Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+34
Tony Ist
92Dragos
CalinIonMihai
Dr2005
@ndrey
Adrian78
Peter Fodor
TVlad
cristi ar
bubu
AeroX
IonutCFR2009
Re6/6
DUAL
mtk
DAS 2011
razvan - trenuri
riciu
MariusM
florin94
Nesebar
Cipri Andrei Neculai
Norbi
Adirmvl
ldh80
cfr500
marius664
Amiralul
Vitosa
ciprian71
alinx3330
alexmorph3us
Luna
dan tm
38 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeLun 01 Feb 2021, 09:56

Oare face si ARFul alta licitatie

https://www.g4media.ro/exclusiv-companiile-din-china-excluse-de-la-licitatiile-pentru-autostrazi-si-cai-ferate-guvernul-a-adoptat-un-memorandum-propus-de-ministrul-catalin-drula-surse.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeLun 01 Feb 2021, 12:49

Orice lege dispune doar pentru viitor, ramele electrice nu sunt ,,infrastructură", iar China are acord economic cu UE (la fel şi Turcia, între noi fie vorba). Însă Rusia nu cred că are.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeLun 01 Feb 2021, 13:12

https://clubferoviar.ro/analiza-petrisor-peiu/

Analiză complexă.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeLun 01 Feb 2021, 17:04

[quote="Dr2005"]Orice lege dispune doar pentru viitor, ramele electrice nu sunt ,,infrastructură", iar China are acord economic cu UE (la fel şi Turcia, între noi fie vorba). Însă Rusia nu cred că are.[/quote

Eu cred ca aia de la. UE nu o sa fie asa încântați sa cumparam noi rame chinezesti in loc sa luam Alstom sau Siemens cu fonduri europene
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeLun 01 Feb 2021, 17:33

https://clubferoviar.ro/trenurile-de-noapte-in-franta/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeLun 01 Feb 2021, 19:36

Barna: Multe dintre sporurile din instituții - de arhivă, de antenă - nu mai sunt de actualitate. Sporul de Covid
trebuie reanalizat
Au primit aia in prefecturi spor de covid 30%

https://www.digi24.ro/stiri/economie/barna-multe-dintre-sporurile-din-institutii-de-arhiva-de-antena-nu-mai-sunt-de-actualitate-sporul-de-covid-trebuie-reanalizat-1444376
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeLun 01 Feb 2021, 20:26

razvan - trenuri a scris:
https://clubferoviar.ro/analiza-petrisor-peiu/

Analiză complexă.
O vai s-a și găsit persoana potrivită Laughing
Ia întreabă-l, cam toate firmele la care a oferit consultanță sau le-a administrat (Sidex, Omniasig, Electroputere) au falimentat?
Când om scăpa de astfel de specimene atunci să ne gândim la evoluție.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeLun 01 Feb 2021, 20:35

Adrian78 a scris:

Au primit aia in prefecturi spor de covid 30%
Am trait s-o aud si pe asta. Boala grea prin birourile alea.Sper sa nu se termine vreodara cu covidul asta ca s-au nennorocit bietii angajati. Probabil ca ii va pazi mai abitir decat vaccinul in sine.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeLun 01 Feb 2021, 21:09

Ce spuneam e nevoie urgenta de o modernizare a vagoanelor cuseta..

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeMar 02 Feb 2021, 14:53

Catalin Drula

Domnul Ion Rădoi, șeful de sindicat de la Metrorex, a ieșit în spațiul public spunând că dau „bombe”. M-a acuzat că n-aș fi bine informat, așa că iată cifrele seci legate de cât de bine a evoluat financiar Metrorex în ultimii cinci ani.
Avem într-adevăr o bombă, dar e una cu ceas, domnule Rădoi.
Situația companiei, care gestionează metroul bucureștean, este foarte dificilă. Dacă acum 5 ani, compania acoperea circa 58% din cheltuieli din veniturile proprii, astăzi acest procent a scăzut la mai puțin de 30%.
Diferența este acoperită prin subvenție de la bugetul național, prin Ministerul Transporturilor.
În 2016, această subvenție era de 297 milioane de lei, iar anul trecut a ajuns la 683. Pentru 2021, suma cerută de Metrorex este de 1.040 mil (1,04 MILIARDE!) lei.
O sumă care nu poate fi acoperită de bugetul de stat, și care ar însemna aproximativ 17% din bugetul Transporturilor (partea națională, în afară investițiilor din fonduri europene).
Ca să fie limpede, aceștia sunt banii strânși din taxele și impozitele românilor din TOATĂ ȚARA. Și dacă merg la metroul bucureștean, nu merg către alte cheltuieli și investiții din țară.
Ce s-a întâmplat de s-a ajuns aici? Au crescut enorm cheltuielile salariale.
În condițiile în care anul trecut traficul de călători s-a prăbușit din cauza pandemiei, ducând la o scădere a veniturilor cu 126 milioane lei, în luna septembrie 2020 la Metrorex s-a negociat o creștere de 18% (!!!) a salariilor.
Dacă în 2016 cheltuielile cu personalul la Metrorex erau aproximativ 333 de milioane lei, în 2020 acestea au ajuns la 627 milioane lei, iar pentru 2021 sunt previzionate să crească până la 876 milioane lei. Adică aproape triplu!
Este complet inacceptabil și lipsit de solidaritate ca, în vreme ce milioane de români au avut de suferit financiar din cauza pandemiei, în timp ce ai pierderi enorme de venituri, să crești cheltuielile salariale de asemenea manieră.
Am semnat astăzi mandatul Corpului de Control pentru a investiga această renegociere a contractului colectiv de muncă.
Vreau să fiu bine înțeles. Îmi doresc ca toți românii să câștige cât mai bine și să ducă o pâine bună acasă. Respect și sunt un mare susținător al sistemului feroviar în general, și al metroului, în special.
Am toată stima pentru angajații onești ai acestui sistem, care își fac treaba cu cinste.
Problema este cu liderii de sindicat, precum vocalul domn Rădoi, care le-au vândut iluzii. Lideri care își dau aere de șefi de cartel și se comportă de parcă bugetul statului, strâns din taxele și impozitele tuturor românilor, este un sac fără fund.
Bugetul nu este un sac fără fund. Creșterile salariale, pe seama bugetului de stat, fără fundament în creșteri de venituri sau eficiență, nu sunt acceptabile. După cum nu este corect ca România întreagă, care suferă de lipsă de investiții în infrastructură pe tot teritoriul ei, să le plătească an de an.

Revista presei - Pagina 22 Fb_im123
Sus In jos
mtk

mtk


Numarul mesajelor : 144
Varsta : 59
Localizare : Viena
Reputatie : 5988
Data de inscriere : 07/12/2008

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeMar 02 Feb 2021, 18:31

Adrian78 a scris:
Ce spuneam e nevoie urgenta de o modernizare a vagoanelor cuseta..


Hmmm... oamenii astia ori n-au mai calatorit in viata lor cu trenul, ori fac baza de noi cei care urmarim materialul.

Ati observat cum trec pe langa vagoane si se uita la numarul vagonului si in paralel la cifra care arata clasa, spunand ... uite asta e si vagonul 5 si bagonul 2 (parca)... iar mai tarziu, uite iar vagonul 2 si imaginea arata spre clasa vagonului.

Apoi... care cuseta? ca ei calatoresc la vagonul de dormit...

Si... de ce 41 si 45 cum adica? aaa au scos un pat si de aia... Pai asa e numerotarea la orice vagon, cu impare pe o parte si pare pe cealalta, la fel cum e la cabinele alaturate.

Si nu mai stiu, ca am pierdut randul...

asa ca ... hai sa zic ca m-a distrat (ca unul tocmai dus-intors Timisoara-Bucuresti-retur cu dormitorul Astrei...)
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeMar 02 Feb 2021, 20:23

Drulă, despre interzicerea companiilor din China să participe la licitațiile de autostrăzi și căi ferate: "E momentul să facem o alegere strategică"
https://m.hotnews.ro/stire/24578766
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeMar 02 Feb 2021, 20:35

Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
S-a văzut încă de la faza asta
https://www.puterea.ro/ciolos-a-cerut-drula-a-executat-costescu-inca-patru-luni-director-la-cfr-calatori/
Un om cu coloană vertebrală și care nu e ahtiat după funcții nu ar fi acceptat așa ceva. Ori mă lăsați să îmi pun oamenii mei ori demisia de onoare și la revedere.
Dar trăim în România unde ciolanul e baza.
De fapt, tuturor şefilor şi şefuţilor li s-a prelungit mandatul. Că noul guvern încă nu şi-a încheiat negocierea posturilor de secretar general şi secretar de stat. Adică încă nu se ştie din ce partid va fi managementul de nivel 2, implicit nu se ştie cum se vor împărţi posturile de director general prin companiile de stat. Deci toţi rămân la locul lor, momentan. Mă îndoiesc că Costescu ar fi protejatul lui Cioloş, câtă vreme pentru a aproba un Master Plan cât de cât decent, a fost înlocuit Costescu cu altcineva, implicit secretarul de stat pe feroviar a fost şi el înlocuit cu altcineva (venit din CFR S.A. şi care a ştiut să pună lucrurile la punct, păcat că nu a fost păstrat ca SS şi de guvernul următor).
Das2011 a scris:
Dragos, in 31 de ani s-a demonstrat ca toate domeniile sustinute cu ajutoare de stat sau subventii date haotic nu au viata lunga, ajung in moarte clinica. Vezi mineritul, termoficarea, transportul in comun din multe orase si nu in ultimul rand CFR. Cu privatizare sau fara privatizare companiile CFR trebuie sa fie conduse de manageri, nu de administratori politico - sindicali manati doar de interese personale.
Sunt domenii şi domenii... unele au fost ţinute artificial pe piaţă, gen minerit. Dar transportul de călători e rareori rentabil, inclusiv în Occident. Chiar şi unde sunt firme private, ele operează în baza unor contracte de servicii publice, deci pe subvenţie de la stat/regiune/oraş, după caz. Pentru că altfel ar fi bătaie pe rutele grele şi restul ar rămâne în aer. Tocmai de aia nu cred că sectorul transportului de persoane, cel puţin local şi feroviar cu trenuri R, trebuie privatizat. Aşa sifoane de bani publici cum sunt, măcar avem cât de cât cu ce să ne deplasăm. Evident că e loc de mai bine, dar măcar nu suntem ca în Armenia sau în Georgia, unde inclusiv în oraşe circulă maşini mici în loc de autobuze şi unde fiecare cu o maşină sau o dubă poate face ce vrea.
Ok nu te contrazic, dar pe directorul aeroporturilor cum de l-a schimbat ? Ca să aud și aici că e un mic abuz dar treburile lor să se descurce între ei.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeMar 02 Feb 2021, 20:56

Si l-au pus pe unu cu facultate la Spiru Haret asa ca..
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeMar 02 Feb 2021, 21:50

https://newsweek.ro/politica/drula-a-numit-un-absolvent-de-spiru-haret-la-conducerea-aeroporturilor-bucuresti?fbclid=IwAR0vyjTapNPxxG3mPCELVffWldKGt-Nap9VRVnz6bt5CV3os2OjQVG6R26w
Oameni noi în politică ? Concurs și meritocrație, nu pile ?
Au început și ăștia să își aducă neamurile ?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 22 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: