|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Ian 2021, 00:35 | |
| Propunere românească pentru Anul Căii Ferate: Gara ca loc artistic și de întâlnire urbană https://clubferoviar.ro/propunere-romaneasca-pentru-anul-caii-ferate-gara-ca-loc-artistic-si-de-intalnire-urbana/
Care gară? Gara de Nord în care plouă în ea și pute și a pișat? O doamne chelului ce îi lipsește tichie de mărgăritar. Băă puneți mă mâna și modernizați gările, peroanele, cumpărați trenuri noi, faceți un mers de tren eficient și după aceea faceți cai verzi pe pereți ce v-a bășit mintea acum ! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Ian 2021, 11:06 | |
| Coada la aeroport iar aia 4 probabil lucreaza pentru inca 20 care sunt pile de partid neamuri nasi fini plm Buna dimineața tuturor, mai puțin TAROM care organizează serviciile sale în aeroport astfel încât să fie cozi imense și să pierzi avionul. 4 angajați la 400 de pasageri Update: reprezentantul Tarom îmi zice lejer că "asta este", "nu avem ce face", "vorbiți cu conducerea". O să vorbesc și cu conducerea, dar până atunci trebuie ajutați oamenii din aeroport cumva. LE2: în sfârșit un angajat care își face treaba, sortează zborurile și le prioritizeaza. Mi-a zis că a cerut de mult șefilor suplimentarea personalului din aeroport dar a fost refuzat. Că sunt foarte mulți angajați pe pile care nu vor să stea decât în birou sau acasă și sunt protejați, are "colegi" pe care nu i-a prea văzut. Și multe altele. Mi-a cerut să nu îi divulg identitatea pt că se teme de represaliile șmecherilor din companie, dar vom rămâne în legătură ca să schimbăm lucrurile și pt că cei vinovați de haos să răspundă. Eu nu renunț ușor. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Ian 2021, 17:23 | |
| A propos, stiti ce pensie are o stewardeza de la Tarom? Am auzit recent de un caz. Ia sa vedem daca nimeriti, cine ghiceste |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Ian 2021, 17:31 | |
| 2000 de.euro ca pe la. 2000-3000 euro se învârte salariu |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Ian 2021, 17:55 | |
| 11.000 lei deci da, cam 2200 de euro. Cineva care a lucrat pe vremuri la ministerul comertului exterior si dupa 89 a avut firma, cu afaceri mari si taxe platite cinstit, 5.000 lei pensie.... Asistenta medicala scoasa recent la pensie, 10.000 lei! Stewardesa sau "ministrul" hai sa zic ca au avut si contributii mari in cursul vietii active dar asistenta...? Asa e in tenis, vorba aia, salarizare unitara... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Ian 2021, 18:44 | |
| De unde 10.000 de lei pensie, ca pana nu de mult erau salarii de rahat (pe bune) in sanatate. Si daca a fost sefa de ceva, tot din spagi ducea banutu' acasa. Deci, din nou, de unde?
Iar la stewardesa, din nou, de unde atata pensie? Pai un pilot cat spanac mai ia? 5.000 de coco? |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Ian 2021, 19:00 | |
| Asta m-am intrebat si eu, de unde? Mai ales ca pina nu demult intr-adevar salariile in sanatate erau mici. Dar, iata cum, necum, asta e realitatea.
De piloti nu stiu, ei or avea pensii speciale desi la "personal navigant" nu au cum sa fie doar ei. Oricum chiar daca ar avea salarii duble, munca lor nu e nici pe departe doar de doua ori mai complicata decit a stewardeselor. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Ian 2021, 19:32 | |
| Tocmai, ca nu bate. Bine, nu e imposibil, da' e greu de crezut. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Ian 2021, 20:30 | |
| Niste maimutoi au calculat niste punctaje de iasa pensii mai mari decat salarii aici stiu exemplu de la mecanici mai ales la CFR Calatori nu au iesit sub 5900 de lei la un salar de incadrare de 3500 de lei plus sporuri ca se imparte punctajul la 25 de ani si nu la 35 de ani ceva de genul Si noi urlam dupa aia cu pensii speciale dar deja sunt multi aici care iasa cu pensii mai mari decat salariu si in cativa ani nu o sa mai putem sa le platim nici pe astea Era bine ca pensia sa nu depaseasca salariu mediu din ramura respectiva adică eu câștig 3000 la salariu de baza si ala iasa cu 5900 si il mai lasi sa si lucreze |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Ian 2021, 22:42 | |
| Si pe la noi visau unii prin 2000 sa bage trenuri IC facute cu Pendolino dar au ramas vise... 0 Ecco il primo ETR 470 revampizzato per TrainOSE, Impresa Ferroviaria greca che da gennaio 2017 fa parte del Gruppo Ferrovie dello Stato. Utilizzati in Italia per il servizio Alta Velocità di Trenitalia con il brand Frecciabianca, sono stati recentemente acquistati da TrainOSE per 50 milioni di euro. Prima dell'invio in Grecia i convogli vengono revampizzati presso gli impianti Alstom. Il primo ETR 470 verrà inviato a Sallonico il 18 gennaio, e i successivi quattro convogli arriveranno entro settembre. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Ian 2021, 22:47 | |
| Astea sint trenurile scoase din Italia si Elvetia.
poate daca Trenitalia nu cumpara OSE, ar fi ajuns pe la noi ca trebuiau duse undeva. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Ian 2021, 10:38 | |
| Nu ajungeau la noi sunt scumpe la intretinere mai ales cu sistemul de tillting.. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Ian 2021, 10:39 | |
| De ce nu taiem din posturile astea sa facem.rost de bani pentru investitii?
Acuzată că are prea mulți directori pe statele de plată, Electrica a găsit soluția: i-a transformat pe toți în manageri
de Daniel Ionașcu
122 de directori și 179 de șefi de serviciu a numărat presa în organigrama prezentată după fuzionarea celor trei filiale de distribuție ale Electrica în nou-creata companie Distribuție Energie Electrică România (DEER).
Compania la care statul este acționar principal este acuzată că a creat, de-a lungul timpului, multe funcții pentru a satisface clientela politică.
***
Libertatea a intrat în posesia unei circulare transmise săptămâna trecută de conducerea DEER prin care se anunță că titulatura de „director” se transformă în cea de „manager”.
Schimbarea vine la scurt timp după ce analistul economic Petrișor Peiu a publicat în SpotMedia.ro organigrama noii entități fuzionate, iar aceasta cuprinde 122 de posturi de director și 179 de funcții de șef serviciu.
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mar 12 Ian 2021, 11:49, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Ian 2021, 11:24 | |
| https://www.capital.ro/date-mfp-1-245-578-de-angajati-in-institutiile-si-autoritatile-publice-din-romania.html |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Ian 2021, 12:32 | |
| - dan tm a scris:
- Astea sint trenurile scoase din Italia si Elvetia.
poate daca Trenitalia nu cumpara OSE, ar fi ajuns pe la noi ca trebuiau duse undeva. Au fost construite doar 10 unităţi (un prototip - care nu a circulat niciodată cu călători şi o serie de 9 buc.). Dacă nu le ,,vindeau" OSE (care e tot a lor), probabil ajungeau la fier vechi. Au circulat 15 ani cu mari costuri şi probleme, începând cu bude înfundate şi terminând cu defectări în linie curentă. În 2008, 83 de curse nu au mai ajuns la destinaţie, iar restul aveau o întârziere medie de 28 minute. Când s-a desfiinţat Cisalpino (2008), s-au împărţit trenurile între FS (5 buc.) şi SBB (4 buc.). La FS au ajuns pe unele Frecciabianca (care după normele noastre ar fi un fel de IR Express), la SBB au circulat un an, apoi au rămas ca rezerve, după ce unul a luat foc şi SBB a trebuit să cheltuiască 12 mil. CHF care să ţină pe linia de plutire trenurile până în 2014, asta în condiţiile în care un tren fusese închiriat la FS. În 2015 au ajuns la fier vechi toate cele 4 rame SBB. FS a retras ETR 470 încă din 2018. Vezi: https://en.wikipedia.org/wiki/Cisalpino şi https://en.wikipedia.org/wiki/FS_Class_ETR_470 Aşa că nu cred că ar fi avut ce căuta în România, deşi prin 2009-10 se vehicula ideea de a le cumpăra pe cele ale SBB. Înţeleg că suntem groapa de gunoi (feroviară) a Europei, dar măcar să se aducă vehicule care au funcţionat fără probleme, nu rebuturile altora (există deja precedentul cu IC2). _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |