna gratuit, restul cu bani, sa scoata bani din buzunar daca vrea plimbare putoarea pardon studentul roman care si asa nu invata nimic, merge la scoala din an in pasti sa treaca timpul si la final sa aibe o diploma ca oricum habar nu are care e vagonul 2 ca pe toate scrie 2, atat ii duce capul pe aceste putori nationale. Unde mai pui ca vin tot felul de straini sa faca aici scoli ca e gratuit si se trezesc cu diplome recunoascute in lume plus mocangeala la transport, sa tot traiasca anii studentiei in Romania si apoi pleaca in tarile din vest ca nu iti ramane nimeni in RO si uite asa ai scolit DEGEABA niste straini ba mai mult i-ai si plimbat in toata tara pe carca prostilor care muncesc. Sa se termine cu mocangeala, gata, si asa a durat prea mult, la munca, doar prin munca evoluam nu prin facilitati si tot feluld e porcarii gratuite. Germania nu a ajuns unde a ajuns prin facilitati, acolo neamtul munceste si stie pentru ce munceste, stie ca trebuie sa munceasca sa aibe si nu sta nimeni sa intinda mana ca aici. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |