|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Ian 2021, 13:13 | |
| Pai si eu tot asta zic, ca ajungeau la noi pentru ca trebuiau sa scape de ele. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Ian 2021, 13:56 | |
| Era vorba sa cumpere rame Pendolino noi.. Circula bine mersi in Cehia Slovenia Spania Finlanda.. Au avut si DB dar le-su retras cred problema era de intretinerea sistemului de inclinare in curbe.. Costul de achizitie era foarte mare parca cehii au dat 18 mil pe bucata cand oferta mai cuprindea si rame RailJet la 12 mil fara locomotive |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Ian 2021, 15:11 | |
| Dar alea nu sint alt model mai nou la cehi? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Ian 2021, 15:40 | |
| ČD Class 680 In 1995 consortium consisting of ČKD, MSV Studénka, FIAT Ferroviaria and Siemens won tender for the construction of ten tilting trains for the Czech Railways ČD, intended for international service Berlin - Prague - Vienna. After ČKD bankruptcy in 2000 Alstom (as new owner of FIAT Ferroviaria) took over whole order, reducing number of sets to seven and raising total price,[26] while provided an improved version of ETR 470, equipped to work on 25 kV 50 Hz AC, 15 kV 16.7 Hz AC and 3,000 V DC, thus suitable to operate in Germany, Austria, Slovakia and the Czech Republic. The first set was delivered in 2004 as Pendolino ČD 680. While testing between Brno and Břeclav on November 18, 2004, the Pendolino reached a speed of 237 km/h and created a new Czech railway speed record.
During the testing period, the train had problems with the Czech signalling system. The problems were said to be solved and the trains entered regular service in December 2005 between Prague and Ostrava. As of late January 2006, all five Czech Pendolino trains in service suffered from software and functional problems, which were later fixed, but the trains still did not receive permission to operate abroad. In December 2006, the trains were given permission to operate in Slovakia and Austria, but as of 2010 permission for Germany has not yet been granted. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Ian 2021, 18:15 | |
| - TVlad a scris:
- 11.000 lei deci da, cam 2200 de euro. Cineva care a lucrat pe vremuri la ministerul comertului exterior si dupa 89 a avut firma, cu afaceri mari si taxe platite cinstit, 5.000 lei pensie....
Asistenta medicala scoasa recent la pensie, 10.000 lei! Stewardesa sau "ministrul" hai sa zic ca au avut si contributii mari in cursul vietii active dar asistenta...? Asa e in tenis, vorba aia, salarizare unitara... ERATA: am aflat azi ca de fapt asistenta are numai 5000 lei. M-am enervat aiurea si eu si v-am enervat probabil si pe voi. Cu 5000 mai merge... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 13 Ian 2021, 13:20 | |
| https://clubferoviar.ro/licitatia-de-tramvaie-a-stb/ |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 13 Ian 2021, 14:48 | |
| https://bzb.ro/stire/seful-cfr-brasov-bucuresti-2-ore-din-2021-a158618 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 13 Ian 2021, 15:03 | |
| Sa mai reduca si pe M900 timpul de mers de la 10 ore sau pe M300 9 ore pana la Cluj |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 13 Ian 2021, 15:22 | |
| Aoleu, vrei să mai taie din opriri și de pe rutele astea ? Nu-i da idei |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 13 Ian 2021, 16:08 | |
| Astia is aia de numarau biletele?
Până la finele anului se face lista trenurilor pe care statul dă compensație 13 ianuarie 2021 Autoritatea pentru Reformă Feroviară a primit o singură ofertă la licitația pentru actualizarea Modelului Național de Transport și de stabilire a Serviciului Public care trebuie definitivate de ARF până la finele anului.
circulație feroviară întreruptă FOTO cu caracter ilustrativ doru.cireasa@clubferoviar.ro
Singura ofertă a fost depusă la expirarea termenului limită, zilele trecute, de către AV Transport Planning SRL, o „cunoștință” mai veche a Autorității pentru Reformă Feroviară.
Deși și-au exprimat intenția de a participa, firmele Deloitte Consultanță și INRO Consultants Inc (firmă canadiană) nu au depus oferte.
Firma AV Transport Planning are ca acționari în proporții egale pe Adrian Vasile Vîlcan și pe Daniela Ioana Martin, administrator fiind primul. Vîlcan și-a început cariera ca cercetător științific la INCERTRANS în perioada 1993-1997. Valoarea estimativă a contractului este de 1,9 milioane lei iar durata acestuia este de 10 luni. Dealtfel ARF are obligația de a prezenta datele ce vor fi incluse în studiul AV Transport Planning nu mai târziu de finele anului.
„Autoritatea pentru Reformă Feroviară (A.R.F.) este responsabilă de implementarea, până la data de 30.09.2021, a unui model național de transport și de definirea Obligației de Serviciu Public (OSP) de transport feroviar public de călători până cel târziu la data de 31.12.2021. Obligația de serviciu public (OSP), se concretizează în Lista trenurilor de călători pentru care operatorii de transport feroviar de călători, primesc compensație de la bugetul de stat în baza contractelor de serviciu public și a actelor adiționale la acestea încheiate cu Autoritatea pentru Reformă Feroviară, în condițiile legii”, spune in fișa de date ARF.
Cum se va stabili serviciul public Potrivit documentației de licitație criteriile minime care vor fi luate în considerare în stabilirea Obligației de Serviciu Public (OSP) sunt următoarele:
● Numărul de călători ce utilizează modul de transport feroviar;
● Configurația geografică a rețelei feroviare din România;
● Amplasarea stațiilor CF și elementele infrastructurii feroviare;
● Frecvența serviciului de transport;
● Zona de captare;
● Numărul potențial de călători (inclusiv cei atrași de la alte moduri de transport);
● Viteza medie;
● Rute/Moduri alternative de deplasare;
● Prețul legitimațiilor de călătorie. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 13 Ian 2021, 17:40 | |
| https://www.g4media.ro/ministrul-transporturilor-trimite-corpul-de-control-la-cnair-sa-verifice-contractul-atribuit-unui-afacerist-judecat-pentru-evaziune.html |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 13 Ian 2021, 19:00 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://clubferoviar.ro/licitatia-de-tramvaie-a-stb/
https://mainnews.ro/stb-a-anulat-controversata-licitatie-pentru-tramvaie-contractul-fusese-atribuit-firmei-lui-gruia-stoica-cu-zero-experienta-in-producere-unor-astfel-de-vehicule/?fbclid=IwAR1NWiP0FrRyqXUIINQNnqlkd5YpU7QVzpBg8H-0t-WaNf8cplVQCknEktI |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 13 Ian 2021, 20:05 | |
| - TVlad a scris:
- A fost greu acolo; liderii sindicali acaparasera mai toata industria si tara ajunsese la sapa de lemn, la mila FMI-ului. Inchipuiti-va, Marea Britanie sa ajunga la mina FMI-ului! Si cu toate astea s-au redresat. La noi e mai simplu daca se vrea pentru ca statul nu e atit de dependent de sindicalisti si mamaliga nu explodeaza (usor).
Ia vezi tati aici https://www.stiripesurse.ro/guvernul-scoate-banii-cand-a-auzit-de-proteste-salariului-minin-creste-cu-70-de-lei-brut_1589205.html Că suma e fix pix e altă discuție dar ideea în sine e că Statul se lasă înduplecat în fața anumitor sindicate. Contează și puterea sindicatului. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 13 Ian 2021, 23:30 | |
| https://www.capital.ro/pierderi-de-peste-300-milioane-de-lei-pentru-cfr-calatori-in-2020-de-ce-este-asta-totusi-o-veste-buna.html?fbclid=IwAR0XG8O21LRt4-c2Pssun1hp9jQbpqPfqdBdnz-cXAtiM1NErgAifdsp-1s |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 13 Ian 2021, 23:48 | |
| Unde se fac angajari pentru posturile astea ca mie imi sar capacele pentru 60000 de lei pe an .
Daniel Dragoş Tănăsoiu a fost eliberat din funcţia de secretar de stat, şef al Corpului de control al prim-ministrului, printr-o decizie a premierului Florin Cîţu publicată, marţi, în Monitorul Oficial.
Premierul Ludovic Orban îl numise pe Daniel Dragoș Tănăsoiu, un apropiat al său, în funcția de șef al Corpului de Control al prim-ministrului, în locul lui Constantin Robu, care fusese eliberat din funcție, potrivit Hotnews.ro. Dragoș Tănăsoiu a fost mai mulți ani secretar general al Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE). În august 2017, Libertatea scria că o angajată a ANRE l-a reclamat pe acesta la Comisia de Etică pentru “comportament neadecvat”. Potrivit informațiilor oferite pe pagina sa, Tănăsoiu mărturisește că din data de 13 ianuarie va ocupa din nou o funcție de director ANRE. Potrivit declarațiilor de avere, Dragoș Tănăsoiu avea venituri la ANRE de peste 230 mii lei pe an, la care se adăugau venituri de peste 120 mii lei de la Compania Națională Aeroporturi București, din funcția de șef comunicare.
Dragoș Tănăsoiu a fost în perioada guvernării Tăriceanu șeful direcției privatizare în Ministerul Transporturilor. La acel moment ministru al Transporturilor era chiar actualul șef al PNL, Ludovic Orban. Anterior, deținuse funcția de consilier în Consiliul General al Primăriei Capitalei din partea PD. (D.C.) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |